ik denk het....quote:Op maandag 22 mei 2006 01:25 schreef Hathor het volgende:
Nou, das ook niet echt veel.Of zitten ze soms allemaal weer in de lik ?
![]()
Met zo'n houding gaan we je ook niet missenquote:Op zondag 28 mei 2006 22:54 schreef bb-millie het volgende:
![]()
![]()
kan niet wachten tot we eindelijk mogen verhuizen uit deze kutstad, zeg... Gatverredamme... wat haat ik het hier!!!
![]()
*meldtquote:Op zondag 21 mei 2006 16:20 schreef haagse_elfje het volgende:
dus alle hagenezen verenigt u.....
Hier, bij mooi weerquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
* admiraal_anaal wacht op een Den Haag meeting![]()
Loosduinenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
En uit welke wijken komen we?
Ik moerwijk
WAARO?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:40 schreef MUUS het volgende:
Laakkwagtieâh
Zeg, val je op mèn ofzau?quote:
Veurbeurg?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:52 schreef bigben04 het volgende:
*Present*
Al woon ik inmiddels in Voorburg, na de eerste 24 jaar van m'n leven in Den Haag gewoond te hebben.
Fokkin' tuig hiero!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:40 schreef MUUS het volgende:
Laakkwagtieâh
valt ut zau op dat ik op je val.quote:
is dat tegenwoordig duinoordquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:55 schreef ChRoNiC het volgende:
Mooiste en leukste stad van Nederland al zeg ik zelf.
Woon zelf in Duinoord(bij Metropole/Vredespaleis om de hoek)
* admiraal_anaal woont om de hoekquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:40 schreef MUUS het volgende:
Laakkwagtieâh
hey wanneâh kom je is naah mellow mauds dan op dinsdag avondquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:55 schreef ChRoNiC het volgende:
Mooiste en leukste stad van Nederland al zeg ik zelf.
Woon zelf in Duinoord(bij Metropole/Vredespaleis om de hoek)
one foah tôg?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hey wanneâh kom je is naah mellow mauds dan op dinsdag avond
ja dat klop. Volgende weik dinsdag met ik r zeikâh bèquote:
ik heb tentamésquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja dat klop. Volgende weik dinsdag met ik r zeikâh bè
Je ken een lup voâh je bek krège, klapmongaul.quote:
Kèk, mèn bure kaume binne.quote:
lekkâh belangrèk en teives een kankâh eixuusquote:
waar in scheveningen woon jij dan?quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:04 schreef SolidasRock het volgende:
Au god, zellefs hieâh praubeâht pussydeluxe iederein naah scheiveninge te krège
Oh ja, ikke hageneis zèn, scheiveninge waune.![]()
kakkâhquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:05 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Dat is al sinds het bestaat Duinoord (woon op de groot hertoginnelaan), leer je stad!
Zie ik je bij mooi weer bij de Twinsquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:04 schreef SolidasRock het volgende:
Au god, zellefs hieâh praubeâht pussydeluxe iederein naah scheiveninge te krège
Oh ja, ikke hageneis zèn, scheiveninge waune.![]()
kwil weite hoe jè r ùit zietquote:
je wilt toch niet naar de twinsquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:07 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Zie ik je bij mooi weer bij de Twins.
ik zal de mollukers thuis laten![]()
En dat vraag jè zondâh fautau? Jè zâh mèn herkenne en ik zâh me met bille dichgekneipe afvrage waarom je zau naah me lach...quote:
ik woon bij de stevinstraat jij?quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En dat vraag jè zondâh fautau? Jè zâh mèn herkenne en ik zâh me met bille dichgekneipe afvrage waarom je zau naah me lach...
Ik was.ben altijd zo'n Zwarte Pad ganger, maar nu het nog rustig is, lig ik "aan de andere kant" ook wel lekkerquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je wilt toch niet naar de twins![]()
ik heb de hele zomer bij de cocomoooo gezeten![]()
Ah ik vraag me af of dat leuke meisje van vorig jaar daar nog werktquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:11 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik was.ben altijd zo'n Zwarte Pad ganger, maar nu het nog rustig is, lig ik "aan de andere kant" ook wel lekker.
Toch een paar dagen lekker weer mee kunnen pikken.
Cocomooo is ook erg gezellig.
Laatst een hele middag bij Sol gezeten, vond ik ook wel een gezellige tent!quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:11 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik was.ben altijd zo'n Zwarte Pad ganger, maar nu het nog rustig is, lig ik "aan de andere kant" ook wel lekker.
Toch een paar dagen lekker weer mee kunnen pikken.
Cocomooo is ook erg gezellig.
betâh kommie een keah een bakkie pleuâh doen, jatoggquote:
Belgies park scheveningenquote:
Hahahahahahahhaquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Belgies park scheveningen
dinand van kane is net mijn buurman nog niet![]()
waquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Belgies park scheveningen
dinand van kane is net mijn buurman nog niet![]()
ik woon er achter. De meeste mensen kennen de stevinstraat wel vandaarquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:16 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Hahahahahahahha
Stevinstraat is toch wel het minste deel van het Belgische Park![]()
yo manquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:16 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Hahahahahahahha
Stevinstraat is toch wel het minste deel van het Belgische Park![]()
dat straatje erachter is ook pauper manquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik woon er achter. De meeste mensen kennen de stevinstraat wel vandaar
woon bij het zeepaardje om de hoek.
Daarachter is het inderdaad wel leuk.quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik woon er achter. De meeste mensen kennen de stevinstraat wel vandaar
woon bij het zeepaardje om de hoek.
de smurf.quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:17 schreef Horsemen77 het volgende:
[..]
wa) WAARO?
beetje opscheppen he? maar het belgisch park is niet meer wat het geweest is, jeweetog de stevinstraat enzo.. best veel josties daarovooral bij die snackbar... ben de naam vergeten JEWEETOG hehe bij de paljas in de buurt
Die AH is zo mooi. Daar komen dan de mensen van het plein zelf maar ook van de slechte straten er om heen. GEWELDIG hoe die mensen op elkaar reageren.quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:18 schreef Horsemen77 het volgende:
[..]
dat straatje erachter is ook pauper man
ohja en die AH daaro is ook aso mên
Het is nog steeds wel chique hoor, huizen zijn inderdaad ook duur ja.quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
de smurf.
En inderdaad het is niet meer wat het geweest is. Maar die huizen blijven wel duur gek genoeg.
Paar weken geleden heeft iemand nog 10 kogels in de ronte afgevuurd omdat hij niet blij was.
in de grote achterwijken komen ze niet verder dan 3 kogels max. Bij ons gewoon 10.......
haha ja de smurf.. stinkt daar altijd mên... getver. kom je weleens bij Lombok?quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
de smurf.
En inderdaad het is niet meer wat het geweest is. Maar die huizen blijven wel duur gek genoeg.
Paar weken geleden heeft iemand nog 10 kogels in de ronte afgevuurd omdat hij niet blij was.
in de grote achterwijken komen ze niet verder dan 3 kogels max. Bij ons gewoon 10.......
Oh, je heb gein fautau, maah as ik dan kèhagt REINEIEIEI auvâh dat watâh gil, dan ren jè naah bauve om een bakkie te zette?quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:14 schreef Rnej het volgende:
[..]
betâh kommie een keah een bakkie pleuâh doen, jatogg
(k zit bèhnâh altèd buitâh same met me buuv opput grasveldje aan t watèh)
Die AH daar is inderdaad wel erg jaquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die AH is zo mooi. Daar komen dan de mensen van het plein zelf maar ook van de slechte straten er om heen. GEWELDIG hoe die mensen op elkaar reageren.
lolquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:20 schreef ook_gek het volgende:
laten we een meeting houden met ze alle.
Het gaat mij alleen maar om MUUS
haha yo mênquote:
Bè ons hebbe ze handgranate.quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Lombok is wat?quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:20 schreef Horsemen77 het volgende:
[..]
haha ja de smurf.. stinkt daar altijd mên... getver. kom je weleens bij Lombok?![]()
'achterwijken'![]()
Shit. Meeten adn maar MUUSquote:
WAAROquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:20 schreef ook_gek het volgende:
laten we een meeting houden met ze alle.
Het gaat mij alleen maar om MUUS
Dat noem ik geen Den Haag meer..quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:22 schreef Horsemen77 het volgende:
[..]
WAARO
gratis bier?
IK ZIT NU IN EEN RIANT APPARTEMENT IN HET WATERINGSE VELD! IN DE GOEDE HOEK! DE EILANDEN mhuahahahaha
want de laan van wateringse veld enzo dat is ook pauper mên
tuhlâk..wat denk jeâh nâh?quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:20 schreef MUUS het volgende:
[..]
Oh, je heb gein fautau, maah as ik dan kèhagt REINEIEIEI auvâh dat watâh gil, dan ren jè naah bauve om een bakkie te zette?
Haha al die 'hotels' idd keitriestquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Lombok is wat?
Ik haal altijd mijn shit bij de smurf altijd wel goed vind ik![]()
Maar jij woont in de buurt?
Je bent toch niet zo een hotellullo he![]()
He lùistâh mop. Jè mag zegge waah, hoe laat. Tis an jâh.quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:22 schreef MUUS het volgende:
Meiting? Ja hallau, ik gaat dus maui nie met mèn kut in dat zand van Scheiveninge zitte hè.
Ik hâh nie van zand in mèn naad en schètende meiuwe in mèn patat.
DOE FF RUSTIG tis mn vakantiewoningquote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:24 schreef Horsemen77 het volgende:
[..]
DOE FF RUSTIG tis mn vakantiewoning
Kga morgen weer terug naar mn HUISIE int CENTRUM
Krèg nâh tiete, zèn dat auk hùize?quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:23 schreef Rnej het volgende:
[..]
tuhlâk..wat denk jeâh nâh?
(k woon eigulâhk aan ut watèh, dus k zit voâh me duâh, mot weâh nâh bèuvâh lopèâh omdat daâh muh keukâh is) (woon dus niet in die toren maar aan t stuk eraan vast :p)
ja man, ben er 1 keer geweest moet aardappels hebbenquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:20 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Die AH daar is inderdaad wel erg ja, daar hangen ook altijd van die gaere lui omheen
als je met je rug naar de smurf staat rechts toch. tussen het cafe naast de makelaar en de smurf in?quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:23 schreef Horsemen77 het volgende:
[..]
Haha al die 'hotels' idd keitriest
Nee man, Lombok is een Indonesisch restaurant, paar stappen van de Smurf vandaan joh... ken je dat niet? mên, richting dat zielige cafe (naam weer vergeten) en richting de gevangenis zeg maar...
ja watquote:
Gèle bende, auk_gek!quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
He lùistâh mop. Jè mag zegge waah, hoe laat. Tis an jâh.
Jè bent mèn prinsesje
Ja hallau, as je gaat schreiuwe, ken je optiefe, megaul.quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:24 schreef Horsemen77 het volgende:
[..]
DOE FF RUSTIG tis mn vakantiewoning
Kga morgen weer terug naar mn HUISIE int CENTRUM
Helemaal goud daar.quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:25 schreef Horsemen77 het volgende:
[..]
ja man, ben er 1 keer geweest moet aardappels hebben
al die auto's ervoor, allemaal toeteren als josties pff![]()
luister danquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als je met je rug naar de smurf staat rechts toch. tussen het cafe naast de makelaar en de smurf in?
Naast de smurf zit verder geen chinees en zeker niet richting de gevangenis
Ik stond daar een keer een tijdje voor te wachten op iemand die daar aan het shoppen was, maar het stikt er van de ongure types op gaere scootertjes enzoquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Helemaal goud daar.
Madam in haar porsche komt daar en dan zo een achterbuurt mogol die haast heeft. En dan de schreeuwende hotellullos die effe bier komen inslaan![]()
Ik denk dat in geen 1 appie zo veel verschillende mensen komen.
Van een dikke bently tot een afgerate starslet komt daar![]()
mag ik je nâh mèn gèle slet noeme.quote:
whehehe.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Den Haag aanwezig![]()
Ook een aankomend legendarische hagenees![]()
![]()
ff rustig wausquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:26 schreef MUUS het volgende:
[..]
Gèle bende, auk_gek!
[..]
Ja hallau, as je gaat schreiuwe, ken je optiefe, megaul.
We zèn nie dauf ofzau..
playâhquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
mag ik je nâh mèn gèle slet noeme.
En wanneâh ga je reagere in mèn fautauboek. Een reactie van MUUS in mèn fautauboek staat stoeâh
nee moah, da zijn auk hùize totaan da gèle stukkie woah die vragwoagens kenne rijah, tsjek me gèle fotahwinkel uffan!quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:24 schreef MUUS het volgende:
[..]
Krèg nâh tiete, zèn dat auk hùize?
Ik dach dat dat kantaure ware van die gèle schaul, jôh.
Ja, maah jè ken toch lipleze?quote:
lùistâh dan gas. Je heb gelèk. Dat antiekzaakie is nu weg. En lombok is auk wegquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:27 schreef Horsemen77 het volgende:
[..]
luister dan
je staat met je rug naar de smurf toe en dan ga je naar links joh gekko
staat een boom voor de zaak
HET IS GEEN CHINEES joh
makelaar? waus wat lul je? (ben al een jaar of 3 niet meer die richting op geweest trouwens)
er zit tussen Lombok (of de bakker: ook al weg?) een cafe
Dus zeg maar van links naar rechts:
bakker--zielige snuisterijen zaak-lombok-cafe-antiekzaak-smurf
quote:
Auk nie nâh die handgranaat?quote:
Heppik al gedaan, koekwâhs!quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
mag ik je nâh mèn gèle slet noeme.
En wanneâh ga je reagere in mèn fautauboek. Een reactie van MUUS in mèn fautauboek staat stoeâh
Ja, nâh heppie me kwaad hè.quote:
Goeie fautau met dùidelijke ùitleg, Reine. Daah hâh ik van.quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:29 schreef Rnej het volgende:
[..]
nee moah, da zijn auk hùize totaan da gèle stukkie woah die vragwoagens kenne rijah, tsjek me gèle fotahwinkel uffan!
[afbeelding]
Wat wil je precies van mijn zus?quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:31 schreef ook_gek het volgende:
hey weet iemand nog of niesje ( zo spreek je het uit ) werk bij cocomoooo in scheveningen.
En kent iemand haar met toeval![]()
weg? meen je dat nahquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
lùistâh dan gas. Je heb gelèk. Dat antiekzaakie is nu weg. En lombok is auk weg
Dat hùis is om de hoek en ik hep gein eine tiefus gehoâhd die ochend.quote:
je heb een reactie trug. Denk zeg ut maah andars duâhd ut weâh weikequote:
Ik hoor ook niks als ik slaapquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:33 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat hùis is om de hoek en ik hep gein eine tiefus gehoâhd die ochend.
Maah in De Haag wen je al snel an die takkeherrie. Al pluire ze daud neâh naas mèn nes, merk ik nog niks.
als of ik dat geloofquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat wil je precies van mijn zus?![]()
HBO-student moah, wu zèn weah intellegent hieah!quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:32 schreef MUUS het volgende:
[..]
Goeie fautau met dùidelijke ùitleg, Reine. Daah hâh ik van..
Ik hep da nog staan relluh tùn, egte haagse sfeah toen dahquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:33 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat hùis is om de hoek en ik hep gein eine tiefus gehoâhd die ochend.
Maah in De Haag wen je al snel an die takkeherrie. Al pluire ze daud neâh naas mèn nes, merk ik nog niks.
ik heb daar nog nooit mensen gezienquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:33 schreef Horsemen77 het volgende:
[..]
weg? meen je dat nah
http://www.iens.nl/restaurantsVan/DenHaag/restaurant.htms?r=3676
hier man nog een reactie van februari
NOUJA goed dan...
zit trouwens ook een chinees in de stevin he? vlak naast de paljas, kom je daar weleens? was altijd helemaal leeg BACK IN DA DAYS
Wheihehe, ik vind jâh luik, man.quote:
dat lijkt me sterkquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Oke, tis mijn dochtertje... Wat wil je nu precies van haar?![]()
die eigenaar is een indo man, een zielige kutpatser... kwam weleens in lombok een sateetje vreten kutstakkerquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb daar nog nooit mensen gezien![]()
En die bedoelde ik net dus. De paljas is een kakker kroeg geworden. Daar komen de rijke mensen.
Staat regelmatig een dikke ferrari 360 spider voor de deur. En de nieuwe M5 en M6 staat er ook vaak en dan nog wat ander leuk grut
Alsof we dat lampie in jâh hauf kenne zien.quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:37 schreef corc het volgende:
Nou, ik ga naar bed.
Dus allemaal uit je raam kijken waar het lampje uitgaat
quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:38 schreef Horsemen77 het volgende:
[..]
die eigenaar is een indo man, een zielige kutpatser... kwam weleens in lombok een sateetje vreten kutstakker
quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:36 schreef MUUS het volgende:
[..]
Wheihehe, ik vind jâh luik, man.
Haagse dauve zèn de luikste, dat blèk maah weâh.
ken al die mensen niet en ik wil ze ook niet kennenquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:38 schreef Horsemen77 het volgende:
[..]
![]()
ik bedoel natuurlijk de eigenaar van de paljas errr
Kennen wij mekaar niet?quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:38 schreef Horsemen77 het volgende:
![]()
ik bedoel natuurlijk de eigenaar van de paljas errr
nee?quote:
Hè KEN LIPLEZEN.quote:
Ik ben jou iig niet vergetenquote:
nee jij was vervelend, lulletjequote:Op woensdag 21 juni 2006 00:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik ben jou iig niet vergeten
Je voegde me ooit toe, vroeg om een haags vertaal programma, toen je die kreeg ging je scheldend offline. Was je apestoned of zo?
Nee hoor, we hebben amper gepraat, ik vroeg je waarom je me toevoegde, toen zei je dat je horsemen77 van FoK was en moest je nadenken, en toen zei ik dat je me maar moest mailen als je het weer wist en toen wist weer dat je dat programma wilde, die gaf ik je meteen, ik wensde je veel plezier ermee, en jij schold me verrot en ging offline. Dat was het hele verhaal en ja, ik heb een goed geheugenquote:
jij wilde me niet ontmoeten en toen werd ik kwaad, lulloquote:Op woensdag 21 juni 2006 01:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee hoor, we hebben amper gepraat, ik vroeg je waarom je me toevoegde, toen zei je dat je horsemen77 van FoK was en moest je nadenken, en toen zei ik dat je me maar moest mailen als je het weer wist en toen wist weer dat je dat programma wilde, die gaf ik je meteen, ik wensde je veel plezier ermee, en jij schold me verrot en ging offline. Dat was het hele verhaal en ja, ik heb een goed geheugen
Nee ik gebruik geen programma om van haags weer naar nederlands te gaan. Ik lees dan die haagse zinnen en in mijn hoofd hoor ik ze en dan begrijp ik ze. God, hoe leg je dat nou uitquote:Op woensdag 21 juni 2006 01:02 schreef MUUS het volgende:
Effe seirieus
Even serieus. (. )
SR, gebruik jij een programma om te vertalen? Het lijkt me onmogelijk om dit te kunnen lezen/begrijpen als je doof bent en dus niet weet hoe het klinken moet.
en nu nog uitleggen waar je ongeveer woont in scheveningen. Ben benieuwd. Straks woon je bij mij om de hoekquote:Op woensdag 21 juni 2006 01:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee ik gebruik geen programma om van haags weer naar nederlands te gaan. Ik lees dan die haagse zinnen en in mijn hoofd hoor ik ze en dan begrijp ik ze. God, hoe leg je dat nou uit![]()
In ieder geval wil ik ff 1 ding rechtzetten, ik ben zwaar slechthorend en heb nog restgehoor van 40%. Als iemand in het haags tegen me gaat wauwelen heb ik wel erg veel moeite hem te verstaan want al die woordklanken klinken of totaal anders of bijna hetzelfde als andere woorden terwijl dat normaal gesproken niet zo is.....
wat een uitleg... pffff![]()
Stevinsstraat is 2 km van me vandaan, woon bij de vuurtorenquote:Op woensdag 21 juni 2006 01:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en nu nog uitleggen waar je ongeveer woont in scheveningen. Ben benieuwd. Straks woon je bij mij om de hoek
Ik begrèp je bèna volkaume.quote:Op woensdag 21 juni 2006 01:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee ik gebruik geen programma om van haags weer naar nederlands te gaan. Ik lees dan die haagse zinnen en in mijn hoofd hoor ik ze en dan begrijp ik ze. God, hoe leg je dat nou uit![]()
In ieder geval wil ik ff 1 ding rechtzetten, ik ben zwaar slechthorend en heb nog restgehoor van 40%. Als iemand in het haags tegen me gaat wauwelen heb ik wel erg veel moeite hem te verstaan want al die woordklanken klinken of totaal anders of bijna hetzelfde als andere woorden terwijl dat normaal gesproken niet zo is.....
wat een uitleg... pffff![]()
Goed puntquote:Op woensdag 21 juni 2006 01:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Stevinsstraat is 2 km van me vandaan, woon bij de vuurtoren
En trouwens, als ik bij je op de hoek zou wonen zou je me kennen want ik als "dove" val best op door mijn manier van doen of gwoon die dingen in me oren vallen ook op.
Whehehe, ik heb wel vaker van die mensen die zeggen: o? Ben je doof? Luister je muziek? Maar... hoe kan je nou muziek luisteren? O ja ik weet het al!! Je luistert naar BOEM BOEM BOEM en voor de rest niet? Niet? Oh maar je verstaat de tekst toch niet? O? Gedeeltelijk? Maar? Wat is het nut dan van het luistern van muziek als je de tekst grotendeels niet kan verstaanquote:Op woensdag 21 juni 2006 01:16 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik begrèp je bèna volkaume.
Jè bent dus deils ech en deils aus-indies dauf. Geif niks, dat slappe geâhweihoeâh gaat iederein welles veveile hè? Mèn auk hoâh.
k weet niet eens wat harrypad is man....quote:Op woensdag 21 juni 2006 01:21 schreef SolidasRock het volgende:
Maar jullie schrijven dus haags zonder harrypad? Ik kan het ook wel maar niet zo ontzettend haags als harrypad kan...
Proggie dat Nederlands omzet in Haagsquote:Op woensdag 21 juni 2006 08:06 schreef Rnej het volgende:
[..]
k weet niet eens wat harrypad is man....![]()
Nu geloof ik wel dat je BrauN niet bent.quote:Op woensdag 21 juni 2006 02:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ben haags, voel me haags maar ik lul geen haags, maar het klinkt heerlijk alleen niemand overtreft onze haagse sjonnie![]()
Héhé eindelijkquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:08 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Nu geloof ik wel dat je BrauN niet bent.![]()
dat had ik door ja....quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:15 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Proggie dat Nederlands omzet in Haags![]()
Nog altijd verbazingwekkend dat Den Haag geen grote rallycoureurs heeft voortgebrachtquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:03 schreef woutabest het volgende:
Heerlijke stad, Den Haag, alles isopengebroken hier
En dan heb je zo een avatar?quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:25 schreef Chen het volgende:
Ik kom teminste uit het Benoordenhout, ik kom tenminste uit een fatsoenlijke buurt.
ben je daar nou weerquote:
bek dichtquote:
Dit kunnen we wel doen, ik vind het best. Als iemand een goede kaart heeft waar alle buurten (GOED!) worden aangegeven, wil ik het wel bijhouden. Moet iedereen zich even aanmelden, of ene mailtje naar mij sturenquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:48 schreef addictivebeat het volgende:
meeste fokkers zijn hagenezen lijkt het..
er was ook nog een haagse topic op fok met een kaart van den haag waarop iedere fokker stond aangegeven in welke buurt hij woonde.
Moguh misterieus meisjequote:
zo en waar ga jij stappen danquote:
kijken of we tijdens het stappen ook het zelfde haagse gevoel hebben.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met mijn Haagse taalgevoel?
Ik kan het ook niet.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:55 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet zo best in, ik praat slechts ABN
Hmm, zoiets vermoedde ik alquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kijken of we tijdens het stappen ook het zelfde haagse gevoel hebben.
En met de taal? Uhmmmm nou ja als we elkaar tegen komen kunnen we praten en wie weet wel plat haags
Is dit goed verzonnen
ja maar waaaaaarquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Hmm, zoiets vermoedde ik al![]()
Maar ik kan wel een beetje Haags, alleen typen lukt echt niet. Maar natuurlijk stap ik wel eens in Den Haag ja.
the fiddler, de paap, cremers of soms t paardquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:33 schreef ook_gek het volgende:
he bha asta. Dat is toch zooooo een kut tent
Paard is alleen leuk met speciale feesten![]()
Ik zelf ga bijna elke dinsdag naar mellow moods in de onefour
silys
en voor de rest de tenten waar leuke club feesten zijn
Waar gaat de rest eigelijk stappen?
Ik zou eerder zeggen "Huis in Moerwijk"quote:
eh it's a figure of speach manquote:Op donderdag 22 juni 2006 09:57 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen "Huis in Moerwijk"![]()
Asta is idd kut.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:33 schreef ook_gek het volgende:
he bha asta. Dat is toch zooooo een kut tent
Paard is alleen leuk met speciale feesten![]()
Ik zelf ga bijna elke dinsdag naar mellow moods in de onefour
silys
en voor de rest de tenten waar leuke club feesten zijn
Waar gaat de rest eigelijk stappen?
Cocoon is een dans cafe gewordenquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:33 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Asta is idd kut.
Maar Paard soms, Coccoon heeft nu ook leuke avonden.
Lekker sportiefquote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:51 schreef woutabest het volgende:
kom net terug van 48 baantjes in de waterthor
Een aantal jaar geleden ging ik er eenmaal per week zwemmen. Tegenwoordig zwem ik nauwelijks meer, en als ik wel ga zwemmen is dat meestal in zo'n subtropisch geval. Dat kun je Waterthor niet noemenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:46 schreef woutabest het volgende:
Zijn er nog meer waterthorgangers hier?
daar ging ik altijd schoolzwemmen!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:46 schreef woutabest het volgende:
Zijn er nog meer waterthorgangers hier?
ik ookquote:
als we gingen snorkelen in het ondiepe bad was het altijd feest.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:31 schreef PsyCha het volgende:
whehehe, iedereen lekker aan het schoolzwemmen daar.
Nee hoor, ik niet. Voor schoolzwemmen ging ik naar Morgenstond. Maar dat is al jaren plat.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:31 schreef PsyCha het volgende:
whehehe, iedereen lekker aan het schoolzwemmen daar.
ik ookquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:06 schreef woutabest het volgende:
[..]
ik ook! ik zat op loopsafstand op school
quote:
Zo heeft onze hond ookquote:Voornaam: Asha
Tuâhlijk mag je dan hieâh poste, koekwâhs!quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:06 schreef Ringo het volgende:
En as je nâh hieâh waunt, manie geborûh ben, maggie dan hieâh poste?
hey lekkâh wèf ben je r auk weâh danquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:31 schreef MUUS het volgende:
[..]
Tuâhlijk mag je dan hieâh poste, koekwâhs!
whèhe ik las nùikequote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hey lekkâh wèf ben je r auk weâh dan
Vies mannetjequote:
Haha, dat heb ik nou ookquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:38 schreef Fantasmic het volgende:
Jaah, nog een Hageneesje hier
Kan alleen niet zo goed Haags praten, alleen als ik boos ben![]()
koekwâhs?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:31 schreef MUUS het volgende:
[..]
Tuâhlijk mag je dan hieâh poste, koekwâhs!
Koekwaus.quote:
quote:
Duidelijke taal. Geitenbreier, dat is een mooi woord, met een gróót semantisch bereik.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:57 schreef RaisinGirl het volgende:
Koekwaus past een beetje in hetzelfde rijtje als geitenbreier.
En lèpkadet.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:57 schreef RaisinGirl het volgende:
Koekwaus past een beetje in hetzelfde rijtje als geitenbreier.
Grappig, toen ik in Groningen ging wonen, dacht ik: dat leer ik allemaal nog wel, maar nu als Rotterdammer in Den Haag krijg ik het gevoel: dat is tóch niet mijn dialect.quote:
Dat is echt plat haags.quote:
Ja, en wat bedoel je daah mei te zegge, gènpaunem?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is echt plat haags.
Zelfde als het verschil hussen hagenaar en hagenees
daar staat geinporum neem ik aan?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:55 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, en wat bedoel je daah mei te zegge, gènpaunem?.
weet niet kan je plat pratenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:44 schreef MUUS het volgende:
Geinponem.
Ben ik nou de enige hagenees in dit topic?.
Gewoon het volgende zeggen,quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:54 schreef Ringo het volgende:
Ik heb zojuist ruzie gehad met mijn onderbuurman - notabene zo ongeveer de enige kaaskop in mijn omgeving.
Ik was foto's aan het maken van de buurt rondom mijn huis en hij kon het niet niet echt handelen dat er een flits afging op het moment dat hij thuiskwam en tegen zijn eigen gevel stond te pissen.
Niet dat ik de stumper op de foto had maar toch... hij was niet echt blij...
Heel irritant eigenlijk. Hij maakte er echt een item van met zijn dronken harses en nou moet ik'm daar morgen over aanspreken.
Hagenezen...![]()
Dan haddik nu ech onde zoje gelege..quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gewoon het volgende zeggen,
kankegmaugol lekkâh op kankere mejje dronke kankâh harses
An de vekeâhde kant vannet gras legge.quote:
Een tùin op je bùik hebbequote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:15 schreef MUUS het volgende:
[..]
An de vekeâhde kant vannet gras legge..
Ja, die is ook zo mooi.quote:
Die inderdaad jhaquote:
Ik ga onze mooie stad voor 3 weken Indonesie verruilen en mis hetquote:
Oeh ik ga er volgend jaar heen. Ben benieuwd hoe jij het vondquote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:39 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Ik ga onze mooie stad voor 3 weken Indonesie verruilen en mis het
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:25 schreef ook_gek het volgende:
Zo heeft onze hond ook
Bedoel er verder niks mee hoor![]()
Vind het een mooie naam hoorquote:
Paard komt erick e en billy the klit.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:48 schreef Christine het volgende:
Is er vanavond nog iets te beleven in de stad?
waarom dequote:Op zondag 25 juni 2006 12:15 schreef woutabest het volgende:
moggûh
Dan ga je slapen. je mist helemaal niks aan deze dag. Het is kut weerquote:Op zondag 25 juni 2006 13:38 schreef woutabest het volgende:
[..]
nee, het was meer de
ik wil nogslapen
Ik twijfel heel erg.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:17 schreef PsyCha het volgende:
ik zou naar parkpop gaan. Ga toch maar niet. Wat een kutweer.
als in digitaal ?quote:Op zondag 25 juni 2006 14:43 schreef Chen het volgende:
Ja, Hoi. Wie heeft er een kaartje met alle buurten van Den Haag?
Ja, gewoon een goed kaartje op inet. Dan kunnen we overal opschrijven waar iedereen woontquote:
Haaaaaaaaiiiiiquote:Op zondag 25 juni 2006 15:01 schreef PsyCha het volgende:
Valkenboskwartier hier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |