Ik zou eerder zeggen "Huis in Moerwijk"quote:
eh it's a figure of speach manquote:Op donderdag 22 juni 2006 09:57 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen "Huis in Moerwijk"![]()
Asta is idd kut.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:33 schreef ook_gek het volgende:
he bha asta. Dat is toch zooooo een kut tent
Paard is alleen leuk met speciale feesten![]()
Ik zelf ga bijna elke dinsdag naar mellow moods in de onefour
silys
en voor de rest de tenten waar leuke club feesten zijn
Waar gaat de rest eigelijk stappen?
Cocoon is een dans cafe gewordenquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:33 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Asta is idd kut.
Maar Paard soms, Coccoon heeft nu ook leuke avonden.
Lekker sportiefquote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:51 schreef woutabest het volgende:
kom net terug van 48 baantjes in de waterthor
Een aantal jaar geleden ging ik er eenmaal per week zwemmen. Tegenwoordig zwem ik nauwelijks meer, en als ik wel ga zwemmen is dat meestal in zo'n subtropisch geval. Dat kun je Waterthor niet noemenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:46 schreef woutabest het volgende:
Zijn er nog meer waterthorgangers hier?
daar ging ik altijd schoolzwemmen!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:46 schreef woutabest het volgende:
Zijn er nog meer waterthorgangers hier?
ik ookquote:
als we gingen snorkelen in het ondiepe bad was het altijd feest.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:31 schreef PsyCha het volgende:
whehehe, iedereen lekker aan het schoolzwemmen daar.
Nee hoor, ik niet. Voor schoolzwemmen ging ik naar Morgenstond. Maar dat is al jaren plat.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:31 schreef PsyCha het volgende:
whehehe, iedereen lekker aan het schoolzwemmen daar.
ik ookquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:06 schreef woutabest het volgende:
[..]
ik ook! ik zat op loopsafstand op school
quote:
Zo heeft onze hond ookquote:Voornaam: Asha
Tuâhlijk mag je dan hieâh poste, koekwâhs!quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:06 schreef Ringo het volgende:
En as je nâh hieâh waunt, manie geborûh ben, maggie dan hieâh poste?
hey lekkâh wèf ben je r auk weâh danquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:31 schreef MUUS het volgende:
[..]
Tuâhlijk mag je dan hieâh poste, koekwâhs!
whèhe ik las nùikequote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hey lekkâh wèf ben je r auk weâh dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |