mag ik je nâh mèn gèle slet noeme.quote:
whehehe.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Den Haag aanwezig![]()
Ook een aankomend legendarische hagenees![]()
![]()
ff rustig wausquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:26 schreef MUUS het volgende:
[..]
Gèle bende, auk_gek!
[..]
Ja hallau, as je gaat schreiuwe, ken je optiefe, megaul.
We zèn nie dauf ofzau..
playâhquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
mag ik je nâh mèn gèle slet noeme.
En wanneâh ga je reagere in mèn fautauboek. Een reactie van MUUS in mèn fautauboek staat stoeâh
nee moah, da zijn auk hùize totaan da gèle stukkie woah die vragwoagens kenne rijah, tsjek me gèle fotahwinkel uffan!quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:24 schreef MUUS het volgende:
[..]
Krèg nâh tiete, zèn dat auk hùize?
Ik dach dat dat kantaure ware van die gèle schaul, jôh.
Ja, maah jè ken toch lipleze?quote:
lùistâh dan gas. Je heb gelèk. Dat antiekzaakie is nu weg. En lombok is auk wegquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:27 schreef Horsemen77 het volgende:
[..]
luister dan
je staat met je rug naar de smurf toe en dan ga je naar links joh gekko
staat een boom voor de zaak
HET IS GEEN CHINEES joh
makelaar? waus wat lul je? (ben al een jaar of 3 niet meer die richting op geweest trouwens)
er zit tussen Lombok (of de bakker: ook al weg?) een cafe
Dus zeg maar van links naar rechts:
bakker--zielige snuisterijen zaak-lombok-cafe-antiekzaak-smurf
quote:
Auk nie nâh die handgranaat?quote:
Heppik al gedaan, koekwâhs!quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
mag ik je nâh mèn gèle slet noeme.
En wanneâh ga je reagere in mèn fautauboek. Een reactie van MUUS in mèn fautauboek staat stoeâh
Ja, nâh heppie me kwaad hè.quote:
Goeie fautau met dùidelijke ùitleg, Reine. Daah hâh ik van.quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:29 schreef Rnej het volgende:
[..]
nee moah, da zijn auk hùize totaan da gèle stukkie woah die vragwoagens kenne rijah, tsjek me gèle fotahwinkel uffan!
[afbeelding]
Wat wil je precies van mijn zus?quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:31 schreef ook_gek het volgende:
hey weet iemand nog of niesje ( zo spreek je het uit ) werk bij cocomoooo in scheveningen.
En kent iemand haar met toeval![]()
weg? meen je dat nahquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
lùistâh dan gas. Je heb gelèk. Dat antiekzaakie is nu weg. En lombok is auk weg
Dat hùis is om de hoek en ik hep gein eine tiefus gehoâhd die ochend.quote:
je heb een reactie trug. Denk zeg ut maah andars duâhd ut weâh weikequote:
Ik hoor ook niks als ik slaapquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:33 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat hùis is om de hoek en ik hep gein eine tiefus gehoâhd die ochend.
Maah in De Haag wen je al snel an die takkeherrie. Al pluire ze daud neâh naas mèn nes, merk ik nog niks.
als of ik dat geloofquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat wil je precies van mijn zus?![]()
HBO-student moah, wu zèn weah intellegent hieah!quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:32 schreef MUUS het volgende:
[..]
Goeie fautau met dùidelijke ùitleg, Reine. Daah hâh ik van..
Ik hep da nog staan relluh tùn, egte haagse sfeah toen dahquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:33 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat hùis is om de hoek en ik hep gein eine tiefus gehoâhd die ochend.
Maah in De Haag wen je al snel an die takkeherrie. Al pluire ze daud neâh naas mèn nes, merk ik nog niks.
ik heb daar nog nooit mensen gezienquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:33 schreef Horsemen77 het volgende:
[..]
weg? meen je dat nah
http://www.iens.nl/restaurantsVan/DenHaag/restaurant.htms?r=3676
hier man nog een reactie van februari
NOUJA goed dan...
zit trouwens ook een chinees in de stevin he? vlak naast de paljas, kom je daar weleens? was altijd helemaal leeg BACK IN DA DAYS
Wheihehe, ik vind jâh luik, man.quote:
dat lijkt me sterkquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Oke, tis mijn dochtertje... Wat wil je nu precies van haar?![]()
die eigenaar is een indo man, een zielige kutpatser... kwam weleens in lombok een sateetje vreten kutstakkerquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb daar nog nooit mensen gezien![]()
En die bedoelde ik net dus. De paljas is een kakker kroeg geworden. Daar komen de rijke mensen.
Staat regelmatig een dikke ferrari 360 spider voor de deur. En de nieuwe M5 en M6 staat er ook vaak en dan nog wat ander leuk grut
Alsof we dat lampie in jâh hauf kenne zien.quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:37 schreef corc het volgende:
Nou, ik ga naar bed.
Dus allemaal uit je raam kijken waar het lampje uitgaat
quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:38 schreef Horsemen77 het volgende:
[..]
die eigenaar is een indo man, een zielige kutpatser... kwam weleens in lombok een sateetje vreten kutstakker
quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:36 schreef MUUS het volgende:
[..]
Wheihehe, ik vind jâh luik, man.
Haagse dauve zèn de luikste, dat blèk maah weâh.
ken al die mensen niet en ik wil ze ook niet kennenquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:38 schreef Horsemen77 het volgende:
[..]
![]()
ik bedoel natuurlijk de eigenaar van de paljas errr
Kennen wij mekaar niet?quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:38 schreef Horsemen77 het volgende:
![]()
ik bedoel natuurlijk de eigenaar van de paljas errr
nee?quote:
Hè KEN LIPLEZEN.quote:
Ik ben jou iig niet vergetenquote:
nee jij was vervelend, lulletjequote:Op woensdag 21 juni 2006 00:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik ben jou iig niet vergeten
Je voegde me ooit toe, vroeg om een haags vertaal programma, toen je die kreeg ging je scheldend offline. Was je apestoned of zo?
Nee hoor, we hebben amper gepraat, ik vroeg je waarom je me toevoegde, toen zei je dat je horsemen77 van FoK was en moest je nadenken, en toen zei ik dat je me maar moest mailen als je het weer wist en toen wist weer dat je dat programma wilde, die gaf ik je meteen, ik wensde je veel plezier ermee, en jij schold me verrot en ging offline. Dat was het hele verhaal en ja, ik heb een goed geheugenquote:
jij wilde me niet ontmoeten en toen werd ik kwaad, lulloquote:Op woensdag 21 juni 2006 01:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee hoor, we hebben amper gepraat, ik vroeg je waarom je me toevoegde, toen zei je dat je horsemen77 van FoK was en moest je nadenken, en toen zei ik dat je me maar moest mailen als je het weer wist en toen wist weer dat je dat programma wilde, die gaf ik je meteen, ik wensde je veel plezier ermee, en jij schold me verrot en ging offline. Dat was het hele verhaal en ja, ik heb een goed geheugen
Nee ik gebruik geen programma om van haags weer naar nederlands te gaan. Ik lees dan die haagse zinnen en in mijn hoofd hoor ik ze en dan begrijp ik ze. God, hoe leg je dat nou uitquote:Op woensdag 21 juni 2006 01:02 schreef MUUS het volgende:
Effe seirieus
Even serieus. (. )
SR, gebruik jij een programma om te vertalen? Het lijkt me onmogelijk om dit te kunnen lezen/begrijpen als je doof bent en dus niet weet hoe het klinken moet.
en nu nog uitleggen waar je ongeveer woont in scheveningen. Ben benieuwd. Straks woon je bij mij om de hoekquote:Op woensdag 21 juni 2006 01:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee ik gebruik geen programma om van haags weer naar nederlands te gaan. Ik lees dan die haagse zinnen en in mijn hoofd hoor ik ze en dan begrijp ik ze. God, hoe leg je dat nou uit![]()
In ieder geval wil ik ff 1 ding rechtzetten, ik ben zwaar slechthorend en heb nog restgehoor van 40%. Als iemand in het haags tegen me gaat wauwelen heb ik wel erg veel moeite hem te verstaan want al die woordklanken klinken of totaal anders of bijna hetzelfde als andere woorden terwijl dat normaal gesproken niet zo is.....
wat een uitleg... pffff![]()
Stevinsstraat is 2 km van me vandaan, woon bij de vuurtorenquote:Op woensdag 21 juni 2006 01:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en nu nog uitleggen waar je ongeveer woont in scheveningen. Ben benieuwd. Straks woon je bij mij om de hoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |