dat had ik door ja....quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:15 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Proggie dat Nederlands omzet in Haags![]()
Nog altijd verbazingwekkend dat Den Haag geen grote rallycoureurs heeft voortgebrachtquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:03 schreef woutabest het volgende:
Heerlijke stad, Den Haag, alles isopengebroken hier
En dan heb je zo een avatar?quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:25 schreef Chen het volgende:
Ik kom teminste uit het Benoordenhout, ik kom tenminste uit een fatsoenlijke buurt.
ben je daar nou weerquote:
bek dichtquote:
Dit kunnen we wel doen, ik vind het best. Als iemand een goede kaart heeft waar alle buurten (GOED!) worden aangegeven, wil ik het wel bijhouden. Moet iedereen zich even aanmelden, of ene mailtje naar mij sturenquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:48 schreef addictivebeat het volgende:
meeste fokkers zijn hagenezen lijkt het..
er was ook nog een haagse topic op fok met een kaart van den haag waarop iedere fokker stond aangegeven in welke buurt hij woonde.
Moguh misterieus meisjequote:
zo en waar ga jij stappen danquote:
kijken of we tijdens het stappen ook het zelfde haagse gevoel hebben.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met mijn Haagse taalgevoel?
Ik kan het ook niet.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:55 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet zo best in, ik praat slechts ABN
Hmm, zoiets vermoedde ik alquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kijken of we tijdens het stappen ook het zelfde haagse gevoel hebben.
En met de taal? Uhmmmm nou ja als we elkaar tegen komen kunnen we praten en wie weet wel plat haags
Is dit goed verzonnen
ja maar waaaaaarquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Hmm, zoiets vermoedde ik al![]()
Maar ik kan wel een beetje Haags, alleen typen lukt echt niet. Maar natuurlijk stap ik wel eens in Den Haag ja.
the fiddler, de paap, cremers of soms t paardquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:33 schreef ook_gek het volgende:
he bha asta. Dat is toch zooooo een kut tent
Paard is alleen leuk met speciale feesten![]()
Ik zelf ga bijna elke dinsdag naar mellow moods in de onefour
silys
en voor de rest de tenten waar leuke club feesten zijn
Waar gaat de rest eigelijk stappen?
Ik zou eerder zeggen "Huis in Moerwijk"quote:
eh it's a figure of speach manquote:Op donderdag 22 juni 2006 09:57 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen "Huis in Moerwijk"![]()
Asta is idd kut.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:33 schreef ook_gek het volgende:
he bha asta. Dat is toch zooooo een kut tent
Paard is alleen leuk met speciale feesten![]()
Ik zelf ga bijna elke dinsdag naar mellow moods in de onefour
silys
en voor de rest de tenten waar leuke club feesten zijn
Waar gaat de rest eigelijk stappen?
Cocoon is een dans cafe gewordenquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:33 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Asta is idd kut.
Maar Paard soms, Coccoon heeft nu ook leuke avonden.
Lekker sportiefquote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:51 schreef woutabest het volgende:
kom net terug van 48 baantjes in de waterthor
Een aantal jaar geleden ging ik er eenmaal per week zwemmen. Tegenwoordig zwem ik nauwelijks meer, en als ik wel ga zwemmen is dat meestal in zo'n subtropisch geval. Dat kun je Waterthor niet noemenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:46 schreef woutabest het volgende:
Zijn er nog meer waterthorgangers hier?
daar ging ik altijd schoolzwemmen!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:46 schreef woutabest het volgende:
Zijn er nog meer waterthorgangers hier?
ik ookquote:
als we gingen snorkelen in het ondiepe bad was het altijd feest.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:31 schreef PsyCha het volgende:
whehehe, iedereen lekker aan het schoolzwemmen daar.
Nee hoor, ik niet. Voor schoolzwemmen ging ik naar Morgenstond. Maar dat is al jaren plat.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:31 schreef PsyCha het volgende:
whehehe, iedereen lekker aan het schoolzwemmen daar.
ik ookquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:06 schreef woutabest het volgende:
[..]
ik ook! ik zat op loopsafstand op school
quote:
Zo heeft onze hond ookquote:Voornaam: Asha
Tuâhlijk mag je dan hieâh poste, koekwâhs!quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:06 schreef Ringo het volgende:
En as je nâh hieâh waunt, manie geborûh ben, maggie dan hieâh poste?
hey lekkâh wèf ben je r auk weâh danquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:31 schreef MUUS het volgende:
[..]
Tuâhlijk mag je dan hieâh poste, koekwâhs!
whèhe ik las nùikequote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hey lekkâh wèf ben je r auk weâh dan
Vies mannetjequote:
Haha, dat heb ik nou ookquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:38 schreef Fantasmic het volgende:
Jaah, nog een Hageneesje hier
Kan alleen niet zo goed Haags praten, alleen als ik boos ben![]()
koekwâhs?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:31 schreef MUUS het volgende:
[..]
Tuâhlijk mag je dan hieâh poste, koekwâhs!
Koekwaus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |