valt ut zau op dat ik op je val.quote:
is dat tegenwoordig duinoordquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:55 schreef ChRoNiC het volgende:
Mooiste en leukste stad van Nederland al zeg ik zelf.
Woon zelf in Duinoord(bij Metropole/Vredespaleis om de hoek)
* admiraal_anaal woont om de hoekquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:40 schreef MUUS het volgende:
Laakkwagtieâh
hey wanneâh kom je is naah mellow mauds dan op dinsdag avondquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:55 schreef ChRoNiC het volgende:
Mooiste en leukste stad van Nederland al zeg ik zelf.
Woon zelf in Duinoord(bij Metropole/Vredespaleis om de hoek)
one foah tôg?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hey wanneâh kom je is naah mellow mauds dan op dinsdag avond
ja dat klop. Volgende weik dinsdag met ik r zeikâh bèquote:
ik heb tentamésquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja dat klop. Volgende weik dinsdag met ik r zeikâh bè
Je ken een lup voâh je bek krège, klapmongaul.quote:
Kèk, mèn bure kaume binne.quote:
lekkâh belangrèk en teives een kankâh eixuusquote:
waar in scheveningen woon jij dan?quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:04 schreef SolidasRock het volgende:
Au god, zellefs hieâh praubeâht pussydeluxe iederein naah scheiveninge te krège
Oh ja, ikke hageneis zèn, scheiveninge waune.![]()
kakkâhquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:05 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Dat is al sinds het bestaat Duinoord (woon op de groot hertoginnelaan), leer je stad!
Zie ik je bij mooi weer bij de Twinsquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:04 schreef SolidasRock het volgende:
Au god, zellefs hieâh praubeâht pussydeluxe iederein naah scheiveninge te krège
Oh ja, ikke hageneis zèn, scheiveninge waune.![]()
kwil weite hoe jè r ùit zietquote:
je wilt toch niet naar de twinsquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:07 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Zie ik je bij mooi weer bij de Twins.
ik zal de mollukers thuis laten![]()
En dat vraag jè zondâh fautau? Jè zâh mèn herkenne en ik zâh me met bille dichgekneipe afvrage waarom je zau naah me lach...quote:
ik woon bij de stevinstraat jij?quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En dat vraag jè zondâh fautau? Jè zâh mèn herkenne en ik zâh me met bille dichgekneipe afvrage waarom je zau naah me lach...
Ik was.ben altijd zo'n Zwarte Pad ganger, maar nu het nog rustig is, lig ik "aan de andere kant" ook wel lekkerquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je wilt toch niet naar de twins![]()
ik heb de hele zomer bij de cocomoooo gezeten![]()
Ah ik vraag me af of dat leuke meisje van vorig jaar daar nog werktquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:11 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik was.ben altijd zo'n Zwarte Pad ganger, maar nu het nog rustig is, lig ik "aan de andere kant" ook wel lekker.
Toch een paar dagen lekker weer mee kunnen pikken.
Cocomooo is ook erg gezellig.
Laatst een hele middag bij Sol gezeten, vond ik ook wel een gezellige tent!quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:11 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik was.ben altijd zo'n Zwarte Pad ganger, maar nu het nog rustig is, lig ik "aan de andere kant" ook wel lekker.
Toch een paar dagen lekker weer mee kunnen pikken.
Cocomooo is ook erg gezellig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |