daar staat geinporum neem ik aan?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:55 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, en wat bedoel je daah mei te zegge, gènpaunem?.
weet niet kan je plat pratenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:44 schreef MUUS het volgende:
Geinponem.
Ben ik nou de enige hagenees in dit topic?.
Gewoon het volgende zeggen,quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:54 schreef Ringo het volgende:
Ik heb zojuist ruzie gehad met mijn onderbuurman - notabene zo ongeveer de enige kaaskop in mijn omgeving.
Ik was foto's aan het maken van de buurt rondom mijn huis en hij kon het niet niet echt handelen dat er een flits afging op het moment dat hij thuiskwam en tegen zijn eigen gevel stond te pissen.
Niet dat ik de stumper op de foto had maar toch... hij was niet echt blij...
Heel irritant eigenlijk. Hij maakte er echt een item van met zijn dronken harses en nou moet ik'm daar morgen over aanspreken.
Hagenezen...![]()
Dan haddik nu ech onde zoje gelege..quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gewoon het volgende zeggen,
kankegmaugol lekkâh op kankere mejje dronke kankâh harses
An de vekeâhde kant vannet gras legge.quote:
Een tùin op je bùik hebbequote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:15 schreef MUUS het volgende:
[..]
An de vekeâhde kant vannet gras legge..
Ja, die is ook zo mooi.quote:
Die inderdaad jhaquote:
Ik ga onze mooie stad voor 3 weken Indonesie verruilen en mis hetquote:
Oeh ik ga er volgend jaar heen. Ben benieuwd hoe jij het vondquote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:39 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Ik ga onze mooie stad voor 3 weken Indonesie verruilen en mis het
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:25 schreef ook_gek het volgende:
Zo heeft onze hond ook
Bedoel er verder niks mee hoor![]()
Vind het een mooie naam hoorquote:
Paard komt erick e en billy the klit.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:48 schreef Christine het volgende:
Is er vanavond nog iets te beleven in de stad?
waarom dequote:Op zondag 25 juni 2006 12:15 schreef woutabest het volgende:
moggûh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |