Een beetje ver gaan?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:57 schreef Leatherface het volgende:
Die homo-opmerkingen vind ik een beetje ver gaan.
Sarcasme bijt sarcasme. Moet ik het zo omschrijven?
Daarom des te leukerquote:Op zondag 21 mei 2006 00:00 schreef twi het volgende:
[..]
Een beetje ver gaan?Het was gewoon echt tenenkrommend beschamend
Tsjah, de Euro- scepsis straalt van die man af.quote:
Ik vind het maar half op, maar die helft kwam aardig overeenquote:Op zondag 21 mei 2006 00:04 schreef static het volgende:
Waren dat letterlijk zijn woorden? De TS heeft er een handje van om e.e.a. minder subtiel voor te doen komen dan het in werkelijkheid is nl.
Uhm het engels van nederlanders is best ok (hoewel de meeste nederlanders hun eigen engels nogal overschatten), ik weet nog wel dat paul een paar jaar terug helemaal GEEN engels sprak.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:11 schreef lfcprincess het volgende:
het is misschien voor de nederlanders leuk maar de rest begreep er geen bal van.. ik vind het een digrace dat nederlanders nog steeds zo beroerd engels spreken..
persoonlijk lag ik wel gestrekt dat ie alle punten op las .. de rest was een beetje pathetic
ohja en jij spreekt goed Engels want jij steunt een Engelse club.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:14 schreef lfcprincess het volgende:
nou dit was meer treble gebrabbel dan engels... nederlanders spreken beroerd engels men denkt dat ze het kunnen maar daar blijft het bij...en als het engels is dan met een beroerd nederlands accent ...
Ja, dat engels van die Nederlanders. Zo beroerd is datquote:Op zondag 21 mei 2006 00:11 schreef lfcprincess het volgende:
een digrace
quote:Op zondag 21 mei 2006 00:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, dat engels van die Nederlanders. Zo beroerd is dat![]()
quote:Op zondag 21 mei 2006 00:16 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ohja en jij spreekt goed Engels want jij steunt een Engelse club.
Nou bedtijd kindje![]()
Nederlanders spreken in verhouding goed Engels. Een accent doet er dan niet toe. Of wil jij met een Liverpools accent op de proppen komenja want dan wordt er naar je opgekeken
![]()
Had ik nog geeneens je ondertitel gelezenquote:
Dat boeit niet!!! Net als dat het jullie geen zak kan schelen of de rest van de wereld jullie begrijpt! WIJ vonden het tof, that's all that matters darling!quote:Op zondag 21 mei 2006 00:11 schreef lfcprincess het volgende:
het is misschien voor de nederlanders leuk maar de rest begreep er geen bal van..
je verveeld me... met je achterlijke commentaarquote:Op zondag 21 mei 2006 00:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Had ik nog geeneens je ondertitel gelezen![]()
![]()
![]()
hij deed het best leuk hoor maar men begreep hem niet door zijn slechte engels..quote:Op zondag 21 mei 2006 00:23 schreef Isabeau het volgende:
Wat deed/zei Paul dan? (heb het niet gezien)
Nee hoor , ik vind het een vreselijke vent , maar vanavond heb ik voor de eerste keer echt dubbel gelegen van het lachenquote:Op zondag 21 mei 2006 00:06 schreef PLAE@ het volgende:
Ach mensen die niks met de Leeuw hebben zullen m nooit leuk vinden. Ik wel![]()
jullie ... wij ????quote:Op zondag 21 mei 2006 00:21 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat boeit niet!!! Net als dat het jullie geen zak kan schelen of de rest van de wereld jullie begrijpt! WIJ vonden het tof, that's all that matters darling!
Hee, normaal zou ik er niks over zeggen, maar met al je commentaar op ons Engels, voel ik me toch geroepen om je er op te wijzen dat je kennis van de Nederlandse grammatica bedroevend is. Het is:quote:Op zondag 21 mei 2006 00:23 schreef lfcprincess het volgende:
[..]
je verveeld me... met je achterlijke commentaar
Ja, je praat vast perfect BBC Engelsquote:Op zondag 21 mei 2006 00:20 schreef lfcprincess het volgende:
[..]
![]()
en het is scouse geen liverpools maare ik heb geen scouse accent
Doe je huiswerkquote:Op zondag 21 mei 2006 00:26 schreef Devrim_ het volgende:
Tsss...Van paul de leeuw blijven ze af
Kut britten![]()
![]()
![]()
quote:
De Leeuw dacht dat KaliSPERMA zeggen op TV wel een goede grap was.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:31 schreef static het volgende:
Ik heb dus weer iets gemist?
1 pot natquote:Op zondag 21 mei 2006 00:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Doe je huiswerk
Terry Wogan is een Ier
Grappig! Zijn grammatica is best redelijk. Je bedoelt, dat zijn spelling ietsjes minder is. Trouwens de helft van de nederlanders weten niet eens wanneer ze een d of een t moeten gebruiken.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:27 schreef Jane het volgende:
[..]
Hee, normaal zou ik er niks over zeggen, maar met al je commentaar op ons Engels, voel ik me toch geroepen om je er op te wijzen dat je kennis van de Nederlandse grammatica bedroevend is. Het is:
Je verveelT me
Stam + t, love.
Jammer? Wees reėel: als iemand uit Roemeniė of Ijsland zoiets had geflikt was ie in Nederland ook als idioot beschouwd.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:32 schreef TheVulture het volgende:
Heb Wogan en Paul allebei hoog zitten... beetje jammer wel deze reactie
Nee hoor, d/t-fouten zijn grammaticafouten.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:42 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Grappig! Zijn grammatica is best redelijk. Je bedoelt, dat zijn spelling ietsjes minder is. Trouwens de helft van de nederlanders weten niet eens wanneer ze een d of een t moeten gebruiken.
- Heel snel alle landen oplezen, omdat 'ie het achterlijk vond dat het zo snel ging (quote:Op zondag 21 mei 2006 00:23 schreef Isabeau het volgende:
Wat deed/zei Paul dan? (heb het niet gezien)
Nee lul grammatica.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:42 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Grappig! Zijn grammatica is best redelijk. Je bedoelt, dat zijn spelling ietsjes minder is. Trouwens de helft van de nederlanders weten niet eens wanneer ze een d of een t moeten gebruiken.
Precies, het was gewoon grappig, klaar. Big deal ofzoquote:Op zondag 21 mei 2006 00:48 schreef PLAE@ het volgende:
Mensen zijn het nu alweer vergeten. Alleen verdorde figuren maken zich hier nu nog druk om![]()
vergeet "jullie lijken op will and grace" niet tegen de presentatorenquote:Op zondag 21 mei 2006 00:50 schreef twi het volgende:
[..]
- Heel snel alle landen oplezen, omdat 'ie het achterlijk vond dat het zo snel ging ()
- Bij elke Griekse naam inderdaad Kalisperma, of een andere rare naam herhalen.
- Z'n 06 nummer geven aan de presentator, met een knipoog erbij, terwijl 'm werd gevraagd wie de 12 punten zouden krijgen.
Daarbij vrij onverstaanbaar Engels spreken.
Vind Paul de Leeuw leuk (hoewel, eigenlijk al bijna 10 jaar meer een karikatuur van zichzelf, de originele Schreeuw van de Leeuw was natuurlijk het allerleukste), maar dit, voor een heel Europees publiek, was gewoon tenenkrommendEcht druk kan ik me er niet om maken, zie de lol er als Nederlander wel van in, maar Terry Wogan heeft natuurlijk gewoon gelijk met wat 'ie zegt
Leukquote:Op zondag 21 mei 2006 01:49 schreef SpiceP het volgende:
Fragment van het hilarische Paul moment kan je hierrr downloaden
(DivX)
quote:Op zondag 21 mei 2006 01:49 schreef SpiceP het volgende:
Fragment van het hilarische Paul moment kan je hierrr downloaden
(DivX)
Mwa, misschien; het was anders, dat snel die punten voorlezen was leuk gevonden, de rest was zwakzinnig gebrabbel.quote:Op zondag 21 mei 2006 02:13 schreef snellejelle het volgende:
ik vond paul erg verfrissend tussen de andere "oh, the show was perfect" puntenvoorlezers
Jij hebt je inburgeringscursus wel met goed gevolg afgelegdquote:Op zondag 21 mei 2006 02:29 schreef StefanP het volgende:
Ik heb het niet gezien en wil het ook niet zien. Dat hele circus niet en die kuthomo Paul de Leeuw al helemaal niet. Wat een vreselijk irritante, zelfgenoegzame, openlijk smerig homofiele schreeuwer.
Als een stel moslims hem in een steeg tegenkomt, wil ik mijn overwegend anti-islam gedachtengoed ook nog wel even ter zijde zetten. Hij vraagt er gewoon om.
homo's zijn eng hequote:Op zondag 21 mei 2006 02:29 schreef StefanP het volgende:
openlijk smerig homofiele
Ahgossie, u is homo? Wat jullie thuis doen zal me een worst wezen, maar verwacht geen gejuich van mijn kant als openlijk paraderende en treiterende homo's zoals de Leeuw hun smerigheid aan iedereen opleggen. Gelukkig woon ik in de VS en hebben we hier veel minder aandachtzoekende relnichten, en ze komen al helemaal niet op TVquote:Op zondag 21 mei 2006 02:32 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
homo's zijn eng he![]()
En hij is zelfs openlijk homo.....gatsie
en hij maakt er ook nog eens grapjes over. Dat mag niet hoor![]()
Bekrompen kneusje dat je bent.
The Land of the Freequote:Op zondag 21 mei 2006 03:01 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ahgossie, u is homo? Wat jullie thuis doen zal me een worst wezen, maar verwacht geen gejuich van mijn kant als openlijk paraderende en treiterende homo's zoals de Leeuw hun smerigheid aan iedereen opleggen. Gelukkig woon ik in de VS en hebben we hier veel minder aandachtzoekende relnichten, en ze komen al helemaal niet op TV
Dat komt omdat je geen tv hebt.quote:Op zondag 21 mei 2006 03:01 schreef StefanP het volgende:
Gelukkig woon ik in de VS en hebben we hier veel minder aandachtzoekende relnichten, en ze komen al helemaal niet op TV
quote:Op zondag 21 mei 2006 03:01 schreef StefanP het volgende:
Gelukkig woon ik in de VS en hebben we hier veel minder aandachtzoekende relnichten, en ze komen al helemaal niet op TV
Bush is te conservatief om een relnicht zijn .quote:
Als rechtgeaarde redneck kijk ik alleen Foxquote:Op zondag 21 mei 2006 03:08 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat komt omdat je geen tv hebt.
Ze zijn er wel degelijk.
Dat beperkt je visie wel wat ja.quote:Op zondag 21 mei 2006 03:16 schreef StefanP het volgende:
[..]
Als rechtgeaarde redneck kijk ik alleen Fox
Rot dan lekker op naar je amerikaanse forums, als er 1 land met relnichten is dan is het de VS wel, en geloof me ik kan het als homo zijnde weten.quote:Op zondag 21 mei 2006 03:01 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ahgossie, u is homo? Wat jullie thuis doen zal me een worst wezen, maar verwacht geen gejuich van mijn kant als openlijk paraderende en treiterende homo's zoals de Leeuw hun smerigheid aan iedereen opleggen. Gelukkig woon ik in de VS en hebben we hier veel minder aandachtzoekende relnichten, en ze komen al helemaal niet op TV
Ja dat 'sperma geval' was wel erg flauw, in Nederland kunnen ze dat misschien nog begrijpen want daar kennen ze zijn flauwekul..... maar in het buitenland?quote:Op zondag 21 mei 2006 04:24 schreef Mikrosoft het volgende:
Ik hoorde Paul duidelijk kalisperma zeggen. Hij beledigde bovendien een heel land door te spotten met de uitspraak ervan en had "moeite" met de naam van de presentator. Een afgang voor Nederland want Paul begrijpt niet dat ze zijn soort humor niet kunnen waarderen. Terry Wogan heeft gelijk.
Gelul. Je toont begrip voor geweld door moslims als het je uitkomt en dat is iets anders dan even je anti-islam gedachtengoed terzijde schuiven. Jouw denken is erger dan dat van moslimextremisten die zich keerden tegen de spotprenten want wat Jyllands Posten deed mag beledigender worden gezien voor moslims dan het optreden van Paul. En Irakezen maar klagen dat hun families door Amerikanen afgeslacht zijn hč? Lang niet zo erg als met Paul geconfronteerd worden?quote:Op zondag 21 mei 2006 02:29 schreef StefanP het volgende:
Ik heb het niet gezien en wil het ook niet zien. Dat hele circus niet en die kuthomo Paul de Leeuw al helemaal niet. Wat een vreselijk irritante, zelfgenoegzame, openlijk smerig homofiele schreeuwer.
Als een stel moslims hem in een steeg tegenkomt, wil ik mijn overwegend anti-islam gedachtengoed ook nog wel even terzijde zetten. Hij vraagt er gewoon om.
Jammer dat je dat moet aanhalen.quote:Op zondag 21 mei 2006 05:24 schreef Mikrosoft het volgende:
En Irakezen maar klagen dat hun families door Amerikanen afgeslacht zijn hč? Lang niet zo erg als met Paul geconfronteerd worden?
Omdat StefanP begrip toont voor eventueel moslimgeweld tegen Paul maar wil dat Irakezen zich gedeisd houden als ze hun dierbaren kwijt zijn. Ik dacht dat ik duidelijk was.quote:
Verdachte uitspraak van iemand die het volledige oeuvre van ABBA in z'n mp3 lijst heeft staan.quote:Op zondag 21 mei 2006 02:29 schreef StefanP het volgende:
Weet je dit zeker? want er zijn genoeg gays & lesbians (Rosie and Ellen, Sean Hayes, etc., the Midwest darling Isaac Mizrahi, etc. de five guys from Queer Eye for the straight guy) die 'out' zijn en het goed maken zowel op tv als in film, natuurlijk zouden zij waarschijnlijk niet zulke grapjes maken als 'Kalisperma' maar er zijn dus wel degelijk out American gays en lesbians die successvol zijn op tv en film. Racistische redneck sukkeltjes doen het alleen goed op Fox NewsChannel en Talk Radio (Rush Limbaugh) maar zelfs hun populariteit is sterk aan het dalen. Hoe gaat het trouwens met je green card aanvraag?quote:Op zondag 21 mei 2006 03:01 schreef StefanP het volgende:
[..]
Fox is full of closet cases!!quote:Op zondag 21 mei 2006 03:16 schreef StefanP het volgende:
[..]
Laat die sukkel toch links liggen.quote:Op zondag 21 mei 2006 06:58 schreef CalifornianNewYorker het volgende:
[..]
Fox is full of closet cases!!
Sean Hayes' character was Jack (was cause last episode was last Thursday) not Will (Eric McCormack)!quote:
Jack danquote:Op zondag 21 mei 2006 07:17 schreef CalifornianNewYorker het volgende:
[..]
Sean Hayes' character was Jack (was cause last episode was last Thursday) not Will (Eric McCormack)!![]()
Sorry, maar ik kies unaniem voor huppelende vagina'squote:Op zondag 21 mei 2006 08:48 schreef Vampier het volgende:
het feit dat lodi wint is een schitterende overwinning waard... het laat gewoon zien dat mensen dat mierzoete gejank zat zijn en gewoon show willen hebben ipv huppelende vaginas en dansende penissen.
En dan durf je Lordi freaks te noemen?quote:Op zondag 21 mei 2006 03:16 schreef StefanP het volgende:
[..]
Zijn slechte engels is een gimmick wat hij echt ALTIJD gebruikt. En eerlijk gezegd blijft het leuk, omdat de gast/andere persoon dat niet weet.quote:Op zondag 21 mei 2006 08:43 schreef Tup het volgende:
Paul was zenuwachtig, kan geen Engels en gebruikte zijn homosexualiteit om "grappig" te doen, dat terwijl hij juist zo'n leuke "gewone" (niet meteen over vallen mensen), ik heb een kindje, homo is.
Wogan heeft een punt, al is zijn commentaar net zo belegen als mijn oude kaas.
Inderdaad..gelukkig maar... hoop dat je er zo gelukkig bent (dat je niet snel weer terug komt) je klinkt in ieder geval al ernstig als een conservatieve Amerikaan...quote:
Hij klinkt niet als een conservatieve Amerikaan, meer als a crazy wannabe Redneck; mijn vader is een conservatieve Amerikaan (The only democrat he voted for was Clinton) en die heeft toch andere denkbeelden dan diegene die ik gelezen heb van StefanP....quote:Op zondag 21 mei 2006 10:52 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Inderdaad..gelukkig maar... hoop dat je er zo gelukkig bent (dat je niet snel weer terug komt) je klinkt in ieder geval al ernstig als een conservatieve Amerikaan...
Okee, je hebt gelijk ('t is ook meer bekrompen dan conservatief), zo lang ie(ik bedoel niet je vader) maar aan de andere kant van de plas blijftquote:Op zondag 21 mei 2006 11:09 schreef CalifornianNewYorker het volgende:
[..]
Hij klinkt niet als een conservatieve Amerikaan, meer als a crazy wannabe Redneck; mijn vader is een conservatieve Amerikaan (The only democrat he voted for was Clinton) en die heeft toch andere denkbeelden dan diegene die ik gelezen heb van StefanP....
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:37 schreef editor2 het volgende:
[afbeelding]
Tijdens de puntenverdeling van Nederland, gegeven door Paul de Leeuw, tijdens het
Eurovisie Songfestival waar Nederland verder geen enkele bijdrage op muziek gebied
meer aanlevert heeft BBC's commentator Terry Wogan fel uitgehaald naar Paul de Leeuw.
" Who ordered this idiot we just saw with his stupid gay jokes. This is so pathetic and a disgrace to the
Eurovison Songcontest. Good God... what an idiot "
Terry Wogan...de dinosaurus van de BBC
ja idd.quote:
en zo weet de helft van de Nederlanders ook niet dat het in dit geval enkelvoud is, dus: de helft van de Nederlanders weet niet eens... (en Nederlands is dus ook met een hoofdletterquote:Op zondag 21 mei 2006 00:42 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Toen heb ik ook 15 minuten op de bank zitten janken van lachen.quote:Op zondag 21 mei 2006 11:25 schreef Cart_man het volgende:
Je kon me opvegen toen ze begonnen over het opgraven van lijken van oude songfestivalgangers om weer een keer te winnen.
Dat is de grap hequote:Op zondag 21 mei 2006 04:25 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja dat 'sperma geval' was wel erg flauw, in Nederland kunnen ze dat misschien nog begrijpen want daar kennen ze zijn flauwekul..... maar in het buitenland?
Doe eens een linkjequote:Op zondag 21 mei 2006 11:45 schreef BigFire het volgende:
Op een Engels forum vonden ze het allemaal hardstikke grappig wat Paul de Leeuw deed.
quote:Op zondag 21 mei 2006 11:53 schreef Xrenity het volgende:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=101965&page=2
hier onder andere ook (although heel kort)
Die vooroordelen over stonede nederlanders ook altijdquote:Wow @ the exchange with The Netherlands Was he high? What the hell was all that about?
Duitsers die grappig proberen te zijnquote:Op zondag 21 mei 2006 11:59 schreef Cart_man het volgende:
Nu ja. Erger dan die mof op een paard kon niet.
Meer, Meer, Meerquote:Op zondag 21 mei 2006 11:53 schreef Xrenity het volgende:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=101965&page=2
hier onder andere ook (although heel kort)
En zo heeft iedereen er een andere mening overquote:Op zondag 21 mei 2006 12:03 schreef cptmarco het volgende:
Paul de Leeuw zijn "bijdrage" was gewoon te triest voor woorden....![]()
Waarschijnlijk omdat geen enkele andere Nederlander dat wilde doen?quote:Op zondag 21 mei 2006 12:17 schreef marcb1974 het volgende:
en dan iets als paul de leeuw![]()
erop zetten
Had van mij ook mogen winnenquote:Op zondag 21 mei 2006 12:18 schreef Cart_man het volgende:
Litouwen was wel grappig.Hadden ook wel mogen winnen van mij.
Hey poepoog, hij had het inderdaad over Will, My bad!!!!quote:Op zondag 21 mei 2006 07:17 schreef CalifornianNewYorker het volgende:
[..]
Sean Hayes' character was Jack (was cause last episode was last Thursday) not Will (Eric McCormack)!![]()
Paul was wel de enige die jaren geleden in 1993 weer interesse wist te wekken voor het songfestival ten tijde van Ruth Jacott. Het hele gebeuren was ingeslapen en hij - als echte ESC fan - wist toen op eigen kracht weer het Nederlandse volk zo ver te krijgen dat er massaal gekeken en gestemd werd.quote:Op zondag 21 mei 2006 12:17 schreef marcb1974 het volgende:
Het songfestival stelt al niets meer voor, en dan iets als paul de leeuw![]()
erop zetten
quote:Op zondag 21 mei 2006 13:42 schreef Mike het volgende:
Offtopic posts verwijderd. Vraag even aan de buurman of 'ie je komt helpen, Haaibaaike.
Ik wou net zeggen ja, Paul is altijd een goede ambassadeur voor het festival geweest, in elk geval in Nederland.quote:Op zondag 21 mei 2006 14:00 schreef CJ het volgende:
[..]
Paul was wel de enige die jaren geleden in 1993 weer interesse wist te wekken voor het songfestival ten tijde van Ruth Jacott. Het hele gebeuren was ingeslapen en hij - als echte ESC fan - wist toen op eigen kracht weer het Nederlandse volk zo ver te krijgen dat er massaal gekeken en gestemd werd.
Dat had ze al gedaan...daarna volgden nog 20 posts met dat ze er niks van snapte.quote:Op zondag 21 mei 2006 14:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]doe niet zo achterlijk!
Waarom mag ze niet om die link vragen?
Die nam zichzelf nog serieus ookquote:Op zondag 21 mei 2006 15:41 schreef mark_03 het volgende:
Alsof die Duitser op dat paard niet erg was![]()
.
Dat waren inderdaad twee homo's en potten jaquote:Op zondag 21 mei 2006 06:28 schreef drabbel het volgende:
[..]
Verdachte uitspraak van iemand die het volledige oeuvre van ABBA in z'n mp3 lijst heeft staan.![]()
Halford is een eerste klas leernichtquote:Op zondag 21 mei 2006 18:41 schreef StefanP het volgende:
[..]
Dat waren inderdaad twee homo's en potten ja![]()
Wat vind jij dan leuk?quote:Op zondag 21 mei 2006 14:47 schreef Croupouque het volgende:
Wat een genant moment. Net wanneer je denkt dat Paul de Leeuw niet dieper kan zinken met zijn standaard-riedeltje aan uitgekauwde grapjes over homoseksualiteit en kutopmerkingen over iemands kleding of haardracht, ook al verdient hij mijn complimenten voor het feit dat hij op basis van drie grapjes al jaren publiek weet te trekken (hahaha, ik zei 'trekken', Paul! 'Trekken!'), verschijnt hij voor heel Europa op de televisie om het in het 'engels'allemaal nog eens dunnetjes over te doen. Lachen, joh!
Haha. Vooral die "I hate Dutch people now"quote:Op zondag 21 mei 2006 21:22 schreef tralalala het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=6fZNh9OJHGA die reacties![]()
Nu ja, alleen flikkers en vrouwen luisteren naar abba.quote:Op zondag 21 mei 2006 18:41 schreef StefanP het volgende:
[..]
Dat waren inderdaad twee homo's en potten ja![]()
Is die er ook met engels commentaar?quote:Op zondag 21 mei 2006 21:22 schreef tralalala het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=6fZNh9OJHGA die reacties![]()
quote:Op zondag 21 mei 2006 22:15 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nu ja, alleen flikkers en vrouwen luisteren naar abba.
Ook pas 4 keer gepost hoor.quote:Op maandag 22 mei 2006 12:50 schreef J.A.N.A. het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=6fZNh9OJHGA&search=EUROVISION%20paul
Ik vind het verschrikkelijk dat die Britten zo slecht Nederlands spreken.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:11 schreef lfcprincess het volgende:
het is misschien voor de nederlanders leuk maar de rest begreep er geen bal van.. ik vind het een digrace dat nederlanders nog steeds zo beroerd engels spreken..
Kom op, mensen! Waar hebben we het over...quote:Op zondag 21 mei 2006 13:36 schreef parselmouth het volgende:
Over 'disgrace' praten tijdens het Eurovisie Songfestival. Sorry hoor, maar heel dat festival is gewoon een aanfluiting, Paul speelt daar op een sarcastische manier op in en blijkbaar snapt die old English fart dat niet.
Beetje jammer dat je z'n homoseksualiteit er dan weer bij moet gaan betrekken.
terry wogan is 'quote:Op donderdag 25 mei 2006 02:17 schreef saksia het volgende:
Terry Wogan is![]()
Z'n commentaar is altijd sarcastisch en als iemand zoals Paul de Leeuw zo hard z'n best doet grappig te zijn met wel hele flauwe opmerkingen dan krijg je dat, afbranden dan die handelEr kwam niets shockerends uit Pauls mond (eerder afgezaagd) en ik geloof ook absoluut niet dat dit zo bij TW overkwam, integendeel, gewoon iemand die bewust geforceerd grappig denkt te staan wezen zijn en dat is in Engeland not done
...Paul lijkt ook te denken dat irritant hetzelfde is als grappig..volgens mij heeft dat iets met z'n zenuwen te maken want soms vind ik 'm best goed in z'n eigen shows op de momenten dat hij op dreef is.
Hoezo?quote:Op donderdag 25 mei 2006 08:53 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
terry wogan is '' conservatief
Doe even normaal.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:20 schreef PLAE@ het volgende:
ah ja ze zijn zoveel humoristischer ingesteld. En de waarden zijn hoger
dom trutje, de humor is gewoon anders. Je kan ook gewoon zeggen dat ze geen gevoel voor humor hebben. Maar dat is dan net zo'n slappe interpretatie als die van jou.
welke inhoudelijke puntenquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:38 schreef PLAE@ het volgende:
Bedankt dat je ingaat op mijn inhoudelijke punten.
En mijn toon bepaal ik zelf wel, dank u![]()
ah dank. Je zet mijn conclusie kracht bijquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:48 schreef saksia het volgende:
[..]
welke inhoudelijke punten...je bent beledigd en voegt verder niets toe omdat je alleen maar vijandig kunt reageren. Jij vond het genietbare humor en ik vond het humor van een laag kinderachtig niveau, kan me best voorstellen dat sommige mensen het wel grappig vinden maar het was geen kwestie van het niet begrijpen maar meer -->
![]()
.
ik merk het, je hebt tourettes syndroom.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:51 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ah dank. Je zet mijn conclusie kracht bij. Het gaat dus puur om persoonlijke smaak. Nee Engels hebben niet meer humor en niet humor van een hoger niveau. Dat vind jij. Dat is heel wat anders dan dat het zo is.
Mij beledig je overigens niet zo snel![]()
En het songfestival is zeker niet kinderachtig,flauw en puberaalquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
En dan krijg je zoiets enorm kinderachtig/flauw/puberaals.
Ja, dat is eigenlijk mijn punt, best triest om op zo'n orgie van wansmaak toch nog het dieptepunt te vormen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:01 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
En het songfestival is zeker niet kinderachtig,flauw en puberaal![]()
precies.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, dat is eigenlijk mijn punt, best triest om op zo'n orgie van wansmaak toch nog het dieptepunt te vormen.
Dieptepuntquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, dat is eigenlijk mijn punt, best triest om op zo'n orgie van wansmaak toch nog het dieptepunt te vormen.
Hoe kun je een hoogtepunt zijn wanneer je meespeelt ook al is het humoristisch bedoeld? Doe dan niet meequote:Op vrijdag 26 mei 2006 04:59 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dieptepunt
Dat was juist het hoogtepunt van die poppenkast...
huh? Die is bijzonder goed, hoezo?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:27 schreef PLAE@ het volgende:
Vertel nog eens over die Engelse humor en de kwaliteit daarvan?!
please![]()
ja, dat is de korte versiequote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:08 schreef misteriks het volgende:
hij was leuk voor "insiders"
dus niet voor europa![]()
dit gaat niet pver het songfestival. Man, ik heb het niet eens gezien (maar bedankt youtube), het gaat over Paul de Leeuw en z'n minder goede uitwerking op buitenlanders en de frustratie van mensen daarover.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hallo, het is het Songfestival
Doe ff lekker normaal, dat festival is al jaren achterhaald en staat vol van nepotistische praktijkenVroeger kwamen er nog wel eens hits uit voort, maar dat is volgens mij al een aantal jaren niet meer gebeurd (misschien Dana International nog, maar dat was meer vanwege de controverse eromheen dan de kwaliteit van het nummer kwaliteit
).
Paul de Leeuw dacht dat'ie grappig was, sloeg voor sommigen de plank mis en dat is het. Kan je wel blijven discussiėren over of het nou een schande is of niet, maar waar gaat het nou eigenlijk over
Get over it![]()
Dan des te meer: get over itquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:23 schreef saksia het volgende:
[..]
dit gaat niet pver het songfestival. Man, ik heb het niet eens gezien (maar bedankt youtube), het gaat over Paul de Leeuw en z'n minder goede uitwerking op buitenlanders en de frustratie van mensen daarover.
Mja, ik snap eigenlijk ook niet waarom ik deze kansloze discussie nu al 3 posts waardig acht. Een discussie over niks, dat is hetquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:28 schreef saksia het volgende:
[..]
Ga dan niet uit verveling in een topic als dit rondhangen![]()
That's Fok! for ya..quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Mja, ik snap eigenlijk ook niet waarom ik deze kansloze discussie nu al 3 posts waardig acht. Een discussie over niks, dat is het
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |