Een beetje ver gaan?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:57 schreef Leatherface het volgende:
Die homo-opmerkingen vind ik een beetje ver gaan.
Sarcasme bijt sarcasme. Moet ik het zo omschrijven?
Daarom des te leukerquote:Op zondag 21 mei 2006 00:00 schreef twi het volgende:
[..]
Een beetje ver gaan?Het was gewoon echt tenenkrommend beschamend
Tsjah, de Euro- scepsis straalt van die man af.quote:
Ik vind het maar half op, maar die helft kwam aardig overeenquote:Op zondag 21 mei 2006 00:04 schreef static het volgende:
Waren dat letterlijk zijn woorden? De TS heeft er een handje van om e.e.a. minder subtiel voor te doen komen dan het in werkelijkheid is nl.
Uhm het engels van nederlanders is best ok (hoewel de meeste nederlanders hun eigen engels nogal overschatten), ik weet nog wel dat paul een paar jaar terug helemaal GEEN engels sprak.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:11 schreef lfcprincess het volgende:
het is misschien voor de nederlanders leuk maar de rest begreep er geen bal van.. ik vind het een digrace dat nederlanders nog steeds zo beroerd engels spreken..
persoonlijk lag ik wel gestrekt dat ie alle punten op las .. de rest was een beetje pathetic
ohja en jij spreekt goed Engels want jij steunt een Engelse club.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:14 schreef lfcprincess het volgende:
nou dit was meer treble gebrabbel dan engels... nederlanders spreken beroerd engels men denkt dat ze het kunnen maar daar blijft het bij...en als het engels is dan met een beroerd nederlands accent ...
Ja, dat engels van die Nederlanders. Zo beroerd is datquote:Op zondag 21 mei 2006 00:11 schreef lfcprincess het volgende:
een digrace
quote:Op zondag 21 mei 2006 00:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, dat engels van die Nederlanders. Zo beroerd is dat![]()
quote:Op zondag 21 mei 2006 00:16 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ohja en jij spreekt goed Engels want jij steunt een Engelse club.
Nou bedtijd kindje![]()
Nederlanders spreken in verhouding goed Engels. Een accent doet er dan niet toe. Of wil jij met een Liverpools accent op de proppen komenja want dan wordt er naar je opgekeken
![]()
Had ik nog geeneens je ondertitel gelezenquote:
Dat boeit niet!!! Net als dat het jullie geen zak kan schelen of de rest van de wereld jullie begrijpt! WIJ vonden het tof, that's all that matters darling!quote:Op zondag 21 mei 2006 00:11 schreef lfcprincess het volgende:
het is misschien voor de nederlanders leuk maar de rest begreep er geen bal van..
je verveeld me... met je achterlijke commentaarquote:Op zondag 21 mei 2006 00:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Had ik nog geeneens je ondertitel gelezen![]()
![]()
![]()
hij deed het best leuk hoor maar men begreep hem niet door zijn slechte engels..quote:Op zondag 21 mei 2006 00:23 schreef Isabeau het volgende:
Wat deed/zei Paul dan? (heb het niet gezien)
Nee hoor , ik vind het een vreselijke vent , maar vanavond heb ik voor de eerste keer echt dubbel gelegen van het lachenquote:Op zondag 21 mei 2006 00:06 schreef PLAE@ het volgende:
Ach mensen die niks met de Leeuw hebben zullen m nooit leuk vinden. Ik wel![]()
jullie ... wij ????quote:Op zondag 21 mei 2006 00:21 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat boeit niet!!! Net als dat het jullie geen zak kan schelen of de rest van de wereld jullie begrijpt! WIJ vonden het tof, that's all that matters darling!
Hee, normaal zou ik er niks over zeggen, maar met al je commentaar op ons Engels, voel ik me toch geroepen om je er op te wijzen dat je kennis van de Nederlandse grammatica bedroevend is. Het is:quote:Op zondag 21 mei 2006 00:23 schreef lfcprincess het volgende:
[..]
je verveeld me... met je achterlijke commentaar
Ja, je praat vast perfect BBC Engelsquote:Op zondag 21 mei 2006 00:20 schreef lfcprincess het volgende:
[..]
![]()
en het is scouse geen liverpools maare ik heb geen scouse accent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |