Dat is de grap hequote:Op zondag 21 mei 2006 04:25 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja dat 'sperma geval' was wel erg flauw, in Nederland kunnen ze dat misschien nog begrijpen want daar kennen ze zijn flauwekul..... maar in het buitenland?
Doe eens een linkjequote:Op zondag 21 mei 2006 11:45 schreef BigFire het volgende:
Op een Engels forum vonden ze het allemaal hardstikke grappig wat Paul de Leeuw deed.
quote:Op zondag 21 mei 2006 11:53 schreef Xrenity het volgende:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=101965&page=2
hier onder andere ook (although heel kort)
Die vooroordelen over stonede nederlanders ook altijdquote:Wow @ the exchange with The Netherlands Was he high? What the hell was all that about?
Duitsers die grappig proberen te zijnquote:Op zondag 21 mei 2006 11:59 schreef Cart_man het volgende:
Nu ja. Erger dan die mof op een paard kon niet.
Meer, Meer, Meerquote:Op zondag 21 mei 2006 11:53 schreef Xrenity het volgende:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=101965&page=2
hier onder andere ook (although heel kort)
En zo heeft iedereen er een andere mening overquote:Op zondag 21 mei 2006 12:03 schreef cptmarco het volgende:
Paul de Leeuw zijn "bijdrage" was gewoon te triest voor woorden....![]()
Waarschijnlijk omdat geen enkele andere Nederlander dat wilde doen?quote:Op zondag 21 mei 2006 12:17 schreef marcb1974 het volgende:
en dan iets als paul de leeuw![]()
erop zetten
Had van mij ook mogen winnenquote:Op zondag 21 mei 2006 12:18 schreef Cart_man het volgende:
Litouwen was wel grappig.Hadden ook wel mogen winnen van mij.
Hey poepoog, hij had het inderdaad over Will, My bad!!!!quote:Op zondag 21 mei 2006 07:17 schreef CalifornianNewYorker het volgende:
[..]
Sean Hayes' character was Jack (was cause last episode was last Thursday) not Will (Eric McCormack)!![]()
Paul was wel de enige die jaren geleden in 1993 weer interesse wist te wekken voor het songfestival ten tijde van Ruth Jacott. Het hele gebeuren was ingeslapen en hij - als echte ESC fan - wist toen op eigen kracht weer het Nederlandse volk zo ver te krijgen dat er massaal gekeken en gestemd werd.quote:Op zondag 21 mei 2006 12:17 schreef marcb1974 het volgende:
Het songfestival stelt al niets meer voor, en dan iets als paul de leeuw![]()
erop zetten
quote:Op zondag 21 mei 2006 13:42 schreef Mike het volgende:
Offtopic posts verwijderd. Vraag even aan de buurman of 'ie je komt helpen, Haaibaaike.
Ik wou net zeggen ja, Paul is altijd een goede ambassadeur voor het festival geweest, in elk geval in Nederland.quote:Op zondag 21 mei 2006 14:00 schreef CJ het volgende:
[..]
Paul was wel de enige die jaren geleden in 1993 weer interesse wist te wekken voor het songfestival ten tijde van Ruth Jacott. Het hele gebeuren was ingeslapen en hij - als echte ESC fan - wist toen op eigen kracht weer het Nederlandse volk zo ver te krijgen dat er massaal gekeken en gestemd werd.
Dat had ze al gedaan...daarna volgden nog 20 posts met dat ze er niks van snapte.quote:Op zondag 21 mei 2006 14:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]doe niet zo achterlijk!
Waarom mag ze niet om die link vragen?
Die nam zichzelf nog serieus ookquote:Op zondag 21 mei 2006 15:41 schreef mark_03 het volgende:
Alsof die Duitser op dat paard niet erg was![]()
.
Dat waren inderdaad twee homo's en potten jaquote:Op zondag 21 mei 2006 06:28 schreef drabbel het volgende:
[..]
Verdachte uitspraak van iemand die het volledige oeuvre van ABBA in z'n mp3 lijst heeft staan.![]()
Halford is een eerste klas leernichtquote:Op zondag 21 mei 2006 18:41 schreef StefanP het volgende:
[..]
Dat waren inderdaad twee homo's en potten ja![]()
Wat vind jij dan leuk?quote:Op zondag 21 mei 2006 14:47 schreef Croupouque het volgende:
Wat een genant moment. Net wanneer je denkt dat Paul de Leeuw niet dieper kan zinken met zijn standaard-riedeltje aan uitgekauwde grapjes over homoseksualiteit en kutopmerkingen over iemands kleding of haardracht, ook al verdient hij mijn complimenten voor het feit dat hij op basis van drie grapjes al jaren publiek weet te trekken (hahaha, ik zei 'trekken', Paul! 'Trekken!'), verschijnt hij voor heel Europa op de televisie om het in het 'engels'allemaal nog eens dunnetjes over te doen. Lachen, joh!
Haha. Vooral die "I hate Dutch people now"quote:Op zondag 21 mei 2006 21:22 schreef tralalala het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=6fZNh9OJHGA die reacties![]()
Nu ja, alleen flikkers en vrouwen luisteren naar abba.quote:Op zondag 21 mei 2006 18:41 schreef StefanP het volgende:
[..]
Dat waren inderdaad twee homo's en potten ja![]()
Is die er ook met engels commentaar?quote:Op zondag 21 mei 2006 21:22 schreef tralalala het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=6fZNh9OJHGA die reacties![]()
quote:Op zondag 21 mei 2006 22:15 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nu ja, alleen flikkers en vrouwen luisteren naar abba.
Ook pas 4 keer gepost hoor.quote:Op maandag 22 mei 2006 12:50 schreef J.A.N.A. het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=6fZNh9OJHGA&search=EUROVISION%20paul
Ik vind het verschrikkelijk dat die Britten zo slecht Nederlands spreken.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:11 schreef lfcprincess het volgende:
het is misschien voor de nederlanders leuk maar de rest begreep er geen bal van.. ik vind het een digrace dat nederlanders nog steeds zo beroerd engels spreken..
Kom op, mensen! Waar hebben we het over...quote:Op zondag 21 mei 2006 13:36 schreef parselmouth het volgende:
Over 'disgrace' praten tijdens het Eurovisie Songfestival. Sorry hoor, maar heel dat festival is gewoon een aanfluiting, Paul speelt daar op een sarcastische manier op in en blijkbaar snapt die old English fart dat niet.
Beetje jammer dat je z'n homoseksualiteit er dan weer bij moet gaan betrekken.
terry wogan is 'quote:Op donderdag 25 mei 2006 02:17 schreef saksia het volgende:
Terry Wogan is![]()
Z'n commentaar is altijd sarcastisch en als iemand zoals Paul de Leeuw zo hard z'n best doet grappig te zijn met wel hele flauwe opmerkingen dan krijg je dat, afbranden dan die handelEr kwam niets shockerends uit Pauls mond (eerder afgezaagd) en ik geloof ook absoluut niet dat dit zo bij TW overkwam, integendeel, gewoon iemand die bewust geforceerd grappig denkt te staan wezen zijn en dat is in Engeland not done
...Paul lijkt ook te denken dat irritant hetzelfde is als grappig..volgens mij heeft dat iets met z'n zenuwen te maken want soms vind ik 'm best goed in z'n eigen shows op de momenten dat hij op dreef is.
Hoezo?quote:Op donderdag 25 mei 2006 08:53 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
terry wogan is '' conservatief
Doe even normaal.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:20 schreef PLAE@ het volgende:
ah ja ze zijn zoveel humoristischer ingesteld. En de waarden zijn hoger
dom trutje, de humor is gewoon anders. Je kan ook gewoon zeggen dat ze geen gevoel voor humor hebben. Maar dat is dan net zo'n slappe interpretatie als die van jou.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |