Jammer dat je dat moet aanhalen.quote:Op zondag 21 mei 2006 05:24 schreef Mikrosoft het volgende:
En Irakezen maar klagen dat hun families door Amerikanen afgeslacht zijn hè? Lang niet zo erg als met Paul geconfronteerd worden?
Omdat StefanP begrip toont voor eventueel moslimgeweld tegen Paul maar wil dat Irakezen zich gedeisd houden als ze hun dierbaren kwijt zijn. Ik dacht dat ik duidelijk was.quote:
Verdachte uitspraak van iemand die het volledige oeuvre van ABBA in z'n mp3 lijst heeft staan.quote:Op zondag 21 mei 2006 02:29 schreef StefanP het volgende:
Ik heb het niet gezien en wil het ook niet zien. Dat hele circus niet en die kuthomo Paul de Leeuw al helemaal niet. Wat een vreselijk irritante, zelfgenoegzame, openlijk smerig homofiele schreeuwer.
Weet je dit zeker? want er zijn genoeg gays & lesbians (Rosie and Ellen, Sean Hayes, etc., the Midwest darling Isaac Mizrahi, etc. de five guys from Queer Eye for the straight guy) die 'out' zijn en het goed maken zowel op tv als in film, natuurlijk zouden zij waarschijnlijk niet zulke grapjes maken als 'Kalisperma' maar er zijn dus wel degelijk out American gays en lesbians die successvol zijn op tv en film. Racistische redneck sukkeltjes doen het alleen goed op Fox NewsChannel en Talk Radio (Rush Limbaugh) maar zelfs hun populariteit is sterk aan het dalen. Hoe gaat het trouwens met je green card aanvraag?quote:Op zondag 21 mei 2006 03:01 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ahgossie, u is homo? Wat jullie thuis doen zal me een worst wezen, maar verwacht geen gejuich van mijn kant als openlijk paraderende en treiterende homo's zoals de Leeuw hun smerigheid aan iedereen opleggen. Gelukkig woon ik in de VS en hebben we hier veel minder aandachtzoekende relnichten, en ze komen al helemaal niet op TV
Fox is full of closet cases!!quote:Op zondag 21 mei 2006 03:16 schreef StefanP het volgende:
[..]
Als rechtgeaarde redneck kijk ik alleen Fox
Laat die sukkel toch links liggen.quote:Op zondag 21 mei 2006 06:58 schreef CalifornianNewYorker het volgende:
[..]
Fox is full of closet cases!!
Sean Hayes' character was Jack (was cause last episode was last Thursday) not Will (Eric McCormack)!quote:
Jack danquote:Op zondag 21 mei 2006 07:17 schreef CalifornianNewYorker het volgende:
[..]
Sean Hayes' character was Jack (was cause last episode was last Thursday) not Will (Eric McCormack)!![]()
Sorry, maar ik kies unaniem voor huppelende vagina'squote:Op zondag 21 mei 2006 08:48 schreef Vampier het volgende:
het feit dat lodi wint is een schitterende overwinning waard... het laat gewoon zien dat mensen dat mierzoete gejank zat zijn en gewoon show willen hebben ipv huppelende vaginas en dansende penissen.
En dan durf je Lordi freaks te noemen?quote:Op zondag 21 mei 2006 03:16 schreef StefanP het volgende:
[..]
Als rechtgeaarde redneck kijk ik alleen Fox
Zijn slechte engels is een gimmick wat hij echt ALTIJD gebruikt. En eerlijk gezegd blijft het leuk, omdat de gast/andere persoon dat niet weet.quote:Op zondag 21 mei 2006 08:43 schreef Tup het volgende:
Paul was zenuwachtig, kan geen Engels en gebruikte zijn homosexualiteit om "grappig" te doen, dat terwijl hij juist zo'n leuke "gewone" (niet meteen over vallen mensen), ik heb een kindje, homo is.
Wogan heeft een punt, al is zijn commentaar net zo belegen als mijn oude kaas.
Inderdaad..gelukkig maar... hoop dat je er zo gelukkig bent (dat je niet snel weer terug komt) je klinkt in ieder geval al ernstig als een conservatieve Amerikaan...quote:
Hij klinkt niet als een conservatieve Amerikaan, meer als a crazy wannabe Redneck; mijn vader is een conservatieve Amerikaan (The only democrat he voted for was Clinton) en die heeft toch andere denkbeelden dan diegene die ik gelezen heb van StefanP....quote:Op zondag 21 mei 2006 10:52 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Inderdaad..gelukkig maar... hoop dat je er zo gelukkig bent (dat je niet snel weer terug komt) je klinkt in ieder geval al ernstig als een conservatieve Amerikaan...
Okee, je hebt gelijk ('t is ook meer bekrompen dan conservatief), zo lang ie(ik bedoel niet je vader) maar aan de andere kant van de plas blijftquote:Op zondag 21 mei 2006 11:09 schreef CalifornianNewYorker het volgende:
[..]
Hij klinkt niet als een conservatieve Amerikaan, meer als a crazy wannabe Redneck; mijn vader is een conservatieve Amerikaan (The only democrat he voted for was Clinton) en die heeft toch andere denkbeelden dan diegene die ik gelezen heb van StefanP....
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:37 schreef editor2 het volgende:
[afbeelding]
Tijdens de puntenverdeling van Nederland, gegeven door Paul de Leeuw, tijdens het
Eurovisie Songfestival waar Nederland verder geen enkele bijdrage op muziek gebied
meer aanlevert heeft BBC's commentator Terry Wogan fel uitgehaald naar Paul de Leeuw.
" Who ordered this idiot we just saw with his stupid gay jokes. This is so pathetic and a disgrace to the
Eurovison Songcontest. Good God... what an idiot "
Terry Wogan...de dinosaurus van de BBC
ja idd.quote:
en zo weet de helft van de Nederlanders ook niet dat het in dit geval enkelvoud is, dus: de helft van de Nederlanders weet niet eens... (en Nederlands is dus ook met een hoofdletterquote:Op zondag 21 mei 2006 00:42 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Grappig! Zijn grammatica is best redelijk. Je bedoelt, dat zijn spelling ietsjes minder is. Trouwens de helft van de nederlanders weten niet eens wanneer ze een d of een t moeten gebruiken.
Toen heb ik ook 15 minuten op de bank zitten janken van lachen.quote:Op zondag 21 mei 2006 11:25 schreef Cart_man het volgende:
Je kon me opvegen toen ze begonnen over het opgraven van lijken van oude songfestivalgangers om weer een keer te winnen.
Dat is de grap hequote:Op zondag 21 mei 2006 04:25 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja dat 'sperma geval' was wel erg flauw, in Nederland kunnen ze dat misschien nog begrijpen want daar kennen ze zijn flauwekul..... maar in het buitenland?
Doe eens een linkjequote:Op zondag 21 mei 2006 11:45 schreef BigFire het volgende:
Op een Engels forum vonden ze het allemaal hardstikke grappig wat Paul de Leeuw deed.
quote:Op zondag 21 mei 2006 11:53 schreef Xrenity het volgende:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=101965&page=2
hier onder andere ook (although heel kort)
Die vooroordelen over stonede nederlanders ook altijdquote:Wow @ the exchange with The Netherlands Was he high? What the hell was all that about?
Duitsers die grappig proberen te zijnquote:Op zondag 21 mei 2006 11:59 schreef Cart_man het volgende:
Nu ja. Erger dan die mof op een paard kon niet.
Meer, Meer, Meerquote:Op zondag 21 mei 2006 11:53 schreef Xrenity het volgende:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=101965&page=2
hier onder andere ook (although heel kort)
En zo heeft iedereen er een andere mening overquote:Op zondag 21 mei 2006 12:03 schreef cptmarco het volgende:
Paul de Leeuw zijn "bijdrage" was gewoon te triest voor woorden....![]()
Waarschijnlijk omdat geen enkele andere Nederlander dat wilde doen?quote:Op zondag 21 mei 2006 12:17 schreef marcb1974 het volgende:
en dan iets als paul de leeuw![]()
erop zetten
Had van mij ook mogen winnenquote:Op zondag 21 mei 2006 12:18 schreef Cart_man het volgende:
Litouwen was wel grappig.Hadden ook wel mogen winnen van mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |