homo's zijn eng hequote:Op zondag 21 mei 2006 02:29 schreef StefanP het volgende:
openlijk smerig homofiele
Ahgossie, u is homo? Wat jullie thuis doen zal me een worst wezen, maar verwacht geen gejuich van mijn kant als openlijk paraderende en treiterende homo's zoals de Leeuw hun smerigheid aan iedereen opleggen. Gelukkig woon ik in de VS en hebben we hier veel minder aandachtzoekende relnichten, en ze komen al helemaal niet op TVquote:Op zondag 21 mei 2006 02:32 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
homo's zijn eng he![]()
En hij is zelfs openlijk homo.....gatsie
en hij maakt er ook nog eens grapjes over. Dat mag niet hoor![]()
Bekrompen kneusje dat je bent.
The Land of the Freequote:Op zondag 21 mei 2006 03:01 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ahgossie, u is homo? Wat jullie thuis doen zal me een worst wezen, maar verwacht geen gejuich van mijn kant als openlijk paraderende en treiterende homo's zoals de Leeuw hun smerigheid aan iedereen opleggen. Gelukkig woon ik in de VS en hebben we hier veel minder aandachtzoekende relnichten, en ze komen al helemaal niet op TV
Dat komt omdat je geen tv hebt.quote:Op zondag 21 mei 2006 03:01 schreef StefanP het volgende:
Gelukkig woon ik in de VS en hebben we hier veel minder aandachtzoekende relnichten, en ze komen al helemaal niet op TV
quote:Op zondag 21 mei 2006 03:01 schreef StefanP het volgende:
Gelukkig woon ik in de VS en hebben we hier veel minder aandachtzoekende relnichten, en ze komen al helemaal niet op TV
Bush is te conservatief om een relnicht zijn .quote:
Als rechtgeaarde redneck kijk ik alleen Foxquote:Op zondag 21 mei 2006 03:08 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat komt omdat je geen tv hebt.
Ze zijn er wel degelijk.
Dat beperkt je visie wel wat ja.quote:Op zondag 21 mei 2006 03:16 schreef StefanP het volgende:
[..]
Als rechtgeaarde redneck kijk ik alleen Fox
Rot dan lekker op naar je amerikaanse forums, als er 1 land met relnichten is dan is het de VS wel, en geloof me ik kan het als homo zijnde weten.quote:Op zondag 21 mei 2006 03:01 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ahgossie, u is homo? Wat jullie thuis doen zal me een worst wezen, maar verwacht geen gejuich van mijn kant als openlijk paraderende en treiterende homo's zoals de Leeuw hun smerigheid aan iedereen opleggen. Gelukkig woon ik in de VS en hebben we hier veel minder aandachtzoekende relnichten, en ze komen al helemaal niet op TV
Ja dat 'sperma geval' was wel erg flauw, in Nederland kunnen ze dat misschien nog begrijpen want daar kennen ze zijn flauwekul..... maar in het buitenland?quote:Op zondag 21 mei 2006 04:24 schreef Mikrosoft het volgende:
Ik hoorde Paul duidelijk kalisperma zeggen. Hij beledigde bovendien een heel land door te spotten met de uitspraak ervan en had "moeite" met de naam van de presentator. Een afgang voor Nederland want Paul begrijpt niet dat ze zijn soort humor niet kunnen waarderen. Terry Wogan heeft gelijk.
Gelul. Je toont begrip voor geweld door moslims als het je uitkomt en dat is iets anders dan even je anti-islam gedachtengoed terzijde schuiven. Jouw denken is erger dan dat van moslimextremisten die zich keerden tegen de spotprenten want wat Jyllands Posten deed mag beledigender worden gezien voor moslims dan het optreden van Paul. En Irakezen maar klagen dat hun families door Amerikanen afgeslacht zijn hč? Lang niet zo erg als met Paul geconfronteerd worden?quote:Op zondag 21 mei 2006 02:29 schreef StefanP het volgende:
Ik heb het niet gezien en wil het ook niet zien. Dat hele circus niet en die kuthomo Paul de Leeuw al helemaal niet. Wat een vreselijk irritante, zelfgenoegzame, openlijk smerig homofiele schreeuwer.
Als een stel moslims hem in een steeg tegenkomt, wil ik mijn overwegend anti-islam gedachtengoed ook nog wel even terzijde zetten. Hij vraagt er gewoon om.
Jammer dat je dat moet aanhalen.quote:Op zondag 21 mei 2006 05:24 schreef Mikrosoft het volgende:
En Irakezen maar klagen dat hun families door Amerikanen afgeslacht zijn hč? Lang niet zo erg als met Paul geconfronteerd worden?
Omdat StefanP begrip toont voor eventueel moslimgeweld tegen Paul maar wil dat Irakezen zich gedeisd houden als ze hun dierbaren kwijt zijn. Ik dacht dat ik duidelijk was.quote:
Verdachte uitspraak van iemand die het volledige oeuvre van ABBA in z'n mp3 lijst heeft staan.quote:Op zondag 21 mei 2006 02:29 schreef StefanP het volgende:
Ik heb het niet gezien en wil het ook niet zien. Dat hele circus niet en die kuthomo Paul de Leeuw al helemaal niet. Wat een vreselijk irritante, zelfgenoegzame, openlijk smerig homofiele schreeuwer.
Weet je dit zeker? want er zijn genoeg gays & lesbians (Rosie and Ellen, Sean Hayes, etc., the Midwest darling Isaac Mizrahi, etc. de five guys from Queer Eye for the straight guy) die 'out' zijn en het goed maken zowel op tv als in film, natuurlijk zouden zij waarschijnlijk niet zulke grapjes maken als 'Kalisperma' maar er zijn dus wel degelijk out American gays en lesbians die successvol zijn op tv en film. Racistische redneck sukkeltjes doen het alleen goed op Fox NewsChannel en Talk Radio (Rush Limbaugh) maar zelfs hun populariteit is sterk aan het dalen. Hoe gaat het trouwens met je green card aanvraag?quote:Op zondag 21 mei 2006 03:01 schreef StefanP het volgende:
[..]
Fox is full of closet cases!!quote:Op zondag 21 mei 2006 03:16 schreef StefanP het volgende:
[..]
Laat die sukkel toch links liggen.quote:Op zondag 21 mei 2006 06:58 schreef CalifornianNewYorker het volgende:
[..]
Fox is full of closet cases!!
Sean Hayes' character was Jack (was cause last episode was last Thursday) not Will (Eric McCormack)!quote:
Jack danquote:Op zondag 21 mei 2006 07:17 schreef CalifornianNewYorker het volgende:
[..]
Sean Hayes' character was Jack (was cause last episode was last Thursday) not Will (Eric McCormack)!![]()
Sorry, maar ik kies unaniem voor huppelende vagina'squote:Op zondag 21 mei 2006 08:48 schreef Vampier het volgende:
het feit dat lodi wint is een schitterende overwinning waard... het laat gewoon zien dat mensen dat mierzoete gejank zat zijn en gewoon show willen hebben ipv huppelende vaginas en dansende penissen.
En dan durf je Lordi freaks te noemen?quote:Op zondag 21 mei 2006 03:16 schreef StefanP het volgende:
[..]
Zijn slechte engels is een gimmick wat hij echt ALTIJD gebruikt. En eerlijk gezegd blijft het leuk, omdat de gast/andere persoon dat niet weet.quote:Op zondag 21 mei 2006 08:43 schreef Tup het volgende:
Paul was zenuwachtig, kan geen Engels en gebruikte zijn homosexualiteit om "grappig" te doen, dat terwijl hij juist zo'n leuke "gewone" (niet meteen over vallen mensen), ik heb een kindje, homo is.
Wogan heeft een punt, al is zijn commentaar net zo belegen als mijn oude kaas.
Inderdaad..gelukkig maar... hoop dat je er zo gelukkig bent (dat je niet snel weer terug komt) je klinkt in ieder geval al ernstig als een conservatieve Amerikaan...quote:
Hij klinkt niet als een conservatieve Amerikaan, meer als a crazy wannabe Redneck; mijn vader is een conservatieve Amerikaan (The only democrat he voted for was Clinton) en die heeft toch andere denkbeelden dan diegene die ik gelezen heb van StefanP....quote:Op zondag 21 mei 2006 10:52 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Inderdaad..gelukkig maar... hoop dat je er zo gelukkig bent (dat je niet snel weer terug komt) je klinkt in ieder geval al ernstig als een conservatieve Amerikaan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |