quote:Op zondag 21 mei 2006 01:49 schreef SpiceP het volgende:
Fragment van het hilarische Paul moment kan je hierrr downloaden
(DivX)

Mwa, misschien; het was anders, dat snel die punten voorlezen was leuk gevonden, de rest was zwakzinnig gebrabbel.quote:Op zondag 21 mei 2006 02:13 schreef snellejelle het volgende:
ik vond paul erg verfrissend tussen de andere "oh, the show was perfect" puntenvoorlezers

Jij hebt je inburgeringscursus wel met goed gevolg afgelegdquote:Op zondag 21 mei 2006 02:29 schreef StefanP het volgende:
Ik heb het niet gezien en wil het ook niet zien. Dat hele circus niet en die kuthomo Paul de Leeuw al helemaal niet. Wat een vreselijk irritante, zelfgenoegzame, openlijk smerig homofiele schreeuwer.
Als een stel moslims hem in een steeg tegenkomt, wil ik mijn overwegend anti-islam gedachtengoed ook nog wel even ter zijde zetten. Hij vraagt er gewoon om.

homo's zijn eng hequote:Op zondag 21 mei 2006 02:29 schreef StefanP het volgende:
openlijk smerig homofiele

Ahgossie, u is homo? Wat jullie thuis doen zal me een worst wezen, maar verwacht geen gejuich van mijn kant als openlijk paraderende en treiterende homo's zoals de Leeuw hun smerigheid aan iedereen opleggen. Gelukkig woon ik in de VS en hebben we hier veel minder aandachtzoekende relnichten, en ze komen al helemaal niet op TVquote:Op zondag 21 mei 2006 02:32 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
homo's zijn eng he![]()
En hij is zelfs openlijk homo.....gatsie
en hij maakt er ook nog eens grapjes over. Dat mag niet hoor![]()
Bekrompen kneusje dat je bent.

The Land of the Freequote:Op zondag 21 mei 2006 03:01 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ahgossie, u is homo? Wat jullie thuis doen zal me een worst wezen, maar verwacht geen gejuich van mijn kant als openlijk paraderende en treiterende homo's zoals de Leeuw hun smerigheid aan iedereen opleggen. Gelukkig woon ik in de VS en hebben we hier veel minder aandachtzoekende relnichten, en ze komen al helemaal niet op TV

Dat komt omdat je geen tv hebt.quote:Op zondag 21 mei 2006 03:01 schreef StefanP het volgende:
Gelukkig woon ik in de VS en hebben we hier veel minder aandachtzoekende relnichten, en ze komen al helemaal niet op TV

quote:Op zondag 21 mei 2006 03:01 schreef StefanP het volgende:
Gelukkig woon ik in de VS en hebben we hier veel minder aandachtzoekende relnichten, en ze komen al helemaal niet op TV

Bush is te conservatief om een relnicht zijn .quote:

Als rechtgeaarde redneck kijk ik alleen Foxquote:Op zondag 21 mei 2006 03:08 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat komt omdat je geen tv hebt.
Ze zijn er wel degelijk.

Dat beperkt je visie wel wat ja.quote:Op zondag 21 mei 2006 03:16 schreef StefanP het volgende:
[..]
Als rechtgeaarde redneck kijk ik alleen Fox

Rot dan lekker op naar je amerikaanse forums, als er 1 land met relnichten is dan is het de VS wel, en geloof me ik kan het als homo zijnde weten.quote:Op zondag 21 mei 2006 03:01 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ahgossie, u is homo? Wat jullie thuis doen zal me een worst wezen, maar verwacht geen gejuich van mijn kant als openlijk paraderende en treiterende homo's zoals de Leeuw hun smerigheid aan iedereen opleggen. Gelukkig woon ik in de VS en hebben we hier veel minder aandachtzoekende relnichten, en ze komen al helemaal niet op TV

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |