abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38202832
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 16:38 schreef PLAE@ het volgende:
Bedankt dat je ingaat op mijn inhoudelijke punten.

En mijn toon bepaal ik zelf wel, dank u
welke inhoudelijke punten ...je bent beledigd en voegt verder niets toe omdat je alleen maar vijandig kunt reageren. Jij vond het genietbare humor en ik vond het humor van een laag kinderachtig niveau, kan me best voorstellen dat sommige mensen het wel grappig vinden maar het was geen kwestie van het niet begrijpen maar meer --> .
pi_38202858
Vrede heerscht op deze dag van de Heer...
Nothing takes the past away like the future!
  donderdag 25 mei 2006 @ 16:51:47 #203
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_38202944
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 16:48 schreef saksia het volgende:

[..]

welke inhoudelijke punten ...je bent beledigd en voegt verder niets toe omdat je alleen maar vijandig kunt reageren. Jij vond het genietbare humor en ik vond het humor van een laag kinderachtig niveau, kan me best voorstellen dat sommige mensen het wel grappig vinden maar het was geen kwestie van het niet begrijpen maar meer --> .
ah dank. Je zet mijn conclusie kracht bij . Het gaat dus puur om persoonlijke smaak. Nee Engels hebben niet meer humor en niet humor van een hoger niveau. Dat vind jij. Dat is heel wat anders dan dat het zo is.

Mij beledig je overigens niet zo snel
  donderdag 25 mei 2006 @ 16:56:45 #204
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_38203125
Normaal gezien vind ik De Leeuw wel okay en toen ik hoorde dat hij de punten ging geven, dacht ik dat het wel tof zou worden.

En dan krijg je zoiets enorm kinderachtig/flauw/puberaals .

Kalisperma godbetert... daar kan de doorsnee Britse humorist niet tegenop .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  donderdag 25 mei 2006 @ 17:00:51 #205
24054 search64
Avec le grande
pi_38203261
Jaja, hij schud ze zo uit de mouw, die Paul.
"He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."
  donderdag 25 mei 2006 @ 17:01:59 #206
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_38203300
Wordt die ene sneer van wogan nu nog besproken, jeetje, ik dacht dat nichten erg waren, maar jullie hier kunnen er ook wat van.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_38203478
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 16:51 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

ah dank. Je zet mijn conclusie kracht bij . Het gaat dus puur om persoonlijke smaak. Nee Engels hebben niet meer humor en niet humor van een hoger niveau. Dat vind jij. Dat is heel wat anders dan dat het zo is.

Mij beledig je overigens niet zo snel
ik merk het, je hebt tourettes syndroom.
Ik wil niet zeggen dat de Engelsen altijd een stap verder zijn qua humor, Nederlandse humor kan best goed zijn... maar over het algemeen vind ik de Nederlander in het dagelijkse leven toch echt minder humoristisch ingesteld en komen de grappen er vaak heel geforceerd uit (waardoor ik het dan meestal al meteen niet leuk meer vind), een Engelsman kan eerder een spontane rake opmerking maken in situaties etc...een meer natuurlijk talent voor humor dat niet rechtstreeks uit de WC moppenboekjes komt ofzo.. Paul de Leeuw was ' gemaakt' grappig, zoals ie de Will & Grace opmerking maakte bijv. hij had het al vantevoren ingestudeerd en hij stond te popelen om Kalisperma te zeggen dat zag je , ik zeg helemaal niet dat Paul geen humor heeft want ik vind 'm op z'n goede momenten gewoon goed...maar dit was voor mij tenenkrommend.

[ Bericht 2% gewijzigd door saksia op 25-05-2006 17:19:07 ]
pi_38205074
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 16:56 schreef SaintOfKillers het volgende:

En dan krijg je zoiets enorm kinderachtig/flauw/puberaals .
En het songfestival is zeker niet kinderachtig,flauw en puberaal
Ik lag krom van het lachen toen Paul die punten gaf, hij was de enige die zich helemaal aanpaste aan de poppenkast die songfestival heet...
  donderdag 25 mei 2006 @ 18:15:35 #209
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_38205534
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 18:01 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

En het songfestival is zeker niet kinderachtig,flauw en puberaal
Ja, dat is eigenlijk mijn punt, best triest om op zo'n orgie van wansmaak toch nog het dieptepunt te vormen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_38208626
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 18:15 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ja, dat is eigenlijk mijn punt, best triest om op zo'n orgie van wansmaak toch nog het dieptepunt te vormen.
precies.

En het toppunt van de humor die avond kwam toch van Lordi.
pi_38221032
Wij Nederlanders spreken beter Engels, Frans en Duits dan alle Engels sprekenden bij mekaar. Nog beter gezegd : 99% Van alle Engelsen kan geeneens een andere taal spreken.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 26 mei 2006 @ 02:35:33 #212
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_38221126
tvp
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  vrijdag 26 mei 2006 @ 02:49:00 #213
111575 lubje25
lubjes' stash do not nick
pi_38221318
klagen over gay-opmerkingen bij het eurovisie-songfestival is net zoiets als protesteren tegen dierenleed in een bontjas
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
pi_38222415
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 18:15 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Dieptepunt
Dat was juist het hoogtepunt van die poppenkast...
pi_38251414
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 04:59 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Dieptepunt
Dat was juist het hoogtepunt van die poppenkast...
Hoe kun je een hoogtepunt zijn wanneer je meespeelt ook al is het humoristisch bedoeld? Doe dan niet mee of zorg dat je erboven staat door iets heel onverwachts te doen (een homo met homo-grappen op een homo festival is NIET onverwacht dus niet leuk ). Zoals ik al zei, het hoogtepunt was Lordi, een betere fuck you was niet denkbaar/mogelijk.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 23:22:45 #216
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_38251711
goed goed, dat is uw mening.
pi_38251767
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 23:22 schreef PLAE@ het volgende:

goed goed, dat is uw mening.
ja ja, dat lijkt me duidelijk!
  vrijdag 26 mei 2006 @ 23:27:00 #218
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_38251936
Vertel nog eens over die Engelse humor en de kwaliteit daarvan?!
please
pi_38252070
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 23:27 schreef PLAE@ het volgende:

Vertel nog eens over die Engelse humor en de kwaliteit daarvan?!
please
huh? Die is bijzonder goed, hoezo?
pi_38252720
ben je me op aan het jutten kleine belhamel?
  vrijdag 26 mei 2006 @ 23:43:19 #221
10721 dolfg
RegiZeur
pi_38252860
Humor heb je ook op honderdduizend manieren. Zo kun je 's avonds dubbel liggen om een enorme grap en als je die de volgende ochtend probeert uit te leggen blijft er niets meer van over.

Zo hebben Engelsen enorm goeie humor en ook hele foute. Om nu Terry Wogan als de exponent van die goeie humor op te voeren gaat me wat ver.
Wogan zeikt de hele boel af. Dat mag 'ie, want de BBC betaalt al jaren bakken met geld aan een festival waar ze ook al vele jaren geen enkele pot meer kunnen breken.
De inzendingen variėren van triest tot intriest en dat zou een (naast humoristisch) vooral muzikaal land als Engeland toch zorgen moeten baren.

Een definitie van leuk valt niet te geven. Waar je vandaag dubbel om ligt is morgen niet eens een glimlach waard. Ik heb die hele avond van mooi! weer de leeuw, via het songfestival zelf tot en met de afterparty naar Paul de Leeuw gekeken.
En ik heb dubbel gelegen.
Ook de hele opbouw met het interview vooraf met Cornald Maas en het precies uitspreken van de Kalisperma-begroeting.
Dat maakte de uiteindelijke puntentelling van Nederland voor mij grappiger dan ie zonder die context zou zijn geweest.

Maar heftig discussiėren over humor blijft natuurlijk nogal lastig.
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
pi_38253782
tuurlijk hangt het af van veel dingen zoals bui etc...ben je melig dan is Paul de Leeuws songfestival performance heel grappig. Maar het gaat mij er vooral om dat men hier weigert te begrijpen dat de grapjes van Paul niet logischerwijs aanslaan in het buitenland, er wordt hier gereageerd alsof men in Engeland/Terry Wogan een probleem heeft met homo's omdat TW hem een 'idiot' noemde. Ik wil alleen maar zeggen dat dit niet het geval is en Nederlandse humor vaak saai overkomt in Engeland, ja niet leuk om te horen, maar ik heb in Engeland gewoond en heb dit ervaren (niet eens zo zeer van de Engelsen zelf maar meer door Nederlanders van een afstand te bekijken en vergelijken met de Engelsen)..ook sinds ik terug ben in Nederland valt mij heel erg op hoe serieus mensen soms blijven onder bepaalde situaties waar men in Engeland allang een grap bedacht zou hebben en hoe afgezaagd de grapjes zijn wanneer men ze maakt... Ik zeg niet dat Terry Wogan een God is en gelijk heeft, maar ik kan hem zeker begrijpen wanneer ik me verder dan de Hollandse manier van denken probeer te verplaatsen.

[ Bericht 5% gewijzigd door saksia op 27-05-2006 00:08:39 ]
  zaterdag 27 mei 2006 @ 00:08:42 #223
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_38254135
hij was leuk voor "insiders"
dus niet voor europa
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_38254153
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 00:08 schreef misteriks het volgende:
hij was leuk voor "insiders"
dus niet voor europa
ja, dat is de korte versie
  zaterdag 27 mei 2006 @ 00:09:47 #225
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_38254180
Paultje deed het leuk Ik ben grote fan van hem
  zaterdag 27 mei 2006 @ 00:18:55 #226
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_38254463
Hallo, het is het Songfestival
Doe ff lekker normaal, dat festival is al jaren achterhaald en staat vol van nepotistische praktijken Vroeger kwamen er nog wel eens hits uit voort, maar dat is volgens mij al een aantal jaren niet meer gebeurd (misschien Dana International nog, maar dat was meer vanwege de controverse eromheen dan de kwaliteit van het nummer kwaliteit ).

Paul de Leeuw dacht dat'ie grappig was, sloeg voor sommigen de plank mis en dat is het. Kan je wel blijven discussiėren over of het nou een schande is of niet, maar waar gaat het nou eigenlijk over

Get over it
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_38254629
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 00:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hallo, het is het Songfestival
Doe ff lekker normaal, dat festival is al jaren achterhaald en staat vol van nepotistische praktijken Vroeger kwamen er nog wel eens hits uit voort, maar dat is volgens mij al een aantal jaren niet meer gebeurd (misschien Dana International nog, maar dat was meer vanwege de controverse eromheen dan de kwaliteit van het nummer kwaliteit ).

Paul de Leeuw dacht dat'ie grappig was, sloeg voor sommigen de plank mis en dat is het. Kan je wel blijven discussiėren over of het nou een schande is of niet, maar waar gaat het nou eigenlijk over

Get over it
dit gaat niet pver het songfestival. Man, ik heb het niet eens gezien (maar bedankt youtube), het gaat over Paul de Leeuw en z'n minder goede uitwerking op buitenlanders en de frustratie van mensen daarover.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 00:25:00 #228
27454 InTrePidIvity
pi_38254695
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 00:23 schreef saksia het volgende:

[..]

dit gaat niet pver het songfestival. Man, ik heb het niet eens gezien (maar bedankt youtube), het gaat over Paul de Leeuw en z'n minder goede uitwerking op buitenlanders en de frustratie van mensen daarover.
Dan des te meer: get over it
pi_38254790
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 00:25 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Dan des te meer: get over it
Ga dan niet uit verveling in een topic als dit rondhangen
  zaterdag 27 mei 2006 @ 00:39:33 #230
27454 InTrePidIvity
pi_38255043
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 00:28 schreef saksia het volgende:

[..]

Ga dan niet uit verveling in een topic als dit rondhangen
Mja, ik snap eigenlijk ook niet waarom ik deze kansloze discussie nu al 3 posts waardig acht. Een discussie over niks, dat is het
pi_38255116
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 00:39 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Mja, ik snap eigenlijk ook niet waarom ik deze kansloze discussie nu al 3 posts waardig acht. Een discussie over niks, dat is het
That's Fok! for ya..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')