welke inhoudelijke puntenquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:38 schreef PLAE@ het volgende:
Bedankt dat je ingaat op mijn inhoudelijke punten.
En mijn toon bepaal ik zelf wel, dank u![]()
ah dank. Je zet mijn conclusie kracht bijquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:48 schreef saksia het volgende:
[..]
welke inhoudelijke punten...je bent beledigd en voegt verder niets toe omdat je alleen maar vijandig kunt reageren. Jij vond het genietbare humor en ik vond het humor van een laag kinderachtig niveau, kan me best voorstellen dat sommige mensen het wel grappig vinden maar het was geen kwestie van het niet begrijpen maar meer -->
![]()
.
ik merk het, je hebt tourettes syndroom.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:51 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ah dank. Je zet mijn conclusie kracht bij. Het gaat dus puur om persoonlijke smaak. Nee Engels hebben niet meer humor en niet humor van een hoger niveau. Dat vind jij. Dat is heel wat anders dan dat het zo is.
Mij beledig je overigens niet zo snel![]()
En het songfestival is zeker niet kinderachtig,flauw en puberaalquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
En dan krijg je zoiets enorm kinderachtig/flauw/puberaals.
Ja, dat is eigenlijk mijn punt, best triest om op zo'n orgie van wansmaak toch nog het dieptepunt te vormen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:01 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
En het songfestival is zeker niet kinderachtig,flauw en puberaal![]()
precies.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, dat is eigenlijk mijn punt, best triest om op zo'n orgie van wansmaak toch nog het dieptepunt te vormen.
Dieptepuntquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, dat is eigenlijk mijn punt, best triest om op zo'n orgie van wansmaak toch nog het dieptepunt te vormen.
Hoe kun je een hoogtepunt zijn wanneer je meespeelt ook al is het humoristisch bedoeld? Doe dan niet meequote:Op vrijdag 26 mei 2006 04:59 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dieptepunt
Dat was juist het hoogtepunt van die poppenkast...
huh? Die is bijzonder goed, hoezo?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:27 schreef PLAE@ het volgende:
Vertel nog eens over die Engelse humor en de kwaliteit daarvan?!
please![]()
ja, dat is de korte versiequote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:08 schreef misteriks het volgende:
hij was leuk voor "insiders"
dus niet voor europa![]()
dit gaat niet pver het songfestival. Man, ik heb het niet eens gezien (maar bedankt youtube), het gaat over Paul de Leeuw en z'n minder goede uitwerking op buitenlanders en de frustratie van mensen daarover.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hallo, het is het Songfestival
Doe ff lekker normaal, dat festival is al jaren achterhaald en staat vol van nepotistische praktijkenVroeger kwamen er nog wel eens hits uit voort, maar dat is volgens mij al een aantal jaren niet meer gebeurd (misschien Dana International nog, maar dat was meer vanwege de controverse eromheen dan de kwaliteit van het nummer kwaliteit
).
Paul de Leeuw dacht dat'ie grappig was, sloeg voor sommigen de plank mis en dat is het. Kan je wel blijven discussiėren over of het nou een schande is of niet, maar waar gaat het nou eigenlijk over
Get over it![]()
Dan des te meer: get over itquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:23 schreef saksia het volgende:
[..]
dit gaat niet pver het songfestival. Man, ik heb het niet eens gezien (maar bedankt youtube), het gaat over Paul de Leeuw en z'n minder goede uitwerking op buitenlanders en de frustratie van mensen daarover.
Mja, ik snap eigenlijk ook niet waarom ik deze kansloze discussie nu al 3 posts waardig acht. Een discussie over niks, dat is hetquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:28 schreef saksia het volgende:
[..]
Ga dan niet uit verveling in een topic als dit rondhangen![]()
That's Fok! for ya..quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Mja, ik snap eigenlijk ook niet waarom ik deze kansloze discussie nu al 3 posts waardig acht. Een discussie over niks, dat is het
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |