Nu kun je echt niet meer stuk bij alexquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:48 schreef Googolplexian het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:47 schreef Alexxxxx het volgende:
@Googolplexian:
Ferrari
Jaguar
Volvo
Dank u voor de puike foto's
Vandaag, in Amsterdam.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:48 schreef Googolplexian het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die Jag is trouwens een S-Type Rquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vandaag, in Amsterdam.
"Waar moeten we naar toe?"
"Geen idee, rijd maar achter die Niva aan"
[afbeelding]
Toevallig ging ie naar dezelfde happening
Kan je in 1 oogopslag zien aan de remmerij "Brembo" De rest is allemaal ook te krijgen als 'sport pakket'quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:51 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Die Jag is trouwens een S-Type R
edit: en ik weet niet van wie die parelmoer creme-witte volvo is maar geblindeerde achterramen.
Die valet parking is relaxed, zetten je auto voor met warme motor, gepoetste lak en lekker schoon interieur als je vliegtuig weer land, als je t nog iets beter regelt halen ze zelfs je bagage al voor je op en leggen die achterinquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:51 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Die Jag is trouwens een S-Type R
edit: en ik weet niet van wie die parelmoer creme-witte volvo is maar geblindeerde achterramen.
edit2: Zal wel van een moslim hoge pief zijn
Jaquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die valet parking is relaxed, zetten je auto voor met warme motor, gepoetste lak en lekker schoon interieur als je vliegtuig weer land, als je t nog iets beter regelt halen ze zelfs je bagage al voor je op en leggen die achterin
Nee, de Litouwenreis is afgeblazen, en baan en rijbewijs heb ik ook nog nietquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:58 schreef Googolplexian het volgende:
Trouwens Alexxxxx ... nu ik toch aan je denk:
M'n vriendin is driekwart Pools en heeft zat familie wonen daar. Moet ik vragen of ze daar een Niva voor je zoeken of heb je alles al geregeld?
PS:
[afbeelding]
1 cliënt heeft daar een abbonement, dus als ik hem moet ophalen van schiphol rij ik er altijd ff langs, drink een kop koffie daar terwijl de auto tip top in orde wordt gemaaktquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:57 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Jawij moesten daar in de buurt iemand ophalen en ik dacht "laat ik die kieken-telefoon eens een gooi geven voor m'n Friesch Connection"
Tering, was dat allesquote:
Jaquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tering, was dat allesIk heb irl ergere dingen zien gebeuren.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, de Litouwenreis is afgeblazen, en baan en rijbewijs heb ik ook nog niet
Als ik straks mn bijstand binnen heb ga ik dus wel mooi op vakantie naar Polen he?![]()
Ik ben 3x in Polen geweest, waarvan 1x een periode van 5 weken, en kan me niet herinneren dat ik daar nu zoveel Niva's heb gezien, wel een aantal, maar niet dat ik er 3 op een dag zag ofso.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, de Litouwenreis is afgeblazen, en baan en rijbewijs heb ik ook nog niet
Als ik straks mn bijstand binnen heb ga ik dus wel mooi op vakantie naar Polen he?![]()
Daaromquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben 3x in Polen geweest, waarvan 1x een periode van 5 weken, en kan me niet herinneren dat ik daar nu zoveel Niva's heb gezien, wel een aantal, maar niet dat ik er 3 op een dag zag ofso.
Bij favo's gezet. Maar ik ben aspirant-lid van de Vlaamse Lada Niva Club he?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:02 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Doe ze de groeten
trouwens : http://kimboniva.tripod.com/faqs.htm
Ik weet het, ik heb zelf ook veel contacten in Polen via Internet, maar ik ga er dan ook niet (alleen ) naar toe voor de Niva'squote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben 3x in Polen geweest, waarvan 1x een periode van 5 weken, en kan me niet herinneren dat ik daar nu zoveel Niva's heb gezien, wel een aantal, maar niet dat ik er 3 op een dag zag ofso.
Er rijden nog wel veel Lada's rond daar, maar dan vooral de jongere auto's. Maar veel Audi's of Merc's zul je er niet zien, eigenlijk zie je veel dezelfde merken als hier (Opel, VW, Renault, Peugeot), maar dan vaak de kleinere modellen of wat oudere. Polski Fiat's zie je ook veel. Maar de geïmporteerde auto's (de sloop auto's van hier) worden vrijwel alleen gekocht door diegene die eigenlijk geen geld hebben.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:05 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Daaromhet gaat daar ook beter en mensen kopen nieuwe auto's ... je moest eens weten hoeveel Lada's er daar weg staan te rotten.
Naar welk gedeelte van Polen wil je? (niet dat ik veel van Polen heb gezien in al die tijd dat ik er wasquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik weet het, ik heb zelf ook veel contacten in Polen via Internet, maar ik ga er dan ook niet (alleen ) naar toe voor de Niva's
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij favo's gezet. Maar ik ben aspirant-lid van de Vlaamse Lada Niva Club he?
Belgiequote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:11 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Vlaams? Hoe dat zo? Wilde je 't lekker ver weg hebben of heb je getwijfeld over België ... want dat taaltje is zo zacht?
Geen idee. Kan ook best Tsjechië, Slovenië of zo wordenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Naar welk gedeelte van Polen wil je? (niet dat ik veel van Polen heb gezien in al die tijd dat ik er was)
Waarom jij trouwens met BB geen inkomsten genereert is mij een raadsel, vooralsnogquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:15 schreef Alexxxxx het volgende:
..
Er is geen Nederlandse Niva clubquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:11 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Vlaams? Hoe dat zo? Wilde je 't lekker ver weg hebben of heb je getwijfeld over België ... want dat taaltje is zo zacht?
Hoe zou ik geld uit BB moeten halen dan? Hebben we geprobeerd, met banners en zo,maar daar werd niet op geklikt en hebben we nooit een cent van gezien.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:17 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Waarom jij trouwens met BB geen inkomsten genereert is mij een raadsel, vooralsnog
Google AdSensequote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoe zou ik geld uit BB moeten halen dan? Hebben we geprobeerd, met banners en zo,maar daar werd niet op geklikt en hebben we nooit een cent van gezien.
Nah, dat beviel ons dus niet, bannersquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:21 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Google AdSenseIk zit nu al op 70 dollar voor nog geen maand (www.pitbox.nl - klantensite)
geen banners ... gewoon een klein vakje met links (zie http://www.pitbox.nl ... links onder het menu). Je kunt het trouwens zo klein of groot maken als je wilt.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nah, dat beviel ons dus niet, banners
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | Datum|Paginaweergaves|Klikken|Pagina-CTR|ECPM pagina|Inkomsten 13 mei 2006 1.468 28 1,91% USD 1,52 USD 2,23 14 mei 2006 1.452 23 1,58% USD 1,34 USD 1,94 15 mei 2006 2.169 33 1,52% USD 1,44 USD 3,13 16 mei 2006 2.251 56 2,49% USD 2,03 USD 4,56 17 mei 2006 1.873 31 1,66% USD 1,27 USD 2,38 18 mei 2006 1.837 15 0,82% USD 0,57 USD 1,04 19 mei 2006 1.660 35 2,11% USD 1,67 USD 2,77 Totalen 12.710 221 1,74% USD 1,42 USD 18,05 Gemiddelden 1.815 31 USD 2,58 |
Nee, dank je, maar we willen een reclamevrij forumquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:25 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
geen banners ... gewoon een klein vakje met links (zie http://www.pitbox.nl ... links onder het menu). Je kunt het trouwens zo klein of groot maken als je wilt.
vies van geld?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, dank je, maar we willen een reclamevrij forum
Nee, vies van commerciequote:
commercie staat los van geld verdienen, je hoeft geen winst te maken met je website, maar je zou em op deze manier wel kosten dekkend maken. Plus dat GoogleAds toch wel redelijk goed is afgesteld, waardoor er vrijwel alleen maar relevante advertenties komen te staan, welke nooit scheeuwerig oid zijn.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, vies van commercie
En ja er zijn vele belangrijkere dingen dan geld, anders had er al lang een hennepkwekerij op zolder gestaan, nietwaar?
Ik vind advertenties nog wel legaal hoorquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, vies van commercie
En ja er zijn vele belangrijkere dingen dan geld, anders had er al lang een hennepkwekerij op zolder gestaan, nietwaar?
zat mogelijkhedenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:40 schreef Alexxxxx het volgende:
BuzzyBee is al kostendekkendHet kost 1 krat hertog jan per jaar, en dat krijgen we van mn ouders
en ik zou me god niet weten waar ik die ads moest laten op een manier dat ze niet storne maar dat er tyoch op geklikt word
Klopt.quote:
Wat hij zegt, als het niets oplevert is er ook niks verloren, als het wel wat oplevert kan je het in je 'Niva spaarpotje' stoppenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:43 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
zat mogelijkhedenIk zou een mooie horizontale balk onderaan de pagina maken (of bovenaan)
Het is gratis en kan je alleen maar geld opleveren.
Buitenlandse rekening nodig?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt.
Als we er al geld mee zouden verdienen zou het trouwens toch gekort worden op mn uitkering, dus zou het pas rendabel zijn vanaf 200 euro per maand inkomsten
jawel, ik weet van bepaalde belangrijke users dat ze afhaken als er advertentie skomen. en dat geld gaat niet naar de Niva, maar van mn uitkering af dusquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat hij zegt, als het niets oplevert is er ook niks verloren, als het wel wat oplevert kan je het in je 'Niva spaarpotje' stoppen
Wie heeft het over frauderen, buitelandse BV overnemen voor wéinig bijbehorende bankrekening openen. En de belastingdienst kan je niks makenquote:
das toch allemaal veel te ingewikkeld man voor 50 euro per maandquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wie heeft het over frauderen, buitelandse BV overnemen voor wéinig bijbehorende bankrekening openen. En de belastingdienst kan je niks maken(moet je wel ff t juist land uitzoeken).
Dat wel jaquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
das toch allemaal veel te ingewikkeld man voor 50 euro per maand
Ik denk dat Sandra ook in de uitkering gekort wordt dan hoorquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:57 schreef Googolplexian het volgende:
BB op andermans naam zetten en inkomsten via hem/haar uit laten betalen
maar als je denkt er veel bezoekers mee kwijt te raken (wat ik me haast niet kan voorstellen als jij uitlegt waarom (ads tot ik m'n rijbewijs en niva heb)) moet je het niet doen
Ja als je echt aan het binnenkomen bent, laat je wel uitzoeken wat het beste is voor je....quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:00 schreef PeuRac het volgende:
trouwens, de enige die ik ooit met zo'n constructie welke ik schetste werkt, heeft er goed geld mee verdiend
Hij had dit gedaan uit de grap, om zijn leraar te laten zien dat hij belasting vrij geld kon verdienen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja als je echt aan het binnenkomen bent, laat je wel uitzoeken wat het beste is voor je....
Die kutregering pakt al het geld waar je heel hard voor werkt van je af![]()
Mooie foto's hoorquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Klik hier voor alle 404 foto's die ik vandaag op de TKD heb gemaakt.![]()
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
dank jullie. Sandra belt me net dat ze in Leeuwarden met een kapotte fiets staat, dus ik ga haar even ophalen. tot later
Ik denk dat ze best een turbo per cil op die fox hebben geschroeftquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:22 schreef M5 het volgende:
[..]
Mja Bugatti hoort ook bij VW dus waarom niet
ik zou er een 3.2 VR6 FSI in hangenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik denk dat ze best een turbo per cil op die fox hebben geschroeft![]()
de 2.8 past al in een lupo en aangezien de fox iets groter is moet een 3.2 wel passenquote:
Teveel Info!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:18 schreef BaraCuda het volgende:
tering gek m'n scheten stinken baaaaaaaaaad![]()
Ik zeg alleen dat ze stinken....quote:
Ik vind het genoeg!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ze stinken....
ik heb nog niks verteld over wat voor scheet het is.... hoe ze ruiken...hoe hard ze stijgen....hoe lang de lucht blijft hangen...
Ik vind de info wat aan de krappe kant![]()
Ahhhh tooeeequote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Hmmm, OF ik ga met Sandra naar het songfestival kijken, OF ik ga met Bara discussieren over de geur van zn scheten......Ik ben richting de benedenetage dus
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:24 schreef Googolplexian het volgende:
trouwens .... harde wind vandaag, he?
Whehe vanuit het westenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:24 schreef Googolplexian het volgende:
trouwens .... harde wind vandaag, he?
toch wel verontrustend te weten dat ze toch echt minimaal één molecuul van je sterren-geur naar binnen krijgt in dat geval.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Whehe vanuit het westen
Met beetje geluk komt die putlucht van me bij ijsmeis aan over een tijdje
ben er wel trots op eigenlijkquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:26 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
toch wel verontrustend te weten dat ze toch echt minimaal één molecuul van je sterren-geur naar binnen krijgt in dat geval.
En alles wat zij uitschijt en uitzeikt komt stroomafwaarts weer jouw kant opquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ben er wel trots op eigenlijkAl die shit die ik hier in zeeland doe komt bij westen wind bij ijsmeis terecht
![]()
Waar in Zeeland eigenlijk? Misschien zit je wel lager dan ikquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ben er wel trots op eigenlijkAl die shit die ik hier in zeeland doe komt bij westen wind bij ijsmeis terecht
![]()
Rillandquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waar in Zeeland eigenlijk? Misschien zit je wel lager dan ik
Tss, het regent dan ook wel tyfushard heyquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:29 schreef PeuRac het volgende:
lui broertje heb ik ook, is gvd te slap om door de regen te fietsen
ben ik maar weer zo lief om em weg te brengen
Kun je niet de andere kant op richtenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:38 schreef Googolplexian het volgende:
Groen = Googol Ruften Gevaren Zone bij Westen Wind
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:38 schreef Googolplexian het volgende:
[afbeelding]
* Alfisti zit op de grensquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:38 schreef Googolplexian het volgende:
[afbeelding]
Gelukkig woon ik zo ver dat ik er toch niks van merkquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:38 schreef Googolplexian het volgende:
Groen = Googol Ruften Gevaren Zone bij Wester Wind
[afbeelding]
Gvd, bijna aangehouden met 4 man op m'n achterbankquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tss, het regent dan ook wel tyfushard heyIk zou niet eens mijn teen door de brievenbus durven steken
Lordi! (NL3)quote:Op zondag 21 mei 2006 00:08 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac gaat op bed liggen, kijken of er nog wat op dat vierkante kastje is.
ik zie niet eens welke foto hij ervoor heeft gebruikt, dus ik heb geen idee wiens gras dat isquote:Op zondag 21 mei 2006 00:10 schreef Alexxxxx het volgende:
oh en truste alvast
en de volgedn keer dat je over me heen rijdt niet weer het gras van de buren achter je ramen plakken he?
zijaanzicht die ik heb gemaakt toen je hier was, naar ik aanneemquote:Op zondag 21 mei 2006 00:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik zie niet eens welke foto hij ervoor heeft gebruikt, dus ik heb geen idee wiens gras dat isDat van ons in ieder geval niet, want m'n auto heeft nooit in onze achtertuin gestaan
![]()
* PeuRac checkt nog eens.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zijaanzicht die ik heb gemaakt toen je hier was, naar ik aanneem
zag 'm al jaquote:Op zondag 21 mei 2006 00:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Schrootschaar, voor aan de giek van een graafmachine, om stalen balken van gebouwen door te knippen en zo
de bek zal snel kaal zijn ja, vermoed ikquote:Op zondag 21 mei 2006 00:41 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
zag 'm al jaGave foto
mooi werk ook qua art maar qua functie is deze reeds vergaan, vrees ik(met behoud van artistieke waarde dan)
tsja. ligt er maar aan welk 600cc'tje je wilt hebben eehquote:Op zondag 21 mei 2006 11:37 schreef BaraCuda het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-2218600577296018576&q=cbr
Tering gek ik dacht ik neem wel een 600cctje dat is lekker rustig![]()
moet je kijken hoe snel hij op de 60mph zit![]()
Welke beesten?quote:Op zondag 21 mei 2006 11:38 schreef ijsmeis het volgende:
*zet een oma-stem op* Pas op of ik stuur dadelijk al mijn beesten op je af
Honda cbrtje of kawasaki zx 750 iets in die geestquote:Op zondag 21 mei 2006 11:42 schreef M5 het volgende:
[..]
tsja. ligt er maar aan welk 600cc'tje je wilt hebben eeh
quote:Op zondag 21 mei 2006 11:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Weet ik 't. De oma van een tekenfilm zei dat net. Volgens mij had ze kippen
*zapt*
Yamaha R6quote:Op zondag 21 mei 2006 11:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Honda cbrtje of kawasaki zx 750 iets in die geest
600 of 750cc dus
een CBR niet? das vergelijkbaar volgens mij.quote:Op zondag 21 mei 2006 11:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja kweetni, die vind ik een beetje TE racer eigenlijk![]()
Mja ligt er aan welke je koopt zo te zien...quote:Op zondag 21 mei 2006 11:51 schreef M5 het volgende:
[..]
een CBR niet? das vergelijkbaar volgens mij.
Die 600F valt nog wel mee ja. Maar een RR is veel mooier met die uitlaat onder 't zadel.quote:Op zondag 21 mei 2006 11:53 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja ligt er aan welke je koopt zo te zien...
[afbeelding]
[afbeelding]
Zijn beide CBR's alleen die bovenste is geen Supersport maar een sport
Die bovenste vind ik iets meer richting een toer motor gaan
ik ga er volgende maand nog naar toe. vliegtuigjes kijkenquote:Op zondag 21 mei 2006 12:57 schreef BaraCuda het volgende:
Wie gaat er mee een muur om dat friesland bouwen?
quote:Op zondag 21 mei 2006 12:58 schreef M5 het volgende:
[..]
ik ga er volgende maand nog naar toe. vliegtuigjes kijkenmaar dan hoop ik voorlopig niet meer te komen. 2x in een jaar is meer dan genoeg
mja ik ben er 1x door heen gereden dit jaar, maar toen sliep ik halfquote:Op zondag 21 mei 2006 12:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
afgelopen jaar ben ik er 2x doorheen gereden, dat is al weer meer dan zat
Op die 1e foto van je staat die rs4 ookquote:Op zondag 21 mei 2006 13:01 schreef M5 het volgende:
[..]
mja ik ben er 1x door heen gereden dit jaar, maar toen sliep ik halfweinig van kunnen zien.
oh, een witte RS4 en....
[afbeelding]
niet eens op geletquote:Op zondag 21 mei 2006 13:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Op die 1e foto van je staat die rs4 ook
Moet je een keer meegaan naar de tante van mijn vader in Frieslandquote:
quote:Op zondag 21 mei 2006 13:10 schreef hermandeperman het volgende:
Rondleiding door mijn huisje ! 3 brommers en marmeren deuren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
wel toffe aflevering jaquote:Op zondag 21 mei 2006 13:17 schreef Googolplexian het volgende:
holy crap... net pas klaar met het kijken van die Fifth Gear aflevering (m'n vorige post)
Hoe stoer is het om tegen je moeder te kunnen zeggen: "I've been driving Shumacher's car. Nono ... it used to be his... I bought it. Now it's mine!"
Op nieuwsgroepen staat de laatste aflevering waar een girls aloud chick een ferrari flinke schade bezorgdquote:
Nee. Net als er veel mensen teveel aan hun engelstalige computertje gewen zijn geraakt om nog over te kunnen schakelen op de Nederlandse, ben ik teveel gewend geraakt aan de NL versiequote:
Hoe zit dat eigenlijk met die kinderen...? Werkt dat frikadellen-sperma van je niet?quote:Op zondag 21 mei 2006 13:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Net als er veel mensen teveel aan hun engelstalige computertje gewen zijn geraakt om nog over te kunnen schakelen op de Nederlandse, ben ik teveel gewend geraakt aan de NL versie
Dik kans dat ik het mn kinderen wel door de strot duw
mogge allen
maandag of dinsdag zwangerschapstest halen...quote:Op zondag 21 mei 2006 13:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk met die kinderen...? Werkt dat frikadellen-sperma van je niet?
[afbeelding]
quote:Op zondag 21 mei 2006 13:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
maandag of dinsdag zwangerschapstest halen...
[..]
Hij ligt hier goed beschermd hoor Tot ik een goed bod heb op eBayquote:Op zondag 21 mei 2006 14:03 schreef Hugster het volgende:
Sjoewe, ik mis mijn iPod
En waar is die foto genomen?
[afbeelding]
[..]
Oh dan is het goedquote:Op zondag 21 mei 2006 14:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hij ligt hier goed beschermd hoor Tot ik een goed bod heb op eBay![]()
en die foto is op de boot van Newcastle naar IJmuiden gemaakt
[afbeelding]
Zie je aan m'n blik hoe gelukkig ik was?quote:Op zondag 21 mei 2006 14:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
Oh dan is het goed
Ah terugweg van de Schotland reis dus![]()
[afbeelding]
Altijd een picknick tafel bij de handquote:
Ga je lekker touren door het zeeuwse land met je ouwes?quote:
quote:Op zondag 21 mei 2006 15:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die hebben het duidelijk niet begrepen
[afbeelding]
quote:Op zondag 21 mei 2006 15:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ga je lekker touren door het zeeuwse land met je ouwes?![]()
[afbeelding]
Ik vind het zonde als je een Lambo (waar ik overigens sowieso niet heel kapot van ben) gaat verskyline-enquote:
Is niet ver-skylinenquote:Op zondag 21 mei 2006 15:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vind het zonde als je een Lambo (waar ik overigens sowieso niet heel kapot van ben) gaat verskyline-en
[afbeelding]
Net als het mokkel van de Superquote:Op zondag 21 mei 2006 15:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die hebben het duidelijk niet begrepen
[afbeelding]
Als je het verhaal eromheen leest weet je dat dit een auto is bedoeld voor het circuit en niet de open weg.quote:Op zondag 21 mei 2006 15:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vind het zonde als je een Lambo (waar ik overigens sowieso niet heel kapot van ben) gaat verskyline-en
[afbeelding]
VRIEND!quote:Op zondag 21 mei 2006 15:22 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Übergeil apparaat, imo (diffuser, verre achterspoiler, slicks, splitter, widebody, vents ... alles heeft z'n doel)
quote:Op zondag 21 mei 2006 15:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Net als het mokkel van de Super
[afbeelding]
nee mijn pa heeft ze goedkoop gekochtquote:Op zondag 21 mei 2006 15:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je bent de Maikuuul van Zeeland?
[afbeelding]
Ik ken nog wel iemand die een zwikkie hoesjes heeft liggen voor die dingenquote:Op zondag 21 mei 2006 15:27 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee mijn pa heeft ze goedkoop gekochtSnap er ook nix van maja maar is wel lachen
wij hebben gewoon een garagequote:Op zondag 21 mei 2006 15:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ken nog wel iemand die een zwikkie hoesjes heeft liggen voor die dingen
[afbeelding]
Wat een helder lichtquote:Op zondag 21 mei 2006 15:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die is echt nog te dom om te schijten![]()
[afbeelding]
Da's hetzelfde als zeggen dat je een formule1 auto minder mooi vindt dan bijvoorbeeld een DB9.quote:Op zondag 21 mei 2006 15:27 schreef hermandeperman het volgende:
Jongens, ik vind hem afschuwelijk lelijk. Mening enzo
Ik heb dan ook een ietwat afwijkende smaak qua auto's. Blame me
[afbeelding]
Iemand die zichzelf M5 noemt en het over lijnenspel heeftquote:Op zondag 21 mei 2006 15:31 schreef M5 het volgende:
Het hele lijnen spel van die Gallardo is verneukt door die widebody en custom neus. Die spoiler zal wel nut hebben maar 't staat gewoon niet, net als de splitter en diffuser. En dan hadden op z'n minst die velgen wel in 1 kleur gemogen
wat is dit voor flauwe kinderachtige reactie manquote:Op zondag 21 mei 2006 15:33 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Iemand die zichzelf M5 noemt en het over lijnenspel heeft![]()
![]()
![]()
![]()
Fantastisch, en de woorden "Lucky Strike" aanzien voor "Rizla rood"quote:
ahhhhh ... was maar een grapje hoorquote:Op zondag 21 mei 2006 15:36 schreef M5 het volgende:
[..]
We hadden het over een Gallardo en niet over een F1, DB9 of M5. Maar als je 't zo flauw moet reageren door mij aan m'n nickname.... mja laat maar
Googol -100.
quote:Op zondag 21 mei 2006 15:31 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Da's hetzelfde als zeggen dat je een formule1 auto minder mooi vindt dan bijvoorbeeld een DB9.
Form following function, man.
Ik kan er gewoon slecht tegen als iemand zo'n flauwe kleuter opmerking maakt als ik een vorm van normale discussie probeer te houden. Dan ben ik het snel zat ja.quote:Op zondag 21 mei 2006 15:38 schreef hermandeperman het volgende:
M5 anders ben je ff snel aangebrandt![]()
[afbeelding]
Heel snel, jaquote:Op zondag 21 mei 2006 15:39 schreef M5 het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon slecht tegen als iemand zo'n flauwe kleuter opmerking maakt als ik een vorm van normale discussie probeer te houden. Dan ben ik het snel zat ja.
Je kunt het best snel zat zijn, maar Googol is een neger, dat moet je altijd in gedachten houden ehquote:Op zondag 21 mei 2006 15:39 schreef M5 het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon slecht tegen als iemand zo'n flauwe kleuter opmerking maakt als ik een vorm van normale discussie probeer te houden. Dan ben ik het snel zat ja.
Die vind ik eerlijk gezegd minder mooiquote:Op zondag 21 mei 2006 15:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Vorm en functie
[afbeelding]
Trek het je niet aan, M5 moet altijd èn gelijk èn het laatste woord hebbenquote:
Dat mocrowijffie van de peukenbaliequote:Op zondag 21 mei 2006 15:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Dat mocrowijffie van de peukenbaliequote:Op zondag 21 mei 2006 15:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
amenquote:Op zondag 21 mei 2006 15:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je kunt het best snel zat zijn, maar Googol is een neger, dat moet je altijd in gedachten houden eh
[afbeelding]
Tozzzzzzzquote:Op zondag 21 mei 2006 15:42 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Die vind ik eerlijk gezegd minder mooi![]()
Als straatauto zou ik per definitie de DB9 boven de Gallardo verkiezen. Veel mooier.
Maar de race Gallardo zoals 'ie daar afgebeeld staat straalt veul meer power uit, imo.
Ik trek het me wel aanquote:Op zondag 21 mei 2006 15:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Trek het je niet aan, M5 moet altijd èn gelijk èn het laatste woord hebben
[afbeelding]
quote:Op zondag 21 mei 2006 15:42 schreef Alexxxxx het volgende:
M5, je moet vaker neuken (of rukken) van te weinig orgamses raak je gestressed
JAquote:Op zondag 21 mei 2006 15:50 schreef ook_gek het volgende:
Roog & Erick E @ Housequake (12-19-2005)
is er een betere manier om goed wakker te worden![]()
Ik post alleen maar m'n meningquote:Op zondag 21 mei 2006 15:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Trek het je niet aan, M5 moet altijd èn gelijk èn het laatste woord hebben
[afbeelding]
Ik heb geen last van stress.quote:Op zondag 21 mei 2006 15:42 schreef Alexxxxx het volgende:
M5, je moet vaker neuken (of rukken) van te weinig orgamses raak je gestressed
wel sponsorsquote:Op zondag 21 mei 2006 15:50 schreef ThaFreak het volgende:
hebben we het nou over de lijnen van een full race wagen![]()
![]()
het boeit geen fuck hoe die eruit ziet als die maar snel op het circuit is.....schoonheid win je geen prijzen met een race!!!!!!
alsof een sponsor gaat voor de mooiste autoquote:Op zondag 21 mei 2006 15:52 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
wel sponsorsen moeilijk een team opzetten zonder sponsors.
ben ze nu naar m'n pc aan het sturen. 45 in totaalquote:
Mijn "matig grappige opmerking" was meer een steek naar de vormgeving van de huidige BMW 5-serie dan naar jou, hoor.quote:Op zondag 21 mei 2006 15:52 schreef M5 het volgende:
[..]
Ik post alleen maar m'n mening
[..]
Ik heb geen last van stress.
Nee dan moet je deze nemen,quote:Op zondag 21 mei 2006 15:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
JA
Sock on tha Mike Collective - Echte negers rijden achterin
[afbeelding]
Heb je dat mokkeltje al gedate danquote:
pre-racing prquote:Op zondag 21 mei 2006 15:53 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
alsof een sponsor gaat voor de mooiste auto![]()
![]()
Mooie auto trek aandacht bij iedereenquote:Op zondag 21 mei 2006 15:53 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
alsof een sponsor gaat voor de mooiste auto![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |