Nu kun je echt niet meer stuk bij alexquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:48 schreef Googolplexian het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:47 schreef Alexxxxx het volgende:
@Googolplexian:
Ferrari
Jaguar
Volvo
Dank u voor de puike foto's
Vandaag, in Amsterdam.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:48 schreef Googolplexian het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die Jag is trouwens een S-Type Rquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vandaag, in Amsterdam.
"Waar moeten we naar toe?"
"Geen idee, rijd maar achter die Niva aan"
[afbeelding]
Toevallig ging ie naar dezelfde happening
Kan je in 1 oogopslag zien aan de remmerij "Brembo" De rest is allemaal ook te krijgen als 'sport pakket'quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:51 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Die Jag is trouwens een S-Type R
edit: en ik weet niet van wie die parelmoer creme-witte volvo is maar geblindeerde achterramen.
Die valet parking is relaxed, zetten je auto voor met warme motor, gepoetste lak en lekker schoon interieur als je vliegtuig weer land, als je t nog iets beter regelt halen ze zelfs je bagage al voor je op en leggen die achterinquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:51 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Die Jag is trouwens een S-Type R
edit: en ik weet niet van wie die parelmoer creme-witte volvo is maar geblindeerde achterramen.
edit2: Zal wel van een moslim hoge pief zijn
Jaquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die valet parking is relaxed, zetten je auto voor met warme motor, gepoetste lak en lekker schoon interieur als je vliegtuig weer land, als je t nog iets beter regelt halen ze zelfs je bagage al voor je op en leggen die achterin
Nee, de Litouwenreis is afgeblazen, en baan en rijbewijs heb ik ook nog nietquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:58 schreef Googolplexian het volgende:
Trouwens Alexxxxx ... nu ik toch aan je denk:
M'n vriendin is driekwart Pools en heeft zat familie wonen daar. Moet ik vragen of ze daar een Niva voor je zoeken of heb je alles al geregeld?
PS:
[afbeelding]
1 cliënt heeft daar een abbonement, dus als ik hem moet ophalen van schiphol rij ik er altijd ff langs, drink een kop koffie daar terwijl de auto tip top in orde wordt gemaaktquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:57 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Jawij moesten daar in de buurt iemand ophalen en ik dacht "laat ik die kieken-telefoon eens een gooi geven voor m'n Friesch Connection"
Tering, was dat allesquote:
Jaquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tering, was dat allesIk heb irl ergere dingen zien gebeuren.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, de Litouwenreis is afgeblazen, en baan en rijbewijs heb ik ook nog niet
Als ik straks mn bijstand binnen heb ga ik dus wel mooi op vakantie naar Polen he?![]()
Ik ben 3x in Polen geweest, waarvan 1x een periode van 5 weken, en kan me niet herinneren dat ik daar nu zoveel Niva's heb gezien, wel een aantal, maar niet dat ik er 3 op een dag zag ofso.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, de Litouwenreis is afgeblazen, en baan en rijbewijs heb ik ook nog niet
Als ik straks mn bijstand binnen heb ga ik dus wel mooi op vakantie naar Polen he?![]()
Daaromquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben 3x in Polen geweest, waarvan 1x een periode van 5 weken, en kan me niet herinneren dat ik daar nu zoveel Niva's heb gezien, wel een aantal, maar niet dat ik er 3 op een dag zag ofso.
Bij favo's gezet. Maar ik ben aspirant-lid van de Vlaamse Lada Niva Club he?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:02 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Doe ze de groeten
trouwens : http://kimboniva.tripod.com/faqs.htm
Ik weet het, ik heb zelf ook veel contacten in Polen via Internet, maar ik ga er dan ook niet (alleen ) naar toe voor de Niva'squote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben 3x in Polen geweest, waarvan 1x een periode van 5 weken, en kan me niet herinneren dat ik daar nu zoveel Niva's heb gezien, wel een aantal, maar niet dat ik er 3 op een dag zag ofso.
Er rijden nog wel veel Lada's rond daar, maar dan vooral de jongere auto's. Maar veel Audi's of Merc's zul je er niet zien, eigenlijk zie je veel dezelfde merken als hier (Opel, VW, Renault, Peugeot), maar dan vaak de kleinere modellen of wat oudere. Polski Fiat's zie je ook veel. Maar de geïmporteerde auto's (de sloop auto's van hier) worden vrijwel alleen gekocht door diegene die eigenlijk geen geld hebben.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:05 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Daaromhet gaat daar ook beter en mensen kopen nieuwe auto's ... je moest eens weten hoeveel Lada's er daar weg staan te rotten.
Naar welk gedeelte van Polen wil je? (niet dat ik veel van Polen heb gezien in al die tijd dat ik er wasquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik weet het, ik heb zelf ook veel contacten in Polen via Internet, maar ik ga er dan ook niet (alleen ) naar toe voor de Niva's
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij favo's gezet. Maar ik ben aspirant-lid van de Vlaamse Lada Niva Club he?
Belgiequote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:11 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Vlaams? Hoe dat zo? Wilde je 't lekker ver weg hebben of heb je getwijfeld over België ... want dat taaltje is zo zacht?
Geen idee. Kan ook best Tsjechië, Slovenië of zo wordenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Naar welk gedeelte van Polen wil je? (niet dat ik veel van Polen heb gezien in al die tijd dat ik er was)
Waarom jij trouwens met BB geen inkomsten genereert is mij een raadsel, vooralsnogquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:15 schreef Alexxxxx het volgende:
..
Er is geen Nederlandse Niva clubquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:11 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Vlaams? Hoe dat zo? Wilde je 't lekker ver weg hebben of heb je getwijfeld over België ... want dat taaltje is zo zacht?
Hoe zou ik geld uit BB moeten halen dan? Hebben we geprobeerd, met banners en zo,maar daar werd niet op geklikt en hebben we nooit een cent van gezien.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:17 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Waarom jij trouwens met BB geen inkomsten genereert is mij een raadsel, vooralsnog
Google AdSensequote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoe zou ik geld uit BB moeten halen dan? Hebben we geprobeerd, met banners en zo,maar daar werd niet op geklikt en hebben we nooit een cent van gezien.
Nah, dat beviel ons dus niet, bannersquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:21 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Google AdSenseIk zit nu al op 70 dollar voor nog geen maand (www.pitbox.nl - klantensite)
geen banners ... gewoon een klein vakje met links (zie http://www.pitbox.nl ... links onder het menu). Je kunt het trouwens zo klein of groot maken als je wilt.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nah, dat beviel ons dus niet, banners
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | Datum|Paginaweergaves|Klikken|Pagina-CTR|ECPM pagina|Inkomsten 13 mei 2006 1.468 28 1,91% USD 1,52 USD 2,23 14 mei 2006 1.452 23 1,58% USD 1,34 USD 1,94 15 mei 2006 2.169 33 1,52% USD 1,44 USD 3,13 16 mei 2006 2.251 56 2,49% USD 2,03 USD 4,56 17 mei 2006 1.873 31 1,66% USD 1,27 USD 2,38 18 mei 2006 1.837 15 0,82% USD 0,57 USD 1,04 19 mei 2006 1.660 35 2,11% USD 1,67 USD 2,77 Totalen 12.710 221 1,74% USD 1,42 USD 18,05 Gemiddelden 1.815 31 USD 2,58 |
Nee, dank je, maar we willen een reclamevrij forumquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:25 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
geen banners ... gewoon een klein vakje met links (zie http://www.pitbox.nl ... links onder het menu). Je kunt het trouwens zo klein of groot maken als je wilt.
vies van geld?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, dank je, maar we willen een reclamevrij forum
Nee, vies van commerciequote:
commercie staat los van geld verdienen, je hoeft geen winst te maken met je website, maar je zou em op deze manier wel kosten dekkend maken. Plus dat GoogleAds toch wel redelijk goed is afgesteld, waardoor er vrijwel alleen maar relevante advertenties komen te staan, welke nooit scheeuwerig oid zijn.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, vies van commercie
En ja er zijn vele belangrijkere dingen dan geld, anders had er al lang een hennepkwekerij op zolder gestaan, nietwaar?
Ik vind advertenties nog wel legaal hoorquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, vies van commercie
En ja er zijn vele belangrijkere dingen dan geld, anders had er al lang een hennepkwekerij op zolder gestaan, nietwaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |