zat mogelijkhedenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:40 schreef Alexxxxx het volgende:
BuzzyBee is al kostendekkendHet kost 1 krat hertog jan per jaar, en dat krijgen we van mn ouders
en ik zou me god niet weten waar ik die ads moest laten op een manier dat ze niet storne maar dat er tyoch op geklikt word
Klopt.quote:
Wat hij zegt, als het niets oplevert is er ook niks verloren, als het wel wat oplevert kan je het in je 'Niva spaarpotje' stoppenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:43 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
zat mogelijkhedenIk zou een mooie horizontale balk onderaan de pagina maken (of bovenaan)
Het is gratis en kan je alleen maar geld opleveren.
Buitenlandse rekening nodig?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt.
Als we er al geld mee zouden verdienen zou het trouwens toch gekort worden op mn uitkering, dus zou het pas rendabel zijn vanaf 200 euro per maand inkomsten
jawel, ik weet van bepaalde belangrijke users dat ze afhaken als er advertentie skomen. en dat geld gaat niet naar de Niva, maar van mn uitkering af dusquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat hij zegt, als het niets oplevert is er ook niks verloren, als het wel wat oplevert kan je het in je 'Niva spaarpotje' stoppen
Wie heeft het over frauderen, buitelandse BV overnemen voor wéinig bijbehorende bankrekening openen. En de belastingdienst kan je niks makenquote:
das toch allemaal veel te ingewikkeld man voor 50 euro per maandquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wie heeft het over frauderen, buitelandse BV overnemen voor wéinig bijbehorende bankrekening openen. En de belastingdienst kan je niks maken(moet je wel ff t juist land uitzoeken).
Dat wel jaquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
das toch allemaal veel te ingewikkeld man voor 50 euro per maand
Ik denk dat Sandra ook in de uitkering gekort wordt dan hoorquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:57 schreef Googolplexian het volgende:
BB op andermans naam zetten en inkomsten via hem/haar uit laten betalen
maar als je denkt er veel bezoekers mee kwijt te raken (wat ik me haast niet kan voorstellen als jij uitlegt waarom (ads tot ik m'n rijbewijs en niva heb)) moet je het niet doen
Ja als je echt aan het binnenkomen bent, laat je wel uitzoeken wat het beste is voor je....quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:00 schreef PeuRac het volgende:
trouwens, de enige die ik ooit met zo'n constructie welke ik schetste werkt, heeft er goed geld mee verdiend
Hij had dit gedaan uit de grap, om zijn leraar te laten zien dat hij belasting vrij geld kon verdienen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja als je echt aan het binnenkomen bent, laat je wel uitzoeken wat het beste is voor je....
Die kutregering pakt al het geld waar je heel hard voor werkt van je af![]()
Mooie foto's hoorquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Klik hier voor alle 404 foto's die ik vandaag op de TKD heb gemaakt.![]()
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
dank jullie. Sandra belt me net dat ze in Leeuwarden met een kapotte fiets staat, dus ik ga haar even ophalen. tot later
Ik denk dat ze best een turbo per cil op die fox hebben geschroeftquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:22 schreef M5 het volgende:
[..]
Mja Bugatti hoort ook bij VW dus waarom niet
ik zou er een 3.2 VR6 FSI in hangenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik denk dat ze best een turbo per cil op die fox hebben geschroeft![]()
de 2.8 past al in een lupo en aangezien de fox iets groter is moet een 3.2 wel passenquote:
Teveel Info!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:18 schreef BaraCuda het volgende:
tering gek m'n scheten stinken baaaaaaaaaad![]()
Ik zeg alleen dat ze stinken....quote:
Ik vind het genoeg!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ze stinken....
ik heb nog niks verteld over wat voor scheet het is.... hoe ze ruiken...hoe hard ze stijgen....hoe lang de lucht blijft hangen...
Ik vind de info wat aan de krappe kant![]()
Ahhhh tooeeequote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Hmmm, OF ik ga met Sandra naar het songfestival kijken, OF ik ga met Bara discussieren over de geur van zn scheten......Ik ben richting de benedenetage dus
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:24 schreef Googolplexian het volgende:
trouwens .... harde wind vandaag, he?
Whehe vanuit het westenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:24 schreef Googolplexian het volgende:
trouwens .... harde wind vandaag, he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |