toch wel verontrustend te weten dat ze toch echt minimaal één molecuul van je sterren-geur naar binnen krijgt in dat geval.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Whehe vanuit het westen
Met beetje geluk komt die putlucht van me bij ijsmeis aan over een tijdje
ben er wel trots op eigenlijkquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:26 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
toch wel verontrustend te weten dat ze toch echt minimaal één molecuul van je sterren-geur naar binnen krijgt in dat geval.
En alles wat zij uitschijt en uitzeikt komt stroomafwaarts weer jouw kant opquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ben er wel trots op eigenlijkAl die shit die ik hier in zeeland doe komt bij westen wind bij ijsmeis terecht
![]()
Waar in Zeeland eigenlijk? Misschien zit je wel lager dan ikquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ben er wel trots op eigenlijkAl die shit die ik hier in zeeland doe komt bij westen wind bij ijsmeis terecht
![]()
Rillandquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waar in Zeeland eigenlijk? Misschien zit je wel lager dan ik
Tss, het regent dan ook wel tyfushard heyquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:29 schreef PeuRac het volgende:
lui broertje heb ik ook, is gvd te slap om door de regen te fietsen
ben ik maar weer zo lief om em weg te brengen
Kun je niet de andere kant op richtenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:38 schreef Googolplexian het volgende:
Groen = Googol Ruften Gevaren Zone bij Westen Wind
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:38 schreef Googolplexian het volgende:
[afbeelding]
* Alfisti zit op de grensquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:38 schreef Googolplexian het volgende:
[afbeelding]
Gelukkig woon ik zo ver dat ik er toch niks van merkquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:38 schreef Googolplexian het volgende:
Groen = Googol Ruften Gevaren Zone bij Wester Wind
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |