Is niet ver-skylinenquote:Op zondag 21 mei 2006 15:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vind het zonde als je een Lambo (waar ik overigens sowieso niet heel kapot van ben) gaat verskyline-en
[afbeelding]
Net als het mokkel van de Superquote:Op zondag 21 mei 2006 15:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die hebben het duidelijk niet begrepen
[afbeelding]
Als je het verhaal eromheen leest weet je dat dit een auto is bedoeld voor het circuit en niet de open weg.quote:Op zondag 21 mei 2006 15:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vind het zonde als je een Lambo (waar ik overigens sowieso niet heel kapot van ben) gaat verskyline-en
[afbeelding]
VRIEND!quote:Op zondag 21 mei 2006 15:22 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Übergeil apparaat, imo (diffuser, verre achterspoiler, slicks, splitter, widebody, vents ... alles heeft z'n doel)
quote:Op zondag 21 mei 2006 15:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Net als het mokkel van de Super
[afbeelding]
nee mijn pa heeft ze goedkoop gekochtquote:Op zondag 21 mei 2006 15:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je bent de Maikuuul van Zeeland?
[afbeelding]
Ik ken nog wel iemand die een zwikkie hoesjes heeft liggen voor die dingenquote:Op zondag 21 mei 2006 15:27 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee mijn pa heeft ze goedkoop gekochtSnap er ook nix van maja maar is wel lachen
wij hebben gewoon een garagequote:Op zondag 21 mei 2006 15:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ken nog wel iemand die een zwikkie hoesjes heeft liggen voor die dingen
[afbeelding]
Wat een helder lichtquote:Op zondag 21 mei 2006 15:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die is echt nog te dom om te schijten![]()
[afbeelding]
Da's hetzelfde als zeggen dat je een formule1 auto minder mooi vindt dan bijvoorbeeld een DB9.quote:Op zondag 21 mei 2006 15:27 schreef hermandeperman het volgende:
Jongens, ik vind hem afschuwelijk lelijk. Mening enzo
Ik heb dan ook een ietwat afwijkende smaak qua auto's. Blame me
[afbeelding]
Iemand die zichzelf M5 noemt en het over lijnenspel heeftquote:Op zondag 21 mei 2006 15:31 schreef M5 het volgende:
Het hele lijnen spel van die Gallardo is verneukt door die widebody en custom neus. Die spoiler zal wel nut hebben maar 't staat gewoon niet, net als de splitter en diffuser. En dan hadden op z'n minst die velgen wel in 1 kleur gemogen
wat is dit voor flauwe kinderachtige reactie manquote:Op zondag 21 mei 2006 15:33 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Iemand die zichzelf M5 noemt en het over lijnenspel heeft![]()
![]()
![]()
![]()
Fantastisch, en de woorden "Lucky Strike" aanzien voor "Rizla rood"quote:
ahhhhh ... was maar een grapje hoorquote:Op zondag 21 mei 2006 15:36 schreef M5 het volgende:
[..]
We hadden het over een Gallardo en niet over een F1, DB9 of M5. Maar als je 't zo flauw moet reageren door mij aan m'n nickname.... mja laat maar
Googol -100.
quote:Op zondag 21 mei 2006 15:31 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Da's hetzelfde als zeggen dat je een formule1 auto minder mooi vindt dan bijvoorbeeld een DB9.
Form following function, man.
Ik kan er gewoon slecht tegen als iemand zo'n flauwe kleuter opmerking maakt als ik een vorm van normale discussie probeer te houden. Dan ben ik het snel zat ja.quote:Op zondag 21 mei 2006 15:38 schreef hermandeperman het volgende:
M5 anders ben je ff snel aangebrandt![]()
[afbeelding]
Heel snel, jaquote:Op zondag 21 mei 2006 15:39 schreef M5 het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon slecht tegen als iemand zo'n flauwe kleuter opmerking maakt als ik een vorm van normale discussie probeer te houden. Dan ben ik het snel zat ja.
Je kunt het best snel zat zijn, maar Googol is een neger, dat moet je altijd in gedachten houden ehquote:Op zondag 21 mei 2006 15:39 schreef M5 het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon slecht tegen als iemand zo'n flauwe kleuter opmerking maakt als ik een vorm van normale discussie probeer te houden. Dan ben ik het snel zat ja.
Die vind ik eerlijk gezegd minder mooiquote:Op zondag 21 mei 2006 15:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Vorm en functie
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |