ahhh,quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
FriendsBen momenteel bij de een-na-laatste aflevering
Hier hetzelfde.quote:Op zondag 21 mei 2006 13:50 schreef DonStefano het volgende:
FriendsAltijd als ik me kut voel knal ik een dvd'tje van Friends op, krijg er automatisch een goed humeur van
![]()
Wie was zo geweldigquote:Op zondag 21 mei 2006 14:22 schreef Nesle het volgende:
Waar ik toch ook altijd weer krom lig, is de ene dat ross een nieuwe bank heeft gekocht.
En dat chandler en rachel hem moeten helpen om die naar zn appartement te krijgen![]()
Haha, dat was idd 1 van de beste afleveringen. Dat hij in dat huis van Emma? ging, om zijn trui terug te halen. Opeens kwam ze binnen, waarna Ross een snoekduik maaktequote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:24 schreef Heidi- het volgende:
172 The One With The Red Sweater 8.67 83 8
Dat was die nietquote:Op zondag 21 mei 2006 14:29 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Wie was zo geweldig![]()
En dan op het eind gaat hij terug naar die winkel, zegt hij zo van: ik wil een nieuwe...zie je die bank opeens in 2'en gesplitst![]()
![]()
[..]
Haha, dat was idd 1 van de beste afleveringen. Dat hij in dat huis van Emma? ging, om zijn trui terug te halen. Opeens kwam ze binnen, waarna Ross een snoekduik maakte![]()
Ross![]()
Owjaa, my badquote:Op zondag 21 mei 2006 14:50 schreef Heidi- het volgende:
[..]
Dat was die nietthe one with the red sweater was dat niemand weet wie de vader is van Rachel's kindje, en dat phoebe denkt dat het Tag is omdat die ook een rode trui heeft, maar die heeft hem aan zodra ze afspreken
En dan zijn ze bij Monica's en zegt Ross ineens "hey my sweater! i've been looking for this for months!" mooi stukje overgens
Die jij bedoeld is met his "pink" shirthaha, en dan gaat hij die bij Mona halen ja
Ross is echt een sukkel, maar qua gezichtsuitdrukkingen, bewegingen en rare stemmetjes is hij wel de leukste jaquote:Op zondag 21 mei 2006 14:50 schreef Heidi- het volgende:
[..]
Dat was die nietthe one with the red sweater was dat niemand weet wie de vader is van Rachel's kindje, en dat phoebe denkt dat het Tag is omdat die ook een rode trui heeft, maar die heeft hem aan zodra ze afspreken
En dan zijn ze bij Monica's en zegt Ross ineens "hey my sweater! i've been looking for this for months!" mooi stukje overgens
Die jij bedoeld is met his "pink" shirthaha, en dan gaat hij die bij Mona halen ja
Ross = de coolste, met die duik jaHillaaaarisch, en als hij voor de deur staat en de sleutel pakt van de lamp naast de deur en zich brand
hahahaquote:Op zondag 21 mei 2006 14:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ross is echt een sukkel, maar qua gezichtsuitdrukkingen, bewegingen en rare stemmetjes is hij wel de leukste jain TOW Ross is fine als hij Charlie, Joey en Rachel uitnodigt en dan helemaal bezopen wordt, en dan de letters van het woord 'love' uitlegt zeg maar
.. "E.. is for extrééémly normal this is" en dan de E echt met zo'n hoog piepgeluidje
![]()
![]()
![]()
Ook geweldig Friends-moment
- Pivot! Pivot! PIVOT! PIVOOOOOT! PIIIIVOOOOOOT!quote:Op zondag 21 mei 2006 14:29 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Wie was zo geweldig![]()
En dan op het eind gaat hij terug naar die winkel, zegt hij zo van: ik wil een nieuwe...zie je die bank opeens in 2'en gesplitst![]()
![]()
[..]
Haha, dat was idd 1 van de beste afleveringen. Dat hij in dat huis van Emma? ging, om zijn trui terug te halen. Opeens kwam ze binnen, waarna Ross een snoekduik maakte![]()
Ross![]()
En dan die kop van Chandler bij SHUT UPPPquote:Op zondag 21 mei 2006 15:03 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
- Pivot! Pivot! PIVOT! PIVOOOOOT! PIIIIVOOOOOOT!
* Shut up! Shut up! Shut uuuuuup!
![]()
bol.comquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:02 schreef -Mo- het volgende:
Ik heb S1-9 op dvd in de CP box, de normale uitvoering...
Alleen mis ik S10 nog in de normale uitvoering, maar die is volgens mij nergens meer te krijgen.
Nu moet ik S10 maar in de lelijke, nieuwe design kopen. En dat past dus tótaal niet bij S1-9.![]()
![]()
Ik kan daar alleen S10 in de nieuwe uitvoering vinden?quote:
Heb ik wel eens gekeken, jammer genoeg altijd nog zonder succes.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Met goed zoeken zijn de losse DVD's nog wel ergens te vinden, in de superbudgetbakken.
Oh god jaaaquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:31 schreef Honky het volgende:
Bij de FRS heb je nu een 2 halen 1 betalen actie van de seizoensboxen wat neerkomt op 30 Euro voor 2 seizoenen. Favoriet moment fan mij is wanneer Ross keyboard gaat spelen met die mooie geluiden en die vervormde stem (ELECTRAFYING) en dan die blik als hij eindigt met die expolosie, geweldig.
En dat op het einde Phoebe dan zegt... "He lost it"quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:31 schreef Honky het volgende:
Bij de FRS heb je nu een 2 halen 1 betalen actie van de seizoensboxen wat neerkomt op 30 Euro voor 2 seizoenen. Favoriet moment fan mij is wanneer Ross keyboard gaat spelen met die mooie geluiden en die vervormde stem (ELECTRAFYING) en dan die blik als hij eindigt met die expolosie, geweldig.
Ze hebben meestal wel goeie acties bij de V&D tegenwoordig.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:11 schreef Houniet het volgende:
ik heb ze alleen op de pc
wil ze echt orgineel hebben alleen is dat wat prijzig
Ik heb de Central Perk box toen gekocht voor 129 euro, was toen een aanbieding. Maar ik heb mijn geld er echt al vet uitquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:24 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ze hebben meestal wel goeie acties bij de V&D tegenwoordig.
16 euro voor een serie.
En laatst was het 24 euro voor 2 ofzoiets..![]()
Maar die acties komen btw ALTIJD weer terug.
dus als je ff rekent. is het dan 160 euro voor alle shit. (ik had het er echt voor over)
160:4 (maanden) is 40 eurie per maand uitgeven aan friends.
Zat te doen![]()
Hey cool, die heb ik toen ook gekocht bij de FRS.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:26 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik heb de Central Perk box toen gekocht voor 129 euro, was toen een aanbieding. Maar ik heb mijn geld er echt al vet uit
Wat je voor 10 hebt betaald moet je er natuurlijk wel bij tellen, anders heb je de serie niet compleetquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb er superweinig geld voor betaald. Inderdaad een actie van V&D, 1 seizoen 16 euro en bij twee seizoenen was de derde gratis. Dat was dus maar 16x6 = 96 euro, want seizoen 10 had ik al.
10 heb ik cadeau gehadquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:41 schreef melismay het volgende:
[..]
Wat je voor 10 hebt betaald moet je er natuurlijk wel bij tellen, anders heb je de serie niet compleet
Yorin bestaat niet meerquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:58 schreef Honky het volgende:
Het komt nu echt overal op: Veronica, net5, Yorin
Idd! Die wilde ik ook der bij zetten, die met de cheesecakes!quote:Op zondag 28 mei 2006 00:59 schreef Chielus het volgende:
Vandaag weer eens lukraak wat gekeken van seizoen 7. Oa. The one with all the cheesecakes, Briliant gewoon weer, de chemie van de karakters wordt gewoon subliem uitgewerkt.
Toen ik de serie voor het eerst keek heb ik die eerste aflevering dus gemist. Dan sta je wel raar te kijken als je ineens de tweede aflevering zietquote:Op maandag 29 mei 2006 11:25 schreef Honky het volgende:
Gister The One that could have been gezien. Erg leuke, ook leuk dat ze de opnening voor die aflevering opnmieuw opgenomen hadden.
Cupsquote:Op maandag 29 mei 2006 11:35 schreef RedFever007 het volgende:
De allermooiste aflevering vind ik als Joey geen geld meer heeft en hij met Chandler gaat kaarten (naam kwijt van dat spel)
Chandler die dan ter plekke spelregels verzint enzo, prachtig![]()
![]()
Maar het komt nu dus ook op RTL7?
En dan verliest Joey zijn geld aan Ross hahahaquote:Op maandag 29 mei 2006 11:35 schreef RedFever007 het volgende:
De allermooiste aflevering vind ik als Joey geen geld meer heeft en hij met Chandler gaat kaarten (naam kwijt van dat spel)
Chandler die dan ter plekke spelregels verzint enzo, prachtig![]()
![]()
Maar het komt nu dus ook op RTL7?
quote:Op maandag 29 mei 2006 13:04 schreef Flurrie het volgende:
vanavond 1 uur lang (2 afleveringen, en aan de voorkondiging te zien van serie 10)
Geweldige aflevering datquote:Op maandag 29 mei 2006 15:15 schreef Nesle het volgende:
[..]
, want je zag een stukje van 'The one with Ross' tan' en da's serie 10.
ik ben ook zwaar verslaafd, heb alle afleveringen nu al minimaal 10 keer gezien en kan er nog steeds om lachenquote:Op maandag 29 mei 2006 12:55 schreef BloodyLotte het volgende:
Had ik trouwens al gemeld dat ik helemaal verslaafd aan Friends ben? M'n dude heeft me ergens eind december of begin januari de hele dvdbox cadeau gedaan en sindsdien kijk ik het bijna elke avond. Ik heb alle afleveringen al tig keer gezien, maar ik blijf kijken. Als ik het een paar dagen niet heb gekeken mis ik het, en ik kan complete afleveringen uit mijn hoofd mee praten.. Hello, I'm lotte and I'm a Friends addict.
Deze aflevering vind ik ook meesterlijk en dat hij dan bij die docent gaat vragen hoe hij z'n ex-vrouw moet aanvallenquote:Op zondag 21 mei 2006 14:57 schreef Heidi- het volgende:
[..]
offf offf offf, TOW UNAGIdat hij op het einde denkt Phoebe and Rachel te slim af te zijn, en ze ziet lopen op straat, ze wil aanvallen en dan zitten Phoebe & Rachel bij het raam in Central perk koffie te drinken.
Rent ie keihard weg achtergevolgd door die vrouwen, ziet ie ze zo zitten, en hoe ie dan blijft staan bij het raam en kijktRoss.
![]()
Ik ook. Als er geen reet op tv is, dan check ik zo even een dvdtje uit mn cp box en kijk ik ff wat afl. Echt geweldig!quote:Op maandag 29 mei 2006 15:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik ben ook zwaar verslaafd, heb alle afleveringen nu al minimaal 10 keer gezien en kan er nog steeds om lachenKijk het ook altijd als ik ga slapen
![]()
![]()
Niks over gehoord en denk dat het hier wel in 'de bladen' zou staan aangezien het in elk blad over Jennifer Aniston gaat elke weekquote:Op maandag 29 mei 2006 16:07 schreef Nesle het volgende:
IS het trouwens waar dat Friends 4 nieuwe afleverigen maakt van een uur lang?
quote:Op maandag 29 mei 2006 16:28 schreef Honky het volgende:
Er zijn heel veel geruchten over Friends. Ook dat er een serie zou komen "Just us guys" met Chandler, Ross en Joey aangezien de serie Joey wwaarschijnlijk geen 3e seizoen krijgt...
BTW er is nu ook een Friends trivia game voor de PS2 PC en Xbox met Janice, Gunther ,Jack & Judy Geller als hosts. Dat klinkt leuk, ware het niet dat DE STEMMEN VAN JANICE, GUNTHER, JACK & JULY IN HET NEDERLANDS ZIJN OVERGEDUBT.
Klopt, dat spel heb ik ook, gewonnen bij een wedstrijd, anders had ik 'm niet gekocht. Irritante stemmen, vooral die van de Nederlandse Janice.quote:Op maandag 29 mei 2006 16:28 schreef Honky het volgende:
Er zijn heel veel geruchten over Friends. Ook dat er een serie zou komen "Just us guys" met Chandler, Ross en Joey aangezien de serie Joey wwaarschijnlijk geen 3e seizoen krijgt...
BTW er is nu ook een Friends trivia game voor de PS2 PC en Xbox met Janice, Gunther ,Jack & Judy Geller als hosts. Dat klinkt leuk, ware het niet dat DE STEMMEN VAN JANICE, GUNTHER, JACK & JULY IN HET NEDERLANDS ZIJN OVERGEDUBT.
En d'r Engelse stem is niet irritant ofzoquote:Op maandag 29 mei 2006 18:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Irritante stemmen, vooral die van de Nederlandse Janice.
Ja, maar dan is het tenminste de originele Janice. Dit is een stomme Nederlandse wannabequote:Op maandag 29 mei 2006 18:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
En d'r Engelse stem is niet irritant ofzo
Google is your friendquote:Op maandag 29 mei 2006 17:41 schreef Manu82 het volgende:
Maar nog steeds weet niemand of Hugsy in Nederland te verkrijgen is (of via internet).....
Zag ik ook, maar da's gewoon de nederlandse versie van; The fabulous life of.. van MTVquote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:30 schreef Ambrosius het volgende:
Ik zag net op Veronica een of andere Friends-special en dan met name over hoeveel geld ze wel niet hebben en waar ze het allemaal aan uitgeven. Niet normaal.
Heb ik ook gedaan, maar meestal hield ik het niet bij 1 aflevering per dag, heb in 3 maanden alles gezien.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ben inmiddels een tijdje geleden alweer begonnen met de hele serie op nieuw te kijken, kan er geen genoeg van krijgen. Ben nu halverwege seizoen 2 en probeer elke dag een aflevering te kijken, het blijft gewoon zo leuk![]()
Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik vandaag al 4 afleveringen heb gezienquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:42 schreef Chielus het volgende:
Heb ik ook gedaan, maar meestal hield ik het niet bij 1 aflevering per dag, heb in 3 maanden alles gezien.
Ben nu aan het afkicken.
neem dan gewoon de Engelse versie.quote:Op maandag 29 mei 2006 16:28 schreef Honky het volgende:
Dan moet ik weer importeren...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:59 schreef Steve.Porter het volgende:
[..]
neem dan gewoon de Engelse versie.
quote:
jupz, dan gaan ze doubledatenquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:24 schreef rena het volgende:
[..]Dat is de aflevering dat hij achter Joey & Rachel komt toch?
Mine too!!quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:45 schreef -Mo- het volgende:
Ik heb dus éindelijk S10 gekocht (de nieuwe verpakking, die bij mij niet overeenkomt met 1-9).
Maarja, eíndelijk Friends helemaal compleet, dus ik ben er blij mee.
Net 'TOW Ross is fine' gezien.![]()
![]()
Ross...gé-niaal.
My favorite Friend.![]()
quote:5.07 The One Where Ross Moves In
quote:Maandag: 5.07 The One Where Ross Moves In Dinsdag: 5.08 The One With All The Thanksgivings Woensdag: 5.09 The One With Ross's Sandwich Donderdag: 5.10 The One With The Inappropriate Sister Vrijdag: 5.11 The One With All The Resolutions
quote:De allerbeste is nog wel in seizoen 5 " The one where Ross moves in"
Dat ie dat antwoord apparaat heeft veranderd
Echt zo van
Ross: "I already spiced it up a little" *druk op knop*
"WE WILL...WE WILL.. CALL YOU BACK" (van queen - we will rock you, vooral die laatste BACK is zo uit de maat)
En dan die hoofdbewegingen erbij van ross
En dan als ie weg is die joey tegen chandler
"You're fake-lauging to right?"
Chandler: "Oh, the tears are real!"
Ik heb het echt tien keer opnieuw bekenen, en telkens lag ik weer plat...
Zelfs toen ik het typte moest ik weer glimlachen
Beste scene die ik tot nu toe gezien heb (heb ze nog niet allemaal gezien)
Vanavond dus die aflevering van mijn post hierbovenquote:
Die met die sandwich van Ross is echt goehoedquote:
beter die vind ik ook ZO GOEDquote:Op maandag 19 juni 2006 19:08 schreef Agiath het volgende:
Friends
Grappigste stuk ooit uit die serie was wel (uit eind vorige topic)
[..]
quote:Op maandag 19 juni 2006 19:40 schreef BloodyLotte het volgende:
Vandaag een aflevering uit seizoen 1 gekeken. Ross heeft zijn 1e date na de scheiding met Carol, met the buglady uit het museum. Zitten ze samen op de bank te zoenen:
Buglady: Talk to me..
Ross: Well, a weird thing happened on the subway this morning!
Buglady: No, talk dirty to me
Ross: Ehh, eeeh, hmm eeh ehhh... vulva.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:30 schreef Heidi- het volgende:
[..]ja en dan gaat ie oefenen met Joey, komt Chandler de kamer binnen...
En dan mag Joey niks doorvertellen :quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:19 schreef BloodyLotte het volgende:
"They don't know we know they know we know."
Haha ja Russ, hoe droog kan iemand zijn?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
De dubbelganger van Ross waarmee Rachel date nadat het uit is tussen hun
Gewoon doen!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Eigenlijk heb ik zin om weer aan de hele serie te beginnen, maar dat lijkt me een beetje snel en overdrevenGister zag ik op RTL5 weer de thanksgiving-aflevering van seizoen 10, en hij blijft gewoon leuk ook al zag ik hem serieus voor de 6e keer ofzo
Joey die die grote ogen opzet en Chandler geobsedeerd met de cranberry-saus
die ben ik ook gepasseerd reeds, ben alweer beland bij phoebe's wedding, bijna weer het eindequote:Op woensdag 21 juni 2006 13:25 schreef Heidi- het volgende:
[..]
Gewoon doen!Doe ik ook gewoon, ik heb alles al 10 x gezien en nog kijk ik het graag
.
Hahah die is leuk ja, Chandler: "he's doing the weird thing with his eyes again, don't look!!".
![]()
Die is leuk jaquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
De dubbelganger van Ross waarmee Rachel date nadat het uit is tussen hun
quote:Phoebe: What am I sitting on?
Chandler: Top of the world? Dock of the bay? ...I'm out.
Joey: What's wrong buddy?
Ross: Someone at work ate my sandwich!
Chandler: Well, what did the police say?
Phoebe: Okay, look. You wanna hold onto your food? You gotta scare people off. I learned that living on the street.
Ross: Really? So... so what would you say, Pheebs? Stuff like, uh, "Keep your mitts off my grub?"
Chandler: Say, Ross, when you picture Phoebe living on the street, is she surrounded by the entire cast of Annie?
Rachel: Okay, so tell me about this Jane Eyre woman.
Phoebe: No! You should've read it yourself!
Rachel: Oh come on, Phoebe! Don't be such a goodie-goodie!
Phoebe: Fine! Okay, all right, so Jane Eyre: First of all, you'd think she's a woman.... She's not. She's a cyborg.
Rachel: That was so embarrassing! I can't believe you let me go on and on like that!
Phoebe: I'm sorry. It was just so funny when you started comparing Jane Eyre to Robocop.
Joey: Well, I think we've all learned something about who's disgusting and who's not. Eh? All right, now, I'm going to get back to my bucket. I'm only eating the skin, so the chicken's up for grabs.
You ate my sandwich!quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:34 schreef Houniet het volgende:
vanavond the one with ross's sandwich
[..]
Als ik die quotes gewoon lees, moet ik alweer lachen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:34 schreef Houniet het volgende:
vanavond the one with ross's sandwich
[..]
vet hequote:Op donderdag 22 juni 2006 12:00 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Als ik die quotes gewoon lees, moet ik alweer lachen.
quote:Because of his boredom while away from work, Ross offers to help Joey focus on writing a movie. Things get a little tense, however, when Ross wants Joey to work and Chandler wants to play 'Fireball.' Phoebe volunteers to collect Christmas donations for the poor, but ends up getting a bucket full of unwanted 'contributions,' so she gets tough with the donors. Monica arranges for Rachel and Danny to go out. It seems to be going very well until Rachel discovers that Danny has an unusually close relationship with his sister, Krista.
Hehe, dat kan, ik heb dat met Rachelquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:33 schreef Wouter2006 het volgende:
en toch is phoebe de minst leuke, kan er niet om lachen!
Ik vind Phoebe echt geweldig!quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:33 schreef Wouter2006 het volgende:
Phoebe en Rachel zijn voor mij ook de minderen. Ross vind ik vooral de laatste paar seizoenen geweldig. Die momenten of uitdrukkingen die die gast heeft is gewoon briljantquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:33 schreef Wouter2006 het volgende:
Die scene was zoooooooooooooooo grappigquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:31 schreef Honky het volgende:
Favoriet moment fan mij is wanneer Ross keyboard gaat spelen met die mooie geluiden en die vervormde stem (ELECTRAFYING) en dan die blik als hij eindigt met die expolosie, geweldig.
hehe, ik vind haar dus wel weer tofquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Hehe, dat kan, ik heb dat met RachelVind haar gewoon een irritant wijf..
phoebe heeft voor mij toch alleen maar zwakke puntenquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:04 schreef Houniet het volgende:
ze hebben allemaal wel hun goede en zwakke punten
Nah soms kan ze wel grappig zijn, maar meestal is het wat voorspelbaar en gepushed...quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:03 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
phoebe heeft voor mij toch alleen maar zwakke punten
Ja maar zo ben ik zelf ook wel enigzins.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Phoebe is af en toe eng. Van die rare uitbarstingen soms en dat spirituele gedoe van d'r
quote:And by the way, it seems to be perfectly clear that you WERE on a break.
ik wil dat ookquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:03 schreef LeT0W het volgende:
Heb de hele serie op dvd! echt geniaal!
vooral op brakke zondagen gewoon hele dag friends kijken.
hilarisch.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:38 schreef Argento het volgende:
Phoebe vind ik een wat beperkt karakter. Ze heeft ze niet allemaal op een rijtje en dat kan leiden tot grappige uitspraken en situaties, maar op een gegeven moment ken je het wel en word het -voor mij- irritant. Zelfde geldt in mindere mate voor het Joey-karakter. Ja, hij is een beetje traag van begrip, we get it. Wat dat betreft vind ik de rol van Rachel veel leuker.
Een van de grappigste uitspraken komt niet eens van een 'friend' maar van Hugh Laurie. Die zat in het vliegtuig naast Rachel toen deze onderweg was naar de bruiloft van Ross en Emily. Rachel praat honderuit over haar relatie met Ross en alles wat daarbij hoort. Hugh probeert te ontspannen met een koptelefoon op, maar heeft duidelijk last van Rachel. Op een zeker moment rukt hij die koptelefoon van zn oren, zegt tegen Rachel in niet mis te verstane bewoordingen hoe hij over haar denkt, en eindigt dan met de tekst:
And by the way, it seems to be perfectly clear that you WERE on a break.
Edit: Heidi- (of eigenlijk Marjolijnquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Hoe was Joey er ook alweer achter gekomen van de relatie tussen Chandler en Monica?
YWquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:07 schreef __Saviour__ het volgende:
ah right, dat was het het ja. thanks.
En dan die kop die hij erbij trekt, je ziet gewoon duidelijk dat het muntje valt.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:01 schreef Heidi- het volgende:
Ze gaan samen een weekend weg, verzinnen allebei een smoes, als ze terug komen :
Joey: Hey, Mr. Bing. That, uh, hotel you stayed at called. Said someone left an eyelash curler in your room.
Chandler: Yes, that was mine.
Joey: 'Cause I figured you hooked up with some girl and she'd left it there.
Chandler: Yes, that would have made more sense.
Joey: You know, I... I don't even feel like I know you anymore, man! All right, look, I'm just gonna ask you this one time. And whatever you say, I'll believe ya. Were you or were you not on a gay cruise?
en dan later :
Phoebe: Oh, hey, Monica, I heard you saw Donald Trump at your convention.
Monica: Yeah, I saw him waiting for an elevator. Hey, Rach, can I borrow your eyelash curler? I think I lost mine.
Joey: Oh! Oh! Oh!
1 mississippi, 2 mississippi, 3 mississippi...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:19 schreef cosmick het volgende:
Die aflevering dat Ross bruin gesprayed wordt.
Ross: I went to that tanning place your wife suggested.
Chandler: Was that place...the sun?
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:36 schreef alwaysthebest het volgende:
Die aflevering die nu op net 5 bezig is, is echt hilarisch.. Phoebe met d'r gitaarlessen, Rachel die niet mag roddelen e.d.
.
Alleen jammer dat Chandler geen grappen mocht maken, dan is ie lang zo leuk niet.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:36 schreef alwaysthebest het volgende:
Die aflevering die nu op net 5 bezig is, is echt hilarisch.. Phoebe met d'r gitaarlessen, Rachel die niet mag roddelen e.d.
.
Joey: She might be the hottest girl I've ever hatedquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:49 schreef cosmick het volgende:
Heb van de week nog eens die aflevering met Christina Applegate als de zus van Rachel bekeken.
Rachel: Amy! Hi! You remember Joey...
Amy: Hey sure... the "Days Of Our Lives" guy!
Joey: That's right...
Amy: You're not good!![]()
Het spel heette bambozzle ofzo, was idd een training voor Joey voor zij auditie als quizmaster.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:55 schreef cosmick het volgende:
Mwah, Phoebe is best leuk hoor, niet zo knap wellicht, maar ze kan erg geinig uit de hoek komen.
Vraagje; die aflevering waar Ross, Chandler en Joey een quizje doen; Joey de vragen stelt en de rest op een kruk zit. Uitermaate grappig. Weet iemand welke aflevering dit is?
Yup! Thanx! "The One With the Baby Shower" heet ie. zie hier.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:14 schreef Flurrie het volgende:
[..]
Het spel heette bambozzle ofzo, was idd een training voor Joey voor zij auditie als quizmaster.
ff denken.......
serie 8
aflevering 20
als ik het goed heb
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:23 schreef cosmick het volgende:
[..]
Yup! Thanx! "The One With the Baby Shower" heet ie. zie hier.
Joey: Now Chandler, would you like to spin the Wheel of Mayhem or pick a Wicked Wango card.
Chandler: Ahhh, let me think... I don't care.
2 eigenlijk; vrouwen versieren en heel veel kunnen etenquote:Op zondag 25 juni 2006 00:08 schreef the_legend_killer het volgende:
ALtijd leuk in de serie dat Joey het van zijn enige succes moet hebben
Ik moest zo ontzettend hard lachen daaromquote:Op zondag 25 juni 2006 13:21 schreef Zapper het volgende:
Chanandler Bong, wat was daar het verhaal ook alweer achter?
'Miss' Chanandler Bongquote:Op zondag 25 juni 2006 14:29 schreef rena het volgende:
[..]
Ik moest zo ontzettend hard lachen daarom![]()
Hoe ze het zeiden ook
![]()
Vooral de aflevering van woensdag is is dikke aanraderquote:Op zondag 25 juni 2006 16:46 schreef Houniet het volgende:
morgen weer
de uitzendingen voor de aankomende week @ net 5
Maandag: 5.12
The One With Chandler's Work Laugh
Dinsdag: 5.13
The One With Joey's Bag
Woensdag: 5.14
The One Where Everybody Finds Out
Donderdag: 5.15
The One With The Girl Who Hits Joey
Vrijdag: 5.16
The One With The Cop
![]()
![]()
TOW the Flashbackquote:Op zondag 25 juni 2006 18:05 schreef Honky het volgende:
WAt was die aflevering waarin mr Heckles komt klagen en dat Phoebe hem dan dist? Dat vond ik een erg mooi stukje, maar weet niet emer welke aflevering. (was iets met dat Heckles zegt dat hij een trompet bespeeld oid)
Heckles is coolquote:Op zondag 25 juni 2006 19:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Heckles die dan zegt: "I could play the oboe"![]()
s'avonds worden de afleveringen van 2000uur ook herhaald. vaak rond 2300uurquote:Op maandag 26 juni 2006 21:28 schreef Mikkie het volgende:
...vanavond heb ik dus alsnog alles gemist doordat ik ben gaan sporten.
Zijn dat die bloopers die op die laatste dvd staan?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 02:37 schreef Steve.Porter het volgende:
Friends Bloopers![]()
Matthew Perry is in real life dus ook zo cool
Eergister ook weer top dat Chandler geen grappen mocht maken. Ross en z'n leren broekquote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Al die torrents zijn zo dood als een pier elke keer.
Ik denk niet dat ik mag zeggen hoe of wat vanwege de policy, maar kijk even rond op usenetquote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
dat moet ik ook nog doen jaquote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik moet gewoon een keer die dvd-box kopen, dan ben ik van al het gezeik af..
Friends-DVD's zijn nu echt spotgoedkoop. 16 euro per seizoen maar, en dan vaak nog een combinatie-actie erbij.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Psst, ze staan ook op Youtube.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:47 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Oooooow, staan die bloopers op de dvd![]()
Ben ik bijna een half uur bezig dat ding te downloaden![]()
Nou en, je weet toch al hoe ze eruit zien. En zo slecht is de beeldkwaliteit nu ook weer niet.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:26 schreef Mikkie het volgende:
Met beroerde beeld- en geluidskwaliteit, ja.
ik denk dat deze bloopers niet dezelfde zijn als van de DVDquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:47 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Oooooow, staan die bloopers op de dvd![]()
Ben ik bijna een half uur bezig dat ding te downloaden![]()
Niet kopen!!!! Ik heb een jaar of 2 (?) geleden de BOX gekocht van DVD season 1 t/m 8 (later de laatste 2 gekocht) en dat was voor en bedrag onder de 150 euro!! (Aanbieding Makro)quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:22 schreef Piles het volgende:
Ik ben net begonnen met het downloaden van seizoen 1, maar alle 10 gaat wel erg lang duren![]()
Nu vond ik via deze site de complete box (alle 10 de seizoenen), voor ¤ 286,22.
Als er iemand nog een beter adresje weet hoor ik het graag
volgens mij is bol.com nog goedkoperquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:22 schreef Piles het volgende:
Ik ben net begonnen met het downloaden van seizoen 1, maar alle 10 gaat wel erg lang duren![]()
Nu vond ik via deze site de complete box (alle 10 de seizoenen), voor ¤ 286,22.
Als er iemand nog een beter adresje weet hoor ik het graag
Ik heb begin dit jaar de losse (dubbelzijdige) dvd met de laatste twee afleveringen gekocht bij de AH, en dit zijn idd andere bloopers.quote:Op woensdag 28 juni 2006 01:49 schreef Steve.Porter het volgende:
[..]
ik denk dat deze bloopers niet dezelfde zijn als van de DVD
dat heb ik ook, alleen wil ze orgineel hebbenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:50 schreef DeVinger het volgende:
@ Piles: Ik had alle seizoen in één weekend gedownload
ja ik ook, als het er dan nog isquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:25 schreef DeVinger het volgende:
Origineel is inderdaad het leukst, voor de beste serie ever.
Maar dat doe ik wel als ik student af ben, en geld heb
iddquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:33 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Tuurlijk, tenminste weetniet hoelang jij student wil blijven?![]()
Dat haal ik toch niet met mijn 220 KB/sec en 25GB nieuwsserver p/maandquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:50 schreef DeVinger het volgende:
@ Piles: Ik had alle seizoen in één weekend gedownload
Cool, maar ik wil niet alles los, maar zo'n boxquote:Op zondag 2 juli 2006 12:22 schreef Chielus het volgende:
Bij de FRS nu 20 ¤ per box, 2de halve prijs dus hele set voor 150 ¤
Ik had ook nog een kortingsbon, ik had dus 2 boxen voor 15 euriesquote:Op zondag 2 juli 2006 12:22 schreef Chielus het volgende:
Bij de FRS nu 20 ¤ per box, 2de halve prijs dus hele set voor 150 ¤
HOT GIRL....quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:21 schreef 2609 het volgende:gister dat joey steeds aan de deur kwam dat ross opendeet
haha vooral dat tv kijken jaquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ohh, geweldige aflevering is dat jaRoss die doet alsof hij tv aan het kijken is
En met die pompoen die Ben moet voorstellen
![]()
Ja die haai was meesterlijk!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:08 schreef Heidi- het volgende:
[..]
haha vooral dat tv kijken jahoe ie dan kijkt....
![]()
Of dat ie wordt aangevallen door een haai![]()
Wanneer laten ze die bloopers zien? Aan het eind?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:56 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Dat moment van de bloopers waarop Chandler aan de tieten van Monica zit, ik lach echt helemaal in een deuk. Geweldig! Die kop
!
Op dvd of op internetquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Wanneer laten ze die bloopers zien? Aan het eind?
wat is datquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Met Bittorrent heb je ze in een uurtje binnen
quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:06 schreef Piles het volgende:
Friends Bloopers:
http://www.youtube.com/watch?v=vKOJ07pKg5o
http://www.youtube.com/watch?v=Kwn92rSyBno
http://www.youtube.com/watch?v=0A7Nvgm7EUk
Is dat een aparte DVD, of zit ie erbij bij Seizoen 10?quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:41 schreef MaJo het volgende:
Dit zijn inderdaad de bloopers uit het programma van Conan O'Brien. De bloopers op dvd 10 zijn anders, en nog veel meer
als je de hele box 10 koopt zit hij erbij, zit op de dvd met de laatste aflevering + veel extra's (backstage dingen enzo). Volgens mij zijn het wat recentere bloopers maar weet het niet meer helemaal zekerquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Is dat een aparte DVD, of zit ie erbij bij Seizoen 10?
En dat zijn bloopers uit alle seizoenen?
quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
als je de hele box 10 koopt zit hij erbij, zit op de dvd met de laatste aflevering + veel extra's (backstage dingen enzo). Volgens mij zijn het wat recentere bloopers maar weet het niet meer helemaal zeker
idd, gewoon wachten op een aanbieding van free records shop, makro of misschien v&d. als er aanbiedingen komen worden die hier doorgegevenquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wil die box steeds meer, maar bij Bol.com hebben ze hem niet, alleen import voor ¤250,-
![]()
ha dat wist ik niet. coolquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:44 schreef Michaelg het volgende:
die bloopers van deel 10 zijn wel grappig maar vooral die backstage dingen is echt leuk om te zien,
en vind chandler(mattew) int echie(zoals je op die dvd zult zien) echt een held, die kerel doet er alles aan om de serie zo goed mogelijk te maken en ook de grappen nog grappiger te maken.
wisten jullie friends leken ook dat de grappen in de series worden goedgekeurd door het live publiek??, als een grap niet overkomt of niet grappig genoeg is word hij veranderd of geschrapt
Toen ik gisteren die documentaire met bloopers zat te kijken kwam ik er ook achter. Zoals het dat wrijven bij Monicaquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:44 schreef Michaelg het volgende:
en vind chandler(mattew) int echie(zoals je op die dvd zult zien) echt een held, die kerel doet er alles aan om de serie zo goed mogelijk te maken en ook de grappen nog grappiger te maken.
Ik bedoel nu eigenlijk de box van seizoen 10 (dus niet losse dvd's maar het seizoen in een doosje zeg maarquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wil die box steeds meer, maar bij Bol.com hebben ze hem niet, alleen import voor ¤250,-
![]()
quote:Aniston overweegt reünie van "Friends"
ma 17/07/06 - Actrice Jennifer Aniston staat niet langer afkering tegenover een reünie-aflevering van de successerie "Friends". In een tv-interview zei ze dat ze de serie mist.
"Het enige dat ik kan bedenken, is dat we misschien voor de grap een Thanksgivingaflevering maken", zei ze.
Volgens haar waren de aflevering rond Thanksgiving, een nationale feestdag in Amerika, het leukst om te maken. Ook Courtney Cox zei onlangs dat ze een Thanksgivingreünie wel zou overwegen.
"Friends" liep tien jaar. De serie werd in 2004 opgedoekt. Sindsdien is er af en toe sprake van een reünie, maar vooral Aniston verzette zich daartegen.
Bron: vrtnieuws.net
WAT ga eens heel snel uitleggen hoe je dat gedaan hebtquote:Op maandag 17 juli 2006 20:57 schreef DeVinger het volgende:
Ik heb zojuist een DVD-box met alle seizoenen bij de postbank besteld voor maar 94.50 euro
Meneer verdient ook een keer geld hoorquote:Op maandag 17 juli 2006 20:57 schreef DeVinger het volgende:
Ik heb zojuist een DVD-box met alle seizoenen bij de postbank besteld voor maar 94.50 euro
9450 rentepunten van je mamma gebruikenquote:Op maandag 17 juli 2006 20:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
WAT ga eens heel snel uitleggen hoe je dat gedaan hebt![]()
![]()
!!!!!!1
Maar hiervoor mag hetquote:Op maandag 17 juli 2006 21:04 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Meneer verdient ook een keer geld hoor.
6? Dus ook van Phoebe?quote:Op maandag 17 juli 2006 21:53 schreef Piles het volgende:
The best of is inderdaad een selectie uit de seizoenen
Op bol.com staan nu 6 DVD's met The best of [hoofdrolspeler].
http://www.friends-tv.org/zz621.html:quote:June Gable as Nurse
goed gezien dus dusquote:June Gable as Estelle Leonard
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:48 schreef Heidi- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=KXJ2A2eeYTA&mode=related&search=ross%20friends
stukjes van unagi gebeurenblijft leuk
![]()
![]()
HAHAHA! Nooit gezien, super.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:48 schreef Heidi- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=KXJ2A2eeYTA&mode=related&search=ross%20friends
stukjes van unagi gebeurenblijft leuk
![]()
![]()
Dat is nou één van de weinige stukken uit Friends die ik écht niet grappig vindquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
HAHAHA! Nooit gezien, super.
Volgens mij was de aflevering waarin Joey frans moet spreken gisterne op tv. Gemist.
Maar dit stukje is erg grappig.
http://www.youtube.com/watch?v=SzxIEfNoV9Q&search=joey%20friends%20french
Sorry hoorquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is nou één van de weinige stukken uit Friends die ik écht niet grappig vind![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |