quote:Familie
De voormalige internationale topkeeper woont met zijn gezin (al is er niet veel meer van overgebleven) in een kapitale villa in het Belgische Brasschaat.
Kids
Debby, de oudste dochter gaat samen wonen met Nicolas en zoontje Keano, in hun eigen stekje in Beveren. Binnenkort zijn ze met z'n viertjes, Debby wil immers dat Keano zijn broertje of zusje niet al te veel jaren jonger wordt ...
Model Kelly, de tweede telg, is net verhuist samen met zanger Sam Gooris naar een nieuw huis niet al te ver van J-M & Carmen. Natuurlijk samen met hun kids, Shania & Kenji.
Dan heb je nog de jongste, Lindsey, die nu getrouwd is met Dave, hebben samen een huis gekocht waar nog een hoop geklust moest worden. Ook zij is zwanger en ze verwachten hun eerste kindje eind juli.
Bompa
Dan heb je natuurlijk nog Bompa, die wel van een wijntje houdt. Zo schilt hij regelmatig aardappelen in ruil voor een wijntje.
Ik was al langer aan het zoeken naar die afleveringen op internet, blijkbaar verkeerd gezochtquote:Op maandag 22 mei 2006 20:29 schreef MissX het volgende:
Voor de mensen die de eerste seizoenen niet hebben gezien, hier kan je ze terugzien.
http://www.rtl.nl/films/rtlvideo/series/de_pfaffs_seizoen1.xml
Yep. Hij is schijnbaar in Belgie nog verdomd populair ookquote:Op woensdag 24 mei 2006 20:28 schreef amaranta het volgende:
Die Sam he, is die zanger van beroep?
maar die kerel kan helemaal niet zingen....alleeequote:Op woensdag 24 mei 2006 20:52 schreef Kauki het volgende:
[..]
Yep. Hij is schijnbaar in Belgie nog verdomd populair ook![]()
niet? ik wel hoor, je ziet het toch wel aan hem..quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:50 schreef amaranta het volgende:
www.SAMGOORIS.BE
Hij is geboren in '73 en op tv zou ik hem niet ouder schatten dan een jaar of 20...
Hij heeft indd een babyface, maar je ziet wel dat hij eind twintig-begin dertig is.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:14 schreef Heidi- het volgende:
[..]
niet? ik wel hoor, je ziet het toch wel aan hem..
Eens.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:56 schreef Salsagirl het volgende:
Ja dat haar van Kelly vind ik maar niets.. de kleur en het ziet er echt zo nep uit
ik dacht dat het een pruik wasquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:56 schreef Salsagirl het volgende:
Ja dat haar van Kelly vind ik maar niets.. de kleur en het ziet er echt zo nep uit
Dat vroeg ik me nou ook al af !. Toch maar eens opletten of hij een biertje of wijntje drinkt vanavond.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zou Sam echt bij de AA geweest zijn?
Maar had ze daarvoor al pikzwart haar?quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:02 schreef Behh het volgende:
[..]
Waren toch extensions ? Voor een fotoshoot dacht ik.
Klopt ja. Daarvoor had ze volgens mij blond haar.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:02 schreef Behh het volgende:
[..]
Waren toch extensions ? Voor een fotoshoot dacht ik.
Nee joh ! Dat was toch duidelijk een grapje !quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:02 schreef Behh het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me nou ook al af !. Toch maar eens opletten of hij een biertje of wijntje drinkt vanavond.
Inderdaad.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:25 schreef StunningCunt het volgende:
[..]
Nee joh ! Dat was toch duidelijk een grapje !
Hij zei toch: "..., kunt ge 'r nog wa wodka bijdoooeeen" ? oid.
Bij 4 en 5 zag je wel beeld, maar met veel storing erdoor.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Is hier ook geen RTL4 en 5 en 7 niet![]()
Dat zal wel aan het weer liggen.
Jep, natuurlijk zijn ze ook op dvd te zien! Hoe kan dat ook anders, met zo'n vent als Jean-Mariequote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:24 schreef Cyan het volgende:
Weet iemand of de Pfaff's ook op DVD zijn te krijgen?
Maar daar moet je voor betalenquote:Op maandag 22 mei 2006 20:29 schreef MissX het volgende:
Voor de mensen die de eerste seizoenen niet hebben gezien, hier kan je ze terugzien.
http://www.rtl.nl/films/rtlvideo/series/de_pfaffs_seizoen1.xml
Heb je ook een bron, waar we bijv. iets meer kunnen lezen?quote:Op zondag 28 mei 2006 23:02 schreef La_Guiri het volgende:
Debby is bevallen van een zoon, genaamd Liam.
Ik denk dat het dan nog wel even duurt voordat ze hier ook terug op de tv zijn hoor...quote:Op maandag 29 mei 2006 10:05 schreef -Bubseltje- het volgende:Leuk zeg
wat minder leuk is dat we nog maar 9 afleveringen krijgen want op de VTM is het seizoen gisteren afgesloten... het 5de seizoen schijnt in de herst al weer te worden uitgezonden.
op het forum van de Pfaffs gaan ze in de herfst beginnen met de nieuwe serie misschien maar 1x in de week ofzo.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:04 schreef Kauki het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan nog wel even duurt voordat ze hier ook terug op de tv zijn hoor...
Is dat plakplastic of gezandstraald?quote:Op maandag 29 mei 2006 21:03 schreef amaranta het volgende:
Overigens vind in de plakplastics op de deuren in kelly's huis wel sjiek. Met de namen van de kinderen erop.
Gezandstraald kan natuurlijk ook. Bottom line, ik vind het mooi.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is dat plakplastic of gezandstraald?
Of kwamen de Pfaffs op visite bij Paul de Leeuw?quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:49 schreef ilona-scuderia het volgende:
Paul de Leeuw komt vanavond op visite in huize Pfaff...
Paultjequote:Op donderdag 1 juni 2006 17:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Of kwamen de Pfaffs op visite bij Paul de Leeuw?
Hij redt zich anders prima.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:53 schreef Cyan het volgende:
Ik kijk iedere avond naar de Pfaffs! Het valt me wel op dat Jean Marie zijn talen niet kent. Hij kan geen Engels en zeker geen Duits.
In de aflevering dat ie met Sam naar Graceland ging bleek wel dat ie geen benul had van wat er werd gevraagd of gezegd. Hij bleef vriendelijk lachen en maar yes zeggen.quote:
Ze werkt op de redactie van een tijdschrift.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:51 schreef ilona-scuderia het volgende:
Way doet / deed Lindsey eigenlijk voor werk
Het is begonnen...
Ergens gelezen dat het de Flair is.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:05 schreef MissX het volgende:
[..]
Ze werkt op de redactie van een tijdschrift.
Nicolas doet volgens mij (naast het zonnebankcentrum) modellenwerkquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:37 schreef Andoire het volgende:
[..]
Wat doet Nicolas eigenlijk voor werk? Die gozer gaat wel altijd de hort op, maar dat is meer om spullen te kopen
In Duitsland plauderte hij er anders lekker op los.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:04 schreef Cyan het volgende:
[..]
In de aflevering dat ie met Sam naar Graceland ging bleek wel dat ie geen benul had van wat er werd gevraagd of gezegd. Hij bleef vriendelijk lachen en maar yes zeggen.
De gids vroeg: What was youre favorite room?
Jean Marie antwoordt met: Yes![]()
Waarop ie aan Sam vraagt: "Wat zegt ie?"![]()
Heb je het befaamde intervieuw met hem nooit gezien voor de Duitse tv?quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In Duitsland plauderte hij er anders lekker op los.
Nee, dat intervieuw ken ik niet.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:24 schreef Cyan het volgende:
[..]
Heb je het befaamde intervieuw met hem nooit gezien voor de Duitse tv?
http://media.putfile.com/dgb_video_pfaff-20050805-105147-dgb_HBquote:
Die duurt wel heel erg lang om te laden.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:53 schreef Cyan het volgende:
[..]
http://media.putfile.com/dgb_video_pfaff-20050805-105147-dgb_HB
Speciaal voor jou dat interview![]()
Ja maar hij hoort zichzelf ook wel erg graag praten af en toe.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die duurt wel heel erg lang om te laden.
Ik heb JM in een van de uitzendingen horen zeggen dat er altijd op hem werd neergekeken omdat hij van een woonwagenkamp kwam. Het zou me niet verbazen dat hij niet veel meer heeft dan lagere school. Ik vind dat hij alle respect verdient. Hij heeft zijn wijsheid niet uit boekjes.
Nou en.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:04 schreef Andoire het volgende:
[..]
Ja maar hij hoort zichzelf ook wel erg graag praten af en toe.
Oja, ik heb haar weleens op een redactie gezien, ik geloof voor die prijsvraag wie er met haar mocht daten maar verder zien we weinig van Lindsey's werk maar dat gaat nu ook een beetje moeilijk omdat ze sinds een week de trotse moeder van een zoontje isquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:05 schreef MissX het volgende:
[..]
Ze werkt op de redactie van een tijdschrift.
Ik kijk niet op hem neer. Maar het valt me op dat hij geen Duits of Engels spreekt. Terwijl hij toch jaren in Duitsland heeft gewoond en Engels leer je zowel op school als in het dagelijks leven.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die duurt wel heel erg lang om te laden.
Ik heb JM in een van de uitzendingen horen zeggen dat er altijd op hem werd neergekeken omdat hij van een woonwagenkamp kwam. Het zou me niet verbazen dat hij niet veel meer heeft dan lagere school. Ik vind dat hij alle respect verdient. Hij heeft zijn wijsheid niet uit boekjes.
Hij spreekt dus wél Duits! Ik vraag me af of je die aflevering wel hebt gezien toen 'ie in zijn eentje een paar dagen in Duitsland was.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:18 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik kijk niet op hem neer. Maar het valt me op dat hij geen Duits of Engels spreekt. Terwijl hij toch jaren in Duitsland heeft gewoond en Engels leer je zowel op school als in het dagelijks leven.
Ik heb alle afleveringen gezien en we kunnen een welles-nietes discussie beginnen maar dat is zo zinloosquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij spreekt dus wél Duits! Ik vraag me af of je die aflevering wel hebt gezien toen 'ie in zijn eentje een paar dagen in Duitsland was.
Zeg dan niet dat hij geen Duits spreekt.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:21 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik heb alle afleveringen gezien en we kunnen een welles-nietes discussie beginnen maar dat is zo zinloos![]()
Ja hij kan zich verstaanbaar maken in het Duits maar om nou te zeggen dat hij echt goed Duits spreekt ... nee![]()
Ik bedoelde dus Debby...quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:51 schreef ilona-scuderia het volgende:
Way doet / deed Lindsey eigenlijk voor werk
Waarom ben jij zo gebrand op een discussie over het wel of niet spreken van zijn talen? Je hoeft JM hier niet te verdedigen hoor. Zal hem een zorg zijn wat ik vind van zijn talenkennis.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zeg dan niet dat hij geen Duits spreekt.
En ik vind zo'n reactie dus zo flauw:Je kan ook gewoon doen, hoor.
Wat mij betreft is er geen discussie. Klaar.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:26 schreef Cyan het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo gebrand op een discussie over het wel of niet spreken van zijn talen? Je hoeft JM hier niet te verdedigen hoor. Zal hem een zorg zijn wat ik vind van zijn talenkennis.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat mij betreft is er geen discussie. Klaar.
Ja, een zonne-en nagelstudio, laat maar, die namen lijken ook zo op elkaarquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar dat weet je toch wel, wat Debby doet?![]()
![]()
kellyquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:40 schreef Cyan het volgende:
Kelly gaat tijdens het WK reportages maken voor Kanaal 2.
http://www.vtm.be/vips/video.php?vid=853
Dat interview is legendarisch. Een van de hoogtepunten in de geschiedenis van de duitse televisie. Fenomenaal.....Vergeet ik nooit meer.quote:
Ik heb het een klein stukje gezien, maar ik vond het nou niet echt interessant eigenlijkquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
Vanavond komt JM in het zomeravondcafe bij de Tros op ned 2.
Maar... Maar... Maar... Dan overlapt het CSI New York!quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:45 schreef Cyan het volgende:
Morgen de (voorlopig) laatste afleveringGelukkig wel een dubbele
![]()
Bijna niet volgens mijquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:42 schreef Svensational het volgende:
Weet iemand hoe ver wiij achterlopen t.o.v. België?
Hoezo is dat 'quote:
Omdat ik het een rare vraag vondquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:48 schreef Svensational het volgende:
Ik dacht trouwens altijd dat Lyndsey de oudste was van de drie, maar ze is gewoon de jongste!
Keano en Jean-Marie met die autootjes vond ik hilarisch, maar ik vind 'm vaak wel erg irritant. Dan vind ik Shania en Kenji grappiger.
[..]
Hoezo is dat '?'
Zo raar is dat toch niet, weet ik veel van wanneer dat isquote:
Lieve schat, vanavond is er een dubbele aflevering, omdat dat de laatste twee afleveringen van het seizoen zijn...quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zo raar is dat toch niet, weet ik veel van wanneer dat is.
Ze zijn vroeg vandaagquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:49 schreef ilona-scuderia het volgende:
De laatste 2 afleveringen zijn begonnen...![]()
Iddquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:30 schreef La_Guiri het volgende:
Jean - Marie is ook nogal gek op zichzelf volgens mij, vind hem wel lief verder.
Volgens mij vond ze turquoise gewoon een mooie kleur...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:54 schreef La_Guiri het volgende:
Lyndsey haar haar maakt haar zo ouwelijk. Zou ze een jongetje krijgen, aangezien ze alles in het blauw uitkiest?
In België is dit andersom. Blauw voor meisje, roze voor jongetje.. vraag me niet wat hier de logica van is!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:54 schreef La_Guiri het volgende:
Lyndsey haar haar maakt haar zo ouwelijk. Zou ze een jongetje krijgen, aangezien ze alles in het blauw uitkiest?
ik ben belgische ...en roos is hier wel degelijk voor een meisje en blauw voor een jongen...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:46 schreef Larry101 het volgende:
In België is dit andersom. Blauw voor meisje, roze voor jongetje.. vraag me niet wat hier de logica van is!
nepbelgquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:05 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik ben belgische ...en roos is hier wel degelijk voor een meisje en blauw voor een jongen...
Ik mis het ookquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:41 schreef Cyan het volgende:
Waar moet ik nou in godsnaam naar kijken op tv?![]()
Zie je! Straks kijken we massaal naar shownieuws en glijden we steeds verder af. Straks liggen we allemaal in de gootquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:57 schreef Andoire het volgende:
[..]
Ik mis het ook
Heb maar naar Shownieuws gekeken, kutprogramma![]()
Check Matktplaats en evt ebay (.be?)quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:04 schreef Cyan het volgende:
[..]
Zie je! Straks kijken we massaal naar shownieuws en glijden we steeds verder af. Straks liggen we allemaal in de goot![]()
Heeft er niemand toevallig alle afleveringen op zijn dvdrecorder opgeslagen? Of misschien heel toevallig de dvd's in een hoekje van een kast gevonden, tijdens de grote voorjaarsschoonmaak? En misschien wil degene er heel toevallig vanaf?
Ik kijk iedere dag via veilingkijker. Maar dankzij jouw tip heb ik hopelijk de 2 dvd's snel in huis.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:19 schreef Andoire het volgende:
[..]
Check Matktplaats en evt ebay (.be?)
Op Mp staan 3 dvd's aangeboden, en zelfs strips! ()
J-M is een praktisch manneke, met zn reclame-overhemden en zo, die man heeft zelfs strips met de Pfaffs![]()
Ik heb inmiddels een leuke deal met iemand kunnen sluiten en krijg alle dvd's inclusief verzendkosten voor ¤30quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:35 schreef Andoire het volgende:
Vraag het anders op het forum van de Pfaff's site ( http://www.intersoft.be:9031/index.asp , beetje rare url maar de site is leuk)
Ze vragen op MP echt het dubbele, vind ik echt niet normaal of zo![]()
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:31 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels een leuke deal met iemand kunnen sluiten en krijg alle dvd's inclusief verzendkosten voor ¤30![]()
Ik zeg het maar even, voor je geband wordtquote:
Is dat 1 van die 2 kappers? En in dat stukje was het wel erg lollig omdat hij zich echt gedroeg als een verwijfde vent. Letterlijk en figuurlijk.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
Die travestiet is vaak bij de Pfaffs hoor zo lollig is dat toch niet?
Zoals het er naar uitziet start het in september weer. VTM heeft de rechten en mag dus eerder beginnen met uitzenden. Wij in Nederland moeten dus een aantal weken achterlopen op VTMquote:Op maandag 19 juni 2006 20:26 schreef Darcey het volgende:
Dat hoop ik dan echt want vond het veel te leuk, veel beter dan welke andere soap
Zit er op de Dvd's toevallig extra beeldmateriaal? Of alleen maar de uitzendingen die ze op rtl7 ook lieten zien?quote:Op maandag 19 juni 2006 20:31 schreef Cyan het volgende:
[..]
Zoals het er naar uitziet start het in september weer. VTM heeft de rechten en mag dus eerder beginnen met uitzenden. Wij in Nederland moeten dus een aantal weken achterlopen op VTM
Op deel 1 tm 4 staan de afleveringen zoals we ze op tv hebben gezien. Maar het zijn dus de 1e 4 uitgebrachte dvd's. Met een Belgische voice-over die soms heel droog commentaar levert.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:45 schreef Andoire het volgende:
[..]
Zit er op de Dvd's toevallig extra beeldmateriaal? Of alleen maar de uitzendingen die ze op rtl7 ook lieten zien?
( ik vind mezelf best triest, maar ik ben echt Pfaffs-fan)
Ik kan niet wachten tot Septemberquote:Op maandag 19 juni 2006 20:31 schreef Cyan het volgende:
Zoals het er naar uitziet start het in september weer. VTM heeft de rechten en mag dus eerder beginnen met uitzenden. Wij in Nederland moeten dus een aantal weken achterlopen op VTM
Zoals ik het begrepen heb van een ander forum start het weer in september. Ze zouden alleen nog eens alle dvd's moeten uitbrengen van seizoen 1 tm nu. Want er is veel vraag naarquote:Op maandag 19 juni 2006 22:59 schreef D-arcey het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot September![]()
![]()
Sorry maar ik moest een nieuwe gebruiker aanmaken want ik kon niet meer inloggen op Darceyheel vreemd snap niet hoe het komt.
Het past inderdaad niet echt, maar ach, zolang zij er maar blij mee zijn he?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:45 schreef MissX het volgende:
Bruce, hmmm geen leuke naam. Past ook helemaal niet bij ze, vind ik.
Wanneer het weer in Nl op de buis is, weet ik niet. 3 September begint het in ieder geval op VTM weerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:37 schreef hroswith het volgende:
wanneer beginnen ze weer precies in NL? (en zijn ze op de VTM al weer begonnen met het nieuwe seizoen?)
Tof, dat heb ik namelijk nooit gezienquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
Herhalingen van seizoen 1 beginnen ze mee.
Lekkere tijd, sluit mooi aan op de gouden kooi...quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:11 schreef Kauki het volgende:
Vanaf morgen weer iedere werkdag rond 20.00u op RTL7!![]()
Misschien dat dat te duur is naar de zin van RTL...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:42 schreef Cybart het volgende:
jammer dat het nog zo lang duurt voor we bij het nieuwe seizoen zijn
waarom niet 1 dag in de week om 20:30 al beginnen met het nieuwe seizoen...
in Belgie is het al een tijd bezig....
moet kunnen toch?
Wel leuk.. dat je de pfaffs ook zo leuk vind..quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:49 schreef Cybart het volgende:
ik was gisteren in Belgie....en sindsdien in mijn bezit:
De Pfaffs - 100 beste minuten uit 100 afleveringen
jaaaa een DVD'tje, met het beste uit de eerste 4 seizoenen![]()
![]()
![]()
![]()
en hij was daar te koop voor nog geen tientje...
me happy !
Daarvoor had je niet naar Belgie hoeven te gaan hoor, die wordt hier in Nederland ook gewoon verkocht.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:49 schreef Cybart het volgende:
ik was gisteren in Belgie....en sindsdien in mijn bezit:
De Pfaffs - 100 beste minuten uit 100 afleveringen
jaaaa een DVD'tje, met het beste uit de eerste 4 seizoenen![]()
![]()
![]()
![]()
en hij was daar te koop voor nog geen tientje...
me happy !
De familie gaat wel erg leuk met elkaar om idd maar veel platter dan dit wordt het niet natuurlijk. Al die teksten die ze uitkramen....quote:Op maandag 18 december 2006 22:01 schreef Salsagirl het volgende:
Zelfs de herhalingen vind ik leuk,maar de nieuwe afleveringen mogen nu wel eens beginnen
Echt ik vind het een leuke familie zoals ze met elkaar omgaan.
Zelfs met zijn alle in een huis(ook al is die groot genoeg)
heb uitgerekend dat het nog minstens 10 weken gaat duren...quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:04 schreef hroswith het volgende:
[..]
De familie gaat wel erg leuk met elkaar om idd maar veel platter dan dit wordt het niet natuurlijk. Al die teksten die ze uitkramen....
Wanneer beginnen de nieuwe fleveringen nou? Ik dacht dat ze in December 2006 al zouden starten...
daarvoor ging ik ook niet speciaal naar belgie hoorquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:23 schreef Kauki het volgende:
[..]
Daarvoor had je niet naar Belgie hoeven te gaan hoor, die wordt hier in Nederland ook gewoon verkocht.![]()
Je hoeft ze niet verplicht te kijken hoor, als je daar geen zin in hebtquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:14 schreef Vlindur het volgende:
Ik vind het schandalig dat we nog steeds naar die herhalingen moeten kijken.
Ik wil nieuwe!
Ik wil weten hoe Bruce, Liam en Keano er nu uitzien!
En hoe groot Shania en Kenji nu zijn. En of alle kindjes nog steeds zo mooi zijn als de ouders!
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Pfaffs
Ik ook/Voor mij ookquote:Op maandag 15 januari 2007 23:46 schreef Emmetje37 het volgende:
Ik kijk pas sinds kort naar het wel en wee van de Pfaffs. Vanaf nu zijn voor mij alle afleveringen nieuw.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:14 schreef Vlindur het volgende:
......
En hoe groot Shania en Kenji nu zijn....
Ik dacht ergens te zien dat de nieuwe afleveringen weer te zien waren in september.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:10 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb het bijna allemaal al wel gezien. Ben benieuwd wanneer de nieuwe afleveringen komen
De nieuwe afleveringen worden op de Belgische televisie inderdaad al uitgezonden sinds begin september, ze zitten nu aan aflevering 22 volgens de website (De Pfaffs)quote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:34 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Ik dacht ergens te zien dat de nieuwe afleveringen weer te zien waren in september.
Ik heb trouwens ook zitten spieken ..op die site over de pfaffs
En daar is inderdaad te zien dat debby haar 2e kindje heeft gekregen en Lindsey haar 1e kindje
Ik had al die afleveringen allemaal al gezien van ze,.dus de nieuwe mogen er voor mij komen.
oplazeren!quote:
tnx dan ga ik weer kijken!!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:16 schreef lily het volgende:
Zondag 22.00 uur op RTL 4
start nieuwe seizoen de Pfaff's
ik zag hetquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:16 schreef lily het volgende:
Vanavondquote:Op zondag 25 februari 2007 10:11 schreef Beaker het volgende:
Begint het nou vanavond of volgende week zondag? Het staat niet in de tv-gids .....wel leuk nieuwe afleveringen
quote:
En Lindsey is alweer zwanger van nummer 2. Dus ze gaan gelijk op daar bij de Pfaffsquote:Op zondag 25 februari 2007 22:47 schreef Andoire het volgende:
Waarom ben ik toch zo verslaafd zeg![]()
Allee seg, nu d'n Lindsey nog en dan hebben alle meiden een kindje![]()
JP wil een elftal geloof ik. Zodra ze bij de Pfaff's trouwen, neuken ze als konijnen geloof ikquote:Op zondag 25 februari 2007 22:49 schreef Cyan het volgende:
[..]
En Lindsey is alweer zwanger van nummer 2. Dus ze gaan gelijk op daar bij de Pfaffs
en dan vergeet ik zelf te kijkenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:16 schreef lily het volgende:
Ja Lindsey ziet er echt een stuk ouder uit dan dat ze is.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:01 schreef Peekaboo het volgende:
valt me op dat zodra ze zwanger zijn, erg op hun moeder gaan lijken, en dan met name lindsey!
Hij was al bekend, volgens mij al van voor hij een relatie met haar kreeg.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:45 schreef jannet1234 het volgende:
ik vindt die vent van kelly zo'n loser. echt waar. wat presteerd ie nou? hij is nu bekend door haar.
Ja hij was al een zanger maar van het niveau Wesley (leuk voor in de voetbalkantine en op foute bedrijfsfeesten en openingen van supermarkten)quote:Op maandag 26 februari 2007 15:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij was al bekend, volgens mij al van voor hij een relatie met haar kreeg.
Snap niet dat zij wat in hem ziet....quote:Op maandag 26 februari 2007 14:45 schreef jannet1234 het volgende:
ik vindt die vent van kelly zo'n loser. echt waar. wat presteerd ie nou? hij is nu bekend door haar.
Als kelly hem maar leuk vind daar gaat het toch om?!quote:Op maandag 26 februari 2007 15:51 schreef Koningin het volgende:
[..]
Snap niet dat zij wat in hem ziet....
Ja dat kloptquote:Op maandag 26 februari 2007 20:16 schreef Lief-visje het volgende:
Klopt het dat er nu nog op rtl 7 de oude afleveringen lopen en dan steeds op zondag een nieuwe aflevering op rtl 4 ?
die bevalling hebben we vorig jaar toch ook al kunnen zien?quote:Op maandag 26 februari 2007 18:11 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Als kelly hem maar leuk vind daar gaat het toch om?!
Jammer dat we moeten wachten tot volgende week met die bevalling.
quote:Op maandag 26 februari 2007 14:45 schreef jannet1234 het volgende:
Van het 2e kindje (Liam) van Debby en Nicolas? Nee hoorquote:Op maandag 26 februari 2007 22:22 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
die bevalling hebben we vorig jaar toch ook al kunnen zien?
Vond die tattoo een beetje te groot.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:10 schreef amaranta het volgende:
ik vond de tattoo een beetje gay... die gekrulde letters
echt wel hoor.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:48 schreef Cyan het volgende:
[..]
Van het 2e kindje (Liam) van Debby en Nicolas? Nee hoor
wij hebben de geboorte van liam nooit gezien.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:54 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
echt wel hoor.
Was idd de laatste aflevering
Precies dat bedoel ikquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:30 schreef dollce het volgende:
[..]
wij hebben de geboorte van liam nooit gezien.
Het eindigde er vorig jaar mee dat debby naar het ziekenhuis ging, maar hij is toen nog niet geboren.
Dus a.s zondag zien wij voor het eerst de geboorte van liam.
Inderdaad, volgens internet ook.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:01 schreef -Bubseltje- het volgende:
Morgen om 21:00 ipv 22:00!!
Volgens de promo op RTL 4
Blij dat je het even meld, anders zat ik weer een uur te laat klaarquote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:01 schreef -Bubseltje- het volgende:
Morgen om 21:00 ipv 22:00!!
Volgens de promo op RTL 4
Vorige week stond er in die van ons ook niks en nu staat het erin alleen om 22.00 uurquote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:13 schreef Kauki het volgende:
[..]
Inderdaad, volgens internet ook.
Toch slecht hoor, in de gids van mn ouders (troskompas) stond vorige week niets vermeld, deze week weer niet. Erg vervelend dat ze dan ook nog tijden gaan veranderen tussendoor.![]()
Volgens EPG op tv komt het om 21:00 uur en volgens de promofilmpjes ook. Dus nog 13 minuten te gaan!quote:Op zondag 4 maart 2007 20:40 schreef Beaker het volgende:
[..]
Vorige week stond er in die van ons ook niks en nu staat het erin alleen om 22.00 uur![]()
maar goed, ik heb er weer zin
quote:Op zondag 4 maart 2007 22:40 schreef Vlindur het volgende:
Wat is er allemaal gebeurd?
ach viel toch wel mee, moeten zij weten.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:08 schreef amaranta het volgende:
ik vind het altijd belachelijk als 'bekende mensen' met een zonnebril naar een begrafenis gaan.
ik heb da nooit begrepen. Zag er niet uit. Die zwarte gewaden op hun hoofd en dan die brillen.
Die mensen hebben roodbetraande ogen, dan kan ik me heel goed voorstellen om dat te bedekken met een mega zonnebril.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:08 schreef amaranta het volgende:
ik vind het altijd belachelijk als 'bekende mensen' met een zonnebril naar een begrafenis gaan.
ik heb da nooit begrepen. Zag er niet uit. Die zwarte gewaden op hun hoofd en dan die brillen.
ow, ik wist niet dat huilen op een begrafenis niet mochtquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:59 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Die mensen hebben roodbetraande ogen, dan kan ik me heel goed voorstellen om dat te bedekken met een mega zonnebril.
En ja. Ze ZIJN bekend. En ik vond die doeken juist wel wat hebben.
Het is toch wat dat als die camera's er weer bovenop staan!![]()
Ik zou het echt niet willen hoor.. Maar goed.. Het zal wel geld opleveren..![]()
Ik dacht eigenlijk dat er helemaal niet gefilmd zou worden. Ik heb ergens gelezen dat er 1 fotoploeg mee naar binnen zou mogen, maar dat er verder geen pers toegestaan werd.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:59 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Het is toch wat dat als die camera's er weer bovenop staan!![]()
Ik zou het echt niet willen hoor.. Maar goed.. Het zal wel geld opleveren..![]()
Tuurlijk, Maar bij ons staan er ook geen camera's he? Ik denk dat als ik camera's om me heen had dat ik dan ook wel een zonnebril opzette. Nu niet, nu huil ik gewoon. Maar als heel Vlaanderen en Nederland je kunnen zien, kan ik ze heel goed begrijpen..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
ow, ik wist niet dat huilen op een begrafenis niet mocht
tuurlijk heb je roodbetraande ogen. Ik zeg alleen dat het me opvalt dat celebrity dat vaak doen.
HEb 2 weken geleden mn schoonvader gecremeerd (nou ja laten doen) en ik zat daar ook niet met een zonnebril in het crematorium. Mensen mogen best zien dat je verdriet hebt hoor.
Reken er maar op dat deze mensen er wel meer zitten..quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:58 schreef DrDentz het volgende:
Zo'n bril komt ook mooi van pas als je er zelf toch niet zo mee zit. Dan zien ze dat ook niet
Op zondag niet. Daar zijn nieuwe afleveringen bezig.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:43 schreef Cahir het volgende:
/tvp
Trouwens, klopt het dat ze alles weer herhalen?
nee, je bent niet de enige (die dat vind)...quote:Op maandag 19 maart 2007 15:27 schreef Wire-less het volgende:
ben ik de enige of is Debby echt een licht-neurotisch, over het algemeen chagerijnig mens ?
Nope, echt een naar mens. De buggy laten lopen omdat Keano's handen anders 'vies' worden van de sneeuwquote:Op maandag 19 maart 2007 15:27 schreef Wire-less het volgende:
ben ik de enige of is Debby echt een licht-neurotisch, over het algemeen chagerijnig mens ? pff, hoe ze Nicholas soms behandeld...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |