Ik denk dat het dan nog wel even duurt voordat ze hier ook terug op de tv zijn hoor...quote:Op maandag 29 mei 2006 10:05 schreef -Bubseltje- het volgende:Leuk zeg
wat minder leuk is dat we nog maar 9 afleveringen krijgen want op de VTM is het seizoen gisteren afgesloten... het 5de seizoen schijnt in de herst al weer te worden uitgezonden.
op het forum van de Pfaffs gaan ze in de herfst beginnen met de nieuwe serie misschien maar 1x in de week ofzo.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:04 schreef Kauki het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan nog wel even duurt voordat ze hier ook terug op de tv zijn hoor...
Is dat plakplastic of gezandstraald?quote:Op maandag 29 mei 2006 21:03 schreef amaranta het volgende:
Overigens vind in de plakplastics op de deuren in kelly's huis wel sjiek. Met de namen van de kinderen erop.
Gezandstraald kan natuurlijk ook. Bottom line, ik vind het mooi.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is dat plakplastic of gezandstraald?
Of kwamen de Pfaffs op visite bij Paul de Leeuw?quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:49 schreef ilona-scuderia het volgende:
Paul de Leeuw komt vanavond op visite in huize Pfaff...
Paultjequote:Op donderdag 1 juni 2006 17:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Of kwamen de Pfaffs op visite bij Paul de Leeuw?
Hij redt zich anders prima.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:53 schreef Cyan het volgende:
Ik kijk iedere avond naar de Pfaffs! Het valt me wel op dat Jean Marie zijn talen niet kent. Hij kan geen Engels en zeker geen Duits.
In de aflevering dat ie met Sam naar Graceland ging bleek wel dat ie geen benul had van wat er werd gevraagd of gezegd. Hij bleef vriendelijk lachen en maar yes zeggen.quote:
Ze werkt op de redactie van een tijdschrift.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:51 schreef ilona-scuderia het volgende:
Way doet / deed Lindsey eigenlijk voor werk
Het is begonnen...
Ergens gelezen dat het de Flair is.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:05 schreef MissX het volgende:
[..]
Ze werkt op de redactie van een tijdschrift.
Nicolas doet volgens mij (naast het zonnebankcentrum) modellenwerkquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:37 schreef Andoire het volgende:
[..]
Wat doet Nicolas eigenlijk voor werk? Die gozer gaat wel altijd de hort op, maar dat is meer om spullen te kopen
In Duitsland plauderte hij er anders lekker op los.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:04 schreef Cyan het volgende:
[..]
In de aflevering dat ie met Sam naar Graceland ging bleek wel dat ie geen benul had van wat er werd gevraagd of gezegd. Hij bleef vriendelijk lachen en maar yes zeggen.
De gids vroeg: What was youre favorite room?
Jean Marie antwoordt met: Yes![]()
Waarop ie aan Sam vraagt: "Wat zegt ie?"![]()
Heb je het befaamde intervieuw met hem nooit gezien voor de Duitse tv?quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In Duitsland plauderte hij er anders lekker op los.
Nee, dat intervieuw ken ik niet.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:24 schreef Cyan het volgende:
[..]
Heb je het befaamde intervieuw met hem nooit gezien voor de Duitse tv?
http://media.putfile.com/dgb_video_pfaff-20050805-105147-dgb_HBquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |