abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 oktober 2005 @ 18:48:16 #1
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_31844696
quote:
De tweede reeks van populaire Vlaamse realitysoap De Pfaff's is dit seizoen te zien bij RTL 7. De Avro ziet de serie aan haar neus voorbij gaan.

Het programma laat het reilen en zeilen zien van de vroegere voetbalheld Jean-Marie Pfaff en zijn gezin. Vanaf 7 november zendt RTL7 de reeks dagelijks om 19.55 uur uit, aldus een RTL-woordvoerster maandag.

Familie
De voormalige internationale topkeeper woont met zijn gezin in een kapitale villa in het Belgische Brasschaat. Samen met zijn vrouw Carmen heeft Jean-Marie de zorg over zijn drie dochters. De oudste dochter, Debbie, woont samen met haar vriend Nicolas in het ouderlijk huis, terwijl ze een zonnestudio runt in Beveren.

Kids
Model Kelly, de tweede telg, woont samen met zanger Sam Gooris in een appartement dat aan het ouderlijk huis vastzit. De benjamin van de Belgse familie is de vrijgezelle Lyndsey, die hard bezig is met een televisiecarriëre.

Moeder en Opa
In de tweede reeks wordt duidelijk dat moeder Carmen nog steeds de drijvende kracht achter het gezin. Naast de zorg voor opa Pfaff, die geregeld voor ophef zorgt, loopt dankzij haar alles binnen de familie gesmeerd.
Vond het wel een leuke serie.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  vrijdag 11 november 2005 @ 20:01:36 #2
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_32188177
Niemand die kijkt hè? Ik overigens ook niet hoor.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Trouwste user 2022 vrijdag 11 november 2005 @ 20:14:13 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_32188494
Lekker slim om het tegenover Big Brother te zetten.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 12 november 2005 @ 10:27:10 #4
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_32199416
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 20:01 schreef static het volgende:
Niemand die kijkt hè? Ik overigens ook niet hoor.
Nee, tuurlijk kijk ik niet
pi_32206643
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 20:14 schreef tong80 het volgende:
Lekker slim om het tegenover Big Brother te zetten.

en GTST
pi_32208069
Ik heb het wel gezien een paar keer, omdat ze op een cruiseschip zaten en ik heb zelden zo'n dom stel bij elkaar gezien en nog aso in hun gedrag ook. Bompa is rijp voor een geriatrisch huis, en voor de rest mag de EHBO nanny gebeld worden.
Zonde van je tijd om te kijken.
hofleverancier van sterretjes :)
pi_32323568
Leuke tv, nu op 7...
pi_32334907
Inderdaad zonde om er naar te kijken (net als de meeste programma's van dit genre).

Voor de fans van Sam Gooris (vriend van Kelly), het is een vlaamse zanger en je moet maar eens wat van hem downloaden!
pi_32510113
Ik vind het eigenlijk wel een leuke serie. Niet dat ik het nou elke dag moet zien maar als ik toch voor die tv zit.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_32706285
quote:
Op woensdag 23 november 2005 16:01 schreef flowerbox het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel een leuke serie. Niet dat ik het nou elke dag moet zien maar als ik toch voor die tv zit.
Eens.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_32713072
Ik kijk er ook met heel veel plezier naar (elke dag)
Echt een heerlijke serie, Belgen hebben iets aparts, moeilijk te verwoorden hoe buitenaards ze zijn, Belgen komen van een andere planeet
Weet iemand tot wanneer deze serie loopt op RTL 7?
En waarom wordt er zo weinig gereageerd hier, De Pfaffs verdienen veel meer respons!
Hallo Jean Marie, hallo Sam, hallo Kenji, hallo Shania, hallo Carmen, hallo Kelly, hallo Lindsey en de rest...

[ Bericht 18% gewijzigd door ilona-scuderia op 01-12-2005 00:15:28 ]
pi_32938523
quote:
ilona-scuderia - woensdag 30 november 2005 @ 23:11

Ik kijk er ook met heel veel plezier naar (elke dag)
Echt een heerlijke serie, Belgen hebben iets aparts, moeilijk te verwoorden hoe buitenaards ze zijn, Belgen komen van een andere planeet
Weet iemand tot wanneer deze serie loopt op RTL 7?
En waarom wordt er zo weinig gereageerd hier, De Pfaffs verdienen veel meer respons!
Hallo Jean Marie, hallo Sam, hallo Kenji, hallo Shania, hallo Carmen, hallo Kelly, hallo Lindsey en de rest...

Ik kijk nu ook bijna elke dag. Ik vind zo heerlijk gewoon gebleven... Zelf je hele bruiloft regelen. Zelf een douche aansluiten op het terras. Zelf een hondehok in elkaar zetten. Heerlijk gewoon. Maarre vraagje zijn Lindsey en Dave nu op huwelijks reis? Ze wilden zeker geen camera's mee. Groot gelijk!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  vrijdag 9 december 2005 @ 12:14:47 #13
111260 Charmian
a little joy
pi_32941475
quote:
Op donderdag 17 november 2005 08:13 schreef Sandstorm_81 het volgende:
Inderdaad zonde om er naar te kijken (net als de meeste programma's van dit genre).

Voor de fans van Sam Gooris (vriend van Kelly), het is een vlaamse zanger en je moet maar eens wat van hem downloaden!
Heeft hij fans wat een good for nothin' is dat zeg
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_32942108
Ik heb het bij de TROS paar jaar geleden wel gekeken op vrijdagavond
Kijk het nu trouwens niet meer
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Richard Marx & Donna Lewis - At The Beginning
  vrijdag 9 december 2005 @ 13:29:22 #15
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_32943190
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 12:42 schreef -Marlii- het volgende:
Ik heb het bij de TROS paar jaar geleden wel gekeken op vrijdagavond
Kijk het nu trouwens niet meer
Ik kijk het zo af en toe als ik het toevallig zie tijdens het zappen.. Het is iig leuker dan Big Brother
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_32964109
Ja Sam Gooris heeft fans! Hij heeft enkele liedjes die elke vlaming wel kent (soms tot grote ergernis).
Zoals daar zijn: Ziet hem gaan met zijn basketsloefkes aan, kheb de zon zien zakken in de zee, laat het gras maar groeien, Marijke, Jozefien, ...

Een echt zangtalent is hij niet, maar hij brengt wel sfeer en kan goed dansen
pi_32964335
Ik ben het meest onder d'n indruk van d'n Sam, hij fascineert me, Sam is apart en speciaal en grappig
Maar d'n rest ook hoor
Nee maar ik vind het echt een fascinerende reality soap, die Belgen zijn echt heel relaxed, ik laat Big Brother schieten voor d'n Pfaffs en dat zegt al genoeg toch...
pi_32964745
Jean-Marie is niet vies van een beetje media aandacht, maar je moet het hem wel meegeven, hij blijft steeds vriendelijk. Ze noemen hem niets voor niets El Sympatico. Ik denk dat ze zo populair zijn omdat ze 'gewoon' doen. Ze wonen dan wel in het poepsjieke Brasschaat en rijden met dure wagens, maar het zijn maar mensen zoals wij allemaal zonder franjes.

Ik vind sam met de hond steeds geweldig.
pi_32976475
hier in Belgie ergeren de meeste belgen zich gewoon aan die familie hoor. En de mensen die kijken naar dit programma (en de meeste programma's vd commerciele zender VTM) kunnen we onderverdelen in oudere mensen en marginalen. Marginaal zootje gewoon die familie ! JM Pfaff heeft een verdienste id Belgische voetbalgeschiedenis, maar hij vindt zichzelf nog steeds zo geweldig.
  zaterdag 10 december 2005 @ 19:50:04 #20
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_32976603
De derde dochter is ondertussen ook zwanger.

Of moet dat tussen spoilertags? Ik weet niet of de verwekking ook gefilmd werd.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_32981275
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 19:44 schreef BramKVO het volgende:
hier in Belgie ergeren de meeste belgen zich gewoon aan die familie hoor. En de mensen die kijken naar dit programma (en de meeste programma's vd commerciele zender VTM) kunnen we onderverdelen in oudere mensen en marginalen. Marginaal zootje gewoon die familie ! JM Pfaff heeft een verdienste id Belgische voetbalgeschiedenis, maar hij vindt zichzelf nog steeds zo geweldig.
haha, ergeren, volgens mij is het programma nog steeds een echte topper in de belgische kijkcijferers. ik als belgische kijk er toch geregeld naar, is gewoon leuk entertainment , en ik ben noch marginaal, noch oud. Ik hoor eigenlijk weinig mensen erover klagen.

de planckaerts ... DAT is me pas een ergerlijke familie, die zijn echt niet normaal meer

en idd ... debbie is in verwachting van haar tweede kindje, en de jongste lindsay verwacht haar eerste kindje
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_32999544
Sorry maar als je op een zondagavond 'de Pfaffs' verkiest boven bvb het geniale ' Geslacht De pauw' 'Alles kan beter' of zelfs 'Flikken' amai hoor ...
pi_33000046
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:47 schreef BramKVO het volgende:
Sorry maar als je op een zondagavond 'de Pfaffs' verkiest boven bvb het geniale ' Geslacht De pauw' 'Alles kan beter' of zelfs 'Flikken' amai hoor ...
alles kan beter

het geslacht de pauw vond ik echt niet goed, is trouwens nu niet meer op tv en was toen al op een ander uitzenduur ... flikken kan ik niet naar kijken want ik kan die trut van een andrea croonenberghs niet uitstaan
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_33029827
die andrea is dat die met dat peroxide hoofd? Dan zet ik hem hier ook ff over hoor.
Genomineerd voor de loden leeuw
pi_33035156
Flikken is wel goed en Andrea stapt volgende week uit de reeks petitlapen. Geslacht De Pauw vind ik ook maar niets! Alles kan beter rules!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')