Vond het wel een leuke serie.quote:De tweede reeks van populaire Vlaamse realitysoap De Pfaff's is dit seizoen te zien bij RTL 7. De Avro ziet de serie aan haar neus voorbij gaan.
Het programma laat het reilen en zeilen zien van de vroegere voetbalheld Jean-Marie Pfaff en zijn gezin. Vanaf 7 november zendt RTL7 de reeks dagelijks om 19.55 uur uit, aldus een RTL-woordvoerster maandag.
Familie
De voormalige internationale topkeeper woont met zijn gezin in een kapitale villa in het Belgische Brasschaat. Samen met zijn vrouw Carmen heeft Jean-Marie de zorg over zijn drie dochters. De oudste dochter, Debbie, woont samen met haar vriend Nicolas in het ouderlijk huis, terwijl ze een zonnestudio runt in Beveren.
Kids
Model Kelly, de tweede telg, woont samen met zanger Sam Gooris in een appartement dat aan het ouderlijk huis vastzit. De benjamin van de Belgse familie is de vrijgezelle Lyndsey, die hard bezig is met een televisiecarriëre.
Moeder en Opa
In de tweede reeks wordt duidelijk dat moeder Carmen nog steeds de drijvende kracht achter het gezin. Naast de zorg voor opa Pfaff, die geregeld voor ophef zorgt, loopt dankzij haar alles binnen de familie gesmeerd.
Nee, tuurlijk kijk ik nietquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:01 schreef static het volgende:
Niemand die kijkt hè? Ik overigens ook niet hoor.
en GTSTquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:14 schreef tong80 het volgende:
Lekker slim om het tegenover Big Brother te zetten.
Eens.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:01 schreef flowerbox het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel een leuke serie. Niet dat ik het nou elke dag moet zien maar als ik toch voor die tv zit.![]()
ilona-scuderia - woensdag 30 november 2005 @ 23:11quote:
Heeft hij fansquote:Op donderdag 17 november 2005 08:13 schreef Sandstorm_81 het volgende:
Inderdaad zonde om er naar te kijken (net als de meeste programma's van dit genre).
Voor de fans van Sam Gooris (vriend van Kelly), het is een vlaamse zanger en je moet maar eens wat van hem downloaden!
Ik kijk het zo af en toe als ik het toevallig zie tijdens het zappen.. Het is iig leuker dan Big Brotherquote:Op vrijdag 9 december 2005 12:42 schreef -Marlii- het volgende:
Ik heb het bij de TROS paar jaar geleden wel gekeken op vrijdagavond
Kijk het nu trouwens niet meer
haha, ergeren, volgens mij is het programma nog steeds een echte topper in de belgische kijkcijferers. ik als belgische kijk er toch geregeld naar, is gewoon leuk entertainmentquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:44 schreef BramKVO het volgende:
hier in Belgie ergeren de meeste belgen zich gewoon aan die familie hoor. En de mensen die kijken naar dit programma (en de meeste programma's vd commerciele zender VTM) kunnen we onderverdelen in oudere mensen en marginalen. Marginaal zootje gewoon die familie ! JM Pfaff heeft een verdienste id Belgische voetbalgeschiedenis, maar hij vindt zichzelf nog steeds zo geweldig.
alles kan beterquote:Op zondag 11 december 2005 21:47 schreef BramKVO het volgende:
Sorry maar als je op een zondagavond 'de Pfaffs' verkiest boven bvb het geniale ' Geslacht De pauw' 'Alles kan beter' of zelfs 'Flikken' amai hoor ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |