Maar... Maar... Maar... Dan overlapt het CSI New York!quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:45 schreef Cyan het volgende:
Morgen de (voorlopig) laatste afleveringGelukkig wel een dubbele
![]()
Bijna niet volgens mijquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:42 schreef Svensational het volgende:
Weet iemand hoe ver wiij achterlopen t.o.v. België?
Hoezo is dat 'quote:
Omdat ik het een rare vraag vondquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:48 schreef Svensational het volgende:
Ik dacht trouwens altijd dat Lyndsey de oudste was van de drie, maar ze is gewoon de jongste!
Keano en Jean-Marie met die autootjes vond ik hilarisch, maar ik vind 'm vaak wel erg irritant. Dan vind ik Shania en Kenji grappiger.
[..]
Hoezo is dat '?'
Zo raar is dat toch niet, weet ik veel van wanneer dat isquote:
Lieve schat, vanavond is er een dubbele aflevering, omdat dat de laatste twee afleveringen van het seizoen zijn...quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zo raar is dat toch niet, weet ik veel van wanneer dat is.
Ze zijn vroeg vandaagquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:49 schreef ilona-scuderia het volgende:
De laatste 2 afleveringen zijn begonnen...![]()
Iddquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:30 schreef La_Guiri het volgende:
Jean - Marie is ook nogal gek op zichzelf volgens mij, vind hem wel lief verder.
Volgens mij vond ze turquoise gewoon een mooie kleur...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:54 schreef La_Guiri het volgende:
Lyndsey haar haar maakt haar zo ouwelijk. Zou ze een jongetje krijgen, aangezien ze alles in het blauw uitkiest?
In België is dit andersom. Blauw voor meisje, roze voor jongetje.. vraag me niet wat hier de logica van is!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:54 schreef La_Guiri het volgende:
Lyndsey haar haar maakt haar zo ouwelijk. Zou ze een jongetje krijgen, aangezien ze alles in het blauw uitkiest?
ik ben belgische ...en roos is hier wel degelijk voor een meisje en blauw voor een jongen...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:46 schreef Larry101 het volgende:
In België is dit andersom. Blauw voor meisje, roze voor jongetje.. vraag me niet wat hier de logica van is!
nepbelgquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:05 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik ben belgische ...en roos is hier wel degelijk voor een meisje en blauw voor een jongen...
Ik mis het ookquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:41 schreef Cyan het volgende:
Waar moet ik nou in godsnaam naar kijken op tv?![]()
Zie je! Straks kijken we massaal naar shownieuws en glijden we steeds verder af. Straks liggen we allemaal in de gootquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:57 schreef Andoire het volgende:
[..]
Ik mis het ook
Heb maar naar Shownieuws gekeken, kutprogramma![]()
Check Matktplaats en evt ebay (.be?)quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:04 schreef Cyan het volgende:
[..]
Zie je! Straks kijken we massaal naar shownieuws en glijden we steeds verder af. Straks liggen we allemaal in de goot![]()
Heeft er niemand toevallig alle afleveringen op zijn dvdrecorder opgeslagen? Of misschien heel toevallig de dvd's in een hoekje van een kast gevonden, tijdens de grote voorjaarsschoonmaak? En misschien wil degene er heel toevallig vanaf?
Ik kijk iedere dag via veilingkijker. Maar dankzij jouw tip heb ik hopelijk de 2 dvd's snel in huis.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:19 schreef Andoire het volgende:
[..]
Check Matktplaats en evt ebay (.be?)
Op Mp staan 3 dvd's aangeboden, en zelfs strips! ()
J-M is een praktisch manneke, met zn reclame-overhemden en zo, die man heeft zelfs strips met de Pfaffs![]()
Ik heb inmiddels een leuke deal met iemand kunnen sluiten en krijg alle dvd's inclusief verzendkosten voor Ī30quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:35 schreef Andoire het volgende:
Vraag het anders op het forum van de Pfaff's site ( http://www.intersoft.be:9031/index.asp , beetje rare url maar de site is leuk)
Ze vragen op MP echt het dubbele, vind ik echt niet normaal of zo![]()
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:31 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels een leuke deal met iemand kunnen sluiten en krijg alle dvd's inclusief verzendkosten voor Ī30![]()
Ik zeg het maar even, voor je geband wordtquote:
Is dat 1 van die 2 kappers? En in dat stukje was het wel erg lollig omdat hij zich echt gedroeg als een verwijfde vent. Letterlijk en figuurlijk.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
Die travestiet is vaak bij de Pfaffs hoor zo lollig is dat toch niet?
Zoals het er naar uitziet start het in september weer. VTM heeft de rechten en mag dus eerder beginnen met uitzenden. Wij in Nederland moeten dus een aantal weken achterlopen op VTMquote:Op maandag 19 juni 2006 20:26 schreef Darcey het volgende:
Dat hoop ik dan echt want vond het veel te leuk, veel beter dan welke andere soap
Zit er op de Dvd's toevallig extra beeldmateriaal? Of alleen maar de uitzendingen die ze op rtl7 ook lieten zien?quote:Op maandag 19 juni 2006 20:31 schreef Cyan het volgende:
[..]
Zoals het er naar uitziet start het in september weer. VTM heeft de rechten en mag dus eerder beginnen met uitzenden. Wij in Nederland moeten dus een aantal weken achterlopen op VTM
Op deel 1 tm 4 staan de afleveringen zoals we ze op tv hebben gezien. Maar het zijn dus de 1e 4 uitgebrachte dvd's. Met een Belgische voice-over die soms heel droog commentaar levert.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:45 schreef Andoire het volgende:
[..]
Zit er op de Dvd's toevallig extra beeldmateriaal? Of alleen maar de uitzendingen die ze op rtl7 ook lieten zien?
( ik vind mezelf best triest, maar ik ben echt Pfaffs-fan)
Ik kan niet wachten tot Septemberquote:Op maandag 19 juni 2006 20:31 schreef Cyan het volgende:
Zoals het er naar uitziet start het in september weer. VTM heeft de rechten en mag dus eerder beginnen met uitzenden. Wij in Nederland moeten dus een aantal weken achterlopen op VTM
Zoals ik het begrepen heb van een ander forum start het weer in september. Ze zouden alleen nog eens alle dvd's moeten uitbrengen van seizoen 1 tm nu. Want er is veel vraag naarquote:Op maandag 19 juni 2006 22:59 schreef D-arcey het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot September![]()
![]()
Sorry maar ik moest een nieuwe gebruiker aanmaken want ik kon niet meer inloggen op Darceyheel vreemd snap niet hoe het komt.
Het past inderdaad niet echt, maar ach, zolang zij er maar blij mee zijn he?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:45 schreef MissX het volgende:
Bruce, hmmm geen leuke naam. Past ook helemaal niet bij ze, vind ik.
Wanneer het weer in Nl op de buis is, weet ik niet. 3 September begint het in ieder geval op VTM weerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:37 schreef hroswith het volgende:
wanneer beginnen ze weer precies in NL? (en zijn ze op de VTM al weer begonnen met het nieuwe seizoen?)
Tof, dat heb ik namelijk nooit gezienquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
Herhalingen van seizoen 1 beginnen ze mee.
Lekkere tijd, sluit mooi aan op de gouden kooi...quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:11 schreef Kauki het volgende:
Vanaf morgen weer iedere werkdag rond 20.00u op RTL7!![]()
Misschien dat dat te duur is naar de zin van RTL...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:42 schreef Cybart het volgende:
jammer dat het nog zo lang duurt voor we bij het nieuwe seizoen zijn
waarom niet 1 dag in de week om 20:30 al beginnen met het nieuwe seizoen...
in Belgie is het al een tijd bezig....
moet kunnen toch?
Wel leuk.. dat je de pfaffs ook zo leuk vind..quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:49 schreef Cybart het volgende:
ik was gisteren in Belgie....en sindsdien in mijn bezit:
De Pfaffs - 100 beste minuten uit 100 afleveringen
jaaaa een DVD'tje, met het beste uit de eerste 4 seizoenen![]()
![]()
![]()
![]()
en hij was daar te koop voor nog geen tientje...
me happy !
Daarvoor had je niet naar Belgie hoeven te gaan hoor, die wordt hier in Nederland ook gewoon verkocht.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:49 schreef Cybart het volgende:
ik was gisteren in Belgie....en sindsdien in mijn bezit:
De Pfaffs - 100 beste minuten uit 100 afleveringen
jaaaa een DVD'tje, met het beste uit de eerste 4 seizoenen![]()
![]()
![]()
![]()
en hij was daar te koop voor nog geen tientje...
me happy !
De familie gaat wel erg leuk met elkaar om idd maar veel platter dan dit wordt het niet natuurlijk. Al die teksten die ze uitkramen....quote:Op maandag 18 december 2006 22:01 schreef Salsagirl het volgende:
Zelfs de herhalingen vind ik leuk,maar de nieuwe afleveringen mogen nu wel eens beginnen
Echt ik vind het een leuke familie zoals ze met elkaar omgaan.
Zelfs met zijn alle in een huis(ook al is die groot genoeg)
heb uitgerekend dat het nog minstens 10 weken gaat duren...quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:04 schreef hroswith het volgende:
[..]
De familie gaat wel erg leuk met elkaar om idd maar veel platter dan dit wordt het niet natuurlijk. Al die teksten die ze uitkramen....
Wanneer beginnen de nieuwe fleveringen nou? Ik dacht dat ze in December 2006 al zouden starten...
daarvoor ging ik ook niet speciaal naar belgie hoorquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:23 schreef Kauki het volgende:
[..]
Daarvoor had je niet naar Belgie hoeven te gaan hoor, die wordt hier in Nederland ook gewoon verkocht.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |