Ik zei toch al dat het een vraag moest zijn..... Je weet toch niet hoe het gaat lopen. Afgelopen seizoen dacht iedereen in het begin ook dat we het beter zouden doen als wat gebleken is...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:06 schreef Beschouw het volgende:
Wat gaat het volgend seizoen ons brengen!
Dat lijkt al een vertwijfelde uitroep, alsnog we niks mogen verwachten. Den Bosch gaatstrijden om de bovenste plaatsen, hoop ik.
Morgen om 12.35 op ZDF, menneke uit mijn teamquote:Der zwölfjährige Jordy Thomassen aus Hertogenbosch (Niederlande) spielt in dem Verein, in dem auch sein Idol Ruud van Nistelrooy seine Karriere begann. "LIMIT" hat Jordy auf den Spuren von Manchesters Superstürmer van Nistelrooy begleitet.
De aankopen voor komend seizoen spreken natuurlijk al veel meer ambitie uit dan dat zootje van afgelopen seizoenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:20 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat het een vraag moest zijn..... Je weet toch niet hoe het gaat lopen. Afgelopen seizoen dacht iedereen in het begin ook dat we het beter zouden doen als wat gebleken is...
En dan nog is het maar afwachten.....quote:Op zaterdag 20 mei 2006 04:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De aankopen voor komend seizoen spreken natuurlijk al veel meer ambitie uit dan dat zootje van afgelopen seizoen
quote:Den Bosch test talent Chelsea
22 mei 2006, 14:25
Door: Robert Kuijpers
FC Den Bosch test momenteel de 19-jarige James Younghusband van Chelsea. Bij Chelsea, waar hij in het tweede team speelde, werd zijn aflopende contract niet verlengd.
De jonge rechtsback werd bij Den Bosch aanbevolen door de Nederlandse Chelsea-scout Hans Gillhaus. Deze wist dat Den Bosch nog zoekende was naar een nieuwe rechtsback na het vertrek van Paul Verhaegh, die in de winterstop naar Vitesse ging.
De in Engeland geboren speler heeft tevens de beschikking over een Filipijns paspoort en is door die voetbalbond uitgenodigd om met het Jong Filipijnse elftal deel te nemen aan de Zuid-Aziatische spelen.
Werd niet als talent beschouwd maar was wel A-selectie speler officieel.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Wreh werd toch niet als talent beschouwd destijds. En ik denk niet dat Gillhaus willens en wetens kut spelers bij ons tipt.
Nieuwe (uit)tenue ziet er niet uit trouwens.
Het thuisshirt gaat nog maar dat uitshirtquote:Op maandag 22 mei 2006 17:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Thuisshirt heb er ook wel eens beter uit gezien trouwens...
Wees gerust, die komt echt (nog) niet hoor.quote:Op maandag 22 mei 2006 20:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nog nieuws over Anthony?
Heb gehoord dat hij in onderhandeling is met nec.quote:Op maandag 22 mei 2006 20:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nog nieuws over Anthony?
Mooi man,dit zijn altijd de leukste wedstrijdjes.quote:
Schiet me trouwens ook nog een wedstrijd te binnen tegen Hoogland vorig seizoen ofzo waar we maar met een paar man waren waaronder Lady.quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mooi man,dit zijn altijd de leukste wedstrijdjes.
Kan me herinneren in ons laatste kampioensjaar dat ik samen met de jongen met wie ik altijd ga als enige Bosschenaren bij Zeister selectie v FCDB waren aan het eind van het seizoen.
Was trouwens op de dag dat het Sparta v Excelsior was,niet geheel onbelangrijk voor ons destijds.
Lekker met dit weer.quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:15 schreef DutchGooner het volgende:
Heb besloten om morgen toch maar met 2 man sterk helemaal naar het RKJVV van Arnhem af te reizen
Doet die ook mee dan?quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Vrijdag ga ik rajcomar onderuit schoffelen
idd,net zoals het indrukwekkende afscheid van Casquote:
Niet eensquote:Maar hoezo, was het Rijnfront aanwezig dan?
Toch weer knap hoe ze weer tot die conclusie komenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 08:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Younghusband komt dus (vooralsnog) niet. Meer een back dan een middenvelder.
Bron: BD.
Het is ook nooit goed natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Toch weer knap hoe ze weer tot die conclusie komen
quote:Younghusband niet naar FC Den Bosch
Dinsdag 30 mei 2006 - Den Bosch - FC Den Bosch heeft proefspeler James Younghusband laten weten dat er voor hem vooralsnog geen contract inzit bij de club. De speler van Chelsea-2 bleek de afgelopen week tijdens trainingen en oefenwedstrijden meer een rechtsback dan rechtshalf.
„En we gaan ons nu eerst nog richten op middenveld en aanval voor wat betreft nieuwe spelers, hoewel ik graag de rechtsbackpositie ook nog dubbel bezet zou hebben“, aldus technisch manager Fred van der Hoorn van FC Den Bosch. „En ik kan het beschikbare geld maar één keer uitgeven.“
Waarschijnlijk om te testen. 1 wedstrijd rechtshalf (VCB) en 1 wedstrijd rechtsback (Orangje) Dat lijkt me op zich niet zo vreemd.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:56 schreef DutchGooner het volgende:
Rechtsback was toch ook de positie waar ie tegen Oranje heeft gespeeld.
Waarom zet je hem daar dan neer Bos?
Vind ik eik wel.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om te testen. 1 wedstrijd rechtshalf (VCB) en 1 wedstrijd rechtsback (Orangje) Dat lijkt me op zich niet zo vreemd.
Tsjah wat is vaak. Meestal komen er wel enkele per seizoen langs ja. Meestal is het niks overigensquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Test FCDB eigenlijk vaak spelers?
Kortom,opzouten dan.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij zou op meerdere plaatsen inzetbaar zijn. Maar dit bleek dus blijkbaar tegen te vallen. Getest en bevestigd dat het toch meer een rechtsback is dan een rechtshalf.
Zat er net aan te denken maar er schiet me zo niemand te binnenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Hebben we eigenlijk wel eens een testspeler gehad de laatste jaren die wel een contract kreeg? Meestal zijn het van die afgekeurde portugezen of scandinaviers.
Okee. Moet wel al enige jaren geleden zijn, denk ik.quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:45 schreef DutchGooner het volgende:
Helemaal niets.
Weet niet precies hoeveel maar weet wel dat hij er een aantal heeft. Ook 1 die niet helemaal spoort.quote:Op woensdag 31 mei 2006 01:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel halfbroertjes en zusjes heeft Roberto Verhagen?
Ik ook. En Paul Verhaegh en Chrisje van der Veeken.quote:Op zondag 4 juni 2006 22:59 schreef DutchGooner het volgende:
Bij deze wil ik graag Vorm feliciteren met zijn Europese titel.
Uit het oog uit het hart natuurlijkquote:
Hoe kon ik die idd vergetenquote:en Chrisje van der Veeken.![]()
Die is onlangs ook nog eens vader geworden.quote:
Demouge,Pinto en nog eentje van het 2e van FCUquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:24 schreef methodmich het volgende:
Samir Beeldsnijder??
Wie hebben ze nu allemaal gehaald trouwens? Coutinho, Arturo ten Heuvel, Luijten...
er wordt nog wel gezocht voor oa de rechtshalf positie.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:36 schreef methodmich het volgende:
Oh ja, Pinto en Demouge nog.
Gaat er nog meer bijkomen of zijn de mogelijkheden ongeveer op?
Ik verwacht niet minder dan een top-3 positie met de spelers die zijn aangetrokken.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:40 schreef methodmich het volgende:
Dat is zo. Moet op zich een aardig elftal van te maken zijn dus. Benieuwd of ze een rol bovenin gaan spelen volgend seizoen. En Wau, da's inderdaad ook nog een leuke buitenspeler voor de eerste divisie.
Nope. Volgende keer wel. Daarna effe niet ivm de komst van de tweede.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Nieuwe Blue Life magazine uit. Geen bijdrage van DD deze keer?
Wel een treffende column van Danny S.
Was jij dat nou in Leipzig of niet?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:16 schreef Yeahinho het volgende:
Dus we hebben nu alleen Coutinho en Beeldsnijder (wtf?).
Inderdaadquote:Op maandag 12 juni 2006 21:32 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Was jij dat nou in Leipzig of niet?
Tsja... ik was ook niet zo helder meer hèquote:Op maandag 12 juni 2006 22:15 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Inderdaad [afbeelding].
Dacht hetzelfde van jou, maar jij had me toch moeten herkennen aan m'n FC-hoedje.
Wat wil je impliceren met 'ook'?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:53 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Tsja... ik was ook niet zo helder meer hè![]()
quote:Op zondag 18 juni 2006 20:07 schreef ThijsThijs het volgende:
"FC Den Bosch # 43 WAt gaat het volgend seizoen ons brengen!"..
Ellende..
Fijn voor je kleuter,je hebt je punt gemaakt en nu weer opkankeren graagquote:
Okéquote:Op zondag 18 juni 2006 21:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Fijn voor je kleuter,je hebt je punt gemaakt en nu weer opkankeren graag
Jij nog meer volgens mij....quote:
Ik ben altijd serieusquote:Op zondag 25 juni 2006 14:34 schreef Yeahinho het volgende:
Blijft ie echt, of verzin je dit terplekke. Ik begrijp de Nostradamus-mode niet.
Als het mee zit niet alleen Lurling....quote:Op zondag 25 juni 2006 15:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Lurling wordt deze week gepresenteerd.
Lucius ook?quote:Op zondag 25 juni 2006 15:15 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Als het mee zit niet alleen Lurling....
Die is toch naar Feyenooitquote:
quote:FC Den Bosch onderhandelt over Lurling
FC Den Bosch is met 1. FC Köln in gesprek over de overname van Anthony Lurling.
De Brabantse eerste divisionist wil de bij de Duitse club overbodig geraakte aanvaller voor de komende jaren vastleggen. Deze week praten beide clubs verder over de hoogte van de transfersom. Lurling zelf heeft aangegeven graag zijn loopbaan te vervolgen bij de club waar hij zijn debuut maakte in het betaald voetbal.
FC Köln begon gisteren aan het nieuwe seizoen, maar Lurling ontbrak tijdens de eerste training. Aangezien de buitenspeler toch niet meer in de plannen van de club voorkomt, hoefde hij niet voor de eerste training naar Duitsland af te reizen.
Bij FC Den Bosch moet Lurling met zijn ervaring de jongelingen op sleeptouw nemen. Na zijn actieve carrière kan de geboren Bosschenaar waarschijnlijk als (jeugd)trainer aan de slag.
Yup,dat is een of andere pipo die af en toe dingen hier op FOK! leest en deze in het GB post.quote:
Man,die zijn al lang blij dat ze van zijn salaris af zijn dan.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat zou Köln vragenFC heeft niks te bieden....
Ach,het BD.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja dat dacht ik ook, maar dit bericht over onderhandelingen van de hoogte van de transfersom doet anders vermoeden. Wellicht dat het BD morgen iets meer weet te vertellen.
Of dat iemand op het GB weer Fred met persoon X op het stadion heeft gezien, bij 't wapen heeft zien eten of weet ik veel watquote:
Precies, dat bedoel ikquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:10 schreef methodmich het volgende:
[..]
Terug mag namelijk nog wel, zonder bindende duels.
1e speeldag op vrijdag 11 augustus 2000u:quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:23 schreef DutchGooner het volgende:
6 oktober: De Graafschap – FC Den Bosch
9 februari: FC Den Bosch - De Graafschap
17 november: FC Den Bosch - FC Dordrecht
16 februari: FC Dordrecht - FC Den Bosch
Bron; TR
Mijn broertje heeft Lurling vorige week zelf gesproken en hij zei toen dat het al voor 99 % rond was. Nu is die 1 % afwachtenquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Ah daar komen de betrouwbare bronnen alweer op het GBLurling, zn vrouw, TD en voorzitter zijn gesignaleerd op het stadion
Van de eerste 5 mis ik er al 4quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Benieuwd of ik weer alles kan gaan dit jaar.
Biekiequote:Biekman op proef bij HFC Haarlem
HAARLEM Zaterdag 1 Juli 2006 12:35 uur
Brayton Biekman traint mee met de eerste selectie van HFC Haarlem. Ook zal hij vandaag (zaterdag 1 juli) meespelen in het oefenduel tegen Jos/Watergraafsmeer.
De 27-jarige aanvaller stond het afgelopen seizoen onder contract bij FC Den Bosch, die hem vervolgens uitleende aan Excelsior.
Ik heb alweer 15 Arsenal wedstrijden gepland in Engelandquote:Op zondag 2 juli 2006 17:37 schreef Yeahinho het volgende:
Dan hou je geld over nu Arsenal ook 'afvalt'. Waar ga je dat aan opmaken?!
Moet je nagaan hoe snel dat gevoel weer terugkomtquote:Op maandag 3 juli 2006 21:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Meneer heeft ook 10 minuutjes staan kijken hoor.
quote:Op maandag 3 juli 2006 21:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Meneer heeft ook 10 minuutjes staan kijken hoor.
Op de oude Hertogstadvelden was dat volgens mijquote:Op maandag 3 juli 2006 22:45 schreef Yeahinho het volgende:
Mwa, viel niet tegen. Mannetje of 25 toch zeker, en das al heel wat voor ons.
Alleen in het jaar dat we startten met Brus/Wotte & cokan ik me een drukker bezochte 1e training herinneren.
Nee op het (huidige) TGG-terrein.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Op de oude Hertogstadvelden was dat volgens mij
Klopt ja,nu hebben ze OVH weggejaagd en hebben ze uiteindelijk toch een eigen terreinquote:Op maandag 3 juli 2006 22:49 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Nee op het (huidige) TGG-terrein.
Er was toen volgens mij nog korte tijd sprake van dat dat FC's jeugdcomplex zou gaan worden.
Tja er zijn ook mensen die moeten werken he.... en bedoel je kleine Wilco?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Het was redelijk druk ja. Voor Den Bosch begrippen dan. Het standaard volk. Kantoorpersoneel, TD, pers, jeugdtrainers, oude mannetjes etc. Maar weinig van M. Eigenlijk alleen wij en Wilco dat ik gezien heb.
I know, neem het ook niemand kwalijk. Kleine Wilco inderdaadquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:34 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Tja er zijn ook mensen die moeten werken he.... en bedoel je kleine Wilco?
bron:voetbalprimeur.nlquote:Bayern München is voorlopig afgehaakt in de strijd om Ruud van Nistelrooy, zo meldt het AD. De spits van Manchester United is, met een prijskaartje van circa 40 miljoen euro, te duur voor de Duitse Rekordmeister.
Bayern liet eerder weten in principe in staat te zijn om 40 miljoen op te hoesten, maar een dusdanige investering niet rendabel te vinden voor een speler van 30 jaar oud. Daarom zal de Beierse club voorlopig geen pogingen ondernemen om Van Nistelrooy toe te voegen aan de selectie.
Daarnaast liet de club weten geen directe versterking nodig te hebben voor de spitspositie, daar Bayern met Roy Makaay, Lukas Podolski en Claudio Pizarro al drie spitsen van naam en faam binnen de gelederen heeft.
Tja die heeft verder ook niks beters te doen op het momentquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
I know, neem het ook niemand kwalijk. Kleine Wilco inderdaad![]()
Even opgezocht op mside gbquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoeveel zouden wij daar dan van krijgen?
5% van 40mln = 2mlnquote:Toetje
Ik heb het ook eens uitgezocht. De regeling is als volgt: Volgens de FIFA-regel profiteren de clubs die een speler hebben opgeleid, mee van transfers. 5 procent van de transferwaarde wordt volgens een vaste verdeelsleutel overgemaakt naar de clubs die de speler tussen zijn twaalfde en zijn 23ste hebben opgeleid.
Voor de eerste twee opleidingsjaren, 12/13 en 13/14 jaar, krijgt de betreffende club 5 procent van dat bedrag (in dit geval dus Nooit Gedacht). Vanaf 14/15 jaar levert elk seizoen opleiding 10 procent van het totaalbedrag op. (14-15 Margriet; 15-21 =6 jaar FCDB; 21-22 Heerenveen en 22-23 PSV)
Met andere woorden: 5% van transfersom is voor clubs die de speler opgeleid hebben. Hiervan is 60% voor FC DB. Bij een transfer heeft FC Den Bosch dus recht op 3% van de transfersom. Bij een spelersruil krijgen ze niets.
Mooiste wedstrijd van het seizoen, Telstar - FC Den Bosch!quote:Op zondag 2 juli 2006 17:00 schreef DutchGooner het volgende:
Ondanks mijn werk kan ik toch nog 21 wedstrijden bezoeken zoals het schema nu is,8 thuis en 13 uit.
Voor sommige wedstrijden die ik nu niet kan pak ik wel vrij zoals Telstar uit.
Voor jullie de mooiste wedstrijd van het seizoen dan... Ik heb toch wel leukere wedstrijden in gedachten...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:18 schreef spurs het volgende:
[..]
Mooiste wedstrijd van het seizoen, Telstar - FC Den Bosch!
Misschien wel de laatste wedstrijd met de huidige westtribune op Sportpark Schoonenberg.
Ik denk dat dit na Volendam uit de mooiste gaat worden voor mijquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:29 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Voor jullie de mooiste wedstrijd van het seizoen dan... Ik heb toch wel leukere wedstrijden in gedachten...
Weet je ook waarom hij die wil??? Waarschijnlijk niet anders had je het wel begrepen!quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Meneer Smolders wil ff 60.000 euro van de club.
![]()
Dat weet ik inderdaad niet. Dat kun jij wellicht vertellen??? Maar ik vind het vrij naief om te denken dat je "effe" 60.000+ euro van FC krijgt. Alsof het geld uit het gras van de Vliert groeit. En dat arrogante toontje van „Ik heb toen alleen gevraagd of ze niet een paar nullen vergeten waren.“ vind ik nou ook niet echt...quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:18 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Weet je ook waarom hij die wil??? Waarschijnlijk niet anders had je het wel begrepen!
Jij noemt jezelf FC-er en kent de familie Smolders niet?quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:57 schreef Dylan Dog het volgende:
Wie is Smolders en wat is er gebeurd?
Ik noem mezelf geen FC-er hoor...quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:06 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Jij noemt jezelf FC-er en kent de familie Smolders niet?
http://www.brabantsdagbla(...)ch/article476214.ece
En het verhaal is alleen nog maar mooier geworden, maar dat heb ik je volgens mij nog niet helemaal verteld.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:45 schreef DutchGooner het volgende:
Als het gaat om wat Lady mij destijds verteld heeft kan ik hem geen ongelijk geven.
Iets te voorbarig van sommige mensen om zo te reageren...
Voorbarig, het gaat hier wel om 60.000 euro die de club straks wellicht kwijt is.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:45 schreef DutchGooner het volgende:
Iets te voorbarig van sommige mensen om zo te reageren...
Dat had de FC kunnen voorkomen lijkt mij.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Voorbarig, het gaat hier wel om 60.000 euro die de club straks wellicht kwijt is.
Krijg anders ook niet echt het idee dat hij degene is die water bij de wijn wil doen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:15 schreef DutchGooner het volgende:
Een clubman zoals Smolders doet dit niet voor zijn lolletje natuurlijk.
Logisch als je over dat soort bedragen praat en het tevens geld is waar ie (volgens hem) recht op heeft.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Krijg anders ook niet echt het idee dat hij degene is die water bij de wijn wil doen.
Moi.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie gaat er zaterdag naar Bemmel?
Ik heb de papieren hier thuis liggen en neem aan dat die niet liegen.....quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Voorbarig, het gaat hier wel om 60.000 euro die de club straks wellicht kwijt is.
Daarbij heeft elk verhaal en zeker elk geschil 2 kanten. We weten dat LadyFCDB goed op kan schieten met de Familie Smolders. Maar dat wil niet zeggen dat alles wat ze aan haar vertellen 100 % de waarheid is. Neem aan dat die zitting gewoon openbaar is 17 augustus. Maar eens gaan kijken dan.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:17 schreef LadyFCDB het volgende:
Zoals ik al eerder zei ik ben ook voor de rechter geweest voor dit gebeuren....
Jij krijgt ook nog geldquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:17 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Ik heb de papieren hier thuis liggen en neem aan dat die niet liegen.....
Zoals ik al eerder zei ik ben ook voor de rechter geweest voor dit gebeuren....
Als ik voor al die uren dat ik vrijwillig heb gewerkt in het spelershome, businessclub en op de zaterdagen geld zou moeten ontvangen krijg ik ook nog wel een aardig centje ja. Maar inderdaad ik moest getuigen. (is trouwens al een aantal maanden terug geweest).quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij krijgt ook nog geldOf moest je getuigen?
Whoops, niks gezegdquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:01 schreef fanneke het volgende:
[..]
jawel hoor. Stond er al vroeg op.
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=81708/sc=53218c
Klopt zal wel niet al te veel zijn dus. Was er vandaag op de training overigens ook al niet meer bij.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:45 schreef methodmich het volgende:
Niki Mäenpää zat het laatste half jaar bij Telstar op de bank volgens mij. Geen contract meer daar?
En feli met Lurling!
Ik EIS simpelweg promotie dit jaar.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:30 schreef fanneke het volgende:
Mocht Stanley ook nog eens blijven, dan moeten we gewoon kampioen worden.
Elke plaats daaronder zou dan een (zacht uitgedrukt) teleurstelling zijn.
Wie komen er naast Lurling nog bij want vorig jaar was erg wisselvallig.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik EIS simpelweg promotie dit jaar.
Als ik ga kijken wat wij hebben rondlopen itt veel andere clubs is alles minder een "ramp"
Wau,Luijten,Demouge,Pinas,Coutinho,eentje van FCU2 waarvan ik de naam steeds vergeetquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:40 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wie komen er naast Lurling nog bij want vorig jaar was erg wisselvallig.
Redelijke namen voor FCDB, gaan er veel goeie weg?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wau,Luijten,Demouge,Pinas,Coutinho,eentje van FCU2 waarvan ik de naam steeds vergeeten Arthuro ten Heuvel.
Uitstekende eerste divisie spelers mijn inziens.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:42 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Redelijke namen voor FCDB, gaan er veel goeie weg?
Dus dit jaar gaat het wel lukken?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Uitstekende eerste divisie spelers mijn inziens.
Eigenlijk niet,iig geen spelers die duidelijk een gat achter laten zoals Powel en Verhaegh
Ja!quote:
Pinas? Die snelle donkere gast? Wist ik niet eens!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wau,Luijten,Demouge,Pinas,Coutinho,eentje van FCU2 waarvan ik de naam steeds vergeeten Arthuro ten Heuvel.
Van Telstar,is al gedurende afgelopen seizoen vastgelegdquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:55 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Pinas? Die snelle donkere gast? Wist ik niet eens!
Je bedoelt Pinto kut.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:55 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Pinas? Die snelle donkere gast? Wist ik niet eens!
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:55 schreef Yeahinho het volgende:
Inderdaad. Aborah erbij is eigenlijk dubbelop. Alhoewel... Stanley achter de spits, Lurling op links, Cales onder een sneltrein, wát een voorhoede!!
Bank is ook goedbezet inderdaad: Broodsnijder, Peters, Haemhouts, Leitoe, Luijten, Van der Biezen.
de 0-2quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Die 1e van die nr. 15 was wel een aardige. Ook meteen de enige bal die hij goed raakteDenk niet dat die nog terug hoeft te komen.
Oja,de via was via de paal toch?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:34 schreef Yeahinho het volgende:
Ja maar hij heeft er 2 gemaakt (ook de laatste, via-via), dus was het zijn 1e DG.
en een verdedigerquote:
Bron:http://www.nu.nl/news/774(...)_naar_Bayern%27.htmlquote:MUNCHEN - Ruud van Nistelrooij wil naar Bayern München. Dat heeft Karl-Heinz Rummenigge, bestuursvoorzitter van de Duitse topclub, zondag gezegd. "Dit is bij ons bekend. We gaan er aan werken."
De oud-international verwacht niet op korte termijn overeenstemming te bereiken. "We willen proberen de zaak in alle rust af te handelen. Dat kan even duren. We gaan praten met Van Nistelrooij en natuurlijk met zijn club, Manchester United."
Conflict
Volgens onbevestigde bronnen ligt de vraagprijs voor de Nederlandse spits rond de twaalf miljoen euro. Van Nistelrooij, de afgelopen weken met Oranje actief op het WK, was de laatste tijd bij zijn club mede als gevolg van een conflict met de leiding vaak wisselspeler. Manchesters manager Alex Ferguson verklaarde dit weekeinde desondanks Van Nistelrooij binnenkort op de eerste training te verwachten.
Bayern deed voor het komend seizoen al twee grote aankopen. Spits en Duits international Lukas Podolski en de Belgische verdediger Daniel van Buyten. Manager Uli Hoeness denkt niet dat het daarbij blijft. "Als we nog een keer op verantwoorde wijze kunnen toeslaan, zullen we dat zeker niet nalaten."
Dat dacht ik ook. Met de berekeningen die hier eerder stonden, levert de fc dat 360.000 op.quote:Op zondag 9 juli 2006 13:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat is toch wat anders dan 40 miljoen.
In het BD stond ook al dat als die transfer doorgaat, Fred dan nog echt kan gaan shoppen ook. Dus dat geld wordt meteen de selectie in gepompt... (Als we BD moeten geloven)quote:Op maandag 10 juli 2006 11:18 schreef DutchGooner het volgende:
Nog een mooi bedrag voor zon grafhond terwijl je er niets voor hebt moeten doen
Dat noemt men winnaarsmentaliteitquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:21 schreef Yeahinho het volgende:
Omdat ik toch in de buurt was, maar weer even naar het laatste stukje van de training wezen kijken.
De hadden de groep in 3 teams verdeeld, en deden een minicompetitietje. Leitoe z'n ploegje verloor, en hij kwam scheldend naar de kant ("tyfuszooi!"). Tis ook eigenlijk gewoon een klein jong he.
Nee dat was Jan Poortvliet! Die stond zingend boven op het biljart of barquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:49 schreef methodmich het volgende:
Deed hij dan die act op de tafels in het spelershome dan??
Die luste er dan ook wel eentjequote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:51 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Nee dat was Jan Poortvliet! Die stond zingend boven op het biljart of bar![]()
Mede omdat ie verkeerd gebruikt werd.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:54 schreef Dylan Dog het volgende:
Biyadat moet niet piepen, speelt al twee jaar als een drol.
Verschijnen die artikelen niet online?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:56 schreef methodmich het volgende:
Hij haalde er zelfs een paar citaten van een Den Bosch-website bij, waarin mensen zijn vertrek betreurden.
quote:'Van Nistelrooy akkoord met Real Madrid'
Uitgegeven: 13 juli 2006 09:20
Laatst gewijzigd: 13 juli 2006 09:58
AMSTERDAM - Ruud van Nistelrooy speelt komend seizoen voor Real Madrid. Dat meldt de Spaanse sportkrant Marca donderdag. De transfer is volgens de krant zo goed als rond. De Spaanse topclub moet alleen nog onderhandelen met de huidige werkgever van de spits, Manchester United.
Het aantrekken van Van Nistelrooy zou voor de Koninklijke de eerste grote transfer zijn onder het bewind van de nieuwe voorzitter Ramón Calderón en de kersverse coach Fabio Capello. De Madrilenen moeten naar verluidt vijftien miljoen euro neerleggen voor de aanvaller.
Vorig seizoen belandde de voormalige PSV'er op de reservebank van United nadat hij in ongenade was gevallen bij trainer Alex Ferguson. Ook de Duitse landskampioen Bayern München zou in de markt zijn voor de 29-jarige Brabander.
Robben
Real Madrid heeft nog meer wensen voor het nieuwe seizoen. Zo zouden Cristiano Ronaldo van Manchester United en Arjen Robben van Chelsea op het verlanglijstje van Calderón staan. De clubs van deze spelers hebben al laten weten niet over een transfer van Ronaldo en Robben te willen praten.
Ook de Spanjaard Cesc Fàbregas van Arsenal en de Italiaan Fabio Cannavaro van Juventus worden met Real Madrid in verband gebracht.
quote:EL CLUB BLANCO TIENE QUE NEGOCIAR CON EL MANCHESTER
El Real Madrid llega a un acuerdo total con Van Nistelrooy
Marca. Van Nistelrooy se puede convertir en el primer fichaje de Ramón Calderón como presidente del Real Madrid.
Al parecer, el acuerdo entre el jugador holandés y el club blanco es prácticamente total.
Ahora falta que el Manchester y el Real Madrid cierren el dinero del traspaso.
Se habla de quince millones de euros como precio final de la operación del fichaje del delantero centro holandés.
Zou toch 450.000 euri voor de FC zijn.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:17 schreef TerroRobbie het volgende:
15 miljoen dus.
Nee ik niet...quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Iedereen naar Hartlepool morgen?
Volgende week Twente en NAC, maar nog niet verboden. Ben benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |