bron:voetbalprimeur.nlquote:Bayern München is voorlopig afgehaakt in de strijd om Ruud van Nistelrooy, zo meldt het AD. De spits van Manchester United is, met een prijskaartje van circa 40 miljoen euro, te duur voor de Duitse Rekordmeister.
Bayern liet eerder weten in principe in staat te zijn om 40 miljoen op te hoesten, maar een dusdanige investering niet rendabel te vinden voor een speler van 30 jaar oud. Daarom zal de Beierse club voorlopig geen pogingen ondernemen om Van Nistelrooy toe te voegen aan de selectie.
Daarnaast liet de club weten geen directe versterking nodig te hebben voor de spitspositie, daar Bayern met Roy Makaay, Lukas Podolski en Claudio Pizarro al drie spitsen van naam en faam binnen de gelederen heeft.
Tja die heeft verder ook niks beters te doen op het momentquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
I know, neem het ook niemand kwalijk. Kleine Wilco inderdaad![]()
Even opgezocht op mside gbquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoeveel zouden wij daar dan van krijgen?
5% van 40mln = 2mlnquote:Toetje
Ik heb het ook eens uitgezocht. De regeling is als volgt: Volgens de FIFA-regel profiteren de clubs die een speler hebben opgeleid, mee van transfers. 5 procent van de transferwaarde wordt volgens een vaste verdeelsleutel overgemaakt naar de clubs die de speler tussen zijn twaalfde en zijn 23ste hebben opgeleid.
Voor de eerste twee opleidingsjaren, 12/13 en 13/14 jaar, krijgt de betreffende club 5 procent van dat bedrag (in dit geval dus Nooit Gedacht). Vanaf 14/15 jaar levert elk seizoen opleiding 10 procent van het totaalbedrag op. (14-15 Margriet; 15-21 =6 jaar FCDB; 21-22 Heerenveen en 22-23 PSV)
Met andere woorden: 5% van transfersom is voor clubs die de speler opgeleid hebben. Hiervan is 60% voor FC DB. Bij een transfer heeft FC Den Bosch dus recht op 3% van de transfersom. Bij een spelersruil krijgen ze niets.
Mooiste wedstrijd van het seizoen, Telstar - FC Den Bosch!quote:Op zondag 2 juli 2006 17:00 schreef DutchGooner het volgende:
Ondanks mijn werk kan ik toch nog 21 wedstrijden bezoeken zoals het schema nu is,8 thuis en 13 uit.
Voor sommige wedstrijden die ik nu niet kan pak ik wel vrij zoals Telstar uit.
Voor jullie de mooiste wedstrijd van het seizoen dan... Ik heb toch wel leukere wedstrijden in gedachten...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:18 schreef spurs het volgende:
[..]
Mooiste wedstrijd van het seizoen, Telstar - FC Den Bosch!
Misschien wel de laatste wedstrijd met de huidige westtribune op Sportpark Schoonenberg.
Ik denk dat dit na Volendam uit de mooiste gaat worden voor mijquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:29 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Voor jullie de mooiste wedstrijd van het seizoen dan... Ik heb toch wel leukere wedstrijden in gedachten...
Weet je ook waarom hij die wil??? Waarschijnlijk niet anders had je het wel begrepen!quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Meneer Smolders wil ff 60.000 euro van de club.
![]()
Dat weet ik inderdaad niet. Dat kun jij wellicht vertellen??? Maar ik vind het vrij naief om te denken dat je "effe" 60.000+ euro van FC krijgt. Alsof het geld uit het gras van de Vliert groeit. En dat arrogante toontje van „Ik heb toen alleen gevraagd of ze niet een paar nullen vergeten waren.“ vind ik nou ook niet echt...quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:18 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Weet je ook waarom hij die wil??? Waarschijnlijk niet anders had je het wel begrepen!
Jij noemt jezelf FC-er en kent de familie Smolders niet?quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:57 schreef Dylan Dog het volgende:
Wie is Smolders en wat is er gebeurd?
Ik noem mezelf geen FC-er hoor...quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:06 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Jij noemt jezelf FC-er en kent de familie Smolders niet?
http://www.brabantsdagbla(...)ch/article476214.ece
En het verhaal is alleen nog maar mooier geworden, maar dat heb ik je volgens mij nog niet helemaal verteld.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:45 schreef DutchGooner het volgende:
Als het gaat om wat Lady mij destijds verteld heeft kan ik hem geen ongelijk geven.
Iets te voorbarig van sommige mensen om zo te reageren...
Voorbarig, het gaat hier wel om 60.000 euro die de club straks wellicht kwijt is.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:45 schreef DutchGooner het volgende:
Iets te voorbarig van sommige mensen om zo te reageren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |