Mijn broertje heeft Lurling vorige week zelf gesproken en hij zei toen dat het al voor 99 % rond was. Nu is die 1 % afwachtenquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Ah daar komen de betrouwbare bronnen alweer op het GBLurling, zn vrouw, TD en voorzitter zijn gesignaleerd op het stadion
Van de eerste 5 mis ik er al 4quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Benieuwd of ik weer alles kan gaan dit jaar.
Biekiequote:Biekman op proef bij HFC Haarlem
HAARLEM Zaterdag 1 Juli 2006 12:35 uur
Brayton Biekman traint mee met de eerste selectie van HFC Haarlem. Ook zal hij vandaag (zaterdag 1 juli) meespelen in het oefenduel tegen Jos/Watergraafsmeer.
De 27-jarige aanvaller stond het afgelopen seizoen onder contract bij FC Den Bosch, die hem vervolgens uitleende aan Excelsior.
Ik heb alweer 15 Arsenal wedstrijden gepland in Engelandquote:Op zondag 2 juli 2006 17:37 schreef Yeahinho het volgende:
Dan hou je geld over nu Arsenal ook 'afvalt'. Waar ga je dat aan opmaken?!
Moet je nagaan hoe snel dat gevoel weer terugkomtquote:Op maandag 3 juli 2006 21:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Meneer heeft ook 10 minuutjes staan kijken hoor.
quote:Op maandag 3 juli 2006 21:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Meneer heeft ook 10 minuutjes staan kijken hoor.
Op de oude Hertogstadvelden was dat volgens mijquote:Op maandag 3 juli 2006 22:45 schreef Yeahinho het volgende:
Mwa, viel niet tegen. Mannetje of 25 toch zeker, en das al heel wat voor ons.
Alleen in het jaar dat we startten met Brus/Wotte & cokan ik me een drukker bezochte 1e training herinneren.
Nee op het (huidige) TGG-terrein.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Op de oude Hertogstadvelden was dat volgens mij
Klopt ja,nu hebben ze OVH weggejaagd en hebben ze uiteindelijk toch een eigen terreinquote:Op maandag 3 juli 2006 22:49 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Nee op het (huidige) TGG-terrein.
Er was toen volgens mij nog korte tijd sprake van dat dat FC's jeugdcomplex zou gaan worden.
Tja er zijn ook mensen die moeten werken he.... en bedoel je kleine Wilco?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Het was redelijk druk ja. Voor Den Bosch begrippen dan. Het standaard volk. Kantoorpersoneel, TD, pers, jeugdtrainers, oude mannetjes etc. Maar weinig van M. Eigenlijk alleen wij en Wilco dat ik gezien heb.
I know, neem het ook niemand kwalijk. Kleine Wilco inderdaadquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:34 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Tja er zijn ook mensen die moeten werken he.... en bedoel je kleine Wilco?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |