Tsja... ik was ook niet zo helder meer hèquote:Op maandag 12 juni 2006 22:15 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Inderdaad [afbeelding].
Dacht hetzelfde van jou, maar jij had me toch moeten herkennen aan m'n FC-hoedje.
Wat wil je impliceren met 'ook'?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:53 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Tsja... ik was ook niet zo helder meer hè![]()
quote:Op zondag 18 juni 2006 20:07 schreef ThijsThijs het volgende:
"FC Den Bosch # 43 WAt gaat het volgend seizoen ons brengen!"..
Ellende..
Fijn voor je kleuter,je hebt je punt gemaakt en nu weer opkankeren graagquote:
Okéquote:Op zondag 18 juni 2006 21:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Fijn voor je kleuter,je hebt je punt gemaakt en nu weer opkankeren graag
Jij nog meer volgens mij....quote:
Ik ben altijd serieusquote:Op zondag 25 juni 2006 14:34 schreef Yeahinho het volgende:
Blijft ie echt, of verzin je dit terplekke. Ik begrijp de Nostradamus-mode niet.
Als het mee zit niet alleen Lurling....quote:Op zondag 25 juni 2006 15:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Lurling wordt deze week gepresenteerd.
Lucius ook?quote:Op zondag 25 juni 2006 15:15 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Als het mee zit niet alleen Lurling....
Die is toch naar Feyenooitquote:
quote:FC Den Bosch onderhandelt over Lurling
FC Den Bosch is met 1. FC Köln in gesprek over de overname van Anthony Lurling.
De Brabantse eerste divisionist wil de bij de Duitse club overbodig geraakte aanvaller voor de komende jaren vastleggen. Deze week praten beide clubs verder over de hoogte van de transfersom. Lurling zelf heeft aangegeven graag zijn loopbaan te vervolgen bij de club waar hij zijn debuut maakte in het betaald voetbal.
FC Köln begon gisteren aan het nieuwe seizoen, maar Lurling ontbrak tijdens de eerste training. Aangezien de buitenspeler toch niet meer in de plannen van de club voorkomt, hoefde hij niet voor de eerste training naar Duitsland af te reizen.
Bij FC Den Bosch moet Lurling met zijn ervaring de jongelingen op sleeptouw nemen. Na zijn actieve carrière kan de geboren Bosschenaar waarschijnlijk als (jeugd)trainer aan de slag.
Yup,dat is een of andere pipo die af en toe dingen hier op FOK! leest en deze in het GB post.quote:
Man,die zijn al lang blij dat ze van zijn salaris af zijn dan.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat zou Köln vragenFC heeft niks te bieden....
Ach,het BD.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja dat dacht ik ook, maar dit bericht over onderhandelingen van de hoogte van de transfersom doet anders vermoeden. Wellicht dat het BD morgen iets meer weet te vertellen.
Of dat iemand op het GB weer Fred met persoon X op het stadion heeft gezien, bij 't wapen heeft zien eten of weet ik veel watquote:
Precies, dat bedoel ikquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:10 schreef methodmich het volgende:
[..]
Terug mag namelijk nog wel, zonder bindende duels.
1e speeldag op vrijdag 11 augustus 2000u:quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:23 schreef DutchGooner het volgende:
6 oktober: De Graafschap – FC Den Bosch
9 februari: FC Den Bosch - De Graafschap
17 november: FC Den Bosch - FC Dordrecht
16 februari: FC Dordrecht - FC Den Bosch
Bron; TR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |