quote:Younghusband niet naar FC Den Bosch
Dinsdag 30 mei 2006 - Den Bosch - FC Den Bosch heeft proefspeler James Younghusband laten weten dat er voor hem vooralsnog geen contract inzit bij de club. De speler van Chelsea-2 bleek de afgelopen week tijdens trainingen en oefenwedstrijden meer een rechtsback dan rechtshalf.
„En we gaan ons nu eerst nog richten op middenveld en aanval voor wat betreft nieuwe spelers, hoewel ik graag de rechtsbackpositie ook nog dubbel bezet zou hebben“, aldus technisch manager Fred van der Hoorn van FC Den Bosch. „En ik kan het beschikbare geld maar één keer uitgeven.“
Waarschijnlijk om te testen. 1 wedstrijd rechtshalf (VCB) en 1 wedstrijd rechtsback (Orangje) Dat lijkt me op zich niet zo vreemd.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:56 schreef DutchGooner het volgende:
Rechtsback was toch ook de positie waar ie tegen Oranje heeft gespeeld.
Waarom zet je hem daar dan neer Bos?
Vind ik eik wel.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om te testen. 1 wedstrijd rechtshalf (VCB) en 1 wedstrijd rechtsback (Orangje) Dat lijkt me op zich niet zo vreemd.
Tsjah wat is vaak. Meestal komen er wel enkele per seizoen langs ja. Meestal is het niks overigensquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Test FCDB eigenlijk vaak spelers?
Kortom,opzouten dan.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij zou op meerdere plaatsen inzetbaar zijn. Maar dit bleek dus blijkbaar tegen te vallen. Getest en bevestigd dat het toch meer een rechtsback is dan een rechtshalf.
Zat er net aan te denken maar er schiet me zo niemand te binnenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Hebben we eigenlijk wel eens een testspeler gehad de laatste jaren die wel een contract kreeg? Meestal zijn het van die afgekeurde portugezen of scandinaviers.
Okee. Moet wel al enige jaren geleden zijn, denk ik.quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:45 schreef DutchGooner het volgende:
Helemaal niets.
Weet niet precies hoeveel maar weet wel dat hij er een aantal heeft. Ook 1 die niet helemaal spoort.quote:Op woensdag 31 mei 2006 01:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel halfbroertjes en zusjes heeft Roberto Verhagen?
Ik ook. En Paul Verhaegh en Chrisje van der Veeken.quote:Op zondag 4 juni 2006 22:59 schreef DutchGooner het volgende:
Bij deze wil ik graag Vorm feliciteren met zijn Europese titel.
Uit het oog uit het hart natuurlijkquote:
Hoe kon ik die idd vergetenquote:en Chrisje van der Veeken.![]()
Die is onlangs ook nog eens vader geworden.quote:
Demouge,Pinto en nog eentje van het 2e van FCUquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:24 schreef methodmich het volgende:
Samir Beeldsnijder??
Wie hebben ze nu allemaal gehaald trouwens? Coutinho, Arturo ten Heuvel, Luijten...
er wordt nog wel gezocht voor oa de rechtshalf positie.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:36 schreef methodmich het volgende:
Oh ja, Pinto en Demouge nog.
Gaat er nog meer bijkomen of zijn de mogelijkheden ongeveer op?
Ik verwacht niet minder dan een top-3 positie met de spelers die zijn aangetrokken.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:40 schreef methodmich het volgende:
Dat is zo. Moet op zich een aardig elftal van te maken zijn dus. Benieuwd of ze een rol bovenin gaan spelen volgend seizoen. En Wau, da's inderdaad ook nog een leuke buitenspeler voor de eerste divisie.
Nope. Volgende keer wel. Daarna effe niet ivm de komst van de tweede.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Nieuwe Blue Life magazine uit. Geen bijdrage van DD deze keer?
Wel een treffende column van Danny S.
Was jij dat nou in Leipzig of niet?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:16 schreef Yeahinho het volgende:
Dus we hebben nu alleen Coutinho en Beeldsnijder (wtf?).
Inderdaadquote:Op maandag 12 juni 2006 21:32 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Was jij dat nou in Leipzig of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |