Dat had de FC kunnen voorkomen lijkt mij.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Voorbarig, het gaat hier wel om 60.000 euro die de club straks wellicht kwijt is.
Krijg anders ook niet echt het idee dat hij degene is die water bij de wijn wil doen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:15 schreef DutchGooner het volgende:
Een clubman zoals Smolders doet dit niet voor zijn lolletje natuurlijk.
Logisch als je over dat soort bedragen praat en het tevens geld is waar ie (volgens hem) recht op heeft.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Krijg anders ook niet echt het idee dat hij degene is die water bij de wijn wil doen.
Moi.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie gaat er zaterdag naar Bemmel?
Ik heb de papieren hier thuis liggen en neem aan dat die niet liegen.....quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Voorbarig, het gaat hier wel om 60.000 euro die de club straks wellicht kwijt is.
Daarbij heeft elk verhaal en zeker elk geschil 2 kanten. We weten dat LadyFCDB goed op kan schieten met de Familie Smolders. Maar dat wil niet zeggen dat alles wat ze aan haar vertellen 100 % de waarheid is. Neem aan dat die zitting gewoon openbaar is 17 augustus. Maar eens gaan kijken dan.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:17 schreef LadyFCDB het volgende:
Zoals ik al eerder zei ik ben ook voor de rechter geweest voor dit gebeuren....
Jij krijgt ook nog geldquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:17 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Ik heb de papieren hier thuis liggen en neem aan dat die niet liegen.....
Zoals ik al eerder zei ik ben ook voor de rechter geweest voor dit gebeuren....
Als ik voor al die uren dat ik vrijwillig heb gewerkt in het spelershome, businessclub en op de zaterdagen geld zou moeten ontvangen krijg ik ook nog wel een aardig centje ja. Maar inderdaad ik moest getuigen. (is trouwens al een aantal maanden terug geweest).quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij krijgt ook nog geldOf moest je getuigen?
Whoops, niks gezegdquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:01 schreef fanneke het volgende:
[..]
jawel hoor. Stond er al vroeg op.
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=81708/sc=53218c
Klopt zal wel niet al te veel zijn dus. Was er vandaag op de training overigens ook al niet meer bij.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:45 schreef methodmich het volgende:
Niki Mäenpää zat het laatste half jaar bij Telstar op de bank volgens mij. Geen contract meer daar?
En feli met Lurling!
Ik EIS simpelweg promotie dit jaar.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:30 schreef fanneke het volgende:
Mocht Stanley ook nog eens blijven, dan moeten we gewoon kampioen worden.
Elke plaats daaronder zou dan een (zacht uitgedrukt) teleurstelling zijn.
Wie komen er naast Lurling nog bij want vorig jaar was erg wisselvallig.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik EIS simpelweg promotie dit jaar.
Als ik ga kijken wat wij hebben rondlopen itt veel andere clubs is alles minder een "ramp"
Wau,Luijten,Demouge,Pinas,Coutinho,eentje van FCU2 waarvan ik de naam steeds vergeetquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:40 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wie komen er naast Lurling nog bij want vorig jaar was erg wisselvallig.
Redelijke namen voor FCDB, gaan er veel goeie weg?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wau,Luijten,Demouge,Pinas,Coutinho,eentje van FCU2 waarvan ik de naam steeds vergeeten Arthuro ten Heuvel.
Uitstekende eerste divisie spelers mijn inziens.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:42 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Redelijke namen voor FCDB, gaan er veel goeie weg?
Dus dit jaar gaat het wel lukken?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Uitstekende eerste divisie spelers mijn inziens.
Eigenlijk niet,iig geen spelers die duidelijk een gat achter laten zoals Powel en Verhaegh
Ja!quote:
Pinas? Die snelle donkere gast? Wist ik niet eens!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wau,Luijten,Demouge,Pinas,Coutinho,eentje van FCU2 waarvan ik de naam steeds vergeeten Arthuro ten Heuvel.
Van Telstar,is al gedurende afgelopen seizoen vastgelegdquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:55 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Pinas? Die snelle donkere gast? Wist ik niet eens!
Je bedoelt Pinto kut.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:55 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Pinas? Die snelle donkere gast? Wist ik niet eens!
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:55 schreef Yeahinho het volgende:
Inderdaad. Aborah erbij is eigenlijk dubbelop. Alhoewel... Stanley achter de spits, Lurling op links, Cales onder een sneltrein, wát een voorhoede!!
Bank is ook goedbezet inderdaad: Broodsnijder, Peters, Haemhouts, Leitoe, Luijten, Van der Biezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |