abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 mei 2006 @ 17:25:00 #201
90197 soul114
Flac is the new Mp3!
pi_38129341
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 10:22 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Nick Cave... overgewaardeerd blegh... Pixies trekt me ook niet...
Pixies

Ben [volgens mij] tijdens encore break weggegaan, zodat ik alles MM kon zien (wilde het de hitjes wel eens live horen/show zien): Hoe stom kan je zijn!!

Iemand nog een setlistje of iets van the Pixies, wil weleens weten wat ik heb moeten missen..
  dinsdag 23 mei 2006 @ 17:28:55 #202
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_38129479
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 14:00 schreef hydraulix het volgende:
Dave Clarke zou echt geweldig zijn! Wanneer gaat hij nou een track opnemen met Miss Djax (Dave Clarke had ooit in een interview gezegd dat hij wel een track met haar wilt opnemen als zij de bassgitaar weer hanteert ) Als je uit je dak ging verleden jaar bij T. Raumschmieren en Vitalic moet je haar zeker niet missen! Technasia mag ook komen (maar dan met een liveset).
Blackstrobe zou ook cool zijn, verleden jaar was Ivan Smagghe echt weergaloos en met Blackstrobe kan het alleen maar beter worden (ik bekijk dus de namen die op Pukkelpop komen). Joost van Bellen zal naar alle waarschijnlijkheid ook weer van de partij zijn.

Ik ben het eigenlijk wel eens met Maniack28 dat er veel Britpop komt. Het valt mij enorm op dat het tegenwoordig een rage is, maar naar mijn mening zijn er veel interessante bandjes die uit Engeland komen en is Britpop ook een ruim begrip met diverse stijlen daarbinnen (The Kooks heeft nu eenmaal een andere stijl dan Arctic Monkeys). Wat vind je dan zo slecht aan Britpop Maniack28?
Vrienden van mij die vroegâh naar LL zijn geweest hoeven er nu ook niet meer heen omdat het allemaal 'commerciele baggerzooi' is en weinig punk. Eigenlijk vind ik ook dat er weinig 'ruige' bands komen. Verleden jaar vond ik het wel een perfect gebalanceerde mix tussen de diverse muziekstijlen hoewel ik het opvallend vond dat er redelijk veel dance geprogrammeerd stond (zowel overdag als 's avonds). Zelf vond ik het wel enorm gaaf, maar ik kan begrijpen dat er wel mensen zijn die dit niet kunnen waarderen.
Njah.. ten eerste: er zijn een hoop ripoffs van elkaar, allemaal een beetje dezelfde stijl, net iets andere nummers etc. etc. Franz Ferdinand kon ik waarderen, Kaiser Chiefs ook nog, maar ik heb het idee dat de rest een beetje meelift op hun succes (zoals je vaker ziet bij dit soort hypes). Persoonlijk vind ik het vaak ook nog wat eentonig klinken, maar andere mensen vinden dat weer van punk of metal. 1 of 2 bands Britpop is dus wel ok, maar een heel festival
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 17:32:41 #203
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_38129610
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 15:01 schreef peaceman het volgende:

[..]

Het is in elk geval niet de dance die jij in je hoofd hebt. Totaal niet zelfs. Over namen gesproken: ben je echt zo'n maniack?
Beetje
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_38129874
Jezus, wat weten jullie dit topic snel vol te spammen zeg
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 18:01:11 #205
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_38130572
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 17:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Jezus, wat weten jullie dit topic snel vol te spammen zeg
Erg he
pi_38130712
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 18:01 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Erg he
Ach, de OP is weer helemaal up-to-date. Dus spam maar lekker vol die handel
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 18:19:01 #207
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_38131160
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 17:28 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Njah.. ten eerste: er zijn een hoop ripoffs van elkaar, allemaal een beetje dezelfde stijl, net iets andere nummers etc. etc. Franz Ferdinand kon ik waarderen, Kaiser Chiefs ook nog, maar ik heb het idee dat de rest een beetje meelift op hun succes (zoals je vaker ziet bij dit soort hypes). Persoonlijk vind ik het vaak ook nog wat eentonig klinken, maar andere mensen vinden dat weer van punk of metal. 1 of 2 bands Britpop is dus wel ok, maar een heel festival
Toch is dat in veel gevallen niet juist. Magic Numbers lijkt niet eens op KC of FF. Editors zijn totaal anders. Belle & Sebastian lijkt ook al niet op de eerder genoemde bands... en nu pak ik er maar een paar uit die zogenaamd allemaal britpop zouden zijn.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 23 mei 2006 @ 18:27:50 #208
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_38131446
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 17:01 schreef Luni het volgende:

[..]

Bravo is nu toch groter?
ja, maar er zijn ook meer bezoekers dan dat jaar.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_38131580
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 18:19 schreef peaceman het volgende:

[..]

Toch is dat in veel gevallen niet juist. Magic Numbers lijkt niet eens op KC of FF. Editors zijn totaal anders. Belle & Sebastian lijkt ook al niet op de eerder genoemde bands... en nu pak ik er maar een paar uit die zogenaamd allemaal britpop zouden zijn.
Tuurlijk lijken ze niet allemaal op elkaar. Maar toch zijn er nu bijvoorbeeld wel twee hippe stromingen waarvan er eentje duidelijk de mosterd bij haalt bij dezelfde Abraham als Franz Ferdinand en de andere duidelijk voorborduurd op bands als Joy Division en co. Die trends zijn toch wel duidelijk te zien in 't genre. En zo zijn er in die wereld altijd wel hypes qua typerende sounds aan de gang.

Wat dat betreft is die hele britpop wel een stroming die van modegril naar modegril leeft. En alles wat nieuw is gelijk opblaast tot hype en nieuwe Beatles (recent bv: Arctic Monkeys, Libertines en alle erfenissen).

Tja, dat vind ik allemaal prima. Heb er niets mee, maar heb er ook geen last van. Maar ik kan me voorstellen dat mensen zich ergeren aan dat gehype en die enorme vluchtigheid van die scene en de vaak geforceerde semi-modieuse kledingstijlen die elkaar in rap tempo opvolgen.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 18:40:58 #210
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_38131846
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 18:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Tuurlijk lijken ze niet allemaal op elkaar. Maar toch zijn er nu bijvoorbeeld wel twee hippe stromingen waarvan er eentje duidelijk de mosterd bij haalt bij dezelfde Abraham als Franz Ferdinand en de andere duidelijk voorborduurd op bands als Joy Division en co. Die trends zijn toch wel duidelijk te zien in 't genre. En zo zijn er in die wereld altijd wel hypes qua typerende sounds aan de gang.
Ik vind dat erg meevallen als ik eerlijk ben. Bands die hoorbaar voortborduren op Joy Division en nu gehyped worden kan ik op 1 hand tellen bijvoorbeeld. En vorig jaar was er maar 1 van op Lowlands.
quote:
Wat dat betreft is die hele britpop wel een stroming die van modegril naar modegril leeft. En alles wat nieuw is gelijk opblaast tot hype en nieuwe Beatles (recent bv: Arctic Monkeys, Libertines en alle erfenissen).

Tja, dat vind ik allemaal prima. Heb er niets mee, maar heb er ook geen last van. Maar ik kan me voorstellen dat mensen zich ergeren aan dat gehype en die enorme vluchtigheid van die scene en de vaak geforceerde semi-modieuse kledingstijlen die elkaar in rap tempo opvolgen.
Ik kan me wel voorstellen dat mensen zich er aan ergeren, maar niet dat ze alles over 1 kamp scheren. Er zit veel spul bij wat niet meer dan redelijk is.
Kledingstijlen? Tja daar let ik persoonlijk al helemaal niet op. (ik zou ook niet eens weten wat de mode de afgelopen jaren is geweest )
En hypes? Ach, het is maar net in hoeverre je je daar zelf door laat beinvloeden. Anders zou ook minstens de helft van de fokkers die in MUZ komen ook fan moeten zijn van Marco Borsato toch?
pi_38132099
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 18:40 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ik vind dat erg meevallen als ik eerlijk ben. Bands die hoorbaar voortborduren op Joy Division en nu gehyped worden kan ik op 1 hand tellen bijvoorbeeld. En vorig jaar was er maar 1 van op Lowlands.
Mwaw, geen idee hoeveel er daarvan op Lowlands staan. Maar als ik tegen beter weten weer eens iets download dan is het vaak weer van datzelfde geforceerde melancholische gejank met van die neppe synthesizer erdoor heen
quote:
Ik kan me wel voorstellen dat mensen zich er aan ergeren, maar niet dat ze alles over 1 kamp scheren. Er zit veel spul bij wat niet meer dan redelijk is.
Kledingstijlen? Tja daar let ik persoonlijk al helemaal niet op. (ik zou ook niet eens weten wat de mode de afgelopen jaren is geweest )
Tja, mij boeit het ook niet. Maar het is wel erg opvallend dat die britpopbandjes ook steeds weer een nieuwe kledingstijl de wereld in moeten flikkeren. Beetje het idee van: om te verhullen dat onze muziek eigenlijk weinig orgineel is doen we net of we wel orgineel zijn door creatief met kleding te zijn.
quote:
En hypes? Ach, het is maar net in hoeverre je je daar zelf door laat beinvloeden. Anders zou ook minstens de helft van de fokkers die in MUZ komen ook fan moeten zijn van Marco Borsato toch?
Ach, Marco wil ik geen hype meer noemen. Na die 60 jaar dat ie al bezig is. Maar goed, hypes worden ook vaak gecreeerd door de media. En die schijnen altijd de Franz Ferdinanden en Arctic Monkeys van deze wereld de hemel in te moeten prijzen
  dinsdag 23 mei 2006 @ 18:55:25 #212
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_38132285
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 18:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:

Ach, Marco wil ik geen hype meer noemen. Na die 60 jaar dat ie al bezig is. Maar goed, hypes worden ook vaak gecreeerd door de media. En die schijnen altijd de Franz Ferdinanden en Arctic Monkeys van deze wereld de hemel in te moeten prijzen
Ik bedoelde hem ook niet zozeer als hype maar in de zin van: bijna iedereen vindt het mooi, dus moet ik het ook maar mooi vinden, wat evenwel zeker een eigenschap is van een hype.
Overigens is het juist wel geinig dat voor veel fokkers juist het woord hype al argwaan opwekt bij bijvoorbeeld de indie-liefhebbers. Soms natuurlijk geheel ten onrechte. Bepaalde bands zijn gewoon goed, gehyped of niet.
pi_38132414
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 18:55 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ik bedoelde hem ook niet zozeer als hype maar in de zin van: bijna iedereen vindt het mooi, dus moet ik het ook maar mooi vinden, wat evenwel zeker een eigenschap is van een hype.
Overigens is het juist wel geinig dat voor veel fokkers juist het woord hype al argwaan opwekt bij bijvoorbeeld de indie-liefhebbers. Soms natuurlijk geheel ten onrechte. Bepaalde bands zijn gewoon goed, gehyped of niet.
Tuurlijk goed is goed. Maar wees eerlijk: de Arctic Monkeys zijn best oke, al zal nooit ook maar een cent besteden aan hun cd's of concerten, maar de nieuwe Beatles

Je hebt dingen goed vinden en je hebt dingen hypen. Twee totaal verschillende dingen wat mij betreft.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 19:07:17 #214
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_38132752
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 18:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Tuurlijk goed is goed. Maar wees eerlijk: de Arctic Monkeys zijn best oke, al zal nooit ook maar een cent besteden aan hun cd's of concerten, maar de nieuwe Beatles

Je hebt dingen goed vinden en je hebt dingen hypen. Twee totaal verschillende dingen wat mij betreft.
Ik ken AM nog niet voldoende om een goed oordeel te vormen, maar dat ze niet de nieuwe Beatles zijn, daar heb ik wel al voldoende voor gehoord. De nieuwe Beatles..

Mijn punt was zojuist dat sommige bands wel gehyped worden, maar dat het ook terecht is. Misschien niet eens dat de hype terecht was, maar wel dat er positief over gesproken werd. Maar dat komt wel weinig voor.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 19:41:05 #215
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_38134091
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 10:19 schreef maniack28 het volgende:
Bad Religion zoog (maar dat ligt aan de liveperformance van de band)
Vergeet niet dat ze duidelijk ouder zijn dan de meeste artiesten op LL.

Op die nieuwe live DVD zijn ze wel erg goed trouwens.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 19:46:07 #216
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_38134311
quote:

[..]

natuurlijk wel... maar het was bij lange na geen 2003...
2003 was dan ook wel moddervet...
quote:

Apocalyptica was leuk -->
Bad Religion zoog (maar dat ligt aan de liveperformance van de band) --> indeed
Beatsteaks was supervet - mwah...
Coheed & Cambria overlapte met BR, het einde was aardig --> niet gezien
DKM was cool, zoals altijd --> WTF?! DKM cool afgelopen jaar?! Ik heb ze nog nooit meer aarsch zien zuigen. Wat een kutoptreden was dat! Meer hos- dan moshpit...
Incubus was mwah --> niet gezien
Kaiser Chiefs was cool, maar niet mijn muziek --> goed optreden
Korn zoog --> niet gezien
Marilyn Manson was --> Ghaghagha! MM zoog! Totaal geen chemie met het publiek... Leek wel of ie zwaar vermoeid was.
Mark Foggo's Skasters mogen ze ieder jaar boeken --> Lijkt me duidelijk
Social Distortion rockte de pan uit --> was zeer okee inderdaad
T. Raumschmiere was tof --> check!

Dat was het

edit - afsluiters Foo Fighters waren natuurlijk ook super --> Ik stond toen met een man of 40 bij Quasimodo Jones , wel even de afsluitende nummers van de FF meegepakt.
Ik hoop ook dit jaar op wat meer hardere bands. Tot op heden doet de line-up me nog vrij weinig. Bands als Mötorhead, Clutch, Turbonegro, of iets dichter bij huis; The Shavers zijn mijns inziens zeker boekbaar! Waar de neuq wachten ze nog op?!
  dinsdag 23 mei 2006 @ 19:48:29 #217
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_38134415
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 19:46 schreef SKa_BoSS het volgende:
Waar de neuq wachten ze nog op?!
Had je verwacht dat ze, geheel tegen de traditie in, alle namen al bekend zouden maken voor dat Pinkpop geweest is? Dat er zoveel namen zijn vrijgegeven is al heel wat. Vorig jaar rond deze tijd wisten we nog niet de helft.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 19:49:33 #218
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_38134463
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 19:41 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Vergeet niet dat ze duidelijk ouder zijn dan de meeste artiesten op LL.

Op die nieuwe live DVD zijn ze wel erg goed trouwens.
Dan nog... Het leek er sterk op of ze even hun ding kwamen doen, handje ophouden en weer opzouten. Ik kreeg het er in ieder geval niet warm of koud van toen ik stond te kijken...
pi_38137431
Van mij mag Peter Pan Speedrock wel komen..
www.myspace.com/olk2006
  dinsdag 23 mei 2006 @ 21:28:15 #220
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_38138567
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 19:49 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

Dan nog... Het leek er sterk op of ze even hun ding kwamen doen, handje ophouden en weer opzouten. Ik kreeg het er in ieder geval niet warm of koud van toen ik stond te kijken...
Was op Groezrock dit jaar idem
  dinsdag 23 mei 2006 @ 21:55:06 #221
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_38139772
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 21:03 schreef mberg86 het volgende:
Van mij mag Peter Pan Speedrock wel komen..
dat zo zeer geil zijn
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_38141365
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 19:48 schreef peaceman het volgende:

[..]

Had je verwacht dat ze, geheel tegen de traditie in, alle namen al bekend zouden maken voor dat Pinkpop geweest is? Dat er zoveel namen zijn vrijgegeven is al heel wat. Vorig jaar rond deze tijd wisten we nog niet de helft.
Is dat zodat mensen pinkpop niet allemaal laten vallen als blijkt dat veel van de headliners ook op LL komen ofzo?
(:
  dinsdag 23 mei 2006 @ 22:33:57 #223
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_38141556
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 22:30 schreef nein het volgende:

[..]

Is dat zodat mensen pinkpop niet allemaal laten vallen als blijkt dat veel van de headliners ook op LL komen ofzo?
Mogelijk. Volgens mij is daarom die afspraak er ook. Het is wat dat betreft ook iets nieuws dat Lowlands toch al een hele rits namen bekend gemaakt heeft. Maar ze komen ongetwijfeld nog met een hele rits verrassingen.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 22:35:19 #224
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_38141627
Dat is ook de reden waarom bijv. Dresden Dolls nog niet bevestigd zijn en waarschijnlijk ook Placebo..
  dinsdag 23 mei 2006 @ 22:45:20 #225
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_38142153
Tis te hopen dat ze op Lowlands komen, want waarschijnlijk mis ik ze voor de derde keer in successie op Pinkpop
  dinsdag 23 mei 2006 @ 22:46:33 #226
125053 stefmans
pi_38142216
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 22:35 schreef maniack28 het volgende:
Dat is ook de reden waarom bijv. Dresden Dolls nog niet bevestigd zijn en waarschijnlijk ook Placebo..
Alleen voor Dresden Dolls,Deftones en Tool pak ik Pinkpop mee
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  dinsdag 23 mei 2006 @ 22:53:44 #227
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_38142548
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 22:46 schreef stefmans het volgende:

[..]

Alleen voor Dresden Dolls,Deftones en Tool pak ik Pinkpop mee
Exact de reden waarom ik niet ga.. ga geen 110 euro + eten/drinken+trein voor 3 bands neerleggen
  dinsdag 23 mei 2006 @ 22:54:44 #228
125053 stefmans
pi_38142593
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 22:53 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Exact de reden waarom ik niet ga.. ga geen 110 euro + eten/drinken+trein voor 3 bands neerleggen
Om de een of andere manier vinden mijn Moeder en Vader het kennelijk heel belangrijk dat ik naar festivals ga. En betalen ze regelmatig nog wat geld mee
  dinsdag 23 mei 2006 @ 22:57:12 #229
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_38142735
quote:

[..]

alsof dat de enige goede bands zijn die komen, maar goed, laten we die discussie maar niet weer gaan oprakelen he?!
  dinsdag 23 mei 2006 @ 23:10:48 #230
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_38143462
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 22:57 schreef peaceman het volgende:

[..]

alsof dat de enige goede bands zijn die komen, maar goed, laten we die discussie maar niet weer gaan oprakelen he?!
pi_38143856
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 22:54 schreef stefmans het volgende:

[..]

Om de een of andere manier vinden mijn Moeder en Vader het kennelijk heel belangrijk dat ik naar festivals ga. En betalen ze regelmatig nog wat geld mee
En ik maar hard werken om naar festivals enzo te gaan.
pi_38154035
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 19:49 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

Same here... vond de performance ook niet de moeite waard.
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
  woensdag 24 mei 2006 @ 10:45:41 #233
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_38154066
Ik zit nu in de klas en de organisator houdt een lezing

Ben alleen niet zo fan van deze muziek
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
  woensdag 24 mei 2006 @ 10:47:03 #234
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_38154121
quote:

[..]

tsja het is een keuze... ik zou eerst met een vriendin naar nickelback gaan ... dat was 96 euro!!!!!!! nou dan ga ik liever 4 dagen lowlands voor 120 euro doen
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_38154124
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 22:54 schreef stefmans het volgende:

[..]

Onder het mom van cultureel verantwoorde bezigheden of wat?!
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
pi_38154378
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 10:45 schreef beertenderrr het volgende:
Ik zit nu in de klas en de organisator houdt een lezing

Ben alleen niet zo fan van deze muziek
Kan je niet nog wat nieuwe namen lospeuteren?
AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a
pi_38158381
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 17:25 schreef soul114 het volgende:

[..]

Pixies

Ben [volgens mij] tijdens encore break weggegaan, zodat ik alles MM kon zien (wilde het de hitjes wel eens live horen/show zien): Hoe stom kan je zijn!!

Iemand nog een setlistje of iets van the Pixies, wil weleens weten wat ik heb moeten missen..
Ze speelde in iedergeval 'wave of mutilation'
Voor de rest weet ik het niet meer

maar dan moet ik er ook bijzeggen dat ik eerder ben weggegaan om naar MM te kijken.
  woensdag 24 mei 2006 @ 12:53:11 #238
84341 alsem
ja toch
pi_38158435
pendulum jeah 8)
pi_38169710
pi_38169817
Ik ga niet meer naar lowlands :
de bassist van Arctic Monkeys is het touren even zat.
er zal een andere bassist meekomen
bron:
http://www.nme.com/news/arctic-monkeys/23130
pi_38169899
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 17:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wow, (DJ) Muggs (van Cypress Hill, je weet toch) bevestigd

* Sack_Blabbath doet vreugdedansje
Wat doet hij in z'n eentje dan?!
Weet wel dat hij ook veel produceerd voor anderen, maar niet dat hij solo optreedt...

[ Bericht 2% gewijzigd door DubzOne op 24-05-2006 17:48:47 ]
Last.fm
  Moderator woensdag 24 mei 2006 @ 17:43:47 #242
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_38170125
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 17:34 schreef BeRightBack het volgende:
Ik ga niet meer naar lowlands :
de bassist van Arctic Monkeys is het touren even zat.
er zal een andere bassist meekomen
bron:
http://www.nme.com/news/arctic-monkeys/23130
Omdat de bassist er niet meer inzit ga je niet meer naar Lowlands? Hij is niet eens lekker ofzo
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_38170322
Ben 10 keer naar Lowlands geweest (ook de allereerste keer en die was het best!) , en nu ken ik bijna niks meer.... En toch ga ik dit jaar weer, yeah.
pi_38170355
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 17:37 schreef DubzOne het volgende:

[..]

Wat doet hij in z'n eentje dan?!
Weet wel dat hij veel produceerd voor anderen, maar niet dat hij solo optreedt...
Hier vind je twee MP3-tjes van z'n solo-album uit 2003. Een triphopachtig ding. Maar een paar maanden geleden zou ie een tour doen met GZA (die ze gecanceld hebben) en hebben ze ook samen een cd gemaakt. Ben benieuwd of ie dus nu solo (triphopachtig) komt of dat ie GZA (of andere hiphop-vriendjes van z'n Soul Assasin-project) meeneemt voor een vette hiphopshow. Solo en met vriendjes zijn beide trouwens de moeite. Muggs =
  Moderator woensdag 24 mei 2006 @ 17:51:26 #245
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_38170386
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 17:49 schreef hannelore het volgende:
Ben 10 keer naar Lowlands geweest (ook de allereerste keer en die was het best!) , en nu ken ik bijna niks meer.... En toch ga ik dit jaar weer, yeah.
Misschien kun je je al een beetje inluisteren? Vind het zelf altijd leuk om naar bandjes te gaan die ik al een beetje ken. Hoewel aangenaamd verrast worden ook altijd leuk is natuurlijk
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_38170514
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 17:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Hier vind je twee MP3-tjes van z'n solo-album uit 2003. Een triphopachtig ding. Maar een paar maanden geleden zou ie een tour doen met GZA en hebben ze ook samen een cd gemaakt. Ben benieuwd of ie dus nu solo (triphopachtig) komt of dat ie GZA (of andere hiphop-vriendjes van z'n Soul Assasin-project) meeneemt voor een vette hiphopshow. Solo en met vriendjes zijn beide trouwens de moeite. Muggs =
Vind Soul Assasins ook zeker relaxed! Maar ik zal binnenkort zijn solo-ding eens checken!

Van mij hoeft GZA niet echt mee te komen. Die heb ik één keer gezien en dat was het slechtste HipHop optreden wat ik ooit gezien heb! (terwijl ik hem op CD opzich wel relaxed vind)
Last.fm
pi_38170516
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 17:43 schreef MaJo het volgende:

[..]

Omdat de bassist er niet meer inzit ga je niet meer naar Lowlands? Hij is niet eens lekker ofzo
whaha daar oordeel ik liever niet over, maar ik ga nu niet meer naar lowlands nee.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator woensdag 24 mei 2006 @ 17:57:33 #248
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_38170568
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 17:55 schreef BeRightBack het volgende:

[..]

whaha daar oordeel ik liever niet over, maar ik ga nu niet meer naar lowlands nee.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk zelf dat het onzin is Dan zitten we dus op één lijn
pi_38170592
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 17:57 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik denk zelf dat het onzin is Dan zitten we dus op één lijn
pi_38170642
Op lowlands ga ik ze denk ik wel bekijken, maar 17,50 betalen om ze te zien in Paradiso........
  Moderator woensdag 24 mei 2006 @ 18:04:52 #251
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_38170782
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 18:00 schreef BeRightBack het volgende:
Op lowlands ga ik ze denk ik wel bekijken, maar 17,50 betalen om ze te zien in Paradiso........
17,50 valt toch wel mee? Het optreden viel (mij) overigens wel tegen, terwijl het in de Melkweg heel vet was. Heeft met name met het publiek te maken. Dus als iedereen lekker losgaat op Lowlands dan gaat het goedkomen Weet zelf nog niet eens of ik ze ga zien
pi_38170867
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 18:04 schreef MaJo het volgende:

[..]

17,50 valt toch wel mee? Het optreden viel (mij) overigens wel tegen, terwijl het in de Melkweg heel vet was. Heeft met name met het publiek te maken. Dus als iedereen lekker losgaat op Lowlands dan gaat het goedkomen Weet zelf nog niet eens of ik ze ga zien
Ik vind het teveel voor een bandje dat net een paar nummers heeft uitgebracht.
ik weet het niet, maar op de een of andere manier trekt The Arctic Monkeys mij totaal niet.
pi_38171595
De Yeah Yeah Yeahs gister in de Melkweg was echt geniaal. . Wordt heel erg gaaf op Lowlands, ik weet het zeker.
pi_38182062
Ik vind The Arctic Monkeys best heel aardig, maar ¤17,50 is idd wel wat veel voor een bandje als The Arctic Monkeys..
www.myspace.com/olk2006
pi_38183329
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 18:07 schreef BeRightBack het volgende:

[..]

Ik vind het teveel voor een bandje dat net een paar nummers heeft uitgebracht.
ik weet het niet, maar op de een of andere manier trekt The Arctic Monkeys mij totaal niet.
Precies andersom, mij trekken ze juist enorm aan. Weet zeker dat ik AM zeker een bezoekje ga brengen op Lowlands...
pi_38183576
Jezus, vertel ik jullie net dat er een levende legende naar Lowlands komt, gaan jullie weer lopen ouwehoeren over die eeuwige Arctic Monkeys
pi_38183873
Arctic Monkeys
Last.fm
pi_38186763
Arctic Monkeys
It's log, log. It's big, it's heavy, it's wood. It's log, log. It's better than bad, it's good!
pi_38187292
Arctic Monkeys
(:
pi_38191431
Arctic Monkeys
  donderdag 25 mei 2006 @ 11:44:20 #261
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_38193868
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 10:55 schreef super-muffin het volgende:
Arctic Monkeys
Ik ken ze ook niet goed
pi_38197188
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 12:19 schreef Mathijz het volgende:

[..]

Ik ken ze ook niet goed
pi_38197237
Zullen we het volgende deel gewoon "A Campingflight to Arctic Monkeys 2006, deel 11" noemen?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 25 mei 2006 @ 13:55:29 #265
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_38197337
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 13:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zullen we het volgende deel gewoon "A Campingflight to Arctic Monkeys 2006, deel 11" noemen?
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_38197367
Puik plan. Ik maak em wel
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  donderdag 25 mei 2006 @ 13:56:51 #267
125053 stefmans
pi_38197387
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 13:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
nee! Arctic Monkeys
pi_38197463
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 13:56 schreef stefmans het volgende:

[..]

nee! Arctic Monkeys
Ja! Arctic Monkeys
  donderdag 25 mei 2006 @ 14:00:24 #269
125053 stefmans
pi_38197500
pi_38197747
nee! Arctic Monkeys

Wanneer zullen Fear Factory en Sick of it All eens bekend worden gemaakt?
pi_38197772
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 14:08 schreef Fiama het volgende:

Niet
pi_38197850
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 14:08 schreef Fiama het volgende:
nee! Arctic Monkeys

Is die kans redelijk? Ik hoop het
Er mag wel es wat meer harde muziek tussen..
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_38197953
Naja, ze spelen ook op pukkelpop dus ik dacht van die maken ook wel een grote kans om op LL te spelen.

Kijk ik net op beide sites:
FF:
Fri. 18-Aug. Hasselt, BELGIUM
Venue: Pukkelpop

Sat. 19-Aug. Stuttgart, GERMANY
Venue: Summer Breeze

Fri. 25-Aug. Santiago, Chili
Venue: Teatro Caupolician

Oftewel van Belgie naar zuid duitsland om naar nederland te kachelen...

SOIA:
August 18 2006
Festival Des Z'ecclectiques
St Macaire, France

August 19 2006
Radio Onda D'Urto City
Brecia, Italy

Oftewel van Italië naar Nederland kachelen...

Zucht...die 2 kan ik dus ook wel vergeten
pi_38198573
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 14:13 schreef Fiama het volgende:
Naja, ze spelen ook op pukkelpop dus ik dacht van die maken ook wel een grote kans om op LL te spelen.

Kijk ik net op beide sites:
FF:

[knip]

Oftewel van Belgie naar zuid duitsland om naar nederland te kachelen...

SOIA:

[knip]

Oftewel van Italië naar Nederland kachelen...

Zucht...die 2 kan ik dus ook wel vergeten
D'r zijn wel eens bands geweest die gekkere afstanden hebben afgelegd hoor
pi_38232329
Ik vind het alleen niet echt logisch, maargoed ik hoop dat ze komen. Zou een mooie toevoeging zijn .
pi_38233088

Vers van de pers
  vrijdag 26 mei 2006 @ 15:54:10 #277
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_38234486
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 15:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[afbeelding]

Vers van de pers
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 26 mei 2006 @ 18:18:51 #278
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_38239539
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 15:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[afbeelding]

Vers van de pers
de grijze lay out
DeLuna vindt me dik ;(
pi_38239747
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 18:18 schreef rubbereend het volgende:

[..]

de grijze lay out
Die anderen zijn pas
  vrijdag 26 mei 2006 @ 19:36:58 #280
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_38242411
Zag net ergens dat Pearl jam op lowlands staat.. is dat al vermeld in dit topic? Anders nu dan.. is dit waar?
Tim's LastFM Charts
' I want a easy plateau, some place to rest my head '
pi_38242673
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 19:36 schreef Prep2Fight het volgende:
Zag net ergens dat Pearl jam op lowlands staat.. is dat al vermeld in dit topic? Anders nu dan.. is dit waar?
Nee, dat is (voorlopig nog) onzin. Die komen (waarschijnlijk) niet
  vrijdag 26 mei 2006 @ 19:45:32 #282
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_38242743
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 19:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Nee, dat is (voorlopig nog) onzin. Die komen (waarschijnlijk) niet
dat dacht ik dus ook, maar hoorde het al van 2 mensen vandaag.. kan het alleen nergens terug vinden.
Tim's LastFM Charts
pi_38242961
Ze staan op 29 augustus in de Gelredome. Het lijkt mij ook vrij sterk dat ze komen.
pi_38243006
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 19:45 schreef Prep2Fight het volgende:

[..]

dat dacht ik dus ook, maar hoorde het al van 2 mensen vandaag.. kan het alleen nergens terug vinden.
Die geruchten komen van een uit de duim gezogen lijstje tourdata ergens op een forum. Een aantal sites hebben dat voor waar aangenomen. Je zult nergens iets officieels vinden
pi_38243428
Lees op Graz dat er al 40.000 tickets verkocht zijn. Dat is best veel. .
  vrijdag 26 mei 2006 @ 20:05:06 #286
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_38243522
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 20:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wow, lekker!
Tim's LastFM Charts
  vrijdag 26 mei 2006 @ 20:05:35 #287
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_38243541
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 20:05 schreef Prep2Fight het volgende:

[..]

Wow, lekker!
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 19:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Die geruchten komen van een uit de duim gezogen lijstje tourdata ergens op een forum. Een aantal sites hebben dat voor waar aangenomen. Je zult nergens iets officieels vinden
Dat denk ik dus ook.
Tim's LastFM Charts
  vrijdag 26 mei 2006 @ 20:07:24 #288
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_38243620
quote:
Zoveel tickets, met deze line up?
pi_38243785
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 20:07 schreef Blinker het volgende:

[..]

Zoveel tickets, met deze line up?
Het lijkt mij inderdaad ook niet erg aannemelijk. Zeker niet al 3 maanden van tevoren.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 26 mei 2006 @ 20:11:15 #290
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_38243797
quote:
ik dacht waar blijven die absurde geruchten nou
DeLuna vindt me dik ;(
pi_38244970
40.000? dat geloof ik nooit
pi_38245127
Ik heb dr 35.000 gekocht, dan is het tenminste rustig bij de douches
  vrijdag 26 mei 2006 @ 20:46:53 #293
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_38245170
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 20:45 schreef crossover het volgende:
Ik heb dr 35.000 gekocht, dan is het tenminste rustig bij de douches
Tim's LastFM Charts
pi_38290342
Ik heb de afgelopen dagen 3 keer het gerucht gehoord dat de Chili Peppers komen...
Last.fm
pi_38296223
Een vriend van mij gaat speciaal naar pinkpop voor de RHCP en daarna nog naar Lowlands. Hoop dus dat ze ook op Lowlands komen haha.
Xbox Live: koenpijl
pi_38296366
quote:
Op zondag 28 mei 2006 12:18 schreef koen_pijl het volgende:
Een vriend van mij gaat speciaal naar pinkpop voor de RHCP en daarna nog naar Lowlands. Hoop dus dat ze ook op Lowlands komen haha.
Aug 18, 2006 Denver CO US Pepsi Center Buy Tickets Presale Ended
Aug 21, 2006 Phoenix AZ US Glendale Arena Buy Tickets Presale Ended

Zou er niet van uitgaan, dus. .
pi_38297435
Ik heb liever 3 of 4 leuke "niet zulke dure bandjes" dan 1x de RHCP!
  zondag 28 mei 2006 @ 13:16:04 #298
60404 nein
nerd!
pi_38297881
quote:
Op zondag 28 mei 2006 12:59 schreef Roellio het volgende:
Ik heb liever 3 of 4 leuke "niet zulke dure bandjes" dan 1x de RHCP!
Precies! Er is zat ander leuk materiaal te vinden!

Alleen vind ik het nu wel weer erg lang duren voor er nieuwe bands bekend gemaakt worden. ...en tis nog meer dan een week voordat pinkpop is afgelopen..grr
(:
pi_38297980
Ach, ik ga toch wel. Ik denk dat er, in tegenstelling tot pinkpop, sowiezo wel 30.000 mensen zijn die 'toch wel gaan'.
pi_38298086
quote:
Op zondag 28 mei 2006 13:19 schreef Roellio het volgende:
Ach, ik ga toch wel. Ik denk dat er, in tegenstelling tot pinkpop, sowiezo wel 30.000 mensen zijn die 'toch wel gaan'.
Ha, je bent online: dan kan jij traditiegetrouw de nieuwe openen. Je weet de OP te vinden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')