Pixiesquote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:22 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nick Cave... overgewaardeerdblegh... Pixies trekt me ook niet...
Njah.. ten eerste: er zijn een hoop ripoffs van elkaar, allemaal een beetje dezelfde stijl, net iets andere nummers etc. etc. Franz Ferdinand kon ik waarderen, Kaiser Chiefs ook nog, maar ik heb het idee dat de rest een beetje meelift op hun succes (zoals je vaker ziet bij dit soort hypes). Persoonlijk vind ik het vaak ook nog wat eentonig klinken, maar andere mensen vinden dat weer van punk of metal. 1 of 2 bands Britpop is dus wel ok, maar een heel festivalquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:00 schreef hydraulix het volgende:
Dave Clarke zou echt geweldig zijn! Wanneer gaat hij nou een track opnemen met Miss Djax(Dave Clarke had ooit in een interview gezegd dat hij wel een track met haar wilt opnemen als zij de bassgitaar weer hanteert
) Als je uit je dak ging verleden jaar bij T. Raumschmieren en Vitalic moet je haar zeker niet missen! Technasia mag ook komen (maar dan met een liveset).
Blackstrobe zou ook cool zijn, verleden jaar was Ivan Smagghe echt weergaloos en met Blackstrobe kan het alleen maar beter worden (ik bekijk dus de namen die op Pukkelpop komen). Joost van Bellen zal naar alle waarschijnlijkheid ook weer van de partij zijn.
Ik ben het eigenlijk wel eens met Maniack28 dat er veel Britpop komt. Het valt mij enorm op dat het tegenwoordig een rage is, maar naar mijn mening zijn er veel interessante bandjes die uit Engeland komen en is Britpop ook een ruim begrip met diverse stijlen daarbinnen (The Kooks heeft nu eenmaal een andere stijl dan Arctic Monkeys). Wat vind je dan zo slecht aan Britpop Maniack28?
Vrienden van mij die vroegâh naar LL zijn geweest hoeven er nu ook niet meer heen omdat het allemaal 'commerciele baggerzooi' is en weinig punk. Eigenlijk vind ik ook dat er weinig 'ruige' bands komen. Verleden jaar vond ik het wel een perfect gebalanceerde mix tussen de diverse muziekstijlen hoewel ik het opvallend vond dat er redelijk veel dance geprogrammeerd stond (zowel overdag als 's avonds). Zelf vond ik het wel enorm gaaf, maar ik kan begrijpen dat er wel mensen zijn die dit niet kunnen waarderen.
Beetjequote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het is in elk geval niet de dance die jij in je hoofd hebt. Totaal niet zelfs. Over namen gesproken: ben je echt zo'n maniack?![]()
Erg hequote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Jezus, wat weten jullie dit topic snel vol te spammen zeg![]()
Ach, de OP is weer helemaal up-to-date. Dus spam maar lekker vol die handelquote:
Toch is dat in veel gevallen niet juist. Magic Numbers lijkt niet eens op KC of FF. Editors zijn totaal anders. Belle & Sebastian lijkt ook al niet op de eerder genoemde bands... en nu pak ik er maar een paar uit die zogenaamd allemaal britpop zouden zijn.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:28 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Njah.. ten eerste: er zijn een hoop ripoffs van elkaar, allemaal een beetje dezelfde stijl, net iets andere nummers etc. etc. Franz Ferdinand kon ik waarderen, Kaiser Chiefs ook nog, maar ik heb het idee dat de rest een beetje meelift op hun succes (zoals je vaker ziet bij dit soort hypes). Persoonlijk vind ik het vaak ook nog wat eentonig klinken, maar andere mensen vinden dat weer van punk of metal. 1 of 2 bands Britpop is dus wel ok, maar een heel festival
ja, maar er zijn ook meer bezoekers dan dat jaar.quote:
Tuurlijk lijken ze niet allemaal op elkaar. Maar toch zijn er nu bijvoorbeeld wel twee hippe stromingen waarvan er eentje duidelijk de mosterd bij haalt bij dezelfde Abraham als Franz Ferdinand en de andere duidelijk voorborduurd op bands als Joy Division en co. Die trends zijn toch wel duidelijk te zien in 't genre. En zo zijn er in die wereld altijd wel hypes qua typerende sounds aan de gang.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Toch is dat in veel gevallen niet juist. Magic Numbers lijkt niet eens op KC of FF. Editors zijn totaal anders. Belle & Sebastian lijkt ook al niet op de eerder genoemde bands... en nu pak ik er maar een paar uit die zogenaamd allemaal britpop zouden zijn.
Ik vind dat erg meevallen als ik eerlijk ben. Bands die hoorbaar voortborduren op Joy Division en nu gehyped worden kan ik op 1 hand tellen bijvoorbeeld. En vorig jaar was er maar 1 van op Lowlands.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Tuurlijk lijken ze niet allemaal op elkaar. Maar toch zijn er nu bijvoorbeeld wel twee hippe stromingen waarvan er eentje duidelijk de mosterd bij haalt bij dezelfde Abraham als Franz Ferdinand en de andere duidelijk voorborduurd op bands als Joy Division en co. Die trends zijn toch wel duidelijk te zien in 't genre. En zo zijn er in die wereld altijd wel hypes qua typerende sounds aan de gang.
Ik kan me wel voorstellen dat mensen zich er aan ergeren, maar niet dat ze alles over 1 kamp scheren. Er zit veel spul bij wat niet meer dan redelijk is.quote:Wat dat betreft is die hele britpop wel een stroming die van modegril naar modegril leeft. En alles wat nieuw is gelijk opblaast tot hype en nieuwe Beatles (recent bv: Arctic Monkeys, Libertines en alle erfenissen).
Tja, dat vind ik allemaal prima. Heb er niets mee, maar heb er ook geen last van. Maar ik kan me voorstellen dat mensen zich ergeren aan dat gehype en die enorme vluchtigheid van die scene en de vaak geforceerde semi-modieuse kledingstijlen die elkaar in rap tempo opvolgen.
Mwaw, geen idee hoeveel er daarvan op Lowlands staan. Maar als ik tegen beter weten weer eens iets download dan is het vaak weer van datzelfde geforceerde melancholische gejank met van die neppe synthesizer erdoor heenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vind dat erg meevallen als ik eerlijk ben. Bands die hoorbaar voortborduren op Joy Division en nu gehyped worden kan ik op 1 hand tellen bijvoorbeeld. En vorig jaar was er maar 1 van op Lowlands.
Tja, mij boeit het ook niet. Maar het is wel erg opvallend dat die britpopbandjes ook steeds weer een nieuwe kledingstijl de wereld in moeten flikkeren. Beetje het idee van: om te verhullen dat onze muziek eigenlijk weinig orgineel is doen we net of we wel orgineel zijn door creatief met kleding te zijn.quote:Ik kan me wel voorstellen dat mensen zich er aan ergeren, maar niet dat ze alles over 1 kamp scheren. Er zit veel spul bij wat niet meer dan redelijk is.
Kledingstijlen? Tja daar let ik persoonlijk al helemaal niet op. (ik zou ook niet eens weten wat de mode de afgelopen jaren is geweest)
Ach, Marco wil ik geen hype meer noemen. Na die 60 jaar dat ie al bezig is. Maar goed, hypes worden ook vaak gecreeerd door de media. En die schijnen altijd de Franz Ferdinanden en Arctic Monkeys van deze wereld de hemel in te moeten prijzenquote:En hypes? Ach, het is maar net in hoeverre je je daar zelf door laat beinvloeden. Anders zou ook minstens de helft van de fokkers die in MUZ komen ook fan moeten zijn van Marco Borsato toch?
Ik bedoelde hem ook niet zozeer als hype maar in de zin van: bijna iedereen vindt het mooi, dus moet ik het ook maar mooi vinden, wat evenwel zeker een eigenschap is van een hype.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ach, Marco wil ik geen hype meer noemen. Na die 60 jaar dat ie al bezig is. Maar goed, hypes worden ook vaak gecreeerd door de media. En die schijnen altijd de Franz Ferdinanden en Arctic Monkeys van deze wereld de hemel in te moeten prijzen![]()
Tuurlijk goed is goed. Maar wees eerlijk: de Arctic Monkeys zijn best oke, al zal nooit ook maar een cent besteden aan hun cd's of concerten, maar de nieuwe Beatlesquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik bedoelde hem ook niet zozeer als hype maar in de zin van: bijna iedereen vindt het mooi, dus moet ik het ook maar mooi vinden, wat evenwel zeker een eigenschap is van een hype.
Overigens is het juist wel geinig dat voor veel fokkers juist het woord hype al argwaan opwekt bij bijvoorbeeld de indie-liefhebbers. Soms natuurlijk geheel ten onrechte. Bepaalde bands zijn gewoon goed, gehyped of niet.
Ik ken AM nog niet voldoende om een goed oordeel te vormen, maar dat ze niet de nieuwe Beatles zijn, daar heb ik wel al voldoende voor gehoord. De nieuwe Beatles..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Tuurlijk goed is goed. Maar wees eerlijk: de Arctic Monkeys zijn best oke, al zal nooit ook maar een cent besteden aan hun cd's of concerten, maar de nieuwe Beatles![]()
Je hebt dingen goed vinden en je hebt dingen hypen. Twee totaal verschillende dingen wat mij betreft.
Vergeet niet dat ze duidelijk ouder zijn dan de meeste artiesten op LL.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:19 schreef maniack28 het volgende:
Bad Religion zoog (maar dat ligt aan de liveperformance van de band)
2003 was dan ook wel moddervet...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:19 schreef maniack28 het volgende:
[..]
natuurlijk wel... maar het was bij lange na geen 2003...
Ik hoop ook dit jaar op wat meer hardere bands. Tot op heden doet de line-up me nog vrij weinig. Bands als Mötorhead, Clutch, Turbonegro, of iets dichter bij huis; The Shavers zijn mijns inziens zeker boekbaar! Waar de neuq wachten ze nog op?!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:19 schreef maniack28 het volgende:
Apocalyptica was leuk -->![]()
Bad Religion zoog (maar dat ligt aan de liveperformance van de band) --> indeed
Beatsteaks was supervet - mwah...
Coheed & Cambria overlapte met BR, het einde was aardig --> niet gezien
DKM was cool, zoals altijd --> WTF?! DKM cool afgelopen jaar?! Ik heb ze nog nooit meer aarsch zien zuigen. Wat een kutoptreden was dat! Meer hos- dan moshpit...
Incubus was mwah --> niet gezien
Kaiser Chiefs was cool, maar niet mijn muziek --> goed optreden
Korn zoog --> niet gezien
Marilyn Manson was--> Ghaghagha! MM zoog! Totaal geen chemie met het publiek... Leek wel of ie zwaar vermoeid was.
Mark Foggo's Skasters mogen ze ieder jaar boeken--> Lijkt me duidelijk
Social Distortion rockte de pan uit --> was zeer okee inderdaad
T. Raumschmiere was tof --> check!
Dat was het
edit - afsluiters Foo Fighters waren natuurlijk ook super--> Ik stond toen met een man of 40 bij Quasimodo Jones
![]()
![]()
, wel even de afsluitende nummers van de FF meegepakt.
Had je verwacht dat ze, geheel tegen de traditie in, alle namen al bekend zouden maken voor dat Pinkpop geweest is? Dat er zoveel namen zijn vrijgegeven is al heel wat. Vorig jaar rond deze tijd wisten we nog niet de helft.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:46 schreef SKa_BoSS het volgende:
Waar de neuq wachten ze nog op?!
Dan nog... Het leek er sterk op of ze even hun ding kwamen doen, handje ophouden en weer opzouten. Ik kreeg het er in ieder geval niet warm of koud van toen ik stond te kijken...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:41 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze duidelijk ouder zijn dan de meeste artiesten op LL.
Op die nieuwe live DVD zijn ze wel erg goed trouwens.
Was op Groezrock dit jaar idemquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:49 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Dan nog... Het leek er sterk op of ze even hun ding kwamen doen, handje ophouden en weer opzouten. Ik kreeg het er in ieder geval niet warm of koud van toen ik stond te kijken...
dat zo zeer geil zijnquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:03 schreef mberg86 het volgende:
Van mij mag Peter Pan Speedrock wel komen..
Is dat zodat mensen pinkpop niet allemaal laten vallen als blijkt dat veel van de headliners ook op LL komen ofzo?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Had je verwacht dat ze, geheel tegen de traditie in, alle namen al bekend zouden maken voor dat Pinkpop geweest is? Dat er zoveel namen zijn vrijgegeven is al heel wat. Vorig jaar rond deze tijd wisten we nog niet de helft.
Mogelijk. Volgens mij is daarom die afspraak er ook. Het is wat dat betreft ook iets nieuws dat Lowlands toch al een hele rits namen bekend gemaakt heeft. Maar ze komen ongetwijfeld nog met een hele rits verrassingen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:30 schreef nein het volgende:
[..]
Is dat zodat mensen pinkpop niet allemaal laten vallen als blijkt dat veel van de headliners ook op LL komen ofzo?
Alleen voor Dresden Dolls,Deftones en Tool pak ik Pinkpop meequote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:35 schreef maniack28 het volgende:
Dat is ook de reden waarom bijv. Dresden Dolls nog niet bevestigd zijn en waarschijnlijk ook Placebo..
Exact de reden waarom ik niet ga.. ga geen 110 euro + eten/drinken+trein voor 3 bands neerleggenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:46 schreef stefmans het volgende:
[..]
Alleen voor Dresden Dolls,Deftones en Tool pak ik Pinkpop mee![]()
Om de een of andere manier vinden mijn Moeder en Vader het kennelijk heel belangrijk dat ik naar festivals ga. En betalen ze regelmatig nog wat geld meequote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:53 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Exact de reden waarom ik niet ga.. ga geen 110 euro + eten/drinken+trein voor 3 bands neerleggen
alsof dat de enige goede bands zijn die komen, maar goed, laten we die discussie maar niet weer gaan oprakelen he?!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:53 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Exact de reden waarom ik niet ga.. ga geen 110 euro + eten/drinken+trein voor 3 bands neerleggen
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
alsof dat de enige goede bands zijn die komen, maar goed, laten we die discussie maar niet weer gaan oprakelen he?!![]()
En ik maar hard werken om naar festivals enzo te gaan.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:54 schreef stefmans het volgende:
[..]
Om de een of andere manier vinden mijn Moeder en Vader het kennelijk heel belangrijk dat ik naar festivals ga. En betalen ze regelmatig nog wat geld mee![]()
Same here... vond de performance ook niet de moeite waard.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:49 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Dan nog... Het leek er sterk op of ze even hun ding kwamen doen, handje ophouden en weer opzouten. Ik kreeg het er in ieder geval niet warm of koud van toen ik stond te kijken...
tsja het is een keuze... ik zou eerst met een vriendin naar nickelback gaan ... dat was 96 euro!!!!!!! nou dan ga ik liever 4 dagen lowlands voor 120 euro doenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:53 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Onder het mom van cultureel verantwoorde bezigheden of wat?!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:54 schreef stefmans het volgende:
[..]
Om de een of andere manier vinden mijn Moeder en Vader het kennelijk heel belangrijk dat ik naar festivals ga. En betalen ze regelmatig nog wat geld mee![]()
Kan je niet nog wat nieuwe namen lospeuteren?quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:45 schreef beertenderrr het volgende:
Ik zit nu in de klas en de organisator houdt een lezing
Ben alleen niet zo fan van deze muziek
Ze speelde in iedergeval 'wave of mutilation'quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:25 schreef soul114 het volgende:
[..]
Pixies![]()
Ben [volgens mij] tijdens encore break weggegaan, zodat ik alles MM kon zien (wilde het de hitjes wel eens live horen/show zien): Hoe stom kan je zijn!!
Iemand nog een setlistje of iets van the Pixies, wil weleens weten wat ik heb moeten missen..
Wat doet hij in z'n eentje dan?!quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wow, (DJ) Muggs (van Cypress Hill, je weet toch) bevestigd
* Sack_Blabbath doet vreugdedansje
Omdat de bassist er niet meer inzit ga je niet meer naar Lowlands?quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:34 schreef BeRightBack het volgende:
Ik ga niet meer naar lowlands:
de bassist van Arctic Monkeys is het touren even zat.
er zal een andere bassist meekomen
bron:
http://www.nme.com/news/arctic-monkeys/23130
Hier vind je twee MP3-tjes van z'n solo-album uit 2003. Een triphopachtig ding. Maar een paar maanden geleden zou ie een tour doen met GZA (die ze gecanceld hebben) en hebben ze ook samen een cd gemaakt. Ben benieuwd of ie dus nu solo (triphopachtig) komt of dat ie GZA (of andere hiphop-vriendjes van z'n Soul Assasin-project) meeneemt voor een vette hiphopshow. Solo en met vriendjes zijn beide trouwens de moeite. Muggs =quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:37 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Wat doet hij in z'n eentje dan?!
Weet wel dat hij veel produceerd voor anderen, maar niet dat hij solo optreedt...
Misschien kun je je al een beetje inluisteren? Vind het zelf altijd leuk om naar bandjes te gaan die ik al een beetje ken. Hoewel aangenaamd verrast worden ook altijd leuk is natuurlijkquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:49 schreef hannelore het volgende:
Ben 10 keer naar Lowlands geweest (ook de allereerste keer en die was het best!) , en nu ken ik bijna niks meer.... En toch ga ik dit jaar weer, yeah.
Vind Soul Assasins ook zeker relaxed! Maar ik zal binnenkort zijn solo-ding eens checken!quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hier vind je twee MP3-tjes van z'n solo-album uit 2003. Een triphopachtig ding. Maar een paar maanden geleden zou ie een tour doen met GZA en hebben ze ook samen een cd gemaakt. Ben benieuwd of ie dus nu solo (triphopachtig) komt of dat ie GZA (of andere hiphop-vriendjes van z'n Soul Assasin-project) meeneemt voor een vette hiphopshow. Solo en met vriendjes zijn beide trouwens de moeite. Muggs =![]()
whaha daar oordeel ik liever niet over, maar ik ga nu niet meer naar lowlands nee.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Omdat de bassist er niet meer inzit ga je niet meer naar Lowlands?Hij is niet eens lekker ofzo
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:55 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
whaha daar oordeel ik liever niet over, maar ik ga nu niet meer naar lowlands nee.Ik denk zelf dat het onzin isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan zitten we dus op één lijn
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat het onzin isDan zitten we dus op één lijn
17,50 valt toch wel mee? Het optreden viel (mij) overigens wel tegen, terwijl het in de Melkweg heel vet was. Heeft met name met het publiek te maken. Dus als iedereen lekker losgaat op Lowlands dan gaat het goedkomenquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:00 schreef BeRightBack het volgende:
Op lowlands ga ik ze denk ik wel bekijken, maar 17,50 betalen om ze te zien in Paradiso........
![]()
Ik vind het teveel voor een bandje dat net een paar nummers heeft uitgebracht.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
17,50 valt toch wel mee? Het optreden viel (mij) overigens wel tegen, terwijl het in de Melkweg heel vet was. Heeft met name met het publiek te maken. Dus als iedereen lekker losgaat op Lowlands dan gaat het goedkomenWeet zelf nog niet eens of ik ze ga zien
Precies andersom, mij trekken ze juist enorm aan. Weet zeker dat ik AM zeker een bezoekje ga brengen op Lowlands...quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:07 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
Ik vind het teveel voor een bandje dat net een paar nummers heeft uitgebracht.
ik weet het niet, maar op de een of andere manier trekt The Arctic Monkeys mij totaal niet.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zullen we het volgende deel gewoon "A Campingflight to Arctic Monkeys 2006, deel 11" noemen?
nee! Arctic Monkeysquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zullen we het volgende deel gewoon "A Campingflight to Arctic Monkeys 2006, deel 11" noemen?
Nietquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:08 schreef Fiama het volgende:
Wanneer zullen Fear Factory en Sick of it All eens bekend worden gemaakt?
Is die kans redelijk? Ik hoop hetquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:08 schreef Fiama het volgende:
nee! Arctic Monkeys![]()
Wanneer zullen Fear Factory en Sick of it All eens bekend worden gemaakt?
D'r zijn wel eens bands geweest die gekkere afstanden hebben afgelegd hoorquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:13 schreef Fiama het volgende:
Naja, ze spelen ook op pukkelpop dus ik dacht van die maken ook wel een grote kans om op LL te spelen.
Kijk ik net op beide sites:
FF:
[knip]
Oftewel van Belgie naar zuid duitsland om naar nederland te kachelen...![]()
SOIA:
[knip]
Oftewel van Italië naar Nederland kachelen...![]()
Zucht...die 2 kan ik dus ook wel vergeten![]()
quote:
Die anderen zijn pasquote:
Nee, dat is (voorlopig nog) onzin. Die komen (waarschijnlijk) nietquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:36 schreef Prep2Fight het volgende:
Zag net ergens dat Pearl jam op lowlands staat.. is dat al vermeld in dit topic? Anders nu dan.. is dit waar?
dat dacht ik dus ook, maar hoorde het al van 2 mensen vandaag.. kan het alleen nergens terug vinden.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, dat is (voorlopig nog) onzin. Die komen (waarschijnlijk) niet
Die geruchten komen van een uit de duim gezogen lijstje tourdata ergens op een forum. Een aantal sites hebben dat voor waar aangenomen. Je zult nergens iets officieels vindenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:45 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
dat dacht ik dus ook, maar hoorde het al van 2 mensen vandaag.. kan het alleen nergens terug vinden.
Wow, lekker!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Lees op Graz dat er al 40.000 tickets verkocht zijn. Dat is best veel..
quote:
Dat denk ik dus ook.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die geruchten komen van een uit de duim gezogen lijstje tourdata ergens op een forum. Een aantal sites hebben dat voor waar aangenomen. Je zult nergens iets officieels vinden
Zoveel tickets, met deze line up?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het lijkt mij inderdaad ook niet erg aannemelijk. Zeker niet al 3 maanden van tevoren.quote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:45 schreef crossover het volgende:
Ik heb dr 35.000 gekocht, dan is het tenminste rustig bij de douches![]()
Aug 18, 2006 Denver CO US Pepsi Center Buy Tickets Presale Endedquote:Op zondag 28 mei 2006 12:18 schreef koen_pijl het volgende:
Een vriend van mij gaat speciaal naar pinkpop voor de RHCP en daarna nog naar Lowlands. Hoop dus dat ze ook op Lowlands komen haha.
Precies! Er is zat ander leuk materiaal te vinden!quote:Op zondag 28 mei 2006 12:59 schreef Roellio het volgende:
Ik heb liever 3 of 4 leuke "niet zulke dure bandjes" dan 1x de RHCP!
Ha, je bent online: dan kan jij traditiegetrouw de nieuwe openen. Je weet de OP te vinden?quote:Op zondag 28 mei 2006 13:19 schreef Roellio het volgende:
Ach, ik ga toch wel. Ik denk dat er, in tegenstelling tot pinkpop, sowiezo wel 30.000 mensen zijn die 'toch wel gaan'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |