17,50 valt toch wel mee? Het optreden viel (mij) overigens wel tegen, terwijl het in de Melkweg heel vet was. Heeft met name met het publiek te maken. Dus als iedereen lekker losgaat op Lowlands dan gaat het goedkomenquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:00 schreef BeRightBack het volgende:
Op lowlands ga ik ze denk ik wel bekijken, maar 17,50 betalen om ze te zien in Paradiso........
![]()
Ik vind het teveel voor een bandje dat net een paar nummers heeft uitgebracht.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
17,50 valt toch wel mee? Het optreden viel (mij) overigens wel tegen, terwijl het in de Melkweg heel vet was. Heeft met name met het publiek te maken. Dus als iedereen lekker losgaat op Lowlands dan gaat het goedkomenWeet zelf nog niet eens of ik ze ga zien
Precies andersom, mij trekken ze juist enorm aan. Weet zeker dat ik AM zeker een bezoekje ga brengen op Lowlands...quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:07 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
Ik vind het teveel voor een bandje dat net een paar nummers heeft uitgebracht.
ik weet het niet, maar op de een of andere manier trekt The Arctic Monkeys mij totaal niet.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zullen we het volgende deel gewoon "A Campingflight to Arctic Monkeys 2006, deel 11" noemen?
nee! Arctic Monkeysquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zullen we het volgende deel gewoon "A Campingflight to Arctic Monkeys 2006, deel 11" noemen?
Nietquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:08 schreef Fiama het volgende:
Wanneer zullen Fear Factory en Sick of it All eens bekend worden gemaakt?
Is die kans redelijk? Ik hoop hetquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:08 schreef Fiama het volgende:
nee! Arctic Monkeys![]()
Wanneer zullen Fear Factory en Sick of it All eens bekend worden gemaakt?
D'r zijn wel eens bands geweest die gekkere afstanden hebben afgelegd hoorquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:13 schreef Fiama het volgende:
Naja, ze spelen ook op pukkelpop dus ik dacht van die maken ook wel een grote kans om op LL te spelen.
Kijk ik net op beide sites:
FF:
[knip]
Oftewel van Belgie naar zuid duitsland om naar nederland te kachelen...![]()
SOIA:
[knip]
Oftewel van Italië naar Nederland kachelen...![]()
Zucht...die 2 kan ik dus ook wel vergeten![]()
quote:
Die anderen zijn pasquote:
Nee, dat is (voorlopig nog) onzin. Die komen (waarschijnlijk) nietquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:36 schreef Prep2Fight het volgende:
Zag net ergens dat Pearl jam op lowlands staat.. is dat al vermeld in dit topic? Anders nu dan.. is dit waar?
dat dacht ik dus ook, maar hoorde het al van 2 mensen vandaag.. kan het alleen nergens terug vinden.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, dat is (voorlopig nog) onzin. Die komen (waarschijnlijk) niet
Die geruchten komen van een uit de duim gezogen lijstje tourdata ergens op een forum. Een aantal sites hebben dat voor waar aangenomen. Je zult nergens iets officieels vindenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:45 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
dat dacht ik dus ook, maar hoorde het al van 2 mensen vandaag.. kan het alleen nergens terug vinden.
Wow, lekker!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Lees op Graz dat er al 40.000 tickets verkocht zijn. Dat is best veel..
quote:
Dat denk ik dus ook.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die geruchten komen van een uit de duim gezogen lijstje tourdata ergens op een forum. Een aantal sites hebben dat voor waar aangenomen. Je zult nergens iets officieels vinden
Zoveel tickets, met deze line up?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het lijkt mij inderdaad ook niet erg aannemelijk. Zeker niet al 3 maanden van tevoren.quote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:45 schreef crossover het volgende:
Ik heb dr 35.000 gekocht, dan is het tenminste rustig bij de douches![]()
Aug 18, 2006 Denver CO US Pepsi Center Buy Tickets Presale Endedquote:Op zondag 28 mei 2006 12:18 schreef koen_pijl het volgende:
Een vriend van mij gaat speciaal naar pinkpop voor de RHCP en daarna nog naar Lowlands. Hoop dus dat ze ook op Lowlands komen haha.
Precies! Er is zat ander leuk materiaal te vinden!quote:Op zondag 28 mei 2006 12:59 schreef Roellio het volgende:
Ik heb liever 3 of 4 leuke "niet zulke dure bandjes" dan 1x de RHCP!
Ha, je bent online: dan kan jij traditiegetrouw de nieuwe openen. Je weet de OP te vinden?quote:Op zondag 28 mei 2006 13:19 schreef Roellio het volgende:
Ach, ik ga toch wel. Ik denk dat er, in tegenstelling tot pinkpop, sowiezo wel 30.000 mensen zijn die 'toch wel gaan'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |