Wat doet hij in z'n eentje dan?!quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wow, (DJ) Muggs (van Cypress Hill, je weet toch) bevestigd
* Sack_Blabbath doet vreugdedansje
Omdat de bassist er niet meer inzit ga je niet meer naar Lowlands?quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:34 schreef BeRightBack het volgende:
Ik ga niet meer naar lowlands:
de bassist van Arctic Monkeys is het touren even zat.
er zal een andere bassist meekomen
bron:
http://www.nme.com/news/arctic-monkeys/23130
Hier vind je twee MP3-tjes van z'n solo-album uit 2003. Een triphopachtig ding. Maar een paar maanden geleden zou ie een tour doen met GZA (die ze gecanceld hebben) en hebben ze ook samen een cd gemaakt. Ben benieuwd of ie dus nu solo (triphopachtig) komt of dat ie GZA (of andere hiphop-vriendjes van z'n Soul Assasin-project) meeneemt voor een vette hiphopshow. Solo en met vriendjes zijn beide trouwens de moeite. Muggs =quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:37 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Wat doet hij in z'n eentje dan?!
Weet wel dat hij veel produceerd voor anderen, maar niet dat hij solo optreedt...
Misschien kun je je al een beetje inluisteren? Vind het zelf altijd leuk om naar bandjes te gaan die ik al een beetje ken. Hoewel aangenaamd verrast worden ook altijd leuk is natuurlijkquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:49 schreef hannelore het volgende:
Ben 10 keer naar Lowlands geweest (ook de allereerste keer en die was het best!) , en nu ken ik bijna niks meer.... En toch ga ik dit jaar weer, yeah.
Vind Soul Assasins ook zeker relaxed! Maar ik zal binnenkort zijn solo-ding eens checken!quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hier vind je twee MP3-tjes van z'n solo-album uit 2003. Een triphopachtig ding. Maar een paar maanden geleden zou ie een tour doen met GZA en hebben ze ook samen een cd gemaakt. Ben benieuwd of ie dus nu solo (triphopachtig) komt of dat ie GZA (of andere hiphop-vriendjes van z'n Soul Assasin-project) meeneemt voor een vette hiphopshow. Solo en met vriendjes zijn beide trouwens de moeite. Muggs =![]()
whaha daar oordeel ik liever niet over, maar ik ga nu niet meer naar lowlands nee.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Omdat de bassist er niet meer inzit ga je niet meer naar Lowlands?Hij is niet eens lekker ofzo
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:55 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
whaha daar oordeel ik liever niet over, maar ik ga nu niet meer naar lowlands nee.Ik denk zelf dat het onzin isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan zitten we dus op één lijn
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat het onzin isDan zitten we dus op één lijn
17,50 valt toch wel mee? Het optreden viel (mij) overigens wel tegen, terwijl het in de Melkweg heel vet was. Heeft met name met het publiek te maken. Dus als iedereen lekker losgaat op Lowlands dan gaat het goedkomenquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:00 schreef BeRightBack het volgende:
Op lowlands ga ik ze denk ik wel bekijken, maar 17,50 betalen om ze te zien in Paradiso........
![]()
Ik vind het teveel voor een bandje dat net een paar nummers heeft uitgebracht.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
17,50 valt toch wel mee? Het optreden viel (mij) overigens wel tegen, terwijl het in de Melkweg heel vet was. Heeft met name met het publiek te maken. Dus als iedereen lekker losgaat op Lowlands dan gaat het goedkomenWeet zelf nog niet eens of ik ze ga zien
Precies andersom, mij trekken ze juist enorm aan. Weet zeker dat ik AM zeker een bezoekje ga brengen op Lowlands...quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:07 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
Ik vind het teveel voor een bandje dat net een paar nummers heeft uitgebracht.
ik weet het niet, maar op de een of andere manier trekt The Arctic Monkeys mij totaal niet.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zullen we het volgende deel gewoon "A Campingflight to Arctic Monkeys 2006, deel 11" noemen?
nee! Arctic Monkeysquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zullen we het volgende deel gewoon "A Campingflight to Arctic Monkeys 2006, deel 11" noemen?
Nietquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:08 schreef Fiama het volgende:
Wanneer zullen Fear Factory en Sick of it All eens bekend worden gemaakt?
Is die kans redelijk? Ik hoop hetquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:08 schreef Fiama het volgende:
nee! Arctic Monkeys![]()
Wanneer zullen Fear Factory en Sick of it All eens bekend worden gemaakt?
D'r zijn wel eens bands geweest die gekkere afstanden hebben afgelegd hoorquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:13 schreef Fiama het volgende:
Naja, ze spelen ook op pukkelpop dus ik dacht van die maken ook wel een grote kans om op LL te spelen.
Kijk ik net op beide sites:
FF:
[knip]
Oftewel van Belgie naar zuid duitsland om naar nederland te kachelen...![]()
SOIA:
[knip]
Oftewel van Italië naar Nederland kachelen...![]()
Zucht...die 2 kan ik dus ook wel vergeten![]()
quote:
Die anderen zijn pasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |