17,50 valt toch wel mee? Het optreden viel (mij) overigens wel tegen, terwijl het in de Melkweg heel vet was. Heeft met name met het publiek te maken. Dus als iedereen lekker losgaat op Lowlands dan gaat het goedkomenquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:00 schreef BeRightBack het volgende:
Op lowlands ga ik ze denk ik wel bekijken, maar 17,50 betalen om ze te zien in Paradiso........
![]()
Ik vind het teveel voor een bandje dat net een paar nummers heeft uitgebracht.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
17,50 valt toch wel mee? Het optreden viel (mij) overigens wel tegen, terwijl het in de Melkweg heel vet was. Heeft met name met het publiek te maken. Dus als iedereen lekker losgaat op Lowlands dan gaat het goedkomenWeet zelf nog niet eens of ik ze ga zien
Precies andersom, mij trekken ze juist enorm aan. Weet zeker dat ik AM zeker een bezoekje ga brengen op Lowlands...quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:07 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
Ik vind het teveel voor een bandje dat net een paar nummers heeft uitgebracht.
ik weet het niet, maar op de een of andere manier trekt The Arctic Monkeys mij totaal niet.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zullen we het volgende deel gewoon "A Campingflight to Arctic Monkeys 2006, deel 11" noemen?
nee! Arctic Monkeysquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zullen we het volgende deel gewoon "A Campingflight to Arctic Monkeys 2006, deel 11" noemen?
Nietquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:08 schreef Fiama het volgende:
Wanneer zullen Fear Factory en Sick of it All eens bekend worden gemaakt?
Is die kans redelijk? Ik hoop hetquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:08 schreef Fiama het volgende:
nee! Arctic Monkeys![]()
Wanneer zullen Fear Factory en Sick of it All eens bekend worden gemaakt?
D'r zijn wel eens bands geweest die gekkere afstanden hebben afgelegd hoorquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:13 schreef Fiama het volgende:
Naja, ze spelen ook op pukkelpop dus ik dacht van die maken ook wel een grote kans om op LL te spelen.
Kijk ik net op beide sites:
FF:
[knip]
Oftewel van Belgie naar zuid duitsland om naar nederland te kachelen...![]()
SOIA:
[knip]
Oftewel van Italië naar Nederland kachelen...![]()
Zucht...die 2 kan ik dus ook wel vergeten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |