l Peuple d Herbe, vond ik daarintegen erg goed, en 2 many dj's ook.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]Roni Size viel tegen net als de Audio Bullys
Ik vind Roni Size de laatste jaren sowieso niet echt interessant meer en van de Audio Bullys wist ik dat ze live niks bijzonders doen. Ik vind de producteis van de Audio Bullys over het algemeen wel relaxed maar 'live' is het gewoon een slecht gemixte dj-set met MCquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:19 schreef rubbereend het volgende:
Ja... dat is ook zo!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:20 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat Dance een onderdeel van House is, en dat dat weer is opgesplitst in Techno enz.........
Met een slechte live-MC ook nog eens!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:22 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Ik vind Roni Size de laatste jaren sowieso niet echt interessant meer en van de Audio Bullys wist ik dat ze live niks bijzonders doen. Ik vind de producteis van de Audio Bullys over het algemeen wel relaxed maar 'live' is het gewoon een slecht gemixte dj-set met MC
L Peuple d Herbe helaas gemist... 2 many dj's zette ook wel een leuke set weg iddquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:21 schreef Luni het volgende:
[..]
l Peuple d Herbe, vond ik daarintegen erg goed, en 2 many dj's ook.
Roni Size viel zwaar tegen inderdaad. Ik ben voortijdig maar weer weggegaan. Ik ben wel benieuwd naar Pendulum dit jaar. Van wat ik er van gehoord heb beloofd dat wel een goed feestje te worden!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:19 schreef rubbereend het volgende:
dat heb ik niet gehaald, 2many dj's. Toen lag ik dronken in mn tentquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:21 schreef Luni het volgende:
[..]
l Peuple d Herbe, vond ik daarintegen erg goed, en 2 many dj's ook.
probleem was dat hun optreden een week eerder op het eindfeest van FFWD geweldig wasquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:22 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Ik vind Roni Size de laatste jaren sowieso niet echt interessant meer en van de Audio Bullys wist ik dat ze live niks bijzonders doen. Ik vind de producteis van de Audio Bullys over het algemeen wel relaxed maar 'live' is het gewoon een slecht gemixte dj-set met MC
Eind jaren 70 is House ontstaan in de, voornamelijk zwarte gay scene, in Chicago. Die muziek die daar werd gedraaid noemde ze house, omdat die feesten meestal plaatsvonden in een 'warehouse' . Jaren later zijn er steeds meer hardere stromingen bijgekomen die ze onder de noemer dance hebben geplaatst. Dance ligt dus in het verlengde van house...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:26 schreef Luni het volgende:
[..]
Waar is house dan volgens jou in opgespitst?
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:04 schreef rubbereend het volgende:
Kraftwerk heeft ook nog steeds ruimte voor Lowlands volgens hun agenda
ze staan de 19e oa. SMS dus dan kunnen ze Lowlands ook doen!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:06 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Volgens mij doen zij helaas niet echt veel meer optreden... op het STRP festival in Eindhoven draaide wel een lid van Kraftwerk. Dus misschien ook iets voor LL! Al zijn één naam van Kraftwerk het LL-publiek niet veel zeggen
Laten we het hopen!!!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze staan de 19e oa. SMS dus dan kunnen ze Lowlands ook doen!
Denk het ook... maar misschien zouden Massive Attack of Kraftwerk eventueel de Bravo kunnen afsluitenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:16 schreef rubbereend het volgende:
probleem is dat er denk ik al wel 2 dagafsluiters bekend zijn voor de Alpha. Neem tenminste aan Massive Attack en Muse een dag zullen afsluiten.
ajb niet dat wordt veel te druk net als destijds de drukte bij Molokoquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:21 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Denk het ook... maar misschien zouden Massive Attack of Kraftwerk eventueel de Bravo kunnen afsluiten
Dat zit er dan wel dik in ja, maarja... om om die reden Kraftwerk eventueel niet te boeken zou ook zonde zijn!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ajb niet dat wordt veel te druk net als destijds de drukte bij Moloko
inderdaad, of eerst Massive Attack en daarna Kraftwerk in de Alphaquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:27 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Dat zit er dan wel dik in ja, maarja... om om die reden Kraftwerk eventueel niet te boeken zou ook zonde zijn!
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, of eerst Massive Attack en daarna Kraftwerk in de Alpha
Bravo is nu toch groter?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ajb niet dat wordt veel te druk net als destijds de drukte bij Moloko
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |