Tuurlijk was die eerder, die is al gepost voor het topic vol zat.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:47 schreef Koningin het volgende:
Deze was eerder, gooi die van mij maar dicht dan.
Wij eten macaroni vanavond
Jummie. Ik verheug me er alweer op.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:02 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond haal ik lekkere Döner Kebab op Haarlem CS, ipv dat er gekookt wordt
Wat is dat voor lekkers?quote:
quote:
Poeh, 30 gram, das best veel, euh ff denkenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:21 schreef shmoopy het volgende:
Piet!
Nu ik je toch spreek, ik moet voor een recept 30 gram zout hebben, maar mijn weegschaal is niet zo nauwkeurig, weet jij hoe je dat afmeet, aan theelepels ofzo?
Dat vond ik dus ook.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Poeh, 30 gram, das best veel, euh ff denken
Waar is het voor?
Goedgekeurdquote:Op zaterdag 20 mei 2006 10:05 schreef PdeHoog het volgende:
Vanavond lamsstoofpot dus.
Zou op een pond meel max een 10 gram zout doen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:39 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook.
Het is voor een broodrecept van Jamie Oliver, wilde het eens proberen.
Dank je voor de link.
dat is luxe voor een studentje.quote:Op zondag 21 mei 2006 18:01 schreef Whoho het volgende:
mijn zondagse maaltijd op mijn studentenkamertje
[afbeelding]
boontjes, krieltjes met zomerdressing en een pepersteakje
quote:Op zondag 21 mei 2006 18:01 schreef Whoho het volgende:
mijn zondagse maaltijd op mijn studentenkamertje
[afbeelding]
boontjes, krieltjes met zomerdressing en een pepersteakje![]()
quote:Op zondag 21 mei 2006 15:38 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond gegrildebakken kabeljauw, worteltjes met sausje en basmatirijst.
Ja...of heb jij een doperwten plantage waar jij je dorperwten vandaan haalt?quote:Op maandag 22 mei 2006 00:35 schreef golfer het volgende:
Doperwten uit blik ofzo?
En dat lappie vlees is zeker geen kogelbiefstuk.
Dus hij moet een foto maken van jouw kogelbiefstuk die je al op hebt?quote:
Sorry. No can do.quote:Op maandag 22 mei 2006 01:00 schreef editor2 het volgende:
Ken me niet zoveel schelen hoe hij het doet. Vind het altijd raar als iemand
zomaar iets roept en zonder het bewijs op tafel te leggen. Iedereen kan wel
van alles roepen. Ik zal toch wel weten wat ik eet en geprepareerd heb?
Dus als hij zo zeker is dat het geen kogelbiefstuk is dan wil ik weleens zien
waar dat op gebasseerd is. Mischien heeft hij zelf een kogelstukje in zijn vriezer
liggen ter verificatie.![]()
Lekker! Echte Engelse worstjes, zijn die ook in Nederland te krijgen dan?quote:Op maandag 22 mei 2006 10:59 schreef ruby het volgende:
Zometeen ga ik geroosterd brood met Engelse worstjes en gebakken ei eten.
we werden er goed verzorgdquote:Op maandag 22 mei 2006 16:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ben vanavond bij de musical awards, ben benieuwd wat ik te eten krijg
Tartaartje met veel geb.kastanje champignons erbij als groente...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:43 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb vanavond zin in gepofte aardappel
Rest zie ik wel in de supermarkt.
Ik bespeur hier iets van opschepperijquote:Op maandag 22 mei 2006 16:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ben vanavond bij de musical awards, ben benieuwd wat ik te eten krijg
Is ook leuk om mee te maken maar totaal overbodig om te vermelden. Vandaarquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:18 schreef hippo-clippo het volgende:
ach is toch leuk voor haar om mee te maken![]()
Ik ga vanavond zelf iets van pasta eten ofzo. Zie zo wel in de winkel
quote:Tartaartje met veel geb.kastanje champignons erbij als groente...
Creme fraiche voor de aard.
Klinkt in ieder geval wel lekkerquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:36 schreef iamredleader het volgende:
..
Een small fry is een dubbele omelet, gebakken bonen, 4 worstjes, flink wat dikke friet en een beetje salade
Het is heerlijk, en niet duur, met een pint bier erbij ben ik helemaal gelukkig zie sig...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:24 schreef hippo-clippo het volgende:
Klinkt in ieder geval wel lekkeren ongezond idd
Zijn dat mosselen ? Lijkt wel alsof er schelpen op het achterste bord liggen !?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:35 schreef editor2 het volgende:
Gisteravond genuttigd: Aardappel/aubergine schotel met
lamsvlees,rijst en gebakken mosselen en sla.
Heel wilde rijstquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:57 schreef golfer het volgende:
Vanavond: geroerbakte kipreepjes, Japanse wokgroentenmix en rijst.![]()
is het daar niet een beetje vroeg voor?quote:Op donderdag 25 mei 2006 09:54 schreef Jaguarized het volgende:
Net salade, aardappelschijfjes, ei en pork gehad. Straks chocolade en caramel ijs.
Niet als het hier 10 uur later dan in NL is.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:47 schreef Chielus het volgende:
[..]
is het daar niet een beetje vroeg voor?
aha, Tja, je leest niet automatisch iedereen z'n gegevens. Beetje lekker eten daar in Nieuw Zeeland?quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Niet als het hier 10 uur later dan in NL is.![]()
Ik heb het lokale spul al wel gehad, zoete aardappel is niet mijn ding. Verder is het prima te doen en ook redelijk goedkoop. Heb 8 lappen vlees voor 4,70 euro omgerekend.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:50 schreef Chielus het volgende:
[..]
aha, Tja, je leest niet automatisch iedereen z'n gegevens. Beetje lekker eten daar in Nieuw Zeeland?
Lamsvlees?? (quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb het lokale spul al wel gehad, zoete aardappel is niet mijn ding. Verder is het prima te doen en ook redelijk goedkoop. Heb 8 lappen vlees voor 4,70 euro omgerekend.
Het is vooral de Britse keuken maar ook de Amerikaanse ketens zijn hier goed vertegenwoordigd. Lamsvlees heb ik 2 weken terug gehaald. Voor 10 dollar = 5 euro had ik 7 lapjes in honey mint & rosemarin marinade.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:56 schreef Chielus het volgende:
[..]
Lamsvlees?? () Dus dat is veel BBQ-en neem ik aan.
Is het een beetje te vergelijken met de Europeese keuken of zijn er meer americaanse invloeden.
haha, grappig ... ik heb net een paar espresso naar binnen gewerkt en ik dadelijk een brood maken (heb geen bbm, dus alles met de blote hand!)quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:40 schreef kabouter.muts het volgende:
Ben brood aan het maken (kneden in bbm en afbakken in oven) en drink nu kopje espresso.
hi Bluezz, kijk anders even op mn linkje naar recepten, misschien zie je iets lekkers!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:19 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb inspiratie nodig voor vanavond en het weekend
* Bluezz gaat flink lezen in CUL !
Beterschap.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:40 schreef Damzkieee het volgende:
Vanmiddag brood zonder korst. Vanavond: witte bonen in tomatensaus met knakworst en pasta...Ben aan mn amandelen geopereerd
Vrijdagmidagsnackbijdegriek.jpgquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:55 schreef editor2 het volgende:
@ piet: groene asperges. Zacht koken en inzouten bij drooglegging. Zaalig!
Zojuist wat warms bij de Portugees gegeten.
Gevulde tomaat,tomaten-salade & visfilet met frites. Apart en zeer geslaagd voor een keer.
Hmmmm...ik zat zelf aan kabeljauw te denken, maar zalm is ook een optiequote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:32 schreef Jaguarized het volgende:
Zalm in een mosterdsausje, is dat te doen?
Ik heb dan weer een koekenpan.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmmm...ik zat zelf aan kabeljauw te denken, maar zalm is ook een optieEn dan de zalm op de grillpan
![]()
Ik heb nog geen flauw ideequote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb dan weer een koekenpan.Hoe maak je het mostersausje? Mayo en mosterd met hele korrels oid?
Hey leuk, we zijn net terug van boodschappen doen, en zit met een courgette, wat ik daar mee ga doen, zie ik bij jouw linkje dit http://kookpunt.mysites.nl/index.php?id=64704&PageID=197613quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:37 schreef ki_ki het volgende:
hi Bluezz, kijk anders even op mn linkje naar recepten, misschien zie je iets lekkers!
leuk héé!!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hey leuk, we zijn net terug van boodschappen doen, en zit met een courgette, wat ik daar mee ga doen, zie ik bij jouw linkje dit http://kookpunt.mysites.nl/index.php?id=64704&PageID=197613
Vandaag eten we :
Tilapia!
met stoomgroente en wilde rijst.
Witte kan je hier op iedere straathoek kakelvers kopen, direct uit de grond de pan in, maar groenen zijn hier niet te krijgen. Maf eigenlijk maar het is zo.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:55 schreef editor2 het volgende:
@ piet: groene asperges. Zacht koken en inzouten bij drooglegging. Zaalig!
Vast wel, Bluezz...maar dit keer niet door mijquote:
Het was heerlijk:quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hey leuk, we zijn net terug van boodschappen doen, en zit met een courgette, wat ik daar mee ga doen, zie ik bij jouw linkje dit http://kookpunt.mysites.nl/index.php?id=64704&PageID=197613
Vandaag eten we :
Tilapia!
met stoomgroente en wilde rijst.
Sure.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:59 schreef editor2 het volgende:
dus typte ik Portugal in als de dumbo dat ik ben.[/sub]
Dat soort vragen mag je niet stellen.quote:
Jij wel dan Staticquote:
O, ja?quote:
Stel ik ze?quote:
Neequote:
Klint wel erg goedquote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:14 schreef speknek het volgende:
Gewoon heel. Het is meer garnering. Je kan ook een suikerrand, zoals bij een Margharita, aan het glas toevoegen
.
Cranberry cocktail was erg lekker, en makkelijk qua ingredienten. Echt een aanrader!quote:
Geen vlees of vis erbijquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:14 schreef LittleIcequeen het volgende:
Mijn menu voor de komende week:
Morgen: Brood
Maandag: Witte bonen in tomatensaus met aardappels
Dinsdag: Gele bonen met aardappels
Woensdag: Brood
Donderdag: Groene bonen met aardappels
Vrijdag: Rode kool met aardappels
Nee, had extra uitgaven deze maand dus laatste week voordat ik m`n loon weer heb eet ik gewoon simpel alleen aardappels en groente.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Geen vlees of vis erbij
Vandaag had ik broodjes gezond.
Cizbiz ! Dusquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:44 schreef Bluezz het volgende:
Cizbiz staat er vanavond op het programma
Das turks voor gehaktkoekjes
Daarbij eten we gegrilde courgetteschijven, en koude pasta salade
Ziet er ong. zo uit (zonder de saus dan)
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |