haha, grappig ... ik heb net een paar espresso naar binnen gewerkt en ik dadelijk een brood maken (heb geen bbm, dus alles met de blote hand!)quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:40 schreef kabouter.muts het volgende:
Ben brood aan het maken (kneden in bbm en afbakken in oven) en drink nu kopje espresso.
hi Bluezz, kijk anders even op mn linkje naar recepten, misschien zie je iets lekkers!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:19 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb inspiratie nodig voor vanavond en het weekend
* Bluezz gaat flink lezen in CUL !
Beterschap.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:40 schreef Damzkieee het volgende:
Vanmiddag brood zonder korst. Vanavond: witte bonen in tomatensaus met knakworst en pasta...Ben aan mn amandelen geopereerd
Vrijdagmidagsnackbijdegriek.jpgquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:55 schreef editor2 het volgende:
@ piet: groene asperges. Zacht koken en inzouten bij drooglegging. Zaalig!
Zojuist wat warms bij de Portugees gegeten.
Gevulde tomaat,tomaten-salade & visfilet met frites. Apart en zeer geslaagd voor een keer.
Hmmmm...ik zat zelf aan kabeljauw te denken, maar zalm is ook een optiequote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:32 schreef Jaguarized het volgende:
Zalm in een mosterdsausje, is dat te doen?
Ik heb dan weer een koekenpan.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmmm...ik zat zelf aan kabeljauw te denken, maar zalm is ook een optieEn dan de zalm op de grillpan
![]()
Ik heb nog geen flauw ideequote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb dan weer een koekenpan.Hoe maak je het mostersausje? Mayo en mosterd met hele korrels oid?
Hey leuk, we zijn net terug van boodschappen doen, en zit met een courgette, wat ik daar mee ga doen, zie ik bij jouw linkje dit http://kookpunt.mysites.nl/index.php?id=64704&PageID=197613quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:37 schreef ki_ki het volgende:
hi Bluezz, kijk anders even op mn linkje naar recepten, misschien zie je iets lekkers!
leuk héé!!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hey leuk, we zijn net terug van boodschappen doen, en zit met een courgette, wat ik daar mee ga doen, zie ik bij jouw linkje dit http://kookpunt.mysites.nl/index.php?id=64704&PageID=197613
Vandaag eten we :
Tilapia!
met stoomgroente en wilde rijst.
Witte kan je hier op iedere straathoek kakelvers kopen, direct uit de grond de pan in, maar groenen zijn hier niet te krijgen. Maf eigenlijk maar het is zo.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:55 schreef editor2 het volgende:
@ piet: groene asperges. Zacht koken en inzouten bij drooglegging. Zaalig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |