Is ook leuk om mee te maken maar totaal overbodig om te vermelden. Vandaarquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:18 schreef hippo-clippo het volgende:
ach is toch leuk voor haar om mee te maken![]()
Ik ga vanavond zelf iets van pasta eten ofzo. Zie zo wel in de winkel
quote:Tartaartje met veel geb.kastanje champignons erbij als groente...
Creme fraiche voor de aard.
Klinkt in ieder geval wel lekkerquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:36 schreef iamredleader het volgende:
..
Een small fry is een dubbele omelet, gebakken bonen, 4 worstjes, flink wat dikke friet en een beetje salade
Het is heerlijk, en niet duur, met een pint bier erbij ben ik helemaal gelukkig zie sig...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:24 schreef hippo-clippo het volgende:
Klinkt in ieder geval wel lekkeren ongezond idd
Zijn dat mosselen ? Lijkt wel alsof er schelpen op het achterste bord liggen !?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:35 schreef editor2 het volgende:
Gisteravond genuttigd: Aardappel/aubergine schotel met
lamsvlees,rijst en gebakken mosselen en sla.
Heel wilde rijstquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:57 schreef golfer het volgende:
Vanavond: geroerbakte kipreepjes, Japanse wokgroentenmix en rijst.![]()
is het daar niet een beetje vroeg voor?quote:Op donderdag 25 mei 2006 09:54 schreef Jaguarized het volgende:
Net salade, aardappelschijfjes, ei en pork gehad. Straks chocolade en caramel ijs.
Niet als het hier 10 uur later dan in NL is.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:47 schreef Chielus het volgende:
[..]
is het daar niet een beetje vroeg voor?
aha, Tja, je leest niet automatisch iedereen z'n gegevens. Beetje lekker eten daar in Nieuw Zeeland?quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Niet als het hier 10 uur later dan in NL is.![]()
Ik heb het lokale spul al wel gehad, zoete aardappel is niet mijn ding. Verder is het prima te doen en ook redelijk goedkoop. Heb 8 lappen vlees voor 4,70 euro omgerekend.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:50 schreef Chielus het volgende:
[..]
aha, Tja, je leest niet automatisch iedereen z'n gegevens. Beetje lekker eten daar in Nieuw Zeeland?
Lamsvlees?? (quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb het lokale spul al wel gehad, zoete aardappel is niet mijn ding. Verder is het prima te doen en ook redelijk goedkoop. Heb 8 lappen vlees voor 4,70 euro omgerekend.
Het is vooral de Britse keuken maar ook de Amerikaanse ketens zijn hier goed vertegenwoordigd. Lamsvlees heb ik 2 weken terug gehaald. Voor 10 dollar = 5 euro had ik 7 lapjes in honey mint & rosemarin marinade.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:56 schreef Chielus het volgende:
[..]
Lamsvlees?? () Dus dat is veel BBQ-en neem ik aan.
Is het een beetje te vergelijken met de Europeese keuken of zijn er meer americaanse invloeden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |