quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:52 schreef Adik het volgende:
ik wil het ik wil het ik wil het
[afbeelding]
Dat had jij er al ingezet, maar is 't heel verkeerd als ik vraag wat 't betekent? Ik kan 't namelijk nergens terugvindenquote:
Die is dan ook vanquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:32 schreef Jaytonism het volgende:
Ik vind die van Cocu nog steeds 1 van de mooisten.
Haha thanksquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:36 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Anders doe je effe niet zo ongeduldig......
[afbeelding] >> [afbeelding]
Passend (5 kb, .gif)quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:36 schreef NeoPhythe het volgende:
iemand die cookiemonster oranje maken kan met een NLse vlag als BG ?heb atm geen tijd voor Photoshop
Sehr schön! Danke!quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:26 schreef Noorman het volgende:
[..]
Moeilijke, hoor.![]()
Passend (4 kb, .gif)
[afbeelding]
Niet-passend (uploaden via web dus, 25 kb, .jpg)
[afbeelding]
Hehe, sorry. Ik vind het overdwars best kunnen soms.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:25 schreef WebForce het volgende:
[..]
Sehr schön! Danke!
Können die streifen auch andersum? Jetzt bin ich Frankreich
Done
quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:26 schreef Noorman het volgende:
[..]
Hehe, sorry. Ik vind het overdwars best kunnen soms.![]()
Dat is wat hij zei in z'n ice tea reclame het betekend: heb je het begrepen?quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:19 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Dat had jij er al ingezet, maar is 't heel verkeerd als ik vraag wat 't betekent? Ik kan 't namelijk nergens terugvinden![]()
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:14 schreef ScottTracy het volgende:
Zou iemand Scott Tracy een oranje pakje en een rood-wit-blauwe achtergrond kunnen geven?![]()
nog niet, maar ik wil er wel een makenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:39 schreef A.Petacchi het volgende:
Weebl, heb je ook zo een van Italie met de namen en rugnummers?![]()
Ai giocatori convocati sono stati assegnati i seguenti numeri di maglia: 1 Buffon, 2 Zaccardo, 3 Grosso, 4 De Rossi, 5 Cannavaro, 6 Barzagli, 7 Del Piero, 8 Gattuso, 9 Toni, 10 Totti, 11 Gilardino, 12 Peruzzi, 13 Nesta, 14 Amelia, 15 Iaquinta, 16 Camoranesi, 17 Barone, 18 Inzaghi, 19 Zambrotta, 20 Perrotta, 21 Pirlo, 22 Oddo, 23 Materazzi.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:50 schreef WeebI het volgende:
[..]
nog niet, maar ik wil er wel een maken
weet jij waar ik de rugnummers kan vinden?
ik ga er nu mee bezig!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:27 schreef A.Petacchi het volgende:
[..]
Ai giocatori convocati sono stati assegnati i seguenti numeri di maglia: 1 Buffon, 2 Zaccardo, 3 Grosso, 4 De Rossi, 5 Cannavaro, 6 Barzagli, 7 Del Piero, 8 Gattuso, 9 Toni, 10 Totti, 11 Gilardino, 12 Peruzzi, 13 Nesta, 14 Amelia, 15 Iaquinta, 16 Camoranesi, 17 Barone, 18 Inzaghi, 19 Zambrotta, 20 Perrotta, 21 Pirlo, 22 Oddo, 23 Materazzi.![]()
Bedankt! Hij is erg mooi, iedereen die wil mag hem gebruiken neem ik aan?quote:
Wat klinkt dat toch altijd opwindend uit jouw mond.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:28 schreef Jojogirl het volgende:
Ik ben er ook al helemaal klaar voor.
uiteraard.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:26 schreef A.Petacchi het volgende:
[..]
Bedankt! Hij is erg mooi, iedereen die wil mag hem gebruiken neem ik aan?
Hi lieverdquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:30 schreef kasper het volgende:
[..]
Wat klinkt dat toch altijd opwindend uit jouw mond.![]()
![]()
![]()
hmmm, man uit Scheveningen, ik pas !quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:08 schreef SolidasRock het volgende:
Ik wil mijn avatar de gebieden die nu zwart zijn oranje kleuren, als tegenprestratie krijg je een zoentje van me en mag je aan me tietjes zitten!!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, het liefst een oranje versie van mijn huidige icon..quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:45 schreef Tha_Flash het volgende:
Zelf ff hosten ergens :
[afbeelding]
of wil je iets anders ?
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:35 schreef Tha_Flash het volgende:
@ Solidasrock : [afbeelding]Ik zal je wel ff een *.rar mailenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bedankt voor de wijziging![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
... ikquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:19 schreef Yeahinho het volgende:
Velen gingen u al voor, zoals o.a...
Passend (3 kb, .gif)quote:Op maandag 22 mei 2006 02:31 schreef Heatseeker het volgende:
Ik wil ook wel een WK icoon.
Passend (3 kb, .gif)quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:41 schreef dvdfreak het volgende:
Kan iemand deze maken?
[afbeelding] naar dit [afbeelding]
Ik bedoelde zoietsquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:02 schreef Noorman het volgende:
[..]
Passend (3 kb, .gif)
[afbeelding]
Niet-passend (te gebruiken als web-icon, 20 kb, .jpg)
[afbeelding]
![]()
Hoe krijg je het toch steeds voor elkaar om een simpel jpg-icoontje van tientallen kb's te maken?! Bij mij zijn dit soort dingen hooguit een paar kb, zelfs op de beste kwaliteit... hoe sla jij ze op?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:02 schreef Noorman het volgende:
[..]
Passend (3 kb, .gif)
[afbeelding]
Niet-passend (te gebruiken als web-icon, 20 kb, .jpg)
[afbeelding]
![]()
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:22 schreef ElmarO het volgende:
Zou iemand die van mij WK-waardig kunnen maken. Ik laat het aan de makers hun eigen creativiteit over wat ze er van maken.
Topquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:16 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
[afbeelding] >> [afbeelding]
Nog uploadbaar ook.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 09:17 schreef leejow het volgende:
[..]
Ja, het liefst een oranje versie van mijn huidige icon..
Voor jou hetzelfde recept:quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:25 schreef Max-Westerman het volgende:
Kan iemand iets met die van mij doen?
Iets met natuurlijk Nederland of Zweden?
quote:Op zondag 21 mei 2006 20:11 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[afbeelding]
Die, maar dan in Ghana vorm?
Iis dat mogelijk?
Hij is aardig gelukt al zeg ik het zelf:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.>>
Ik weet het niet.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:00 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hoe krijg je het toch steeds voor elkaar om een simpel jpg-icoontje van tientallen kb's te maken?! Bij mij zijn dit soort dingen hooguit een paar kb, zelfs op de beste kwaliteit... hoe sla jij ze op?
quote:Op zondag 21 mei 2006 21:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Niemand iets met Drizzt?
Drizzt mag oranje (haar moet wel wit blijven) worden, met een wapperende driekleur achter hem
quote:Op maandag 22 mei 2006 02:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
... ik
Ik wil wel een WK-icoontje
Misschien wil ik wel een reserve-icoon met deze in plaats van ioor
[afbeelding]
en dan WK-style...
En als dat te ingewikkie is, of teveel werk, dan ben ben ik ook erg gelukkig met een ornaje-aanpassing op m'n huidige icon hoor
Alvast bedankt weer
quote:Op zondag 21 mei 2006 20:11 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[afbeelding]
Die, maar dan in Ghana vorm?
Iis dat mogelijk?
Zomaar mijn eigen gemaakte icoon tonen????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit was een topsecret icoon!![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:44 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hij is aardig gelukt al zeg ik het zelf:
[afbeelding] >> [afbeelding]Copyright schendingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooiquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:31 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Voor jou hetzelfde recept:
[afbeelding] >> [afbeelding] >> [afbeelding]
\o/ die betere versiequote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:24 schreef Yeahinho het volgende:
[..]>> betere versie [afbeelding] >> zoiets? [afbeelding]
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:07 schreef iamredleader het volgende:
Ik zou graag m'n icon met rood-wit-blauwe achtergrond willen, en de witte strepen van de panda in het oranje. Zou iemand dat voor me willen doen? Dan zet ik als dank iets aardigs in m'n sig!
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:44 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hij is aardig gelukt al zeg ik het zelf:
[afbeelding] >> [afbeelding]TyfusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dikke zoen (K)
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:16 schreef Bos81 het volgende:
Ik kan als mod van dit forum eigenlijk niet achterblijven, vind ik.
Dus zou een van jullie van Rataplan een Oranjesupporter kunnen maken? Hoeft niet al te veel poespas. Een vlaggetje hier en oranjekleurtje daar vind ik al goed. Hoewel iets op zijn kop (pruik of petje) me ook wel leuk lijkt.
Link naar het plaatje
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:55 schreef WEST het volgende:
kunnen jullie iets met oranje en het ajjax logo doen?
quote:
okquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:27 schreef Stampie22 het volgende:
Is er iemand bereid om onderstaand icoontje te maken van Costa Rica?
[afbeelding]
Mijn dank is groot
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:27 schreef Stampie22 het volgende:
Is er iemand bereid om onderstaand icoontje te maken van Costa Rica?
[afbeelding]
Mijn dank is groot
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:12 schreef stefmans het volgende:
WeebI ik heb een vraagje aan jou![]()
zou je voor mij zo'n avatar kunnen maken als jij hebt maar dan met de selectie van Oekraïne.![]()
Doel: Sjovkovski, Pjatov, Sjoest
Verdediging: Nesmatsjni, Vasjtsjioek, Fjodorov, Jeserski, Roesol, Sviderski , Tsjigrinski.
Middenveld: Timosjtsjoek, Goesjev, Rotan, Nazarenko, Sjelajev, Hoesin, Kalinitsjenko
Aanval: Voronin, Milevski, Rebro, Vorobei, Belik, Shevchenko.
Rugnummers hoef ik niet.
Alvast bedankt![]()
Nee die vind ik niet zo belangrijkquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:19 schreef WeebI het volgende:
[..]
[afbeelding]
@ Stefmans, ik zie die van jou nu pas, ik zal die ook wel doen dan.
Geen rugnummers?
quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:15 schreef Asmodian het volgende:
Wow, jullie zijn wel briljant bezig hier. Als iemand er tijd voor heeft, zou het dan misschien mogelijk zijn iets met mijn avatar te doen? Pretty please? With sugar on top?![]()
Anders neem je gewoon een icoontje met normaal formaatquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:39 schreef torpie het volgende:
Als er iemand tijd/zin heeft om voor mij een icoontje in elkaar te knutselen graag!!![]()
(mn huidig gasje mag opzicht wel wat kleiner indien mogelijk)
alvast bedankt![]()
Even tussendoor:quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:54 schreef Phunikz het volgende:
kan iemand deze een beetje pimpen..beetje mooiere kleur oranje enzo...iets creatiever
alvast bedankt!!!
[afbeelding]
(en de juiste grootte enzo)
quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:42 schreef Ome_Merde het volgende:
kan iemand mijn avatar ook oranje/wk2006 pimpen ?
de grootte mag eigenlijk niet gewijzigd worden i.v.m boardpolicies
[afbeelding]
ik ben toch benieuwd
merDe
sta ik nog steeds in de wachtrij??quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:55 schreef MadMarine het volgende:
kan iemand iets van mijn avatar maken???
bijvoorbeeld met een oranjeshirt ipv een dwangbuis??
tis vast veel werk en misschien wel te moeilijk,
maar toch zou het een leuk cadeautje zijn voor mijn verjaardag![]()
jij lelijk icoontje waar niks van te maken is.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:18 schreef mijndochters het volgende:
ikke in de wacht?
quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:51 schreef Koningin het volgende:
Kan mijn Koningin plaatje ook wat Oranje krijgen?
Misschien nog iets van Hup Holland Hup erbij?
Thanks
quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:04 schreef Scorpie het volgende:
Als iemand mijn avatar kan pimpen sta ik voor eeuwig bij hem/haar in het krijt. Mag ook een hele nieuwe zijn natuurlijk.![]()
ik ben nog op zoek naar die van Australiequote:Op woensdag 24 mei 2006 18:34 schreef WeebI het volgende:
Als er iemand is die een van de onderstaande icoontjes wil, maar dan van een ander land vraag het dan hier aan.
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ook als je één van deze wil gebruiken dan ben je daar vrij in
De volgende twee zijn oudere versies, die kunnen op aanvraag geüpdate worden:
[afbeelding] [afbeelding]
morgen :'quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:49 schreef WEST het volgende:
[..]
ik ben nog op zoek naar die van Australie![]()
quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:59 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Anders neem je gewoon een icoontje met normaal formaat.
>> [afbeelding] >> [afbeelding]
In die volgorde graagquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:18 schreef WeebI het volgende:
In die volgorde, of in de volgorde van rugnummers?
WeebI, HOE doe je dat in vredesnaam??quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:34 schreef WeebI het volgende:
Als er iemand is die een van de onderstaande icoontjes wil, maar dan van een ander land vraag het dan hier aan.
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ook als je één van deze wil gebruiken dan ben je daar vrij in
De volgende twee zijn oudere versies, die kunnen op aanvraag geüpdate worden:
[afbeelding] [afbeelding]
sorry ik ben nogal druk geweest.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:20 schreef WEST het volgende:
[quote]Op woensdag 24 mei 2006 21:27 schreef WeebI het volgende:
[..]
morgen :'
und?![]()
1 van der Sarquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:05 schreef WeebI het volgende:
(...snip...)
@ Waris: wat voor selectie had je dan gewild?
Deze pinguin was eerst!quote:
Oh kut, ik heb twee keer Kromkamp geschreven. Nummer 16 moet Timmer zijn. Anders kan ik net zo goed komen metquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:12 schreef Waris het volgende:
[..]
(...snip...)
16 Kromkamp
17 van Hooijdonk
18 van Persie
19 Kromkamp
20 Seedorf
(...snip...)
quote:Op zondag 28 mei 2006 19:34 schreef MaJo het volgende:
Iemand zin om mijn Abbey road avatar passend voor het WK te maken? Misschien een oranje zeebrapad of oranje kleren aan? Ik laat het aan de creativiteit van de fokkers over. Zou geweldig zijn
Nog steeds niemand?quote:Op zondag 21 mei 2006 21:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Niemand iets met Drizzt?
Drizzt mag oranje (haar moet wel wit blijven) worden, met een wapperende driekleur achter hem
waarom kan die van mij niet gehost worden op de fok server?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:22 schreef WeebI het volgende:
kan niet gehost worden op FOK!Server:
[afbeelding]
kunnen gehost worden op FOK!Server:
[afbeelding]
[afbeelding]
klopt welquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:57 schreef WEST het volgende:
[..]
waarom kan die van mij niet gehost worden op de fok server?![]()
enne die van Nederland klopt niet![]()
ok van nederland heb ik niks gezegt danquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:04 schreef WeebI het volgende:
[..]
klopt wel
En ik weet niet waarom die van jou niet past
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:06 schreef Pool het volgende:
Kan iemand iets leuks maken met mijn IJsbeer & Oranje / Rood-wit-blauw?
Mijn EK-icoon ben ik namelijk kwijt.![]()
Alvast bedankt!
origineel:quote:Op zondag 28 mei 2006 19:34 schreef MaJo het volgende:
Iemand zin om mijn Abbey road avatar passend voor het WK te maken? Misschien een oranje zeebrapad of oranje kleren aan? Ik laat het aan de creativiteit van de fokkers over. Zou geweldig zijn
Veel meer dan dit kan ik er niet van maken...quote:Op zondag 28 mei 2006 21:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Kan iemand mij een plaatje maken met de achterkant van het Nederlands elftal shirt.
Met nummer 13 en dan zonder Ooijer achterop. ( naam wegknippen )
Zou wel sjiek zijn als iemand die eruit kan halen
Of inplaats van Ooijer TLK er neer zetten
Als dat kan he.
Anders alleen nummer
Gaat met jouw icoontje niet lukken. Alleen als je de psd (waar het 'gezicht' een aparte layer is) nog hebt.quote:
Thanks Yeahinhoquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:32 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
origineel:juiste formaat: [afbeelding] en met oranje zebrapad: [afbeelding]
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:05 schreef koele het volgende:
tsjaa... alleen de achtergrond oranje maken is misschien wat zaai...
ik wel, gewoon de officiele WK site.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:18 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Ik kan alleen zo gauw de rugnummers niet vinden...
Mag ik mezelf quotenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:09 schreef PM-girl het volgende:
Gstar heeft een tijdje terug deze [afbeelding] voor me gemaakt. Hele leuke!![]()
Ik zou er graag ook nog een willen hebben waarbij alleen de pinguin oranje is en verder dus niets anders.[afbeelding]
Als het zou kunnen de originele afbeelding maar dan oranje! Maar als dat niet kan mag het ook een andere zijn!
Wie heeft er zin en tijd? Bedankt vast!
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:56 schreef WeebI het volgende:
[..]
ik wel, gewoon de officiele WK site.
ik zal hem morgen maken.
die is oud en klopt niet hoorquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:50 schreef Dos37 het volgende:
* Dos37 heeft even gebruik gemaakt van deze
<----------------------------
engeland vliegt er direct uitquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:50 schreef Dos37 het volgende:
* Dos37 heeft even gebruik gemaakt van deze
<----------------------------
een nieuwe is der nie en zelf maken word al helemaal niet wat.quote:
Hmm, dat weet ik niet.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:06 schreef Nashje het volgende:
Mag ik vragen hoe je zo'n icoontje steeds laat overschakelen? Dus plaatje 1 veranderd in plaatje 2, daarna komt plaatje 1 weer, dan plaatje 2 weer etc.
Bij mij schakelt plaatje 2 niet meer over naar plaatje 1.
Ik zal wel een nieuwe makenquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:05 schreef Dos37 het volgende:
[..]
een nieuwe is der nie en zelf maken word al helemaal niet wat.
Ik werk ook met ImageReady, alleen heb ik geen 24 frames nodigquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:26 schreef WeebI het volgende:
[..]
Hmm, dat weet ik niet.
Ik werk met ImageReady en hij schakelt gewoon vanzelf terug (na 24 frames)
kuchquote:
Mag ik vragen hoe je zoveel frames in dat venster krijgt? D.m.v. copy paste? Dat doe ik maar dat lukt voor geen meter, ja alleen bij 2 framesquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:26 schreef WeebI het volgende:
[..]
Hmm, dat weet ik niet.
Ik werk met ImageReady en hij schakelt gewoon vanzelf terug (na 24 frames)
hmm ik zal es kijkenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:46 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Gaat met jouw icoontje niet lukken. Alleen als je de psd (waar het 'gezicht' een aparte layer is) nog hebt.
Ik ga nu aan de slag, maar er zijn nog 1 wachtende(en) voor u.quote:
Dat ben ik zeker?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:33 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ik ga nu aan de slag, maar er zijn nog 1 wachtende(en) voor u.
nee, ik werk alleen aan icoontjes zoals die van mijzelf.quote:
daar was ik mee bezig, maar toen crashte mijn computerquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:29 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Ik denk dat ie bezig is met mijn icoontje van Trinidad & Tobago![]()
No problemo hoorquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:31 schreef WeebI het volgende:
[..]
daar was ik mee bezig, maar toen crashte mijn computer
begin zo opnieuw, maar moet nog naar de kapper dus kan ff duren. iig vandaag
quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:56 schreef Crizje het volgende:
[afbeelding]
Kan het, als het niet teveel gevraagd is, met een Nederlandse vlag-achtergrond en een oranje hoedje op het aapje?
Bedankt dan neem ik hem zoquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:41 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Veel meer dan dit kan ik er niet van maken...
[afbeelding]
Haha briljant hoedje. Dankjewelquote:
sterkquote:Op zondag 4 juni 2006 22:14 schreef P0rt0 het volgende:
"Maar het is toch onze kelly?"
is deze ook goed?quote:Op zondag 4 juni 2006 19:15 schreef Svensational het volgende:
Zou iemand mijn AHX op willen pimpen?
[afbeelding]
Een oranje baard ofzoquote:Op maandag 5 juni 2006 15:09 schreef BrauN het volgende:
Zou iemand mijn avatar ook enigzins WK-klaar willen maken?![]()
Ik vind 'm wel mooi, maar heb liever mijn beweegbare. Zo'n beetje als Yeahinho (quote:
Whehe, die eerste is sjiek.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:59 schreef ruud_fr het volgende:
deze is beter:
[afbeelding]
of deze:
[afbeelding]
ok, animated gif ben ik (nog) niet zo goed inquote:Op maandag 5 juni 2006 17:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel mooi, maar heb liever mijn beweegbare. Zo'n beetje als Yeahinho () voor mij had gedaan met Sinterklaas ([afbeelding]) en kerst ([afbeelding]). Alleen ik denk dat Yeahinho niks meer voor mij wil maken, omdat ik zo vaak nieuwe icoontjes aanvraag
.
quote:Op maandag 5 juni 2006 17:49 schreef BrauN het volgende:
[..]
Whehe, die eerste is sjiek.
Mag ik deze URL gewoon gebruiken? http://www.legovogel.nl/fok/uploads/grotebraun_02.jpg
quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:49 schreef Silmarwen het volgende:
[afbeelding]
Welke engel zou mijn avatar om willen turnen naar een mooie WK avatar. De ondertitel wordt "The worldcup is in our hands"
ik zie nu pas hoe erg hij wordt uitgerekt
![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 11:48 schreef ROG het volgende:
Ik suck echt in het zelf maken van iets leuks
[afbeelding]
Dus mocht iemand een toffe Shrek/WK avatar willen maken, graag!
quote:Op maandag 5 juni 2006 21:12 schreef super-muffin het volgende:
Ik wil ook wel een oranje avatar.
Top, bedankt!quote:Op maandag 5 juni 2006 21:24 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
[afbeelding]
meer kan ik er niet van maken
quote:Op maandag 5 juni 2006 15:09 schreef BrauN het volgende:
Zou iemand mijn avatar ook enigzins WK-klaar willen maken?![]()
dan is je bedoeling (grap?) misluktquote:Op maandag 5 juni 2006 23:53 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb nog geen enkele negatieve reaktie ontvangen op mijn WK icoon
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:34 schreef Stuart het volgende:
Ik wil ook wel iets leuks voor het WK. Ik ben voor Engeland dus wil iets Brits natuurlijk![]()
Ik denk niet dat ie 'm gaat gebruikenquote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:01 schreef yvonne het volgende:
BrauN, helemaal weg nu, mag mailen in 2007
wat wil je dan?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:26 schreef Koningin het volgende:
[..]
Niet helemaal wat ik wilde, maar even goed bedankt!!
![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie 'm gaat gebruiken
[..]
Nu is ie gewoon oranje gemaakt.....misschien een rood-wit-blauw vlaggetje erbij ofzo....en iets van hup holland........quote:
Sorry, als het icoontje beweegt kan ik dat hier op mijn werk niet zien......quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:50 schreef ruud_fr het volgende:
er staat toch hup holland hup?
zal vanavond ff kijken of er een vlaggetje bij kan
Okay, ik wacht in spanning afquote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:04 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik probeer 'em morgen wel wat mooier te maken
Heb het thuis gezienquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:50 schreef ruud_fr het volgende:
er staat toch hup holland hup?
zal vanavond ff kijken of er een vlaggetje bij kan
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:48 schreef MrMoon het volgende:
Zou iemand die van mij een beetje kunnen bewerken met iets van Oekraïne?
bvd
Tis alleen zo jammer dat BrauN er tot het EK 2008 niets aan heeft, hij is tot 2007 gebanned...quote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:40 schreef Glenn-Micra het volgende:
Iemand die van de mijne iets leuks kan maken?
bron?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:30 schreef maartena het volgende:
[..]
Tis alleen zo jammer dat BrauN er tot het EK 2008 niets aan heeft, hij is tot 2007 gebanned...
het is een ander Elvis plaatje geworden, is dat ook goed?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:20 schreef kevin85 het volgende:
Iemand iets moois voor Elvis als Nederland supporter
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:30 schreef maartena het volgende:
[..]
Tis alleen zo jammer dat BrauN er tot het EK 2008 niets aan heeft, hij is tot 2007 gebanned...
Ksst, neem zelf eens een originele avatarquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:00 schreef ruud_fr het volgende:
hee, jij hebt bijna dezelfde als ikquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ksst, neem zelf eens een originele avatar.
Super! Bedanktquote:
Snel ff iets voor je in elkaar gezet:quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:22 schreef frenzy2003 het volgende:
wederom een request voor Klaas Jan Huntelaar in oranje shirt met rood wit blauw achtergrond alstublieft.
thnx die ga ik gebruikenquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:34 schreef mrcool het volgende:
[..]
Snel ff iets voor je in elkaar gezet:
[afbeelding]
U r welcome!quote:
Topquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:14 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
het is een ander Elvis plaatje geworden, is dat ook goed?
[afbeelding]
Banmeldtopic, vind hier je rechten terug.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:40 schreef Plastic_Power het volgende:
bron?
En ook zijn vriendjes:quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:01 schreef yvonne het volgende:
BrauN, helemaal weg nu, mag mailen in 2007
Volgend jaar dus weerquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:59 schreef yvonne het volgende:
Pizzakoppo, berbermaroc, berber-maroc zijn met BrauN mee.
z'n icoon is gehost op mijn webspacequote:Op woensdag 7 juni 2006 08:04 schreef maartena het volgende:
Het leuke is dat ie tot die tijd volgens mij ook zijn profiel niet kan wijzigen, dus hij zit ook nog eens aan dat WK icoon vast
ik wilde wat voor je proberen maar het lukt voor geen meterquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:11 schreef Gajes het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dan het onderste gedeelte weg laten.
[afbeelding]
Wie o wie wil deze uitdaging aangaan?
Ik zou graag willen dat deze plaatjes achter elkaar kunnen lopen! Om in de ultieme wk-sfeer te komen.
Ben zelf een beetje inspiratieloosquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:52 schreef Thijz het volgende:
Iemand enige inspiratie voor mijn icoontje en zin om er mee aan het knoeien te gaan?Misschien de broek vlam in rood/wit/blauw en de achtergrond oranje? Ik weet niet wat de mogelijkheden zijn
.
Nou, als je zelfs mijn quote moet jattenquote:
Beter goed gejat dan slecht bedachtquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, als je zelfs mijn quote moet jatten.
Lelijk kuticoontje.quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Iemand die mijn icoontje van een WK look kan voorzien?
Uitdagingquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:11 schreef Gajes het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dan het onderste gedeelte weg laten.
[afbeelding]
Wie o wie wil deze uitdaging aangaan?
Ik zou graag willen dat deze plaatjes achter elkaar kunnen lopen! Om in de ultieme wk-sfeer te komen.
Dat is een png. Psd is weer wat anders. Maar je zit warm [14.gif].quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:28 schreef MadMarine het volgende:
[..]
hmm ik zal es kijken
edit: w00t ik heb hem nog
edit2: http://madmarine.50webs.com/straitjacket7.png dat is em dus("doel opslaan als..." werkt wel volgens mij...)
edit3: ik wacht in spanning...
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:36 schreef Kaap het volgende:
Ik zou die van Cocu wel willen in een Van Persie variant
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:54 schreef ROG het volgende:
* ROG meldt.
Graag ook eentje! Geen eisen, eventueel is een andere Shrek avatar ook welkom.Bvd!
quote:Op maandag 5 juni 2006 17:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel mooi, maar heb liever mijn beweegbare. Zo'n beetje als Yeahinho () voor mij had gedaan met Sinterklaas ([afbeelding]) en kerst ([afbeelding]). Alleen ik denk dat Yeahinho niks meer voor mij wil maken, omdat ik zo vaak nieuwe icoontjes aanvraag
.
Wat heb je nou weer voor verneukte versie van het Ronaldo-icoontje?quote:Op zondag 4 juni 2006 21:06 schreef P0rt0 het volgende:
wie of wie kan er wat moois van kelly maken. Het liefst iets met portugal, gezien mijn nick)
hartstikke bedankt alvsat
quote:Op maandag 5 juni 2006 12:10 schreef pekel het volgende:
Zou iemand in dit plaatje:
[afbeelding]
de wereldbeker
[afbeelding]
kunnen verwerken?
Icoontje, it is.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:12 schreef super-muffin het volgende:
Ik wil ook wel een oranje avatar.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:52 schreef NanKing het volgende:
Ik wil ook een WK icoontje. Gebruik jullie inspiratie maar want dat heb ik zelf niet.
Dank je wel alvast
edit- Het moet wel iets met dit icoontje zijn wat ik al heb.
Yeahinho, ik houd van jouquote:
quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Iemand enige inspiratie voor mijn icoontje en zin om er mee aan het knoeien te gaan?Misschien de broek in rood/wit/blauw en de achtergrond oranje? Ik weet niet wat de mogelijkheden zijn
.
Tofjes, dankjewel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |