sterkquote:Op zondag 4 juni 2006 22:14 schreef P0rt0 het volgende:
"Maar het is toch onze kelly?"
is deze ook goed?quote:Op zondag 4 juni 2006 19:15 schreef Svensational het volgende:
Zou iemand mijn AHX op willen pimpen?
[afbeelding]
Een oranje baard ofzoquote:Op maandag 5 juni 2006 15:09 schreef BrauN het volgende:
Zou iemand mijn avatar ook enigzins WK-klaar willen maken?![]()
Ik vind 'm wel mooi, maar heb liever mijn beweegbare. Zo'n beetje als Yeahinho (quote:
Whehe, die eerste is sjiek.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:59 schreef ruud_fr het volgende:
deze is beter:
[afbeelding]
of deze:
[afbeelding]
ok, animated gif ben ik (nog) niet zo goed inquote:Op maandag 5 juni 2006 17:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel mooi, maar heb liever mijn beweegbare. Zo'n beetje als Yeahinho () voor mij had gedaan met Sinterklaas ([afbeelding]) en kerst ([afbeelding]). Alleen ik denk dat Yeahinho niks meer voor mij wil maken, omdat ik zo vaak nieuwe icoontjes aanvraag
.
quote:Op maandag 5 juni 2006 17:49 schreef BrauN het volgende:
[..]
Whehe, die eerste is sjiek.
Mag ik deze URL gewoon gebruiken? http://www.legovogel.nl/fok/uploads/grotebraun_02.jpg
quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:49 schreef Silmarwen het volgende:
[afbeelding]
Welke engel zou mijn avatar om willen turnen naar een mooie WK avatar. De ondertitel wordt "The worldcup is in our hands"
ik zie nu pas hoe erg hij wordt uitgerekt
![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 11:48 schreef ROG het volgende:
Ik suck echt in het zelf maken van iets leuks
[afbeelding]
Dus mocht iemand een toffe Shrek/WK avatar willen maken, graag!
quote:Op maandag 5 juni 2006 21:12 schreef super-muffin het volgende:
Ik wil ook wel een oranje avatar.
Top, bedankt!quote:Op maandag 5 juni 2006 21:24 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
[afbeelding]
meer kan ik er niet van maken
quote:Op maandag 5 juni 2006 15:09 schreef BrauN het volgende:
Zou iemand mijn avatar ook enigzins WK-klaar willen maken?![]()
dan is je bedoeling (grap?) misluktquote:Op maandag 5 juni 2006 23:53 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb nog geen enkele negatieve reaktie ontvangen op mijn WK icoon
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:34 schreef Stuart het volgende:
Ik wil ook wel iets leuks voor het WK. Ik ben voor Engeland dus wil iets Brits natuurlijk![]()
Ik denk niet dat ie 'm gaat gebruikenquote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:01 schreef yvonne het volgende:
BrauN, helemaal weg nu, mag mailen in 2007
wat wil je dan?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:26 schreef Koningin het volgende:
[..]
Niet helemaal wat ik wilde, maar even goed bedankt!!
![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie 'm gaat gebruiken
[..]
Nu is ie gewoon oranje gemaakt.....misschien een rood-wit-blauw vlaggetje erbij ofzo....en iets van hup holland........quote:
Sorry, als het icoontje beweegt kan ik dat hier op mijn werk niet zien......quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:50 schreef ruud_fr het volgende:
er staat toch hup holland hup?
zal vanavond ff kijken of er een vlaggetje bij kan
Okay, ik wacht in spanning afquote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:04 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik probeer 'em morgen wel wat mooier te maken
Heb het thuis gezienquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:50 schreef ruud_fr het volgende:
er staat toch hup holland hup?
zal vanavond ff kijken of er een vlaggetje bij kan
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:48 schreef MrMoon het volgende:
Zou iemand die van mij een beetje kunnen bewerken met iets van Oekraïne?
bvd
Tis alleen zo jammer dat BrauN er tot het EK 2008 niets aan heeft, hij is tot 2007 gebanned...quote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:40 schreef Glenn-Micra het volgende:
Iemand die van de mijne iets leuks kan maken?
bron?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:30 schreef maartena het volgende:
[..]
Tis alleen zo jammer dat BrauN er tot het EK 2008 niets aan heeft, hij is tot 2007 gebanned...
het is een ander Elvis plaatje geworden, is dat ook goed?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:20 schreef kevin85 het volgende:
Iemand iets moois voor Elvis als Nederland supporter
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:30 schreef maartena het volgende:
[..]
Tis alleen zo jammer dat BrauN er tot het EK 2008 niets aan heeft, hij is tot 2007 gebanned...
Ksst, neem zelf eens een originele avatarquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:00 schreef ruud_fr het volgende:
hee, jij hebt bijna dezelfde als ikquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ksst, neem zelf eens een originele avatar.
Super! Bedanktquote:
Snel ff iets voor je in elkaar gezet:quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:22 schreef frenzy2003 het volgende:
wederom een request voor Klaas Jan Huntelaar in oranje shirt met rood wit blauw achtergrond alstublieft.
thnx die ga ik gebruikenquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:34 schreef mrcool het volgende:
[..]
Snel ff iets voor je in elkaar gezet:
[afbeelding]
U r welcome!quote:
Topquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:14 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
het is een ander Elvis plaatje geworden, is dat ook goed?
[afbeelding]
Banmeldtopic, vind hier je rechten terug.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:40 schreef Plastic_Power het volgende:
bron?
En ook zijn vriendjes:quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:01 schreef yvonne het volgende:
BrauN, helemaal weg nu, mag mailen in 2007
Volgend jaar dus weerquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:59 schreef yvonne het volgende:
Pizzakoppo, berbermaroc, berber-maroc zijn met BrauN mee.
z'n icoon is gehost op mijn webspacequote:Op woensdag 7 juni 2006 08:04 schreef maartena het volgende:
Het leuke is dat ie tot die tijd volgens mij ook zijn profiel niet kan wijzigen, dus hij zit ook nog eens aan dat WK icoon vast
ik wilde wat voor je proberen maar het lukt voor geen meterquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:11 schreef Gajes het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dan het onderste gedeelte weg laten.
[afbeelding]
Wie o wie wil deze uitdaging aangaan?
Ik zou graag willen dat deze plaatjes achter elkaar kunnen lopen! Om in de ultieme wk-sfeer te komen.
Ben zelf een beetje inspiratieloosquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:52 schreef Thijz het volgende:
Iemand enige inspiratie voor mijn icoontje en zin om er mee aan het knoeien te gaan?Misschien de broek vlam in rood/wit/blauw en de achtergrond oranje? Ik weet niet wat de mogelijkheden zijn
.
Nou, als je zelfs mijn quote moet jattenquote:
Beter goed gejat dan slecht bedachtquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, als je zelfs mijn quote moet jatten.
Lelijk kuticoontje.quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Iemand die mijn icoontje van een WK look kan voorzien?
Uitdagingquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:11 schreef Gajes het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dan het onderste gedeelte weg laten.
[afbeelding]
Wie o wie wil deze uitdaging aangaan?
Ik zou graag willen dat deze plaatjes achter elkaar kunnen lopen! Om in de ultieme wk-sfeer te komen.
Dat is een png. Psd is weer wat anders. Maar je zit warm [14.gif].quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:28 schreef MadMarine het volgende:
[..]
hmm ik zal es kijken
edit: w00t ik heb hem nog
edit2: http://madmarine.50webs.com/straitjacket7.png dat is em dus("doel opslaan als..." werkt wel volgens mij...)
edit3: ik wacht in spanning...
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:36 schreef Kaap het volgende:
Ik zou die van Cocu wel willen in een Van Persie variant
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:54 schreef ROG het volgende:
* ROG meldt.
Graag ook eentje! Geen eisen, eventueel is een andere Shrek avatar ook welkom.Bvd!
quote:Op maandag 5 juni 2006 17:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel mooi, maar heb liever mijn beweegbare. Zo'n beetje als Yeahinho () voor mij had gedaan met Sinterklaas ([afbeelding]) en kerst ([afbeelding]). Alleen ik denk dat Yeahinho niks meer voor mij wil maken, omdat ik zo vaak nieuwe icoontjes aanvraag
.
Wat heb je nou weer voor verneukte versie van het Ronaldo-icoontje?quote:Op zondag 4 juni 2006 21:06 schreef P0rt0 het volgende:
wie of wie kan er wat moois van kelly maken. Het liefst iets met portugal, gezien mijn nick)
hartstikke bedankt alvsat
quote:Op maandag 5 juni 2006 12:10 schreef pekel het volgende:
Zou iemand in dit plaatje:
[afbeelding]
de wereldbeker
[afbeelding]
kunnen verwerken?
Icoontje, it is.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:12 schreef super-muffin het volgende:
Ik wil ook wel een oranje avatar.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:52 schreef NanKing het volgende:
Ik wil ook een WK icoontje. Gebruik jullie inspiratie maar want dat heb ik zelf niet.
Dank je wel alvast
edit- Het moet wel iets met dit icoontje zijn wat ik al heb.
Yeahinho, ik houd van jouquote:
quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Iemand enige inspiratie voor mijn icoontje en zin om er mee aan het knoeien te gaan?Misschien de broek in rood/wit/blauw en de achtergrond oranje? Ik weet niet wat de mogelijkheden zijn
.
Tofjes, dankjewel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |