ok van nederland heb ik niks gezegt danquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:04 schreef WeebI het volgende:
[..]
klopt wel
En ik weet niet waarom die van jou niet past
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:06 schreef Pool het volgende:
Kan iemand iets leuks maken met mijn IJsbeer & Oranje / Rood-wit-blauw?
Mijn EK-icoon ben ik namelijk kwijt.![]()
Alvast bedankt!
origineel:quote:Op zondag 28 mei 2006 19:34 schreef MaJo het volgende:
Iemand zin om mijn Abbey road avatar passend voor het WK te maken? Misschien een oranje zeebrapad of oranje kleren aan? Ik laat het aan de creativiteit van de fokkers over. Zou geweldig zijn
Veel meer dan dit kan ik er niet van maken...quote:Op zondag 28 mei 2006 21:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Kan iemand mij een plaatje maken met de achterkant van het Nederlands elftal shirt.
Met nummer 13 en dan zonder Ooijer achterop. ( naam wegknippen )
Zou wel sjiek zijn als iemand die eruit kan halen
Of inplaats van Ooijer TLK er neer zetten
Als dat kan he.
Anders alleen nummer
Gaat met jouw icoontje niet lukken. Alleen als je de psd (waar het 'gezicht' een aparte layer is) nog hebt.quote:
Thanks Yeahinhoquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:32 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
origineel:juiste formaat: [afbeelding] en met oranje zebrapad: [afbeelding]
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:05 schreef koele het volgende:
tsjaa... alleen de achtergrond oranje maken is misschien wat zaai...
ik wel, gewoon de officiele WK site.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:18 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Ik kan alleen zo gauw de rugnummers niet vinden...
Mag ik mezelf quotenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:09 schreef PM-girl het volgende:
Gstar heeft een tijdje terug deze [afbeelding] voor me gemaakt. Hele leuke!![]()
Ik zou er graag ook nog een willen hebben waarbij alleen de pinguin oranje is en verder dus niets anders.[afbeelding]
Als het zou kunnen de originele afbeelding maar dan oranje! Maar als dat niet kan mag het ook een andere zijn!
Wie heeft er zin en tijd? Bedankt vast!
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:56 schreef WeebI het volgende:
[..]
ik wel, gewoon de officiele WK site.
ik zal hem morgen maken.
die is oud en klopt niet hoorquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:50 schreef Dos37 het volgende:
* Dos37 heeft even gebruik gemaakt van deze
<----------------------------
engeland vliegt er direct uitquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:50 schreef Dos37 het volgende:
* Dos37 heeft even gebruik gemaakt van deze
<----------------------------
een nieuwe is der nie en zelf maken word al helemaal niet wat.quote:
Hmm, dat weet ik niet.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:06 schreef Nashje het volgende:
Mag ik vragen hoe je zo'n icoontje steeds laat overschakelen? Dus plaatje 1 veranderd in plaatje 2, daarna komt plaatje 1 weer, dan plaatje 2 weer etc.
Bij mij schakelt plaatje 2 niet meer over naar plaatje 1.
Ik zal wel een nieuwe makenquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:05 schreef Dos37 het volgende:
[..]
een nieuwe is der nie en zelf maken word al helemaal niet wat.
Ik werk ook met ImageReady, alleen heb ik geen 24 frames nodigquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:26 schreef WeebI het volgende:
[..]
Hmm, dat weet ik niet.
Ik werk met ImageReady en hij schakelt gewoon vanzelf terug (na 24 frames)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |