quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:52 schreef Adik het volgende:
ik wil het ik wil het ik wil het
[afbeelding]
Dat had jij er al ingezet, maar is 't heel verkeerd als ik vraag wat 't betekent? Ik kan 't namelijk nergens terugvindenquote:
Die is dan ook vanquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:32 schreef Jaytonism het volgende:
Ik vind die van Cocu nog steeds 1 van de mooisten.
Haha thanksquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:36 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Anders doe je effe niet zo ongeduldig......
[afbeelding] >> [afbeelding]
Passend (5 kb, .gif)quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:36 schreef NeoPhythe het volgende:
iemand die cookiemonster oranje maken kan met een NLse vlag als BG ?heb atm geen tijd voor Photoshop
Sehr schön! Danke!quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:26 schreef Noorman het volgende:
[..]
Moeilijke, hoor.![]()
Passend (4 kb, .gif)
[afbeelding]
Niet-passend (uploaden via web dus, 25 kb, .jpg)
[afbeelding]
Hehe, sorry. Ik vind het overdwars best kunnen soms.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:25 schreef WebForce het volgende:
[..]
Sehr schön! Danke!
Können die streifen auch andersum? Jetzt bin ich Frankreich
Done
quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:26 schreef Noorman het volgende:
[..]
Hehe, sorry. Ik vind het overdwars best kunnen soms.![]()
Dat is wat hij zei in z'n ice tea reclame het betekend: heb je het begrepen?quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:19 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Dat had jij er al ingezet, maar is 't heel verkeerd als ik vraag wat 't betekent? Ik kan 't namelijk nergens terugvinden![]()
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:14 schreef ScottTracy het volgende:
Zou iemand Scott Tracy een oranje pakje en een rood-wit-blauwe achtergrond kunnen geven?![]()
nog niet, maar ik wil er wel een makenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:39 schreef A.Petacchi het volgende:
Weebl, heb je ook zo een van Italie met de namen en rugnummers?![]()
Ai giocatori convocati sono stati assegnati i seguenti numeri di maglia: 1 Buffon, 2 Zaccardo, 3 Grosso, 4 De Rossi, 5 Cannavaro, 6 Barzagli, 7 Del Piero, 8 Gattuso, 9 Toni, 10 Totti, 11 Gilardino, 12 Peruzzi, 13 Nesta, 14 Amelia, 15 Iaquinta, 16 Camoranesi, 17 Barone, 18 Inzaghi, 19 Zambrotta, 20 Perrotta, 21 Pirlo, 22 Oddo, 23 Materazzi.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:50 schreef WeebI het volgende:
[..]
nog niet, maar ik wil er wel een maken
weet jij waar ik de rugnummers kan vinden?
ik ga er nu mee bezig!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:27 schreef A.Petacchi het volgende:
[..]
Ai giocatori convocati sono stati assegnati i seguenti numeri di maglia: 1 Buffon, 2 Zaccardo, 3 Grosso, 4 De Rossi, 5 Cannavaro, 6 Barzagli, 7 Del Piero, 8 Gattuso, 9 Toni, 10 Totti, 11 Gilardino, 12 Peruzzi, 13 Nesta, 14 Amelia, 15 Iaquinta, 16 Camoranesi, 17 Barone, 18 Inzaghi, 19 Zambrotta, 20 Perrotta, 21 Pirlo, 22 Oddo, 23 Materazzi.![]()
Bedankt! Hij is erg mooi, iedereen die wil mag hem gebruiken neem ik aan?quote:
Wat klinkt dat toch altijd opwindend uit jouw mond.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:28 schreef Jojogirl het volgende:
Ik ben er ook al helemaal klaar voor.
uiteraard.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:26 schreef A.Petacchi het volgende:
[..]
Bedankt! Hij is erg mooi, iedereen die wil mag hem gebruiken neem ik aan?
Hi lieverdquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:30 schreef kasper het volgende:
[..]
Wat klinkt dat toch altijd opwindend uit jouw mond.![]()
![]()
![]()
hmmm, man uit Scheveningen, ik pas !quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:08 schreef SolidasRock het volgende:
Ik wil mijn avatar de gebieden die nu zwart zijn oranje kleuren, als tegenprestratie krijg je een zoentje van me en mag je aan me tietjes zitten!!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, het liefst een oranje versie van mijn huidige icon..quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:45 schreef Tha_Flash het volgende:
Zelf ff hosten ergens :
[afbeelding]
of wil je iets anders ?
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:35 schreef Tha_Flash het volgende:
@ Solidasrock : [afbeelding]Ik zal je wel ff een *.rar mailenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bedankt voor de wijziging![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
... ikquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:19 schreef Yeahinho het volgende:
Velen gingen u al voor, zoals o.a...
Passend (3 kb, .gif)quote:Op maandag 22 mei 2006 02:31 schreef Heatseeker het volgende:
Ik wil ook wel een WK icoon.
Passend (3 kb, .gif)quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:41 schreef dvdfreak het volgende:
Kan iemand deze maken?
[afbeelding] naar dit [afbeelding]
Ik bedoelde zoietsquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:02 schreef Noorman het volgende:
[..]
Passend (3 kb, .gif)
[afbeelding]
Niet-passend (te gebruiken als web-icon, 20 kb, .jpg)
[afbeelding]
![]()
Hoe krijg je het toch steeds voor elkaar om een simpel jpg-icoontje van tientallen kb's te maken?! Bij mij zijn dit soort dingen hooguit een paar kb, zelfs op de beste kwaliteit... hoe sla jij ze op?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:02 schreef Noorman het volgende:
[..]
Passend (3 kb, .gif)
[afbeelding]
Niet-passend (te gebruiken als web-icon, 20 kb, .jpg)
[afbeelding]
![]()
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:22 schreef ElmarO het volgende:
Zou iemand die van mij WK-waardig kunnen maken. Ik laat het aan de makers hun eigen creativiteit over wat ze er van maken.
Topquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:16 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
[afbeelding] >> [afbeelding]
Nog uploadbaar ook.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 09:17 schreef leejow het volgende:
[..]
Ja, het liefst een oranje versie van mijn huidige icon..
Voor jou hetzelfde recept:quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:25 schreef Max-Westerman het volgende:
Kan iemand iets met die van mij doen?
Iets met natuurlijk Nederland of Zweden?
quote:Op zondag 21 mei 2006 20:11 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[afbeelding]
Die, maar dan in Ghana vorm?
Iis dat mogelijk?
Hij is aardig gelukt al zeg ik het zelf:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.>>
Ik weet het niet.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:00 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hoe krijg je het toch steeds voor elkaar om een simpel jpg-icoontje van tientallen kb's te maken?! Bij mij zijn dit soort dingen hooguit een paar kb, zelfs op de beste kwaliteit... hoe sla jij ze op?
quote:Op zondag 21 mei 2006 21:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Niemand iets met Drizzt?
Drizzt mag oranje (haar moet wel wit blijven) worden, met een wapperende driekleur achter hem
quote:Op maandag 22 mei 2006 02:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
... ik
Ik wil wel een WK-icoontje
Misschien wil ik wel een reserve-icoon met deze in plaats van ioor
[afbeelding]
en dan WK-style...
En als dat te ingewikkie is, of teveel werk, dan ben ben ik ook erg gelukkig met een ornaje-aanpassing op m'n huidige icon hoor
Alvast bedankt weer
quote:Op zondag 21 mei 2006 20:11 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[afbeelding]
Die, maar dan in Ghana vorm?
Iis dat mogelijk?
Zomaar mijn eigen gemaakte icoon tonen????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit was een topsecret icoon!![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:44 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hij is aardig gelukt al zeg ik het zelf:
[afbeelding] >> [afbeelding]Copyright schendingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooiquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:31 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Voor jou hetzelfde recept:
[afbeelding] >> [afbeelding] >> [afbeelding]
\o/ die betere versiequote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:24 schreef Yeahinho het volgende:
[..]>> betere versie [afbeelding] >> zoiets? [afbeelding]
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:07 schreef iamredleader het volgende:
Ik zou graag m'n icon met rood-wit-blauwe achtergrond willen, en de witte strepen van de panda in het oranje. Zou iemand dat voor me willen doen? Dan zet ik als dank iets aardigs in m'n sig!
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:44 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hij is aardig gelukt al zeg ik het zelf:
[afbeelding] >> [afbeelding]TyfusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dikke zoen (K)
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:16 schreef Bos81 het volgende:
Ik kan als mod van dit forum eigenlijk niet achterblijven, vind ik.
Dus zou een van jullie van Rataplan een Oranjesupporter kunnen maken? Hoeft niet al te veel poespas. Een vlaggetje hier en oranjekleurtje daar vind ik al goed. Hoewel iets op zijn kop (pruik of petje) me ook wel leuk lijkt.
Link naar het plaatje
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:55 schreef WEST het volgende:
kunnen jullie iets met oranje en het ajjax logo doen?
quote:
okquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:27 schreef Stampie22 het volgende:
Is er iemand bereid om onderstaand icoontje te maken van Costa Rica?
[afbeelding]
Mijn dank is groot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |