abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 mei 2006 @ 14:32:34 #151
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_37951484
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:28 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Taida en Kalou hadden geen paspoort.
Duh...
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_37951528
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:29 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Dit is ook nieuw voor mij. Heb je hier ook meer info van?
Leon de Winter en Ebru Umar
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_37951540
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:30 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Gebaseerd op aannames dus... daar kun je niet veel mee.
Tja, sorry, IND en AIVD zijn vertrouwelijke instanties, en mijn zieltje is te simpel om vertrouwelijke informatie aan te verstrekken...
Je maatschappelijk intresseren, het nieuws volgen en logisch nadenken kan je daarentegen wel de juiste denkrichting geven..
pi_37951555
Ik vond het beschamend om te zien hoe het parlement een hele dag vergooit voor een individueel geval!

Klassejustitie, daar zit ik echt niet op te wachten!

Verdonk
  donderdag 18 mei 2006 @ 14:42:28 #155
70154 klez
pi_37951811
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:34 schreef more het volgende:
Ik vond het beschamend om te zien hoe het parlement een hele dag vergooit voor een individueel geval!

Klassejustitie, daar zit ik echt niet op te wachten!

Verdonk
De 2e kamer heeft niets met justitie te maken. Verdonk kan elk geval individueel bekijken, en dat doet ze ook regelmatig. Waarom nu niet?
  donderdag 18 mei 2006 @ 14:43:01 #156
3542 Gia
User under construction
pi_37951830
De discussie loopt hier zachtjesaan uit de hand, geloof ik. Men moet hier Verdonk steunen, niet de discussie voeren die al in drie topics meer loopt.
pi_37951859
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:43 schreef Gia het volgende:
De discussie loopt hier zachtjesaan uit de hand, geloof ik. Men moet hier Verdonk steunen, niet de discussie voeren die al in drie topics meer loopt.
Dan trek ik mij terug uit deze topic
  donderdag 18 mei 2006 @ 14:44:29 #158
149273 designer
ontwerpen is vooruitzien
pi_37951879
Ik begrijp niet waarom heel Nederland een uitzetting van een asielzoeker altijd toejuicht als het in een andere plaats is en afkeurt zodra het vrienden of kennissen betreft. Nu is het een bekende politica en heel het land schreeuw schande van de behandeling door Verdonk.Verdonk is de enige minister die doet wat ze moet doen, terwijl de rest zich laat leiden door de waan van de dag en en hun gedrag aanpast aan wat jan publiek wil horen en de oppositie is geen haar beter. Dus Ayaan moet net zo behandeld worden als ieder ander, wat niet wegneemt dat menselijkheid altijd een factor moet zijn. Maar je kunt Verdonk niet afschieten omdat ze de wet handhaaft! Ik heb zelf een buitenlandse vrouw dus ik weet wat het allemaal met zich meebrengt om het land binnen te komen. Het beleid van Verdonk is hard nodig!
  donderdag 18 mei 2006 @ 14:44:37 #159
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_37951883
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:43 schreef Gia het volgende:
Prima. Blijven de nietszeggende 'huldeposts' dan ook uit de discussie-topics?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 18 mei 2006 @ 14:49:21 #160
136 V.
pi_37952012
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:44 schreef designer het volgende:
Dus Ayaan moet net zo behandeld worden als ieder ander, wat niet wegneemt dat menselijkheid altijd een factor moet zijn. Maar je kunt Verdonk niet afschieten omdat ze de wet handhaaft!
Nee, ze wordt afgeschoten omdat ze de menselijkheid geen factor laat zijn. En omdat zij JUIST degene is die haar oren naar de polls laat hangen.

O, en ik heb geen buitenlandse vrouw, maar ik heb wel een mening. Weet je zeker dat jouw vrouw helemaal eerlijk is geweest bij haar naturalisatie?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_37952026

pi_37952037
Rita
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  donderdag 18 mei 2006 @ 14:50:53 #163
70154 klez
pi_37952058
quote:
Maar je kunt Verdonk niet afschieten omdat ze de wet handhaaft! Ik heb zelf een buitenlandse vrouw dus ik weet wat het allemaal met zich meebrengt om het land binnen te komen. Het beleid van Verdonk is hard nodig!
Verdonk wordt afgeschoten omdat ze bij Ayaan blijkbaar binnen een weekeinde conclusies kan trekken (samenhangend met een lijsttrekkersverkiezing) terwijl daar bij anderen maanden of jaren voor nodig is. Merkwaardig op zijn minst.
Succes verder met het "huldigen" van Verdonk.
pi_37952103
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:42 schreef klez het volgende:

[..]

De 2e kamer heeft niets met justitie te maken. Verdonk kan elk geval individueel bekijken, en dat doet ze ook regelmatig. Waarom nu niet?
Ik heb het over het parlement, de tweede kamer weet je wel! Verdonk mag inderdaad individuele gevallen bekijken, en doet dat ook.
pi_37952139

pi_37952278
quote:
Ik begrijp niet waarom heel Nederland een uitzetting van een asielzoeker altijd toejuicht als het in een andere plaats is en afkeurt zodra het vrienden of kennissen betreft. Nu is het een bekende politica en heel het land schreeuw schande van de behandeling door Verdonk.Verdonk is de enige minister die doet wat ze moet doen, terwijl de rest zich laat leiden door de waan van de dag en en hun gedrag aanpast aan wat jan publiek wil horen en de oppositie is geen haar beter. Dus Ayaan moet net zo behandeld worden als ieder ander, wat niet wegneemt dat menselijkheid altijd een factor moet zijn. Maar je kunt Verdonk niet afschieten omdat ze de wet handhaaft! Ik heb zelf een buitenlandse vrouw dus ik weet wat het allemaal met zich meebrengt om het land binnen te komen. Het beleid van Verdonk is hard nodig!
Ik heb eerder gezegd dat ik mij terugtrok uit deze topic, maar ik kan het nu toch niet laten..

Ik heb ook een vriendin die een relatie heeft met iemand die afkomstig is uit een niet westers land.
Zeer veel moeite gedaan om haar vent hier te krijgen, niet gelukt, is uiteindelijk maar in Belgie gaan wonen, waar ze dit wel voor elkaar kreeg. En dat terwijl we toch echt praten over een man die ingeburgerd is, en hier een goed lopend bedrijf heeft, en eerlijk belasting en sociale lasten betaald voor zijn personeel..
Nee, het beleid zoals verdonk die uitvoert is niet zo nodig
pi_37952318
Rita, houd stand! Laat zien dat je je niet onder druk laat zetten door een vent over wie ik vaak hoor zeggen " 't Is een mietje!". Je weet direct wie ik bedoel, Rita.
Laat desnoods het kabinet die zo vol zit met slangen (Zalm) vallen.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
pi_37952424
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  donderdag 18 mei 2006 @ 15:11:48 #169
149273 designer
ontwerpen is vooruitzien
pi_37952662
Ja mijn buitenlandse vrouw is wel eerlijk geweest, en als dank mag ik vijf kilo papier inleveren bij de IND, om aan te tonen dat ik haar kan onderhouden. Maar ik bedoel te zeggen dat een strikte wet nodig is omdat je daarmee willekeur bij de IND uit kunt schakelen. En ik heb de stille hoop dat Verdonk de IND zover kan krijgen dat die instantie nu eens echt gaat functioneren. Misschien verdient de afhandeling van Ayaan geen schoonheidsprijs, maar misschien zit er wel veel meer achter dan wij met z'n allen kunnen bevroeden.
  donderdag 18 mei 2006 @ 15:13:06 #170
136 V.
pi_37952704
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:59 schreef Mikrosoft het volgende:
Rita, houd stand!
Ja, Rita, hoor je me? Hou vol. Ga door, en straal daadkracht uit in high-profile-zaken. Lekker belangrijk dat je er voor de rest geen hol van bakt. Het gaat om het imago. En ook al ben je daar ook geen ster in, er trappen er voldoende in. Dus hou vol. Maakt niet uit dat je het ene moment dit roept, het andere moment weer dat. Geef ze van katoen, zoals alleen jij dat kunt lijken te doen. Ga door. Red ons land, want zonder jou komen we er niet. Jij bent de sterke man. Althans, zo weet je over te komen. Hoewel... alleen voor blinden en doven. Maar dat dondert toch niet, Rita, kerel. Ga door. Geef niet op. Laat ons niet in de steek. We rekenen op je.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 18 mei 2006 @ 15:14:48 #171
136 V.
pi_37952737
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:11 schreef designer het volgende:
Misschien verdient de afhandeling van Ayaan geen schoonheidsprijs, maar misschien zit er wel veel meer achter dan wij met z'n allen kunnen bevroeden.
Nou, sommigen. Vrij veel van ons hebben het wel door, hoor.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_37952918
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:49 schreef Verbal het volgende:

[..]

Nee, ze wordt afgeschoten omdat ze de menselijkheid geen factor laat zijn. En omdat zij JUIST degene is die haar oren naar de polls laat hangen.

O, en ik heb geen buitenlandse vrouw, maar ik heb wel een mening. Weet je zeker dat jouw vrouw helemaal eerlijk is geweest bij haar naturalisatie?

V.
Dat is ook mijn bedenking tegen Rita, mogelijk wel bekwaam maar niet menselijk.
Je kan wel gelijk hebben maar je moet ook gelijk krijgen.
Ik vond het een bizarre vertoning, waarbij kamerleden boter op hun hoofd hebben.
Om maar te zwijgen van meisje Halsema die beschuldigingen uit en ze niet hard kan maken.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
  donderdag 18 mei 2006 @ 15:29:42 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37953182

[ Bericht 100% gewijzigd door Viking84 op 18-05-2006 15:30:09 ]
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 18 mei 2006 @ 15:52:34 #174
149273 designer
ontwerpen is vooruitzien
pi_37953968
kan het met je eens zijn lionsguy
pi_37954194
Ik heb nog steeds sympathie voor Rita
pi_37955983
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:14 schreef Verbal het volgende:

[..]

Nou, sommigen. Vrij veel van ons hebben het wel door, hoor.

V.
Dat betwijfel ik.
  donderdag 18 mei 2006 @ 17:07:12 #177
29283 ChillyWilly
Bugger Off!!
pi_37956350
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:13 schreef Verbal het volgende:

[..]

Lekker belangrijk dat je er voor de rest geen hol van bakt.
bron?
quote:
Het gaat om het imago. En ook al ben je daar ook geen ster in, er trappen er voldoende in.

bron?
quote:
Dus hou vol. Maakt niet uit dat je het ene moment dit roept, het andere moment weer dat.
bron?

C.
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
pi_37956427
quote:
Daar kon je op wachten natuurlijk
  donderdag 18 mei 2006 @ 17:09:33 #180
29283 ChillyWilly
Bugger Off!!
pi_37956433
quote:
Tja...

Helemaal terecht dat ze dat denken. Mag Ayaan blijven, dan zij ook... en toekomsitge asielzoekers die liegen bij de naturalisatie ook.
pi_37956480
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 17:09 schreef ChillyWilly het volgende:

[..]

Tja...

Helemaal terecht dat ze dat denken. Mag Ayaan blijven, dan zij ook... en toekomsitge asielzoekers die liegen bij de naturalisatie ook.
Het is toch nog niet zeker dat ze alsnog wordt genaturaliseerd?
pi_37956505
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 17:11 schreef Airelle het volgende:

[..]

Het is toch nog niet zeker dat ze alsnog wordt genaturaliseerd?
Nee, ze ging het nog eens bekijken.
  donderdag 18 mei 2006 @ 17:12:26 #183
29283 ChillyWilly
Bugger Off!!
pi_37956544
Klopt; maar als het aan de kamer ligt moet Verdonk bijzondere omstandigheden gaan verzinnen om Ayaan de Nederlandse nationaliteit te laten behouden
pi_37956551
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 17:11 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Nee, ze ging het nog eens bekijken.
Daarom. Maargoed die reactie kon niet uitblijven natuurlijk.
pi_37956879
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:50 schreef klez het volgende:

[..]

Verdonk wordt afgeschoten omdat ze bij Ayaan blijkbaar binnen een weekeinde conclusies kan trekken (samenhangend met een lijsttrekkersverkiezing) terwijl daar bij anderen maanden of jaren voor nodig is. Merkwaardig op zijn minst.
Succes verder met het "huldigen" van Verdonk.
Rita heeft alleen aan Hirshi laten weten wat in de wet staat.

Niets meer niets minder.

Hirshi mag gewoon blijven en netjes haar nederlanderschap aanvragen onder haar echte naam met de juiste gegevens.
Haar bewaking blijft ook gewoon doorgaan.

Het enige wat Verdonk is aan te rekenen is dat ze niet duidelijk heeft gezegd dat Hirshi niet te vrezen heeft voor uitzetting of dat ze nooit nederlandse kan worden.

Dus Klez er is niks aan hand en Rita heeft haar hart op de goede plaats.
Het heeft meer met formaliteiten en precedenten scheppen te maken dan dat Hirshi gevaar loopt.
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
  donderdag 18 mei 2006 @ 17:28:42 #186
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_37957092
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 17:12 schreef ChillyWilly het volgende:
Klopt; maar als het aan de kamer ligt moet Verdonk bijzondere omstandigheden gaan verzinnen om Ayaan de Nederlandse nationaliteit te laten behouden
Ergo: de kamer vindt het niet verkeerd om Ayaan haar Nederlanderschap te ontnemen. Waarom doen ze er dan toch zo moeilijk over in een debat van 6 uur? Die vormfouten, of gewoon omdat de definitie van bureaucratie dicteert dat je als een ouwe moeilijk moet gaan doen bij elke scheet die een beleidspersoon laat?
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_37957094
Verdonk
Heb zelden zo'n incapabele neppe politicus gezien.
Ze kan niet debatteren, ze zegt alleen wat haar "mannetjes" zeggen dat ze moet zeggen, je ziet gewoon duidelijk dat ze er een dubbele agenda op nahoudt, mensen die op haar stemmen zijn of wereldvreemd, of achterlijk, of neofascistisch, of een combinatie van die 3 dingen.
  donderdag 18 mei 2006 @ 17:41:57 #188
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_37957553
Toch lovenswaardig, hoe consequent en recht door zee Rita is.

Verder prima PVDA-beleid dat ze uitvoert.
pi_37957749
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 17:41 schreef Martijn_fijn het volgende:
Toch lovenswaardig, hoe consequent en recht door zee Rita is.

Verder prima PVDA-beleid dat ze uitvoert.
Ja joh, Verdonk is echt een schoolvoorbeeld van stabiele consequentie .
"Hirsi hoeft niets te vrezen"
"Oh toch wel, momentje hoor"
"OPROTTEN HIRSI ! JE BENT DE LUL!"

lekker consequent idd .

Of al die moties van wantrouwen die ze gewoon keihard NEGEERT en doet alsof het geen politieke waarde heeft dat heel de 2e kamer haar weg wil hebben.....

Ze maakt me misselijk, smerige mens dat ze is .
  donderdag 18 mei 2006 @ 17:50:20 #190
29283 ChillyWilly
Bugger Off!!
pi_37957806
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 17:48 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ja joh, Verdonk is echt een schoolvoorbeeld van stabiele consequentie .
"Hirsi hoeft niets te vrezen"
"Oh toch wel, momentje hoor"
"OPROTTEN HIRSI ! JE BENT DE LUL!"

lekker consequent idd .

Of al die moties van wantrouwen die ze gewoon keihard NEGEERT en doet alsof het geen politieke waarde heeft dat heel de 2e kamer haar weg wil hebben.....

Ze maakt me misselijk, smerige mens dat ze is .
Woon je onder een steen?

Die "Hirsi heeft niets te vrezen" uitspraak ging uitsluitend over de vraag hoe het zat met haar verblijfsvergunning. Die mag ze dan ook onbeperkt houden.

pi_37957825
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 17:48 schreef Salvad0R het volgende:

"Ik wil optreden in plaats van aftreden"

Eindelijk eens iemand in Den Haag die van aanpakken weet
pi_37957931
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 17:50 schreef ChillyWilly het volgende:

[..]

Woon je onder een steen?

Die "Hirsi heeft niets te vrezen" uitspraak ging uitsluitend over de vraag hoe het zat met haar verblijfsvergunning. Die mag ze dan ook onbeperkt houden.

Verdonk gebruikt levens van derden om haar eigen imago op te vijzelen.
Ze heeft daarbij totale schijt aan de inhoud van die levens.
Niets meer, niets minder.
  donderdag 18 mei 2006 @ 17:56:02 #193
29283 ChillyWilly
Bugger Off!!
pi_37957981
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 17:54 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Verdonk gebruikt levens van derden om haar eigen imago op te vijzelen.
Ze heeft daarbij totale schijt aan de inhoud van die levens.
Niets meer, niets minder.
Maar je geeft nu wel toe dat je inconsequentie opmerking nergens op slaat? Of kan je een beter voorbeeld verzinnen?
pi_37958036
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 17:50 schreef Urquhart het volgende:

[..]

En welke richting wil jij op met Verdonk dan ?
Geef me eens een beeld van de samenleving die jij voor ogen hebt, met Verdonk als leider?

Het is zo makkelijk om iemand te steunen die zegt van aanpakken te weten... maar de manier waarop ze dingen gaat aanpakken is me volstrekt onduidelijk, ze roept maar wat holle zinnen, zodat ze een machtspositie krijgt waarin ze haar eigen wil door kan drukken.
En aangezien haar wil onmenselijk en fascistisch is, vind ik dat ze gewoon uitgelachen dient te worden.
"1e vrouwelijke ministerpresident van NL" my white ass .
pi_37958109
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 17:57 schreef Salvad0R het volgende:
En aangezien haar wil onmenselijk en fascistisch is, vind ik dat ze gewoon uitgelachen dient te worden.
"1e vrouwelijke ministerpresident van NL" my white ass .
Het drukken van stempels op mensen is ook zo makkelijk.
pi_37958111
-edit-
Doe normaal

[ Bericht 85% gewijzigd door Sidekick op 18-05-2006 18:11:28 ]
  donderdag 18 mei 2006 @ 18:02:05 #197
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_37958117
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 17:50 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Heeft ze die uitspraak niet gewoon gejat van Klaas de Vries die dat zei toen hij nog minister was?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_37958180
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 18:02 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Heeft ze die uitspraak niet gewoon gejat van Klaas de Vries die dat zei toen hij nog minister was?
Zou best weleens kunnen. Maar beter goed gejat dan...
pi_37958196
iedereen die uit angst zit te denken of hij/zij op verdonk gaat stemmen, ga eens de straat op en spreek de 1e de beste buitenlander aan, voor een inhoudelijke gesprek over de politieke situatie in NL .
Dus niet dat groepje van 10 minderjarige smokers op dat bankje in het park, maar gewoon, de doorsnee mens .
Je zal zien dat je inzichten en door de neocon-media gecreeerde mindset als sneeuw voor de zon verdwijnen .
pi_37958243
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 18:05 schreef Salvad0R het volgende:
iedereen die uit angst zit te denken of hij/zij op verdonk gaat stemmen, ga eens de straat op en spreek de 1e de beste buitenlander aan, voor een inhoudelijke gesprek over de politieke situatie in NL .
Dus niet dat groepje van 10 minderjarige smokers op dat bankje in het park, maar gewoon, de doorsnee mens .
Je zal zien dat je inzichten en door de neocon-media gecreeerde mindset als sneeuw voor de zon verdwijnen .
Ik ga het morgen eens proberen

Maar ik denk dat het stemmen op Verdonk niet zozeer voorkomt uit aversie tegen buitenlanders, maar gewoon meer door haar duidelijkheid en rechtlijnigheid los van haar departement.
pi_37958264
En dan ga je denken he... zovan Kènker, hoe kan het dat mensen zo makkelijk beinvloed worden door hetgeen wat ze op TV zien.
Elke dag weer een nieuw item over het immigratiebeleid en het duidelijker maken van de grens tussen de islamitische gelovige en de vrije westerse mens, terwijl in de 1e FUCKING regel in de FUCKING GRONDWET staat dat men mensen niet MAG afzonderen op religie .
Pure discriminatie en niemand die er wat aan doet.
.
pi_37958288
Je zal zien, als over 15 jaar duidelijk is hoeveel moslims er met CIA-vliegtuigjes naar globale concentratiekampen zijn gedeporteerd... dan gaat iedereen zovan Ich Habe Es Nicht Gewusst enz enz enz....
History Repeats Itself... WW3, Revenge of the Jews .
pi_37958436
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 18:07 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik ga het morgen eens proberen

Maar ik denk dat het stemmen op Verdonk niet zozeer voorkomt uit aversie tegen buitenlanders, maar gewoon meer door haar duidelijkheid en rechtlijnigheid los van haar departement.
Vind dat haar duidelijkheid wat betreft inhoud van haar doelstellingen nogal wat te raden overlaat... Heb nog geen duidelijk plan uit haar mond horen komen, over het beleid wat ze wil gaan voeren.
Ze zegt wel "ik ben niet rechts, niet links, maar recht doorzee".... Maar wat bedoelt ze daar in hemelsnaam mee Het is me volstrekt onduidelijk.
Die Mark Rutten maakt haar keer op keer verbaal & inhoudelijk hardstikke af, en nog steeds heb je media die dat gewoon met OPZET niet duidelijk naar de massa brengen, het is nog steeds zovan "ijzeren rita dit en dat" sus, een itempje op het strand zo, het is echt ernstig doorzichtig .
Ze houdt zich meer bezig met het verwerven van een machtspositie dan met de inhoudelijke verantwoordelijkheid die die betreffende machtspositie met zich meebrengt.
Daarom krijg ik heel sterk het gevoel alsof ze er een dubbele agenda op nahoudt. Ze wil meer dan ze laat zien, and i don't like it .
pi_37958509
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 18:09 schreef Salvad0R het volgende:

[quote]History Repeats Itself... WW3, Revenge of the Jews .
Waar woorden tekort schieten rest mij slechts een smiley,
pi_37958829
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 18:17 schreef Zendgemachtigde het volgende:

[..]

Waar woorden tekort schieten rest mij slechts een smiley,
Dan rest mij niets anders te zeggen dan: Wacht maar, gij schaap, de waarheid zal het licht zien.
En tot die tijd, lees eens verder dan je neus lang is.
Bijvoorbeeld deze artikelen van de BBC :
http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/europe/4878096.stm
http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/europe/4641810.stm
http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/americas/4499528.stm
http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/americas/4946668.stm
en dan vooral
http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/americas/4495730.stm
Met als illustratie :

BEST VREEMD DAT JE DIT NIET OP NOVA ZIET HUH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
fucking nazis . .

En dan te bedenken dat dit de BBC is he... kan je nagaan hoeveel shit er gebeurt die ze gewoon nog niet loslaten
pi_37959013
Dus hier.
Nu kan niemand in deze topic ooit nog zeggen dat hij/zij niet heeft kunnen weten wat er gaande was.
Better open your eyes people .
  donderdag 18 mei 2006 @ 18:59:14 #207
144250 doesss
Show me the money
pi_37959716
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 18:34 schreef Salvad0R het volgende:
Dus hier.
Nu kan niemand in deze topic ooit nog zeggen dat hij/zij niet heeft kunnen weten wat er gaande was.
Better open your eyes people .
Misschien als je wat minder schreeuwerig en drammerig probeert over te komen,
nemen mensen je eventueel wel serieus.
The streets will flood with the blood of the none believers!
Life is just a ride!
pi_37960318
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 18:59 schreef doesss het volgende:

[..]

Misschien als je wat minder schreeuwerig en drammerig probeert over te komen,
nemen mensen je eventueel wel serieus.
Nouja, ik post niet om serieus genomen te worden... verschaf gewoon informatie, mensen doen er maar mee wat ze willen
Gelukkkkkkkig is de BBC minder schreeuwerig en drammerig

[ Bericht 2% gewijzigd door Salvad0R op 18-05-2006 19:27:13 ]
pi_37960832
SalvadOR, dit topic is bedoeld voor een steunbetuiging richting Verdonk. Voor je complottheorietjes moet je in TRU zijn .
  donderdag 18 mei 2006 @ 20:16:21 #210
99433 Tup
Tupperwaar
pi_37962541
Ik vind Rita OK, ook al ben ik het politiek niet met haar eens.
Wasserwunderland
  donderdag 18 mei 2006 @ 20:17:53 #211
121310 venomsnake
El Saltador
pi_37962607
quote:
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_37963009
Rita
live life
  donderdag 18 mei 2006 @ 20:29:06 #213
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_37963074
Leuke docu nu bij Zembla over Rita.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 18 mei 2006 @ 20:35:27 #214
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37963361
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 20:29 schreef golfer het volgende:
Leuke docu nu bij Zembla over Rita.
idd en lekker objectief ook
Niet meer actief op Fok!
pi_37963408
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 20:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

idd en lekker objectief ook
Leuk staaltje selectief quote's aan elkaar plakken.
  donderdag 18 mei 2006 @ 20:41:02 #216
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_37963540
"Mijn uitgangspunt is niet dat gezinnen gescheiden worden", hoor je haar zeggen...
Vervolgens komt er een quote in beeld: Verdonk belooft VVD geen gezinnen te scheiden. Pffft, kort door de bocht!

Zembla is niet geheel objectief nee...
pi_37963550
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 20:36 schreef Zendgemachtigde het volgende:

[..]

Leuk staaltje selectief quote's aan elkaar plakken.
Idd, zo kan iedereen in een kwaad daglicht gezet worden.
sig verwijderd door FA
  donderdag 18 mei 2006 @ 20:47:41 #218
146133 DeepThought
lower than ever
pi_37963742
Code name: Bashing Rita!
follow the money
pi_37965089
VVD-leden mogen stem herzien

http://www.nu.nl/news/735646/11/VVD-leden_mogen_stem_herzien.html

OMG. Bizar. Ze schuwen geen enkel middel om Verdonk te pakken.

pi_37965242
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 21:20 schreef Zendgemachtigde het volgende:

"De reglementen voorzien in die mogelijkheid."

Vraag is, kon dit een week geleden ook al, of is deze optie in de regelementen nu pas ingeschakeld? Als dat laatste het geval is, dan is dat een zeer kwalijke zaak.
pi_37965249
quote:

WTF Gisteren was iemand op NOVA die beweerde, dat het misschie een complot kan zijn van de VVD om die outsider, wat Verdonk toch is, uit te schakelen, omdat zij zich dus zelf beschikbaar had gesteld voor de lijtrekkerschap.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_37965290
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 21:23 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

"De reglementen voorzien in die mogelijkheid."

Vraag is, kon dit een week geleden ook al, of is deze optie in de regelementen nu pas ingeschakeld? Als dat laatste het geval is, dan is dat een zeer kwalijke zaak.
Zalm verklaarde in een interview dat hij zijn stem al had uitgebracht en deze niet meer kon wijzigen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_37965370
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 21:24 schreef Monolith het volgende:

[..]

Zalm verklaarde in een interview dat hij zijn stem al had uitgebracht en deze niet meer kon wijzigen.
Dan hebben ze dus waarschijnlijk de regels veranderd. Wat een ondemocratische -actie!
pi_37965407
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 21:23 schreef Slayage het volgende:

[..]

WTF Gisteren was iemand op NOVA die beweerde, dat het misschie een complot kan zijn van de VVD om die outsider, wat Verdonk toch is, uit te schakelen, omdat zij zich dus zelf beschikbaar had gesteld voor de lijtrekkerschap.
De conclusie dat Verdonk TE populair is bij "het volk" en zich niets aantrekt
van partij-leiding en de zgn " baronnen" kost haar waarschijnlijk de kop.

Zum kotzen dit.
pi_37965429
Optreden ipv aftreden?
Leren van je fouten is okee, maar als je continu dezelfde fouten blijft maken:
- overhaastheid
- onzorgvuldigheid
- ontkennen tegen beter weten in

...dan ben je gewoon niet geschikt als minister (net als Donner die continu fouten blijft ontkennen). Geef dan verdomme ook toe dat je fouten hebt gemaakt en vertel wát je doet om ervoor te zorgen dat het niet nog eens gebeurt! MBO-niveau daar in de Tweede Kamer
Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
  donderdag 18 mei 2006 @ 21:28:39 #226
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_37965504
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 21:24 schreef Monolith het volgende:

Klopt.
Schriftelijk uitgebrachte stemmen kunnen alleen herzien worden. Elektronisch uitgebrachte stemmen niet. Zalm zal dus wel elektronisch zijn stem hebben uitgebracht.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_37965543
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 21:26 schreef Zendgemachtigde het volgende:

[..]

Zum kotzen dit.
Dat werd ook beweert ja. Zonder het kotzen natuurlijk.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_37965635
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 21:29 schreef Slayage het volgende:

[..]

Dat werd ook beweert ja. Zonder het kotzen natuurlijk.
pi_37965747
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 21:28 schreef golfer het volgende:

[..]

Klopt.
Schriftelijk uitgebrachte stemmen kunnen alleen herzien worden. Elektronisch uitgebrachte stemmen niet. Zalm zal dus wel elektronisch zijn stem hebben uitgebracht.
Dat is ook mogelijk, maar hij vertelde er niet bij op welke manier hij zijn stem had uitgebracht. Hij kan natuurlijk ook niet goed op de hoogte zijn van de mogelijkheden van de reglementen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_37965924
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 21:33 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat is ook mogelijk, maar hij vertelde er niet bij op welke manier hij zijn stem had uitgebracht. Hij kan natuurlijk ook niet goed op de hoogte zijn van de mogelijkheden van de reglementen.
Laten we dat maar hopen
pi_37966272
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 21:33 schreef Monolith het volgende:

[..]

Op wie hij gestemd heeft vertelt ie er ook niet bij.
  donderdag 18 mei 2006 @ 22:02:33 #232
146133 DeepThought
lower than ever
pi_37967315
...Vertel me dat het niet waar is.

Niet alleen vervalsen zij hiermee de stemming, maar wie zegt eigenlijk dat zij eerst ook niet even de regelementen vervalst hebben?
Wat is dat bijvoorbeeld voor een ridicuul verschil dat er gemaakt wordt tussen elektronische stemmen en papieren stemmen?
Het lijkt me dan ook eerder dat hiermee even een plooitje in het verhaal wordt rechtgestreken ....en "het volk" slikt het allemaal voor zoete koek, op een enkeling na...
follow the money
  donderdag 18 mei 2006 @ 22:10:36 #233
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_37967774
Ik ben vooral benieuwd hoe ze dat praktisch willen oplossen. In de reglementen staat:
quote:
2. 6 Het hoofdbestuur waarborgt dat de voorkeursvolgorde na
registratie niet meer tot de persoon van het lid herleid kan
worden.
Hoe kan je de eerste keuze van een lid ongedaan maken als je niet weet welke keuze dat is?
Ze kunnen uiteraard vastleggen dat iemand heeft gestemd, en op wat vor manier, maar dat is niet voldoende om de eerste keuze ongedaan te maken.
pi_37968345
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 22:10 schreef Sidekick het volgende:
Ik ben vooral benieuwd hoe ze dat praktisch willen oplossen. In de reglementen staat:
[..]

Hoe kan je de eerste keuze van een lid ongedaan maken als je niet weet welke keuze dat is?
Ze kunnen uiteraard vastleggen dat iemand heeft gestemd, en op wat vor manier, maar dat is niet voldoende om de eerste keuze ongedaan te maken.
Zembla mag de gang van zaken hierin ook wel onderzoeken, ik vertrouw het niet echt
pi_37968815
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 22:10 schreef Sidekick het volgende:
[..]

Als de envelop van de stemmer nog niet is geopend, en de stem alleen vergezeld wordt van een (gehasht, o.i.d.) lidmaatschapsnummer, dan is het niet meer echt te herleiden.
Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
  donderdag 18 mei 2006 @ 22:31:14 #236
70154 klez
pi_37969092
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 21:26 schreef Zendgemachtigde het volgende:

[..]

Zum kotzen dit.
Zo populair is ze niet meer. Tijdelijk ff - omdat ze zogenaamd "consequent" is nu ze Hirsi Ali zo snel aanpakt. Daar is het gepeupel dol op. Tenslotte steekt Hirsi "d'r hoofd boven het maaiveld uit", die moet eraf.
Iemand zoals zij die wetten zonder gevoel voor de werkelijkheid uitvoert. Levensgevaarlijk als leider.
Dan hadden we nog beter Fortuyn kunnen hebben. Die begreep dat we gewoon eens moeten ophouden over de 26.000 asielzoekers die al jaren in ons land zijn.
  donderdag 18 mei 2006 @ 23:07:43 #237
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_37971264
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 22:31 schreef klez het volgende:

[..]

Zo populair is ze niet meer. Tijdelijk ff - omdat ze zogenaamd "consequent" is nu ze Hirsi Ali zo snel aanpakt. Daar is het gepeupel dol op. Tenslotte steekt Hirsi "d'r hoofd boven het maaiveld uit", die moet eraf.
Iemand zoals zij die wetten zonder gevoel voor de werkelijkheid uitvoert. Levensgevaarlijk als leider.
Dan hadden we nog beter Fortuyn kunnen hebben. Die begreep dat we gewoon eens moeten ophouden over de 26.000 asielzoekers die al jaren in ons land zijn.
Precies. Fortuyn wist dat het beter was om die groep in nederland te houden.
Nu zijn er verschrikkelijk veel procedures, mensen die wel mogen blijven. Mensen die niet mogen blijven, mensen die weer in procedures komen.
Door het harde beleid van deze regering komen ze in de maag met hirsi ali te zitten,
De vvd lijkt op die mensen die vinden dat alle buitenlanders het land uit moeten behalve de buren want die zijn zo aardig.
Hypocrisie ten top.
De VVD met zalm en co zijn wat mij betreft het ergst. Die komen er het best vanaf, Verdonk het minst. Haar beleid is gewoon kut, maar in dit geval is het onzinnig hoe haar eigen partij zich tegen haar keert. Juist door de maatregel die foruyn voorstond voorkom je de spagaat waarin men nu zit.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  donderdag 18 mei 2006 @ 23:09:24 #238
146133 DeepThought
lower than ever
pi_37971359
Net 'Rijden met Rutte' "gezien"

...de propagandamachine draait weer op volle toeren vanavond.

Zag nog wel even iemand tussendoor die zich hooglijk verbaasde over het gerommel met de kiesprocedure bij de VVD ...sprak zelfs van ondemocratisch ...een teken wellicht dat het systeem nog niet perfect is, of hoort een beetje tegenspraak er gewoon bij?

[ Bericht 1% gewijzigd door DeepThought op 18-05-2006 23:25:25 ]
follow the money
pi_37972069
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 22:31 schreef klez het volgende:

[..]

[quote]Zo populair is ze niet meer.
Voor mij en vele is ze vanaf het moment dat ze zich verkiesbaar stelde favoriet geweest.
Dat de kwestie AHA eea los maakt bij mensen vind ik niet vreemd.

Over het gegeven dat nagenoeg iedereen in de VVD-top of daar omheen
zich afkeert van Verdonk zet ik mijn vraagtekens.
Ben echt benieuwd hoe de stemming beslist gaat worden. Ik vrees voor Verdonk
het ergste, nog ff afwachten dus.

pi_37972990
quote:
Over het gegeven dat nagenoeg iedereen in de VVD-top of daar omheen zich afkeert van Verdonk zet ik mijn vraagtekens.
Dan zie je inderdaad gelijk hoe selectief die gasten zijn en hoe belangrijk vriendjespolitiek voor ze is als je de situaties Taïda en Hirshi Ali met elkaar vergelijkt: eigenlijk hetzelfde (komt iig op hetzelfde neer: onredelijke uitzetting van goed geïntegreerde mensen).

Nu het Hirshi Ali betreft kan het ineens allemaal niet volgens de top en dan is het onmenselijk etc. Hypocrieten, valt me erg van ze tegen Vind het óf allebei wel, óf allebei niet goed!
  donderdag 18 mei 2006 @ 23:55:38 #241
70154 klez
pi_37973453
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 23:41 schreef Sorcerer8472 het volgende:

[..]

Dan zie je inderdaad gelijk hoe selectief die gasten zijn en hoe belangrijk vriendjespolitiek voor ze is als je de situaties Taïda en Hirshi Ali met elkaar vergelijkt: eigenlijk hetzelfde (komt iig op hetzelfde neer: onredelijke uitzetting van goed geïntegreerde mensen).

Nu het Hirshi Ali betreft kan het ineens allemaal niet volgens de top en dan is het onmenselijk etc. Hypocrieten, valt me erg van ze tegen Vind het óf allebei wel, óf allebei niet goed!
De situaties zijn totaal niet vergelijkbaar.
De uitzetting van Taida heeft maanden zo niet jaren in beslag genomen. Het gaat erom dat een minister die zo'n beslissing nu opeens in een dag neemt terwijl ze denkt daar politiek bij te winnen niet geschikt is als bestuurder.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 03:48:24 #242
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_37977387
Rita praat wel maar ze zegt niks.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_37977389
*steekt zn helpende hand aan Verdonk uit
*trekt zn hand snel weg, haalt m door zn haar en doet Mwuhahaha.

De dag dat ik die neoconservatieve droge vagina ga steunen, is de dag dat ik niet meer voor mezelf kan nadenken.
^
  vrijdag 19 mei 2006 @ 03:56:44 #244
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_37977420
* BaajGuardian is het eens met DangermousE

ik vind het nieteens zo verkeerd om zon mens geen hand te willen geven, ze gaven duitsers in 45 ook geen handen
  vrijdag 19 mei 2006 @ 03:59:08 #245
104871 remlof
Europees federalist
pi_37977423
Ze heeft ongeveer de hele VVD tegen haar behalve Wiegel. Ik zet er een biertje op dat als ze verliest ze uit de partij treedt!
  vrijdag 19 mei 2006 @ 04:07:05 #246
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_37977445
(niet dat ik rutte zo geweldig vind trouwens, die stropdaspsychopaat is een gevaar voor het binnenland)
pi_37977449
Door deze heisa wordt de kans wel groter dat Rutte de nieuwe lijsttrekker wordt, maar wat wil je met al dat gedemoniseer van de afgelopen dagen
Zo hebben Melkert en Rosenmuller ook aangezet tot de demonisering van Fortuyn...
pi_37977458
de enige die demoniseert is rita zelf, met haar harde polariserende beleid.
^
pi_37977608
Ze voert gewoon het kabinetsbeleid uit, de wet is er om nageleefd en uitgevoerd te worden toch?
En het is al druk genoeg in dit kikkerlandje, we zijn 1 van de dichtstbevolkte landjes ter wereld dus dan kunnen we die 25.000 uitgeprocedeerde illegale economische vluchtelingen ook wel missen...
  vrijdag 19 mei 2006 @ 05:07:46 #250
104871 remlof
Europees federalist
pi_37977615
en we zijn ondertussen ook één van de minst tolerante landjes
pi_37977619
MIsschien komt dat wel doordat het de laatste jaren "een beetje druk" is geworden in dit kikkerlandje...
  vrijdag 19 mei 2006 @ 08:15:17 #252
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_37978168
Gezien Zembla van gisteren en het ontbreken van enige inhoudelijke reactie daarop; wat zijn voor Kamp Verdonk haar sterke punten? En waarop baseer je die punten?
Now I'm walking on the sunnyside of the street
  vrijdag 19 mei 2006 @ 10:04:35 #253
136 V.
pi_37980198
quote:

Hoezo
Volgens de in dit topic geldende theorie dat 'de bevolking' Rita steunt zou dat toch ten nadele van Rutte moeten werken? Al die duizenden VVD'ers die spijt hadden van hun stem op Rutte kunnen die nu alsnog herzien, omdat Rita zulk goed werk blijkt te verrichten.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 10:06:53 #254
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_37980269
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 10:04 schreef Verbal het volgende:

[..]

Hoezo
Volgens de in dit topic geldende theorie dat 'de bevolking' Rita steunt zou dat toch ten nadele van Rutte moeten werken? Al die duizenden VVD'ers die spijt hadden van hun stem op Rutte kunnen die nu alsnog herzien, omdat Rita zulk goed werk blijkt te verrichten.

V.
Democratische Rita is liever lijstrekker zonder steun dan dat de VVD-leden hun stem laat horen.
pi_37980399
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 10:06 schreef Invictus_ het volgende:

[..]

Democratische Rita is liever lijstrekker zonder steun dan dat de VVD-leden hun stem laat horen.
Één keer stemmen moet voldoende zijn.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 10:16:14 #256
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_37980552
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 10:11 schreef more het volgende:

[..]

Dat zijn de regels niet, en je weet: regels zijn regels. Overigens zou ik me goed kunnen voorstellen dat Rita erug blij is met deze mogelijkheid om de electorale vruchten te plukken van haar overduidelijke lijn in de zaak AHA. Of zou Rita nou ineens twijfelen aan de juistheid van haar optreden, nee toch?
pi_37980652
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 10:16 schreef Invictus_ het volgende:

[..]

Dat zijn de regels niet, en je weet: regels zijn regels. Overigens zou ik me goed kunnen voorstellen dat Rita erug blij is met deze mogelijkheid om de electorale vruchten te plukken van haar overduidelijke lijn in de zaak AHA. Of zou Rita nou ineens twijfelen aan de juistheid van haar optreden, nee toch?
De regel is er om dubbel stemmen te voorkomen, niet voor mensen die spijt hebben van hun stem

vrijdag 19 mei 2006 @ 10:25:01 #258
136 V.
pi_37980848
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 10:11 schreef more het volgende:

[..]

Daar ben ik het op zich wel mee eens. Maar als het in de regels staat... tsja.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 10:25:32 #259
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_37980870
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 10:18 schreef more het volgende:

[..]

De regel is er om dubbel stemmen te voorkomen, niet voor mensen die spijt hebben van hun stem
Dat staat er niet bij; het zijn de regels en die moeten worden gevolgd. En waarom zou Rita bang zijn voor stemverlies, haar optreden is toch gewoon rechtlijnig zoals altijd?
pi_37980916
En regels zijn regels. Dus we gaan geen uitzonderingen maken als het Rita niet uitkomt natuurlijk.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 10:27:11 #261
136 V.
pi_37980953
Update:
quote:

Partijbureau
19-5-2006

VVD-leden mogen maar één keer stemmen

In reactie op onjuiste berichtgeving dat VVD-leden hun stem voor de lijsttrekkerverkiezingen mogen herzien, stelt het VVD hoofdbestuur het volgende.

"Er bestaat geen reglementair recht dat leden bij een ledenraadpleging meermaals mogen stemmen of hun stem mogen herzien. Elk lid mag bij een ledenraadpleging één stem uitbrengen. Dat kan op drie manieren: per telefoon, internet of post. Het is feitelijk onjuist dat leden nóg een keer mogen stemmen
Bron: www.vvd.nl

V.

[ Bericht 2% gewijzigd door V. op 19-05-2006 10:36:04 ]
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 10:28:27 #262
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_37981008
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 10:27 schreef Verbal het volgende:
Update:
[..]

Opgelost.

V.
Regels zijn regels, en een storm in een glas water is een storm in een glas water.

Rest nog de vraag waar Rita zo bang voor was...
  vrijdag 19 mei 2006 @ 10:28:37 #263
29283 ChillyWilly
Bugger Off!!
pi_37981014
quote:
Update:
[..]

Opgelost.

V.
Mooi
  vrijdag 19 mei 2006 @ 10:33:52 #264
136534 Erik_84
sja.. toch?
  vrijdag 19 mei 2006 @ 10:46:39 #265
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_37981643
Verbal, je moet dan wel het hele persbericht citeren, ook het gedeelte waarin de bevestiging staat voor de 'maas in de wet', namelijk dat een elektronische stem een post-stem doet vervallen.

Ik heb het gehele persbericht in het lijsttrekkersverkiezingstopic geplaatst; het lijkt me beter om die discussies toch even te scheiden want anders hebben we zometeen overal dezelfde discussies.
Hier dus: Verdonk vs Rutte #3
  vrijdag 19 mei 2006 @ 10:55:44 #266
136 V.
pi_37981935
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 10:46 schreef Sidekick het volgende:
Verbal, je moet dan wel het hele persbericht citeren
ik geef een link naar de bron. Dat doe ik zo vaak op deze manier. Niet zo klein doen, hoor.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 11:01:48 #267
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_37982201
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 10:55 schreef Verbal het volgende:

[..]

ik geef een link naar de bron. Dat doe ik zo vaak op deze manier.
Leuk en aardig, maar als je dan iets citeert uit de bron, dan lijkt het me logisch om niet relevante zaken eruit te laten.
quote:
Niet zo klein doen, hoor.

V.
Je voelt je wel erg snel persoonlijk aangesproken; over klein doen gesproken.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 11:35:37 #268
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_37983288
quote:
Update:
[..]

V.
'' het is feitelijk onjuist dat een lid nog een keer mag stemmen''

Dit als reactie op het protest van Verdonk. Maar feitelijk zegt het hoofdbestuur nu. Je mag niet 2x stemmen, ze nemen hun woorden niet terug dat je een stem mag wijzigen.
Situatie blijft dus zoals die was. Alleen is nu ineens iedereen het erover eens?
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_37985836
Ben ik nou de enige die het idee heeft dat Verdonk aan een autistische stoornis lijdt?

Ze lijkt helemaal in een soort eigen gedachtenwereld verdwaald en staat daarbij niet open voor kritiek. Na een debat van 11 uur, doet ze de volgende dag alsof dat niet gebeurt is. Dat is toch niet normaal?
pi_37985944
Verdonk

D66 en Groen Links hebben eens te meer bewezen in het spoeddebat dat ze nergens over gaan en zielig zijn.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 13:36:34 #271
119078 McCarthy
communistenjager
pi_37987269

GO rita
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  vrijdag 19 mei 2006 @ 13:48:40 #272
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_37987652
Hier is in ieder geval een manier om Verdonk te steunen:
quote:
SMS-actie voor Verdonk

Van onze verslaggever John Wanders

DEN HAAG - ‘Nee, nee, er gaat niks in onze eigen zakken verdwijnen’, zegt Robert Verwaal. De Rotterdamse internetondernemer lanceerde vanochtend een SMS-actie ter ondersteuning van minister Verdonk voor Vreemdelingenzaken. Hoe meer SMS-jes er verstuurd worden via zijn website steunrita.nl, hoe meer euro's er binnenstromen bij Verwaal. ‘De opbrengst maken we na aftrek van onze kosten in het geheel over naar de campagnekas van Rita Verdonk’, verzekert de Rotterdammer.

Het campagneteam van Verdonk weet nog van niks van de SMS-actie als de eerste steunbetuigingen al op de website van Verwaal binnenkomen. ‘Nee, er is over ons initiatief geen enkel overleg geweest met het campagneteam van Verdonk’, bevestigt Verwaal. ‘We hebben ze alleen een e-mail gestuurd. Achteraf was het misschien beter geweest als wij ze even hadden gebeld.’

‘Hartverwarmend’, luidt de reactie van Verdonks woordvoerder Ed Sinke. ‘Wij zijn heel blij met al die initiatieven vanuit het land ter ondersteuning van Rita Verdonk. Ik vind het fantastisch en zie er absoluut geen kwaad in.’

Robert Verwaal zag deze week samen met een groep vrienden en collega-ondernemers hoe Verdonk de voltallige Tweede Kamer over zich heen kreeg en vervolgens ook nog eens op het matje moest komen bij de premier en de vice-premiers. De vriendengroep kon dit niet langer aanzien, bekent hij: ‘Mevrouw Verdonk voert gewoon uit wat wij met zijn allen hebben afgesproken. Het is heel goed dat zij voet bij stuk houdt. Petje af voor mevrouw Verdonk.’

Wel vindt ook Verwaal dat de VVD-minister nog eens goed moet kijken wat zij voor haar partijgenoot Ayaan Hirsi Ali kan doen: ‘Van mij mag Hirsi Ali in Nederland blijven, maar regels zijn regels.’

Bron: De Volkskrant
  vrijdag 19 mei 2006 @ 13:51:50 #273
136 V.
pi_37987753
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 13:36 schreef McCarthy het volgende:
[afbeelding]

GO rita
Snap jij de cartoon wel

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 13:53:46 #274
119078 McCarthy
communistenjager
pi_37987835
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 13:48 schreef Sidekick het volgende:
Hier is in ieder geval een manier om Verdonk te steunen:
[..]
http://steunrita.nl/
quote:
Ik steun Rita Verdonk!

SMS dan Kies 1020 naar 4999*
raar. Een getal opsturen ???? Meestal is het toch gewoon een stukje tekst.
En wat een kort raar telefoonnummer 4999?

Achterdochtig als ik ben vermoed ik dat ze na sturen van een SMS je nummer op internet pulbiceren om je aan de schandpaal te nagelen. Vevolgens wordt je door allerlei GroenLinks hippies gebeld die je vor "racist" uitmaken.
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  vrijdag 19 mei 2006 @ 13:55:32 #275
136 V.
pi_37987898
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 13:53 schreef McCarthy het volgende:

Achterdochtig als ik ben vermoed ik dat ze na sturen van een SMS je nummer op internet pulbiceren om je aan de schandpaal te nagelen. Vevolgens wordt je door allerlei GroenLinks hippies gebeld die je vor "racist" uitmaken.
Gewoon je antipsychotica innemen en je hebt weer een goede dag.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 13:55:54 #276
16715 Mylene
*schatje*
pi_37987913
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 13:53 schreef McCarthy het volgende:

[..]

Ben je dan geen racist xenofoob?
  vrijdag 19 mei 2006 @ 13:56:02 #277
119078 McCarthy
communistenjager
pi_37987920
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 13:51 schreef Verbal het volgende:

[..]

Snap jij de cartoon wel

V.
uiteraard, en ik snap nog meer. We zijn nu in de fase Zalm-in-Kopspijkers aan beland. Elke poging om haar belachelijk te maken is steun.

Rita beukt er doorheen. Love that

go rita go rita
  vrijdag 19 mei 2006 @ 13:56:37 #278
119078 McCarthy
communistenjager
pi_37987941
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 13:55 schreef schatje het volgende:

[..]

Ben je dan geen racist xenofoob?
en jij geen mod die zich wel wat subtieler mag uitdrukken?
  vrijdag 19 mei 2006 @ 13:57:44 #279
16715 Mylene
*schatje*
pi_37987983
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 13:56 schreef McCarthy het volgende:

[..]

en jij geen mod die zich wel wat subtieler mag uitdrukken?
Nou ja zeg, het is maar een vraag hoor .
  vrijdag 19 mei 2006 @ 14:00:22 #280
119078 McCarthy
communistenjager
pi_37988067
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 13:57 schreef schatje het volgende:

[..]

Nou ja zeg, het is maar een vraag hoor .
alsjeblieft hou op zeg, 1 Tafkahs was al erg genoeg.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 14:01:38 #281
16715 Mylene
*schatje*
pi_37988107
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 14:00 schreef McCarthy het volgende:

[..]

alsjeblieft hou op zeg, 1 Tafkahs was al erg genoeg.
Wat een drama queen ben je toch .
pi_37988363
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 13:36 schreef McCarthy het volgende:
[afbeelding]

GO rita
Verdonk, ferm staaltje werk.

Eerst zit iedereen (rechts) te janken dat je je beleid gewoon moet uitvoeren, ook al is het zielig voor bepaalde mensen (Taïda / Kalou / andere gevallen).. en nu het een trol uit de politiek betreft, uit de VVD zelfs, moet je een uitzondering maken...
Optiefen AHM en die huillies uit de kamer ook..
pi_37990241
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 14:10 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Verdonk, ferm staaltje werk.

Eerst zit iedereen (rechts) te janken dat je je beleid gewoon moet uitvoeren, ook al is het zielig voor bepaalde mensen (Taïda / Kalou / andere gevallen).. en nu het een trol uit de politiek betreft, uit de VVD zelfs, moet je een uitzondering maken...
Optiefen AHM en die huillies uit de kamer ook..
Idd
pi_37994751
Ik steun Rita ook! Ook een mail van haar

Recht door zee, of je nu arm bent of rijk, of je nu burger bent of parlementslid! vriend of vriendin!~
Dat is wat wij willen zien Rita!

Ow, en NOVA en al die andere eenzijdige programmas laten toch alleen maar kwaad zien en alles wat negatief is! Ik weet 200% zeker dat verdonk ook heel veel goed doet!!! Maar dat is dan voor de media weer geen nieuws :S

Goed! VVD Zalm -------------------> weg er mee (je had beter je werk moeten doen WATJE!!) Bah!

Rita, er kunnen nog een hoop mensen EN politici van jou wat leren. Geen gedraai houd voet bij stuk en ga zo door!

p.s. dit heb geen zak te maken met de lijstrekker, ze deed alleen haar werk als minister (heb ze wel 20 keer op TV gezegd dat men dat niet moet gaan vermengen en los moet zien van elkaar)

En dat ze soms wat koppig is en fouten maakt? ach die maken alle leden wel eens en de media kan ons meer doen geloven dan de werkelijkheid.

Kijk gewoon eens naar een live debat van de tweedekamer.nl dan krijg je vaak een heel ander beeld te zien

Ga er voor Rita en heel veel succes vandaag!
pi_37995020
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 17:34 schreef Fonk het volgende:
Ik steun Rita ook! Ook een mail van haar

Recht door zee, of je nu arm bent of rijk, of je nu burger bent of parlementslid! vriend of vriendin!~
Dat is wat wij willen zien Rita!

Ow, en NOVA en al die andere eenzijdige programmas laten toch alleen maar kwaad zien en alles wat negatief is! Ik weet 200% zeker dat verdonk ook heel veel goed doet!!! Maar dat is dan voor de media weer geen nieuws :S

Goed! VVD Zalm -------------------> weg er mee (je had beter je werk moeten doen WATJE!!) Bah!

Rita, er kunnen nog een hoop mensen EN politici van jou wat leren. Geen gedraai houd voet bij stuk en ga zo door!

p.s. dit heb geen zak te maken met de lijstrekker, ze deed alleen haar werk als minister (heb ze wel 20 keer op TV gezegd dat men dat niet moet gaan vermengen en los moet zien van elkaar)

En dat ze soms wat koppig is en fouten maakt? ach die maken alle leden wel eens en de media kan ons meer doen geloven dan de werkelijkheid.

Kijk gewoon eens naar een live debat van de tweedekamer.nl dan krijg je vaak een heel ander beeld te zien

Ga er voor Rita en heel veel succes vandaag!
Maar vóór haar dus.
pi_38016155
Ik steun Rita Verdonk
en ben zeer Pro Ayaan
die het absoluut eindelijk verdient om hier te mogen zijn, wonen, werken of oud worden onder haar eigen naam met haar eigen geboortedatum en haar eigen identiteit!

Het is van de zotte dat er een vrouw zo moedig als Ayaan niet werkelijk mag bestaan en onder enkel valse voorwendselen hier mag verblijven met een neppaspoort ( ze is immers niet de person die dat paspoort aangeeft? )

Ik ben erg erg blij met de rechtdoorzee mentaliteit van Rita Verdonk die het bespreekbaar maakt en mogelijhk maakt dat Ayaan als de persoon die ze werkelijk is door gaat met haar leven! In en buiten Nederland als ZEEEEEEER gerespecteerd Nederlandse!

Dat is grote klasse en dat had nog nooit iemand van al die luizen in de tweede kamer voor Ayaan over!

Dietweede kamer ratten gedoogden haar enkel!
pi_38021940
  dinsdag 23 mei 2006 @ 08:06:28 #288
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_38111554
Verdonk is alle grip op de realiteit kwijt. Ze durft nu zelfs te zeggen dat ze de rug recht heeft gehouden tijdens het debat.
Misschien op een gekromde tijd-ruimte manier.
pi_38113171
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 08:06 schreef Sidekick het volgende:
Verdonk is alle grip op de realiteit kwijt. Ze durft nu zelfs te zeggen dat ze de rug recht heeft gehouden tijdens het debat.
Misschien op een gekromde tijd-ruimte manier.
Mag Verdonk ook een keer van "standpunt" veranderen, Wouter Bos doet het elke week wel een keer. Ze noemen hem niet voor niets DRAAIKONT.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 09:41:31 #290
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_38113233
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 09:39 schreef more het volgende:

[..]

Mag Verdonk ook een keer van "standpunt" veranderen
Uiteraard, maar doen alsof je je rug hebt recht gehouden is dan ongeloofwaardig.
pi_38118650
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 13:51 schreef Verbal het volgende:

[..]

Snap jij de cartoon wel?
De cartoon betekent iets als: "Verdonk gaat al haar politieke tegenstanders om ver walsen en de verkiezingen winnen"
pi_38122718
Rita Verdonk.

Ze lijkt me een geweldige vrouw voor haar man.
Ze lijkt ook me een geweldige lieve moeder, die haar kinderen de juiste opvoeding geeft.
Ze zou moeten dienen als voorbeeldvrouw voor alle vrouwen!

Waren alle vrouwen maar zo als haar, dan zag de wereld er veel beter uit!
Rita voor jou wil ik, en velen andere leven.

Ga zo door, op jou hebben we gewacht.

Of niet Fuifduif.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 16:26:08 #294
136 V.
pi_38127130
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 12:33 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

De cartoon betekent iets als: "Verdonk gaat al haar politieke tegenstanders om ver walsen en de verkiezingen winnen"
Ja, zoiets, ja

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 24 mei 2006 @ 00:48:37 #295
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_38147043
Als minster Verdonk volgende keer nou eens minister van VROM wordt, gaan we lachen.

Heel het Kurhaus, ik liep er vandaag, en eigenlijk heel de scheveningse boulevard, staan in de duinen gebouwd.
Volgens de regels mag dat niet, maar het is oogluikend toegelaten.

Ik zie Verdonk al zeggen, regels zijn regels, ik kan niet hebben dat meer mensen dat gaan doen, dus plat met die handel!

Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  donderdag 25 mei 2006 @ 18:08:47 #296
124377 pmb_rug
salvation received
pi_38205295
doe mij maar Balkenende
ik vind Rita niet zo intelligent, zwak in debat en eigenlijk alleen parasiterend op haar image als hardliner.
inhoudelijk kan ze denk ik weinig.
Challenge thinkers to believe and believers to think.
?Porque no te calles?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')