sommige kunnen anders heel venijnig wordenquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]alsof een vrouw wat te zeggen zou mogen hebben
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:21 schreef Messenga het volgende:
Hup Barca.
De grap was leuk idd, was NOG leuker geweest als hij het niet expres had gedaanquote:
Ik denk dat je tong nu overschatquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De grap was leuk idd, was NOG leuker geweest als hij het niet expres had gedaan.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:25 schreef Erasmusch het volgende:
Campbell zocht gewoon een excuus om Henry een kusje te mogen geven![]()
Luinge zou nog een betere indruk achterlaten denk ik...quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik dacht dat het niveau van de Nederlandse scheidsrechters laag was![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:25 schreef NorthernStar het volgende:
Die scheids heeft het spaargeld van zijn hele familie op Arsenal ingezet.
Inclusief de levensverzekering van zijn oma.
DAAROM JUIST!quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:24 schreef Max-Westerman het volgende:
Waarom is nu iedereen blij?
Die vrijetrap mocht helemaal niet genomen worden
whehehequote:Op woensdag 17 mei 2006 21:25 schreef Erasmusch het volgende:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:25 schreef WeebI het volgende:
Als Arsenal nu nog wint ga ik een maand lang met een Ronaldinho sig lopen
had goed en wel de goede OP erin gezet is ie al bijna volquote:
* TJDoornbos spoed zich naar Parijs om Arsenal te helpen want weebl in Ronaldinho sig moet ik zienquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:25 schreef WeebI het volgende:
Als Arsenal nu nog wint ga ik een maand lang met een Ronaldinho sig lopen
Van mij mag ie hem platneuken als ie nog een keer scoortquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:25 schreef Erasmusch het volgende:
Nou, zo ver zou ik ook weer niet willen gaanquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:25 schreef BB-King het volgende:
[..]
Luinge zou nog een betere indruk achterlaten denk ik...![]()
Pires ging eruit voor een keeper knuppelquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:27 schreef Nega het volgende:
Omdat Lehmann rood kreeg ging Pires eruit voor een verdediger.
Nee hoor, TH speelt gewoon UEFAquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:27 schreef Pritt het volgende:
Kut want alles Arsenal wint dan mag Tottenham naar CL en blijft Davids bij THFC.
voor een keeper jaquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:27 schreef Nega het volgende:
Marquez had ook rood moeten hebben, dat is weer een meevaller voor zequote:Op woensdag 17 mei 2006 21:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
Sjongejonge, wat wordt Barca hier ongekend hard genaaid door de arbitrage.
Goal telde gewoon, Eboue had rood moeten hebben en het was geen vrije trap waar die goal uit voort kwam.
Ach, zelfs met 10 man is Arsenal sterker. Waren ze voor de rode kaart ook al.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
Sjongejonge, wat wordt Barca hier ongekend hard genaaid door de arbitrage.
Goal telde gewoon, Eboue had rood moeten hebben en het was geen vrije trap waar die goal uit voort kwam.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:26 schreef rubbereend het volgende:
DG is zojuist 10 rijen naar beneden geflikkerd denk ik
Wie leest die onzin nou manquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
had goed en wel de goede OP erin gezet is ie al bijna vol
Huh?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:27 schreef Pritt het volgende:
Kut want alles Arsenal wint dan mag Tottenham naar CL en blijft Davids bij THFC.
Maar Barca gaat nog twee keer scoren dus wees gerust.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:27 schreef Pritt het volgende:
trainingscursus in Antwerpen gevolgd?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:27 schreef Nega het volgende:
gaat dan gewoon de vijfde? is het niet zo dat er alleen vijf mogen als de CL-winnaar vijfde in de competitie werdquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:27 schreef Pritt het volgende:
ikquote:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:28 schreef WeebI het volgende:
[..]
Pires ging eruit voor een keeper knuppel
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:29 schreef Thelonious het volgende:
Dankzij de scheids is Arsenal toch nog met 11 man.
Houen zo!
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:29 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
trainingscursus in Antwerpen gevolgd?
Dat is normaalquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:30 schreef TJDoornbos het volgende:
kan de scheids die commentator niet ook rood geven, wat een kansloze harry zeg
er is een ander grensrechter nu ja.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:30 schreef Boeman het volgende:
Eerst zou er een andere Noor fluiten toch? Alleen die mocht niet omdat hij pro-Barca was.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:30 schreef Leatherface het volgende:
Let wel: ik ben als toeschouwer neutraal, dus is mijn mening objectief.
Hij stond een beetje op Henry zijn voet.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Marquez had ook rood moeten hebben, dat is weer een meevaller voor ze
Grensrechter.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:30 schreef Boeman het volgende:
Eerst zou er een andere Noor fluiten toch? Alleen die mocht niet omdat hij pro-Barca was.
een grensrechter fluit niet bij mijn wetenquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:30 schreef Boeman het volgende:
Was een grensrechter.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:30 schreef Boeman het volgende:
Het had 1-0 voor Barca moeten staan en 10 man voor Arsenal.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ach, zelfs met 10 man is Arsenal sterker. Waren ze voor de rode kaart ook al.
tackel van achteren, kom da's gewoon rood. Ofnee was gewoon roodquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij stond een beetje op Henry zijn voet.
Was niet eens geel waard.
Precies.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het had 1-0 voor Barca moeten staan en 10 man voor Arsenal.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:30 schreef Leatherface het volgende:
Let wel: ik ben als toeschouwer neutraal, dus is mijn mening objectief.
Oh, het was vast laat.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
er is een ander grensrechter nu ja.
Het had 1-1 moeten zijn en 10 man voor beidenquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan zou het nu 1-1 moeten staan.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
laat maar ik zie je avatarquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:31 schreef Nega het volgende:
[..]
Sorry, foutje moet kunnen baas, ik zag net die goal van Campbell...
eigenlijk wel ja.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Behalve tijdens de TDFquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:31 schreef Zwansen het volgende:
[..]![]()
We weten het. Als er iemand overal objectief is, ben jij het wel.
Dat scheelde niet veelquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zal voor rust nog wel 1-1 worden.
O Ja Joh?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:31 schreef WeebI het volgende:
[..]
een grensrechter fluit niet bij mijn weten
Ik voor geen meterquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:34 schreef Zwansen het volgende:
Ai, ik zou het Bommel zo gunnen hè!
Geweldig boekquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:34 schreef snellejelle het volgende:
henry op avontuur met al zijn vrienden
Als je die niet kent. WK 78 90ste minuut. Paalquote:
Dat is het hem niet zo, ik mag die duitse kutkwal gewoon nietquote:
koop een tvquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:35 schreef Cart_man het volgende:
Mijn stream loopt bijna 2 minuten achter.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:34 schreef Zwansen het volgende:
Ai, ik zou het Bommel zo gunnen hè!
Voor mij is dat hem wel.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is het hem niet zo, ik mag die duitse kutkwal gewoon niet.
Jezus kerel! Ben je de pot wel aan het kijken! Bij 0-0 zat het al op slot, denk je nou echt dat ze met 1-0 gaan aanvallen?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nou, fluiten hond!
Ik hoop niet dat Arsenal het in de tweede helft op slot gooit...
Ben ik wel bang voor met Wenger
Ik.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:35 schreef Corksterr het volgende:
Wie had deze ruststand verwacht zeg.
Ik ken de naam wel jaquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:35 schreef Nega het volgende:
[..]
Als je die niet kent. WK 78 90ste minuut. Paal![]()
straks geven ze je een paar pixelpunchesquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:36 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik gun hem ook wat maar dat zal ik hier maar niet melden voor mn eigen veiligheid
![]()
en nee ben niet zo erg dat ik hem dodelijke ziektes wens
Inderdaad, ontzettend jammer dat de wedstrijd bepaald wordt door scheidsrechterlijke dwalingen.quote:
De tijd is gekomen, leg die smiley eens uit wil je?quote:
net zoveel als foute beslissingen van de scheids stuk of 68907 inmiddels en dan zijn we pas halverwegequote:Op woensdag 17 mei 2006 21:37 schreef DrDentz het volgende:
hoeveel topics gaan er vol deze finale
Ze winnen het toch wel denk ik, het begint al bij die paasjes van Ronaldinhoquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:38 schreef RijstNatie het volgende:
2e helft moet barca vol erin klappe, genadeloos hard spelen... zoals argentijnen.. of internationale
nou die doelpunten laten dan wel lang op zich wachtenquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:39 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Ze winnen het toch wel denk ik, het begint al bij die paasjes van Ronaldinho
Ik heb hem nog nooit zó slecht zien fluiten...quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:39 schreef Nega het volgende:
Ze kunnen in de rust wel ff een scheids van formaat gaan oproepen ofzo. Dit verneukt het alleen maar, kutscheids.
En dan rode kaarten riskeren...quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:38 schreef RijstNatie het volgende:
2e helft moet barca vol erin klappe, genadeloos hard spelen... zoals argentijnen.. of internationale
True, maar dat komt nog welquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:39 schreef PsyCha het volgende:
[..]
nou die doelpunten laten dan wel lang op zich wachten
Ik dacht toch dat Arsenal het team was wat nooit finales speelde. En over losers gesproken. Heb je niet gezien hoe triest en onwaardig ze tegen Villareal speelde in spanje? Dat noem ik nog eens losers om met zulk spel de finale te halen is werkelijk schandalig. Het lijken wel Duitsers.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:35 schreef jojomen4 het volgende:
Goed man!Ik denk dat Barca zo zenuwachtig is omdat ze haast nooit finales spelen!
![]()
![]()
!
Wat een losersssssss!! Come onnnnn Arsenallllllllll!!!!!
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:39 schreef Boeman het volgende:
Zolang NL het WK maar wint vind ik het goed.
Was de verkeerdequote:Op woensdag 17 mei 2006 21:38 schreef Cheiron het volgende:
[..]
De tijd is gekomen, leg die smiley eens uit wil je?
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:39 schreef Boeman het volgende:
Zolang NL het WK maar wint vind ik het goed.
Lekker optimistischquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:40 schreef Eddy_Huntington het volgende:
haha nl met vb het wk winnen ammenooitniet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |