dit was er wel eentje geweest jaquote:
Ja.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:11 schreef DeHovenier het volgende:
De reserve keeper van Arsenal staat toch in het doel? Toch geen speler?
Almunya.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:11 schreef no_comment het volgende:
wie is trouwens de 2e keep van arsenal???
een hele goeie hoop ikquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:11 schreef no_comment het volgende:
wie is trouwens de 2e keep van arsenal???
Ja, hij is wél gewoon een keeper.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:11 schreef DeHovenier het volgende:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:11 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik kan wel normaal doen, tegen normale mensen.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:10 schreef DrDentz het volgende:
niemand leest deze reacties eigenlijk
stelletje honden! hihihi![]()
Zeker wel, stelletje prutsers. Dat gaat nog leuke worden in Duitslandquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:11 schreef Bruce117 het volgende:
Wanneer komt de proffesionele europese scheidsrechtersopleiding.
Die is toch echt hard nodig.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:11 schreef Elvislives het volgende:
Ondertussen, ergens in Duitsland...[afbeelding]
sinds wanneer is het een penalty als de overtreding buiten het strafschopsgebied is ?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:09 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Houd jij lekker je tyfusmuil.
Was iig een 100% zuivere penalty.
Almunia is zeker geen slechte, maar Lehmann is de beterequote:
scheids verkut de wedstrijdquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:12 schreef Gebleekte het volgende:
wat is er gebeurd wat is er gebeurd. Ik kan niet kijken dus ik kan alleen maar hier vanaf lezen!!
Er verandert vrij weinig met Pires wegquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:13 schreef Skwish het volgende:
Barca kan het nog knap moeilijk krijgen tegen 10 man
Aandoenlijk is hij he? Onze "kenner"quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:12 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
sinds wanneer is het een penalty als de overtreding buiten het strafschopsgebied is ?
![]()
Wel tegen Duitsersquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:12 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
sinds wanneer is het een penalty als de overtreding buiten het strafschopsgebied is ?
![]()
Eto'o in z'n eentje op Lehman af, Lehman haalt Eto'o net buiten strafschopsgebied onderuit, bal belandt bij andere Barça-speler en tikt hem in een leeg goal. Scheids fluit af en geeft Lehman rood en Barça krijgt een vrije trapquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:12 schreef Gebleekte het volgende:
wat is er gebeurd wat is er gebeurd. Ik kan niet kijken dus ik kan alleen maar hier vanaf lezen!!
Lehmann heeft wel een zekere goal voorkomen jaquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:13 schreef WeebI het volgende:
[..]
Almunia is zeker geen slechte, maar Lehmann is de betere
Zou terecht zijn.. En die scheids levenslang schorsen..quote:
Jouw reacties geven ook blijk van volwassenheid, ja.quote:
reservekeeper staat erin, speler eruit ... het is geen jong Duitslandquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:11 schreef DeHovenier het volgende:
echt fantastisch isiequote:Op woensdag 17 mei 2006 21:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aandoenlijk is hij he? Onze "kenner"
Fijn, doeiquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:14 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Jouw reacties geven ook blijk van volwassenheid, ja.
Laatste keer dat ik op jou reageer.
Daar komt dat Calimero-gedrag vandaan. Ze denken het hele seizoen dat ze altijd en overal genaaid worden.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:13 schreef HeatWave het volgende:
Aandoenlijk is hij he? Onze "kenner"
Beter kijken.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:12 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
![]()
Lehmann.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wie is er uit eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |