Als je die niet kent. WK 78 90ste minuut. Paalquote:
Dat is het hem niet zo, ik mag die duitse kutkwal gewoon nietquote:
koop een tvquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:35 schreef Cart_man het volgende:
Mijn stream loopt bijna 2 minuten achter.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:34 schreef Zwansen het volgende:
Ai, ik zou het Bommel zo gunnen hè!
Voor mij is dat hem wel.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is het hem niet zo, ik mag die duitse kutkwal gewoon niet.
Jezus kerel! Ben je de pot wel aan het kijken! Bij 0-0 zat het al op slot, denk je nou echt dat ze met 1-0 gaan aanvallen?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nou, fluiten hond!
Ik hoop niet dat Arsenal het in de tweede helft op slot gooit...
Ben ik wel bang voor met Wenger
Ik.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:35 schreef Corksterr het volgende:
Wie had deze ruststand verwacht zeg.
Ik ken de naam wel jaquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:35 schreef Nega het volgende:
[..]
Als je die niet kent. WK 78 90ste minuut. Paal![]()
straks geven ze je een paar pixelpunchesquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:36 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik gun hem ook wat maar dat zal ik hier maar niet melden voor mn eigen veiligheid
![]()
en nee ben niet zo erg dat ik hem dodelijke ziektes wens
Inderdaad, ontzettend jammer dat de wedstrijd bepaald wordt door scheidsrechterlijke dwalingen.quote:
De tijd is gekomen, leg die smiley eens uit wil je?quote:
net zoveel als foute beslissingen van de scheids stuk of 68907 inmiddels en dan zijn we pas halverwegequote:Op woensdag 17 mei 2006 21:37 schreef DrDentz het volgende:
hoeveel topics gaan er vol deze finale
Ze winnen het toch wel denk ik, het begint al bij die paasjes van Ronaldinhoquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:38 schreef RijstNatie het volgende:
2e helft moet barca vol erin klappe, genadeloos hard spelen... zoals argentijnen.. of internationale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |