Behalve tijdens de TDFquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:31 schreef Zwansen het volgende:
[..]![]()
We weten het. Als er iemand overal objectief is, ben jij het wel.
Dat scheelde niet veelquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zal voor rust nog wel 1-1 worden.
O Ja Joh?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:31 schreef WeebI het volgende:
[..]
een grensrechter fluit niet bij mijn weten
Ik voor geen meterquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:34 schreef Zwansen het volgende:
Ai, ik zou het Bommel zo gunnen hè!
Geweldig boekquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:34 schreef snellejelle het volgende:
henry op avontuur met al zijn vrienden
Als je die niet kent. WK 78 90ste minuut. Paalquote:
Dat is het hem niet zo, ik mag die duitse kutkwal gewoon nietquote:
koop een tvquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:35 schreef Cart_man het volgende:
Mijn stream loopt bijna 2 minuten achter.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:34 schreef Zwansen het volgende:
Ai, ik zou het Bommel zo gunnen hè!
Voor mij is dat hem wel.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is het hem niet zo, ik mag die duitse kutkwal gewoon niet.
Jezus kerel! Ben je de pot wel aan het kijken! Bij 0-0 zat het al op slot, denk je nou echt dat ze met 1-0 gaan aanvallen?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nou, fluiten hond!
Ik hoop niet dat Arsenal het in de tweede helft op slot gooit...
Ben ik wel bang voor met Wenger
Ik.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:35 schreef Corksterr het volgende:
Wie had deze ruststand verwacht zeg.
Ik ken de naam wel jaquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:35 schreef Nega het volgende:
[..]
Als je die niet kent. WK 78 90ste minuut. Paal![]()
straks geven ze je een paar pixelpunchesquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:36 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik gun hem ook wat maar dat zal ik hier maar niet melden voor mn eigen veiligheid
![]()
en nee ben niet zo erg dat ik hem dodelijke ziektes wens
Inderdaad, ontzettend jammer dat de wedstrijd bepaald wordt door scheidsrechterlijke dwalingen.quote:
De tijd is gekomen, leg die smiley eens uit wil je?quote:
net zoveel als foute beslissingen van de scheids stuk of 68907 inmiddels en dan zijn we pas halverwegequote:Op woensdag 17 mei 2006 21:37 schreef DrDentz het volgende:
hoeveel topics gaan er vol deze finale
Ze winnen het toch wel denk ik, het begint al bij die paasjes van Ronaldinhoquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:38 schreef RijstNatie het volgende:
2e helft moet barca vol erin klappe, genadeloos hard spelen... zoals argentijnen.. of internationale
nou die doelpunten laten dan wel lang op zich wachtenquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:39 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Ze winnen het toch wel denk ik, het begint al bij die paasjes van Ronaldinho
Ik heb hem nog nooit zó slecht zien fluiten...quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:39 schreef Nega het volgende:
Ze kunnen in de rust wel ff een scheids van formaat gaan oproepen ofzo. Dit verneukt het alleen maar, kutscheids.
En dan rode kaarten riskeren...quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:38 schreef RijstNatie het volgende:
2e helft moet barca vol erin klappe, genadeloos hard spelen... zoals argentijnen.. of internationale
True, maar dat komt nog welquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:39 schreef PsyCha het volgende:
[..]
nou die doelpunten laten dan wel lang op zich wachten
Ik dacht toch dat Arsenal het team was wat nooit finales speelde. En over losers gesproken. Heb je niet gezien hoe triest en onwaardig ze tegen Villareal speelde in spanje? Dat noem ik nog eens losers om met zulk spel de finale te halen is werkelijk schandalig. Het lijken wel Duitsers.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:35 schreef jojomen4 het volgende:
Goed man!Ik denk dat Barca zo zenuwachtig is omdat ze haast nooit finales spelen!
![]()
![]()
!
Wat een losersssssss!! Come onnnnn Arsenallllllllll!!!!!
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:39 schreef Boeman het volgende:
Zolang NL het WK maar wint vind ik het goed.
Was de verkeerdequote:Op woensdag 17 mei 2006 21:38 schreef Cheiron het volgende:
[..]
De tijd is gekomen, leg die smiley eens uit wil je?
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:39 schreef Boeman het volgende:
Zolang NL het WK maar wint vind ik het goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |