quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:11 schreef Elvislives het volgende:
Ondertussen, ergens in Duitsland...[afbeelding]
Piresquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wie is er uit eigenlijk?
Piresquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wie is er uit eigenlijk?
Hij raakt 'm eerst nauwelijks en trekt 'm dan overduidelijk onderuit. Roder worden ze niet, hoorquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:15 schreef Zwansen het volgende:
Maar het was toch echt geen overtreding jongens. Kom op zeg.
Werd heel licht aangeraakt en Etoó ging wel heel makkelijk neer.
en had Marquez ook rood moeten hebbenquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:13 schreef WEST het volgende:
tis wel een doorgebroken speler neer maaien.., dus hij rood kunnen geven, maar ja dan had hij op die aanslag op Van Bronckhorst ook rood moeten geven
als dit een overtreding was dan was dat om Gio een aanslag die met 7x rood bestraft had moeten worden minstens!quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:15 schreef Zwansen het volgende:
Maar het was toch echt geen overtreding jongens. Kom op zeg.
Werd heel licht aangeraakt en Etoó ging wel heel makkelijk neer.
Lehmann vertegenwoordigt alle Duitsers. Althans, wel als het slecht met ze gaatquote:
het is nog 0-0, alles is nog mogelijk....quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:15 schreef Jor_Dii het volgende:
De gezonde spanning is bij ook gewoon helemaal weg nu, het lijkt nu wel een oefenpotje ofzo :/
die mag hier niet meer komen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:17 schreef Zwansen het volgende:
Sms ik een vriend van me hoe kut dit is van die scheids.
Smst ie dit terug: Temptation Island
je libido lijdt er gelukkig niet onderquote:
Wie begint er hier nou over Feyenoord/Ajax tijdens de Barcelona - Arsenal?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:15 schreef Eightball het volgende:
[..]
Daar komt dat Calimero-gedrag vandaan. Ze denken het hele seizoen dat ze altijd en overal genaaid worden.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:18 schreef StarGazer het volgende:
Barça!!!!
Niet bij dit grapjequote:
Scherp gezien: eerst naar links en de 2de helft naar rechts...quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:17 schreef Raphaelo29 het volgende:
10 tegen 11, het kan nog alle kanten op
mss moest ie ernaar kijken van zijn vriendinquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:17 schreef Zwansen het volgende:
Sms ik een vriend van me hoe kut dit is van die scheids.
Smst ie dit terug: Temptation Island
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:18 schreef PsyCha het volgende:
[..]
mss moest ie ernaar kijken van zijn vriendin
Cart_Mero snapt de spelregels niet. Zakkenwasser.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:18 schreef Bellator het volgende:
Wie begint er hier nou over Feyenoord/Ajax tijdens de Barcelona - Arsenal?
de stommelingen uit de Kuip en de Arena gok ik!quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:18 schreef Bellator het volgende:
[..]
Wie begint er hier nou over Feyenoord/Ajax tijdens de Barcelona - Arsenal?
wat een ventquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:18 schreef PsyCha het volgende:
[..]
mss moest ie ernaar kijken van zijn vriendin
Hij hing aan z'n voet EN hij was doorgebroken. Vooral dat laatste.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:08 schreef Zwansen het volgende:
GODVERDOMME ZEG! ZUIVER DOELPUNT!
En niet eens een rode kaart.Scwalbe van Eto'o. Werd slechts heel licht geraakrt.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:17 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Lehmann vertegenwoordigt alle Duitsers. Althans, wel als het slecht met ze gaat
Dan heb ik het niet goed gezie, maar daarom was de goal wel onterecht afgekeurd.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij hing aan z'n voet EN hij was doorgebroken. Vooral dat laatste.
Hoe rood wil je het hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |