andere moeder, zelfde vader dacht ikquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:18 schreef MisterICE het volgende:
Waarom hebben lincoln en michael ook alweer verschillende achternamen![]()
Dat heeft te maken met die Fibonachi (of hoe je het ook mag schrijven)quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:25 schreef Mr.Zop het volgende:
wie heeft nou een goede uitleg van die papieren zwaan?
die op de PB Site klopt niet iig met wat Scofield zelf gebruikte.
Heb trouwens de laatste afleveringen die zwaan nergens meer gezien.
Ik bedoel meer hoe je hem moet makenquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:26 schreef Virus3000 het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met die Fibonachi (of hoe je het ook mag schrijven)
Het is gewoon een quote van Scofield in het begin van het eerste seizoen, dus lijkt me niks spoilerigs aan.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:21 schreef crossover het volgende:
Wheheh ik zou het grappig vinden als mensen uit het Nederlandse topic deze OP gaan lezen
Hij bedoelt de OP zelf, met al die dooie mensen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:29 schreef erkel het volgende:
Het is gewoon een quote van Scofield in het begin van het eerste seizoen, dus lijkt me niks spoilerigs aan.
Als lijk zeker?quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:40 schreef spenky het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Sarah_Wayne_Callies
Volgens deze informatie speelt ze mee in Season 2 !!!: dD :.d ;d; D; d;d; d; ;d:D:D:D :::ieeenennenenn!!11! ! Kekek
O8 o8 oo 8oO*O*OO o8o
Ahum, nou ik vind ik dat wel tof om te horen, maar sommige anderen willen daar een spoiler omheen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:40 schreef spenky het volgende:
*-----**-*-*--*/-*/-*+
wanneer deze danquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:45 schreef ImPrEzA het volgende:
Fijne nieuwe OP
spenky: misschien in 1 aflevering nog?Ben wel érg benieuwd.. Fijn dat t zo vroeg alweer begint, meeste series starten pas eind september of zelfs in oktober weer.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:57 schreef Miguel het volgende:
De Fugitives
Charles Westmoreland Gestorven tijdens ontsnapping
afbeelding
Ik dacht dus ook dat i nog ademde ik wacht wel af tot seizoen 2 begint dan kom ik er vanzelf achterquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:08 schreef Syd het volgende:
[..]
Volgens mij is hij nog niet dood, als je goed kijkt ademt die nog, en hij zag er niet echt dood uit meer een soort shock
Heb zo juist ff paar keer dat stuk gekeken....3:37 ongeveer als je prison.break.122.hdtv-lol hebt.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:11 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Ik dacht dus ook dat i nog ademde ik wacht wel af tot seizoen 2 begint dan kom ik er vanzelf achter![]()
Misschien is dat gwn een blunder van de makers, of kan hij zijn adem niet inhoudenquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:14 schreef Syd het volgende:
[..]
Heb zo juist ff paar keer dat stuk gekeken....3:37 ongeveer als je prison.break.122.hdtv-lol hebt.
en je ziet duidelijk dat die ademt
Zeker het vorige topic niet mee gekregenquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:40 schreef spenky het volgende:
Volgens deze informatie speelt ze mee in Season 2 !!!: dD :.d ;d; D; d;d; d; ;d:D:D:D :::ieeenennenenn!!11! ! Kekek
O8 o8 oo 8oO*O*OO o8o
Nee, maar ik kwam erachter dat we deze TT eigenlijk nog helemaal niet hadden gehad, terwijl het toch de 'subtitle' is van de serie en nu meer dan ooit van toepassing.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:02 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Deze TT stond niet in je lijstje toch, Miguel![]()
quote:
quote:
Leuk om te horen dat mijn werk gewaardeerd wordtquote:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:28 schreef kebabkever het volgende:
wanneer word season 2 uitgezonden in amerika dan?
Al hoewel niet iedereen de moeite neemt om hem te lezen voordat ze domme vragen stellen zoals we weer duidelijk zienquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:36 schreef Yankee het volgende:
inderdaad, wanneer begint seizoen 2?
We moeten dit topic toch wel kunnen houden totdat seizoen twee begint lijkt me, gewoon efficient gebruik maken van die 300 postsquote:
zie ook Miguels reply, maar dat staat dus in de OPquote:
ben ik trouwens de enige die T-Bag strompelend/rennend door het bos er erg uit vond zien als Beavis uit Beavis en Butt-Head?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:55 schreef Gremen het volgende:
Mooi van t-bag dat hij ze hand nog meeneemt![]()
22quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:17 schreef SunChaser het volgende:
Hoeveel eps zijn er dan? 22 of 23?
Je moet inloggenquote:Op donderdag 18 mei 2006 01:06 schreef SunChaser het volgende:
Even vragen wat de rest van de wereld er van vindt
http://www.imdb.com/title(...)?d=43579868#43579868
Dat was volgens mij gewoon de piloot hoorquote:Op donderdag 18 mei 2006 01:35 schreef glannie het volgende:
Was het nou niemand opgevallen dat Michael/Lincolns vader het vliegtuig nog instapte NET voordat het vertrok? Dat vond ik toch wel de mega-twist waar ik op zat te wachten
Heb niet alle posts even goed gelezen dus sorry als dit al gezegd is
of heb ik het gewoon verkeerd gezien?
Ik vond hem (en vooral zijn haren) verdacht veel op een gewonde vegeta lijken hahaquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:22 schreef ImPrEzA het volgende:
[..]
ben ik trouwens de enige die T-Bag strompelend/rennend door het bos er erg uit vond zien als Beavis uit Beavis en Butt-Head?weet niet waarom, maar zo liep ie qua houding ofzo :p
De deur zat al dicht... dan gaat de deur open en doet de piloot (degeen die het vliegtuig op dat moment al aan heeft) de deur weer dicht?quote:Op donderdag 18 mei 2006 02:18 schreef neggix het volgende:
[..]
Dat was volgens mij gewoon de piloot hoor
Omdat hun vader weggegaan was heeft micheal de naam van zijn moeder gekregen en niet die van zijn vader.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:18 schreef MisterICE het volgende:
Waarom hebben lincoln en michael ook alweer verschillende achternamen![]()
De makers wilde gewoon expliciet laten zien, dat het vliegtuig vertrok zonder Scofield en Co.quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:31 schreef glannie het volgende:
[..]
De deur zat al dicht... dan gaat de deur open en doet de piloot (degeen die het vliegtuig op dat moment al aan heeft) de deur weer dicht?
Lijkt me beetje wazig hoor
Dat was die chap, die tegen die vadsige man dat ze moesten vertrekken. Ze waren toch met z'n 2'en. Waarom zou de vader van Linc nou die deur dichtdoenquote:Op donderdag 18 mei 2006 01:35 schreef glannie het volgende:
Was het nou niemand opgevallen dat Michael/Lincolns vader het vliegtuig nog instapte NET voordat het vertrok? Dat vond ik toch wel de mega-twist waar ik op zat te wachten
Heb niet alle posts even goed gelezen dus sorry als dit al gezegd is
of heb ik het gewoon verkeerd gezien?
de vliegtuigquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:18 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
De makers wilde gewoon expliciet laten zien, dat de vliegtuig vertrok zonder Scofield en Co.
In Amerika bedoelen ze dat je gek bent geworden als ze zeggen "You have gone haywire".quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:59 schreef Symer het volgende:
Nooit geweten dat Haywire niet z'n echte naam was.
Volgens mij waren ze het trapje gewoon vergetenquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:18 schreef Linc_The_Sink het volgende:
De makers wilde gewoon expliciet laten zien, dat het vliegtuig vertrok zonder Scofield en Co.
Tjah, alleen wat al eerder vermeld is. Maar voor zover ik weet zijn er nog geen super spoiler over seizoen 2.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
Ze is doodquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:40 schreef spenky het volgende:
O8 o8 oo 8oO*O*OO o8o
Ze hebben hem ook niet echt dood gemaakt voor de serie hèquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:08 schreef Syd het volgende:
[..]
[afbeelding]
Volgens mij is hij nog niet dood, als je goed kijkt ademt die nog, en hij zag er niet echt dood uit meer een soort shock.
Maar zo zag ik het
irritant? Nou, neejquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:25 schreef Cracka-ass het volgende:
Zulks een anti-climax.
Het begint nu wel redelijk irritant te worden. Eerst een miniserie, toen een compleet seizoen, en nu waarschijnlijk 3 seizoenen.![]()
ik dacht eigenlijk dat bellick met zn auto daarvoor zou staan en hem kapot zou schietenquote:
Aflevering 21 zijn ze ontsnapt, deze week is de laatste aflevering van dit seizoen geweest (22) en daar waren ze al uit de gevangenis idd.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:07 schreef L-IS het volgende:
? Heb ik een deel gemist ofzo?
Was die ontsnapping vorige week donderdag?
Volgens mij zit je in de verkeerde topicquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:07 schreef L-IS het volgende:
is vanavondquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:07 schreef L-IS het volgende:
oeps, ben niet zo fanatiekquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:10 schreef 2Drix het volgende:
[..]
Volgens mij zit je in de verkeerde topic![]()
Of pincetten op straat, zodattie een lekke band rijdtquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:02 schreef YoshiBignose het volgende:
Of tak tussen de spaken steken.
Een pincet kun je gewoon overheen fietsen waarschijnlijk hoorquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:18 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Of pincetten op straat, zodattie een lekke band rijdt![]()
Wou net zeggenquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:54 schreef Miguel het volgende:
[..]
Een pincet kun je gewoon overheen fietsen waarschijnlijk hoor![]()
punaises daarentegen zullen hun werk een stuk beter doen![]()
Dat bedoel ik, maar was te moeiljik voor mijquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:54 schreef Miguel het volgende:
[..]
Een pincet kun je gewoon overheen fietsen waarschijnlijk hoor![]()
punaises daarentegen zullen hun werk een stuk beter doen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klopt dat?
Alleen antwoorden met ja of nee.
Alvast bedankt.![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:34 schreef magnifor het volgende:
Heb gehoord dat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klopt dat?
Alleen antwoorden met ja of nee.
Alvast bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
Nou, wat denk je zelf?quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:37 schreef magnifor het volgende:
Ik volg het ook, alleen zou willen weten of het waar is of niet. Ik wil alleen een ja of nee horen.
Heb gehoord dat het bullshit is en wil hier een bevestiging.
Nogmaals alvast bedankt.
Ongeveer.. waarom lees je dit topic niet, dan kun je het gewoon lezenquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:43 schreef magnifor het volgende:
Dus aantal mensen gaan dood en aantal overleven?
Begint het een beetje moeilijk te worden om het per week te volgen en worden die torrent-file's aantrekkelijkquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:43 schreef magnifor het volgende:
Omdat ik een NL kijker ben en dat alleen maar gehoord heb.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:45 schreef truStie het volgende:
[..]
Ongeveer.. waarom lees je dit topic niet, dan kun je het gewoon lezenIk wil het ook wel voor je uittypen maar dat is niet zo leuk als er toevallig een NL kjiker perongelijk hier kijkt
(ik zit bijv. ook wel eens perongelijk in het NL topic te lezen
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. mag ik dus als bullshit beschouwen aangezien niet iedereen dood gaat.![]()
iedereen gaat dood, jij en ik ook.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:43 schreef magnifor het volgende:
Point takenquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:06 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
iedereen gaat dood, jij en ik ook.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:47 schreef magnifor het volgende:
[..]
Omdat ik een NL kijker ben en dat alleen maar gehoord heb.
Maar datDas bullshit ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. mag ik dus als bullshit beschouwen aangezien niet iedereen dood gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JIj begrijpt wel wat ik bedoel.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:06 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
iedereen gaat dood, jij en ik ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facts don't care about your feelings
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:06 schreef YoshiBignose het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Linc_The_Sink op 19-05-2006 12:54:48 ]hi
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:19 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]volgens mij komt tweener bellick tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:08 schreef truStie het volgende:
[..]das nie zo moeilijk als je ff handen gaat tellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zou wel eens kunnen aangezien dat al zoooo vaak gebeurd is .... (in wat kleineren situaties)... Ze zullen wel iets vinden waarmee ze weg kunnen komen... netzoals Tweener! En dat er maar 2 opgepakt worden ofso..quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:08 schreef YoshiBignose het volgende:
het wordt wel erg onlogisch nu ja. het zal me niks verbazen als ze niet eens laten zien hoe ze ontsnapt zijn, maar dat ze gewoon ontsnapt zijn
Bestaat die ongein nog?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:16 schreef YoshiBignose het volgende:
als je types als haar wilt zien moet je maar GTST kijken![]()
Is dat zoquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:01 schreef Tware het volgende:
[..]
idd.. Daar gaat mijn reden om season 2 te kijken![]()
interessante tekst. dat van die vice president dacht ik ook niet zo aan wat jij zei, maar het is idd logisch ja.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:51 schreef Hertog_Martin het volgende:
Lang verhaal...
Houden zoquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:51 schreef Hertog_Martin het volgende:
*knip*
* Hertog_Martin is teleurgesteld
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:06 schreef YoshiBignose het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het is gewoon een slechte serie! Er zit maar 1 goed punt in, de spanning... dat is ook de enige reden dat ik het nog wel blijf volgen.. Maar voor de rest is het natuurlijk erg matig allemaalquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:51 schreef Hertog_Martin het volgende:
[verhaal]
* Hertog_Martin is teleurgesteld
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:05 schreef keijz het volgende:
[..]
Het is gewoon een slechte serie! Er zit maar 1 goed punt in, de spanning... dat is ook de enige reden dat ik het nog wel blijf volgen.. Maar voor de rest is het natuurlijk erg matig allemaal
Wat maakt het uit waardoor het boeit? Het is spannend, dus is het niet slecht.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:05 schreef keijz het volgende:
[..]
Het is gewoon een slechte serie! Er zit maar 1 goed punt in, de spanning... dat is ook de enige reden dat ik het nog wel blijf volgen.. Maar voor de rest is het natuurlijk erg matig allemaal
Ik vind Veronica juist slecht, en die geheim agent ook.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:08 schreef YoshiBignose het volgende:
het was beter geweest als er een beetje bijgeschaafd werd aan de verhaallijn en wat beter acteurs voor de hoofdrolspelers ( michael en linc) ( en dat heb ik het niet over sara en veronica
)
Eindelijk iemand die het snaptquote:Op zondag 21 mei 2006 14:34 schreef knuppelhout het volgende:
nee ze zeiden:"probably DOA" (dead on arrival). niks is zeker dus
eindelijk iemand die dat inzietquote:
Wij hebben ze ook allemaal al gezienquote:Op zondag 21 mei 2006 14:42 schreef miss_schaapje het volgende:
ik heb de afleveringen op dvd thuis liggen![]()
Ik denk iedereen hier de dvds of de xvidjes wel he, anders kon je het niet gezien hebben,quote:Op zondag 21 mei 2006 14:42 schreef miss_schaapje het volgende:
ik heb de afleveringen op dvd thuis liggen![]()
Ik vlieg iedere maandag naar Toronto om de aflevering te kijken hoor en ik betaal ook netjes m'n abbonnementsgeld aan Rogersquote:Op zondag 21 mei 2006 14:54 schreef 020-NRD het volgende:
Ik denk iedereen hier de dvds of de xvidjes wel he, anders kon je het niet gezien hebben,![]()
Serieus? Wat voor werk/opleiding doe je dan? Of woon je daar gwn en is NL vakantie voor jouquote:Op zondag 21 mei 2006 15:00 schreef Miguel het volgende:
[..]
Ik vlieg iedere maandag naar Toronto om de aflevering te kijken hoor en ik betaal ook netjes m'n abbonnementsgeld aan Rogers![]()
quote:Op zondag 21 mei 2006 15:02 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Serieus? Wat voor werk/opleiding doe je dan? Of woon je daar gwn en is NL vakantie voor jou?
Maakt niet uit waar ik zit, overal is het vakantie voor mijquote:Op zondag 21 mei 2006 15:02 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Serieus? Wat voor werk/opleiding doe je dan? Of woon je daar gwn en is NL vakantie voor jou?
Euhh, jahhquote:Op zondag 21 mei 2006 15:13 schreef Miguel het volgende:
[..]
FOX HD voor Eastern time zit op nr 531 op de TiVo![]()
Aha, op zo'n manierrquote:Op zondag 21 mei 2006 15:27 schreef Miguel het volgende:
Ach, zat gisteren te lezen dat ze verwachten dat er medio zomer volgend jaar ook al 7 of 8 HD zenders zullen zijn in NederlandLaten we hopen dat het door het WK een beetje in die stroomversnelling komt hier, want het is echt wel een investering waard
Dat was maandag jongsledenquote:Op zondag 21 mei 2006 15:42 schreef kluivie het volgende:
Wanneer is laatste aflevering eigenlijk dit seizoen weet iemand dat (vast wel)
Dan zit je verkeerd. Je moet dan hier zijn Prison Break NL # 5 [Vluchten kan niet meer ...]quote:Op zondag 21 mei 2006 15:49 schreef kluivie het volgende:
Ow ik kijk op donderdag (ahum, vast iets gemist denk ik???)
Allemaal leuk en aardig, maar reken maar niet dat daar dan recente afleveringen van series op komen. SBS en RTL betalen enorm veel geld voor de uitzendrechten, en die liggen dan voor Nederland volgens mij exclusief bij hun.quote:Op zondag 21 mei 2006 15:27 schreef Miguel het volgende:
Ach, zat gisteren te lezen dat ze verwachten dat er medio zomer volgend jaar ook al 7 of 8 HD zenders zullen zijn in NederlandLaten we hopen dat het door het WK een beetje in die stroomversnelling komt hier, want het is echt wel een investering waard
Ja, natuurlijk zenden ze de afleveringen dan nog niet in dezelfde week uit als in de states, maar het gaat om het idee he. Niet achter iedere zender in NL zit een apart bedrijf, dus het lijkt me best mogelijk voor een SBS om een HD kanaal op te starten en o.a. alle series die ze nu normaal uitzenden (ook) te gaan aanbieden in HDquote:Op zondag 21 mei 2006 22:14 schreef ImPrEzA het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar reken maar niet dat daar dan recente afleveringen van series op komen. SBS en RTL betalen enorm veel geld voor de uitzendrechten, en die liggen dan voor Nederland volgens mij exclusief bij hun.
Nou zullen de Nederlandse HD-kanalen ook wel door bedrijven als SBS, RTL en Talpa worden geëxploiteerd met probably dus ook wel veel series, maar dan gewoon het Nederlandse schema..
Check de OPquote:Op maandag 22 mei 2006 10:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wanneer begint seisoen 2 eigenlijk?
Nee, je moet met een net afgehakte hand eens een stuk gaan trimmen: doordat je hartslag omhoog vliegt pomp je zo je bloed uit je lichaam.....quote:Op maandag 22 mei 2006 09:00 schreef RobertoCarlos het volgende:
Dat met die afgehakte hand en dat er daarna iemand in de buurt van de schuur komt...
Hij moest stil zijn, want anders zou ie iedereen verraden.
Ik weet het niet, maar als mijn hand er net afligt dan zou extreem veel schreeuwen van de pijn, beetje ongeloofwaardig allemaal...![]()
je ziet het verkeerd..quote:Op maandag 22 mei 2006 11:02 schreef Gi1337 het volgende:
Paar dingen die me niet duidelijk waren... (niet goed opgelet ga de laatste episode nog een keer kijken..)Hoezo gaat de vice president niet dood door het gif tewijl op tv wordt gezegt dat ze hardaanvallen heeft, en wordt ze opeens tot president gemaakt ergens in een keuken...
Trouwens Bellick: "Do I stutter?, Gimme my SHOTGUN"Heerlijk
ja gedaan.... tyquote:
Goed lezenquote:Op maandag 22 mei 2006 11:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja gedaan.... en? wanneer begint het.. want het staat niet in de op
ik denk het wel ja. daardoor kan de company niet meer zonder haar.quote:Op maandag 22 mei 2006 11:23 schreef Gi1337 het volgende:
oké dat veranderd de zaak. En dus is ze automatisch tot president 'gekroont'. Dus het was gewoon misleiding. Iedereen dacht dat zij vergiftigd wordt. Maar zij heeft geregeld dat de president gekilled wordt. Toch?
sssssstquote:
Ey geen spoilersquote:Op maandag 22 mei 2006 11:58 schreef Heintje het volgende:
Let maar op, in S2E01 gaan ze haar pols checken en dan blijkt ze nog te leven. En als ze ambulance er is gaat ze pas dood. Maar na de reclame reanimeren ze haar weer.
Vervolgens krijgt haar vader te horen wat ze heeft gedaan en wil haar om die reden vervolgens. Om niet hypocriet over te komen dus moet zij ook op de vlucht.
Michael krijgt vervolgens dat weer te horen via die dikke neef van sucre en gaat zijn eigen ontsnapping wagen om haar te helpen. Hij zat namelijk verlopig ergens veilig onder gedoken.
En als ze eindelijk allemaal het land uit zijn heeft Veronica de waarheid achterhaald waardoor er gratie verleend wordt en ze weer terug kunnen komen.
Disclamer: Het bovenstaande is terplekke verzonnen en geeft alleen maar aan hoe ik denk dat het wel eens verder zou gaan.
Micheal is niet ontschuldig , de rest is niet ontschuldig, alleen lincoln burrows is ontschuldigquote:Op maandag 22 mei 2006 11:58 schreef Heintje het volgende:
En als ze eindelijk allemaal het land uit zijn heeft Veronica de waarheid achterhaald waardoor er gratie verleend wordt en ze weer terug kunnen komen.
Disclamer: Het bovenstaande is terplekke verzonnen en geeft alleen maar aan hoe ik denk dat het wel eens verder zou gaan.
Niemand antwoorden??quote:Op maandag 22 mei 2006 11:02 schreef Gi1337 het volgende:
Paar dingen die me niet duidelijk waren... (niet goed opgelet ga de laatste episode nog een keer kijken..)Hoezo moest die Fatboy eigenlijk mee? Hoezo doet Scofield zo dom met die Tweener? Wat 'owed' Scofield hem dat hij mee mag.. terwijl hij hun erbij naait door Bellick te helpen... Wat boeit het dat Hij dat horloge heeft teruggejat. Laat die gast lekker gen**id worden door die ranzige gast. Hij verdient het. Vanilla Ice ![]()
Hoe zit het met Bellick die ook op de verslaafde avond was waar hij Dr. Tancredi een baan aanbiedt?
Trouwens Bellick: "Do I stutter?, Gimme my SHOTGUN"Heerlijk
Dat van Bellick is inderdaad nog niet duidelijk. Volgens mij is hij mishandeld als kind, dat ie daarom the big bad ass bewaker werd.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:07 schreef planethugo het volgende:
1. Die fatboy had dat kostuum geript voor scofield en wilde nu weleens weten wat er aan de hand was en als iemand weet wat er aan de hand is dan wil ie natuurlijk mee.
2. Scofield heeft toch een of ander overdreven schuldgevoel waardoor ie met alles en iedereen meevoelt en die arme tweener dus ook (wat ik trouwens echt een overbodig en onbenullig karakter vind)
3. Dat van Bellick is nog niet duidelijk geloof ik.
quote:Op maandag 22 mei 2006 11:02 schreef Gi1337 het volgende:
Paar dingen die me niet duidelijk waren... (niet goed opgelet ga de laatste episode nog een keer kijken..)
Omdat ie van het plan wist nadat ie een bewakerspak voor MS had geregeld. Je weet wel die scene in de kantine waarin ie het hele stel chanteerde.quote:Hoezo moest die Fatboy eigenlijk mee?
Ik vond die overgang ook een beetje raar, met name dat ze ineens die fles water uit haar handen liet vallen. Ligt meer aan de serie dan aan jou.quote:Hoezo gaat de vice president niet dood door het gif tewijl op tv wordt gezegt dat ze hardaanvallen heeft, en wordt ze opeens tot president gemaakt ergens in een keuken...
Mee eens, maar ik denk ook dat MS hem meeneemt zodat ie niet tijdens de ontsnapping aan de bel trekt en de groep verrraad. Vind ik logisch, maar in het verhaal komt dat er niet zo uit. Dat IOU is idd wat overdreven.quote:Hoezo doet Scofield zo dom met die Tweener? Wat 'owed' Scofield hem dat hij mee mag.. terwijl hij hun erbij naait door Bellick te helpen... Wat boeit het dat Hij dat horloge heeft teruggejat. Laat die gast lekker gen**id worden door die ranzige gast. Hij verdient het. Vanilla Ice ![]()
Geen idee, komt mss nog, lijkt wel een beetje op een scene uit Lost.quote:Hoe zit het met Bellick die ook op de verslaafde avond was waar hij Dr. Tancredi een baan aanbiedt?
Zo raar is het niet, iemand fluisterd in haar oor dat de president is overleden, ze faked dan dat ze schrikt en laat haar (zonder gif) water vallen, het is dus niet the company maar te vice-president die achter het gif in het water zit, vandaar ook de quote "and you thought I couldn''t get things done.." tegen die vrouw van the company.. De v-p wist dat ze gecanceled zou worden door the company, en het enige waar ze om gaf was het presidentschap, en nam dus het heft in handen door niet te wachten op het einde van haar (ingetrokken) campagne, en vergiftigde de Presidente..quote:Ik vond die overgang ook een beetje raar, met name dat ze ineens die fles water uit haar handen liet vallen. Ligt meer aan de serie dan aan jou.
je vergeet alleen dat the company ook moorden heeft gepleegd, en dat de vp namens the company acteerdequote:Op maandag 22 mei 2006 15:40 schreef ImPrEzA het volgende:
Ik zie het wel helemaal voor me.. nu de VP president is geworden, ligt de mogelijkheid open voor The Company om met Veronica te gaan samenwerken. Zij hebben bovendien veel macht, én zijn in principe op de hoogte van de valse beschuldiging van Linc. Maarja.. we zien wel
Scofield is eg wel snel hoor.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:14 schreef Waltero het volgende:
[..]
Plot-twists genoeg in p-b
ik noem een michael die ineens in zijn bed ligt terwijl verwacht denkt dat ie in de tunnel zit
ach.... in 2minuten kan je makkelijk die pot verplaatsenquote:Op maandag 22 mei 2006 15:48 schreef Gi1337 het volgende:
[..]
Scofield is eg wel snel hoor.
Ook als die nigga's die andere nigga's in elkaar komen slaan. Issie die neger opeens weg
erg vaak van dat soort dingetjes. Spannend maar wel flauw...
quote:Op maandag 22 mei 2006 15:56 schreef ImPrEzA het volgende:
Het komt ook omdat wij de reclames niet zien he, dat soort dingen. Op FOX zit daar een reclamebreak tussen, en tsja, je merkt in Nederlandse series ook wel dat in een reclamebreak van alles kan gebeuren. De tijd staat dan niet stil ofzo.
Tweener heeft ervoor gezorgd dat die sleutel weer terugkwam bij Dr. Tancredi. Dat is de IOU. Daarnaast zit je nog met dat complex van Michael waardoor die iedereen wil/moet helpen, en hij weet dat als hij Tweener achterlaat, hij dan dood wordt geneukt door die dikke vatsige celmate van hem waar die z'n piemeltje van had bewerkt...quote:Op maandag 22 mei 2006 11:02 schreef Gi1337 het volgende:Hoezo doet Scofield zo dom met die Tweener? Wat 'owed' Scofield hem dat hij mee mag.. terwijl hij hun erbij naait door Bellick te helpen... Wat boeit het dat Hij dat horloge heeft teruggejat. Laat die gast lekker gen**id worden door die ranzige gast. Hij verdient het. Vanilla Ice ![]()
Wat ik dus bedoelde, is dat de reclamebreaks een uitleg voor het plotseling in bed liggen van Michael kunnen zijn. Tijdens de reclame is hij blijkbaar teruggekomen in z'n cel, en na de reclame wordt het voor de kijker even heel spannend gemaakt of hij nou wordt betrapt of niet. Niet dus. Maar ok..quote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 17:21 schreef Stienn het volgende:
Preview van S2E01
http://www.youtube.com/watch?v=8MPjBJvKJ_k&search=prison%20break
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
quote:Op maandag 22 mei 2006 17:21 schreef Stienn het volgende:
Preview van S2E01
http://www.youtube.com/watch?v=8MPjBJvKJ_k&search=prison%20break
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 mei 2006 18:24 schreef Crazykill het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 mei 2006 18:30 schreef Jaytonism het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
precies... die 'flits' van Sucre is ook uit aflevering 16..toen werd hij opgepakt bij de supermarket.....quote:Op maandag 22 mei 2006 21:31 schreef Merkie het volgende:
Jongens, het zijn allemaal beelden uit seizoen 1. Zit niks nieuws tussen.
niet cool, hij liep half te jankenquote:Op maandag 22 mei 2006 21:31 schreef Merkie het volgende:
Vonden jullie het trouwens ook cool hoe Bellick zei van: "They just signed their death warrant. Every single one of them."
Ik vind T-Bag ook super goed neergezet.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:07 schreef Gelderland het volgende:
Bellick vind ik écht goed gespeeldvooral op 't laatst ja, datie vernederd is door die gevangen en dan weer 'vrijkomt'...
Kloptquote:Op maandag 22 mei 2006 22:32 schreef Gelderland het volgende:
jep idd.... de meeste zijn goed gecastdat maakt de serie ook zo goed
Van The Pope tot Abruzzi de maffiabaas
quote:Op maandag 22 mei 2006 21:31 schreef Merkie het volgende:
quote:Op maandag 22 mei 2006 17:31 schreef Miguel het volgende:
Leuk gemonteerde preview Stienn, jammer alleen dat er geen nieuwe beelden in zitten.
Die spoilers gaan over ep 23. Niets bijzonders hoorquote:Op maandag 22 mei 2006 22:49 schreef Bergie88 het volgende:
Oeh, al die spoilers hier wil ik niet lezen, k ben weer weg
quote:Op maandag 22 mei 2006 18:30 schreef Jaytonism het volgende:
[..]ja dat is al eens geweest, dat was in die terugblik aflevering.. Er zitten geen nieuwe beelden tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lost - Prison Break - Heroes - 24 - Traveller - The 4400
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:10 schreef glannie het volgende:ooeehh spannig, blijft ze, gaat ze kopje onder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lost - Prison Break - Heroes - 24 - Traveller - The 4400
Er mist iets héquote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:52 schreef crossover het volgende:
De goede oude dinsdagmorgenMaar nu zonder PB
Sopranos, The Shield al gezien?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:36 schreef Cure het volgende:
Damn nog tot september wachtenZeker geen goede midseason-series om te volgen
Waarom? Mijn The Shield wat doe je?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:03 schreef planethugo het volgende:
dan bewaar je het beste tot het laatste
Ipv The Shield zou ik trouwens The Wire kijken.
Jij bent gek..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:03 schreef planethugo het volgende:
dan bewaar je het beste tot het laatste
quote:
Helemaal mee eens, fantastische seriequote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:03 schreef planethugo het volgende:
Hebbie die serie dan wel eens gezien dan? Ik denk hetquote:
Nee, moet er idd nog eens aan zien te komen. Staat al een tijdje op m'n listje maar die dvd boxen zijn redelijk aan de prijzige kant van die serie.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:04 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Hebbie die serie dan wel eens gezien dan? Ik denk het![]()
Doe maar eerst voordat jedingen roept.....
![]()
Right, als er iets geen neppe bagger is is het The Shield wel, op bepaalde momenten kan het weleens gebeuren dat je denkt dat je naar een documentaire zit te kijken. Werkelijk meesterlijke serie. Vic Mackey wordt erg sterk neergezet door Micheal Chicklis.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:39 schreef YoshiBignose het volgende:
ik heb het 1x gezien en dat is echt neppe bagger. vooral die hoofdrolspeler van the shield...![]()
Jaquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:52 schreef Un4 het volgende:
[..]
Ennuh..
Een getalenteerde jonge man die z'n hele lichaam onder de tattoo's heeft zitten en uit een zwaar beveiligde gevangenis ontsnapt samen met zijn tot dood veroordeelde broer is geloofwaardig
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:52 schreef Un4 het volgende:
Ennuh..
Een getalenteerde jonge man die z'n hele lichaam onder de tattoo's heeft zitten en uit een zwaar beveiligde gevangenis ontsnapt samen met zijn tot dood veroordeelde broer is geloofwaardig en een corrupte politieagent in LA is neppe bagger?![]()
Dat is Dr. Zoidbergquote:
En waarom vind je dat geen goede acteur? Ben je zo'n semi-stoer-hardcore-kritische-acteuren analist?quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:17 schreef YoshiBignose het volgende:
je wil(-t)
volgens mij ben ik in de war met een andere serie dan. ook zo'n politie serie met zo'n kneus als hoofdrolspeler en nog zo'n vrouwtje :p
maargoed ik vind michael scofield ook geen goeie acteur hoor, maar dat terzijde
Neej, jij bent goedquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:17 schreef YoshiBignose het volgende:
maargoed ik vind michael scofield ook geen goeie acteur hoor, maar dat terzijde
Drogreden. Probeer eens de mening van iemand anders te accepterenquote:
Ik kan me voorstellen dat mensen zich ergeren aan zijn montone stemgeluid en zijn blik die altijd hetzelfde isquote:Op woensdag 24 mei 2006 20:01 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
En waarom vind je dat geen goede acteur? Ben je zo'n semi-stoer-hardcore-kritische-acteuren analist?
Ik kwam er ook toevallig achter toen ik op de Sopranos site het kijken was. De eerste paar afleveringen vond ik nog nieteens zo denderend maar naarmate het seizoen vordert en je de karakters kent is het genietenquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:13 schreef Miguel het volgende:
[..]
Heb nu seizoen 1 en 2 van The Wire binnen, die misschien maar eens checken dan als die wordt aanbevolenNog nooit van gehoord eerlijk gezegd en kwam er net achter dat die in 2002 al begonnen is
Ben benieuwd
![]()
je moet naar het NL topic.quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:15 schreef dj_ko het volgende:
ey welke aflevering is er nu eigenlijk net op tv geweest?
Das met elke serie wel of film als je al weet wat er gaat gebeuren he.. d'ohquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:14 schreef Bergie88 het volgende:
Ik zit net prison break aflevering 14, 15 16 voor de tweede keer te kijken, dan zijn ze echt waardeloos man als je al weet hoe de serie eindigt. Iedere keer als de spanning op wordt gebouwd zaten mijn vrienden echt te genieten en ik zat maar te gapen en te lachen want ik wist al wat er ging gebeuren
Band of Brothers kan ik blijven kijken en die serie blijft gewoon goed. Door dat er veel verhaal twisten in PB zitten weet je al wat er iedere keer gaat gebeuren en wordt het volgens mij minder leuk.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:00 schreef truStie het volgende:
[..]
Das met elke serie wel of film als je al weet wat er gaat gebeuren he.. d'oh![]()
Dat komt gewoon door het type serie.quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:14 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Band of Brothers kan ik blijven kijken en die serie blijft gewoon goed. Door dat er veel verhaal twisten in PB zitten weet je al wat er iedere keer gaat gebeuren en wordt het volgens mij minder leuk.
Is onzin natuurlijk, maar PB is gewoon vrij oppervlakkig. Niet dat dat erg is, maar na 1 x kijken valt er niets nieuws meer te ontdekken.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:00 schreef truStie het volgende:
[..]
Das met elke serie wel of film als je al weet wat er gaat gebeuren he.. d'oh![]()
Gtstquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:21 schreef FritsFluitketel het volgende:
Wat duurt het nog lang
Moet ff een nieuwe serie vinden om me mee bezig te houden.. iemand ideeën?
Ludo heeft wel iets weg van Abruzziquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:42 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Ik ga ervanuit dat iedereen dat al volgt/kijkt.
ja ik houd van die goede acteuren zoals steven seagalquote:Op woensdag 24 mei 2006 20:01 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
En waarom vind je dat geen goede acteur? Ben je zo'n semi-stoer-hardcore-kritische-acteuren analist?
Het is allebei goed.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:18 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
ik wil, jij wil, hij wil. zo is het en zo blijft het. enige reden waarom er soms een t bijkomt is bij: u wilt.
Wil je dit soort foto's niet meer plaatsen? Ik word er een beetje bang van.quote:
Wat jij wiltquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wil je dit soort foto's niet meer plaatsen? Ik word er een beetje bang van.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:23 schreef Haunter het volgende:
Ik heb dinsdag binnen 24 uur alle 22 afleveringen gekeken, topserie![]()
![]()
Jammer dat je zo reageert als iemand een grapje maakt!quote:
Dat was ook een grapquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Jammer dat je zo reageert als iemand een grapje maakt!Toch geen slechte dag of zo?
wtf, niet geslapen, niet gegetenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:23 schreef Haunter het volgende:
Ik heb dinsdag binnen 24 uur alle 22 afleveringen gekeken, topserie![]()
![]()
nu hopen dat seizoen 2 snel komt!
Ik geef hem geen ongelijkquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:12 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
wtf, niet geslapen, niet gegeten![]()
succes met je leven![]()
Mwoah, eten kan prima tussen het kijken door en slapen kan ook prima, zonder reclames is een aflevering stukken minder lang dan gewoon op tv... beide wil dus prima!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:12 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
wtf, niet geslapen, niet gegeten![]()
succes met je leven![]()
Massive Attack - Teardrop ?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:49 schreef Woffel het volgende:
Hoe heet ook alweer het nummer aan 't eind van aflevering 20?! Ze gaan dan bij iedereen langs met een korte terugblik vlak voor de uitbraak.. Kan het zo snel niet terugvinden maar weet dat 't een keer gepost is..![]()
Giel Beelen draaide 't ook als achtergrond muziekje vandaag op de radio...
![]()
40min per aflevering, is 40*22=880/60=14,6 uur tvquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:25 schreef Haunter het volgende:
[..]
Mwoah, eten kan prima tussen het kijken door en slapen kan ook prima, zonder reclames is een aflevering stukken minder lang dan gewoon op tv... beide wil dus prima!![]()
en bedankt trouwens![]()
dat jij hier te laat postquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:51 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Massive Attack - Teardrops![]()
-edit- te, te, te laat
ik wil de pret niet derven, maar hot wingquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:40 schreef YoshiBignose het volgende:
14.6 uur.
elke 10 minuten 1 hot wing.
6 hot wings per uur.
88 hot wings per hele film.
is makkelijk te overleven
Jij leeft in een gat?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:10 schreef Ranja_Ranja het volgende:
ik wil de pret niet derven, maar hot wing![]()
Ow ennuh, bij 43 minuten per aflevering is het toch al snel 95 hot wingsquote:Hot wings
The best food on the whole damn planet. Its Deep fried chickeny goodness, and mouth melting spice that just makes it the greatest.
1: Dude, Im hungry. Lets go get some hotwings.
2: HELL YEAH!
rotterdam, vriend van de show... en er gaat nog steeds geen lichtje brandenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:28 schreef Miguel het volgende:
[..]
Jij leeft in een gat?HOT wings dude
![]()
[..]
Ow ennuh, bij 43 minuten per aflevering is het toch al snel 95 hot wings![]()
Idd niet, @Linc: surry......quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:09 schreef Miguel het volgende:
[..]
RC snapt de dijen-kletsende-smiley nog niet helemaal![]()
Ik weet niet hoe het daar zit, maar hier in Tilburg kun je op meer plaatsen hot wings halen dan dat je chinees kunt bestellenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:51 schreef Ranja_Ranja het volgende:
rotterdam, vriend van de show... en er gaat nog steeds geen lichtje branden![]()
Ja precies.. en dat kan niet omdat?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:44 schreef truStie het volgende:
Waarom vergelijkt altijd iedereen de serie met 24Totaal verschillende series.. lijkt niet eens op elkaar... Das net zoiets als Friends met Lost gaan vergelijken ofzo..
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Idd niet, @Linc: surry......(=dus smiley voor blozen........) KDacht dat het een bekijk-het-maar-smiley of zo was
Gelukkig kan ik nu eindelijk eens deze bloos-smiley gebruiken![]()
Oeps, ik heb hem dus ook op andere plekken verkeerd gebruik![]()
![]()
Idd, ik word echt zooo moe van al die users die zo nodig in USA-topics moeten komen melden dat ze een serie wel leuk vinden, maar dat 24 toch beter/leuker/spannender/blablabla/etc isquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:44 schreef truStie het volgende:
Waarom vergelijkt altijd iedereen de serie met 24Totaal verschillende series.. lijkt niet eens op elkaar... Das net zoiets als Friends met Lost gaan vergelijken ofzo..
Dat vind ik nou ookquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:11 schreef Miguel het volgende:
[..]
Idd, ik word echt zooo moe van al die users die zo nodig in USA-topics moeten komen melden dat ze een serie wel leuk vinden, maar dat 24 toch beter/leuker/spannender/blablabla/etc is![]()
Komt omdat 24 keitof isquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:11 schreef Miguel het volgende:
[..]
Idd, ik word echt zooo moe van al die users die zo nodig in USA-topics moeten komen melden dat ze een serie wel leuk vinden, maar dat 24 toch beter/leuker/spannender/blablabla/etc is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |