andere moeder, zelfde vader dacht ikquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:18 schreef MisterICE het volgende:
Waarom hebben lincoln en michael ook alweer verschillende achternamen![]()
Dat heeft te maken met die Fibonachi (of hoe je het ook mag schrijven)quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:25 schreef Mr.Zop het volgende:
wie heeft nou een goede uitleg van die papieren zwaan?
die op de PB Site klopt niet iig met wat Scofield zelf gebruikte.
Heb trouwens de laatste afleveringen die zwaan nergens meer gezien.
Ik bedoel meer hoe je hem moet makenquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:26 schreef Virus3000 het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met die Fibonachi (of hoe je het ook mag schrijven)
Het is gewoon een quote van Scofield in het begin van het eerste seizoen, dus lijkt me niks spoilerigs aan.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:21 schreef crossover het volgende:
Wheheh ik zou het grappig vinden als mensen uit het Nederlandse topic deze OP gaan lezen
Hij bedoelt de OP zelf, met al die dooie mensen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:29 schreef erkel het volgende:
Het is gewoon een quote van Scofield in het begin van het eerste seizoen, dus lijkt me niks spoilerigs aan.
Als lijk zeker?quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:40 schreef spenky het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Sarah_Wayne_Callies
Volgens deze informatie speelt ze mee in Season 2 !!!: dD :.d ;d; D; d;d; d; ;d:D:D:D :::ieeenennenenn!!11! ! Kekek
O8 o8 oo 8oO*O*OO o8o
Ahum, nou ik vind ik dat wel tof om te horen, maar sommige anderen willen daar een spoiler omheen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:40 schreef spenky het volgende:
*-----**-*-*--*/-*/-*+
wanneer deze danquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:45 schreef ImPrEzA het volgende:
Fijne nieuwe OP
spenky: misschien in 1 aflevering nog?Ben wel érg benieuwd.. Fijn dat t zo vroeg alweer begint, meeste series starten pas eind september of zelfs in oktober weer.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:57 schreef Miguel het volgende:
De Fugitives
Charles Westmoreland Gestorven tijdens ontsnapping
afbeelding
Ik dacht dus ook dat i nog ademde ik wacht wel af tot seizoen 2 begint dan kom ik er vanzelf achterquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:08 schreef Syd het volgende:
[..]
Volgens mij is hij nog niet dood, als je goed kijkt ademt die nog, en hij zag er niet echt dood uit meer een soort shock
Heb zo juist ff paar keer dat stuk gekeken....3:37 ongeveer als je prison.break.122.hdtv-lol hebt.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:11 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Ik dacht dus ook dat i nog ademde ik wacht wel af tot seizoen 2 begint dan kom ik er vanzelf achter![]()
Misschien is dat gwn een blunder van de makers, of kan hij zijn adem niet inhoudenquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:14 schreef Syd het volgende:
[..]
Heb zo juist ff paar keer dat stuk gekeken....3:37 ongeveer als je prison.break.122.hdtv-lol hebt.
en je ziet duidelijk dat die ademt
Zeker het vorige topic niet mee gekregenquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:40 schreef spenky het volgende:
Volgens deze informatie speelt ze mee in Season 2 !!!: dD :.d ;d; D; d;d; d; ;d:D:D:D :::ieeenennenenn!!11! ! Kekek
O8 o8 oo 8oO*O*OO o8o
Nee, maar ik kwam erachter dat we deze TT eigenlijk nog helemaal niet hadden gehad, terwijl het toch de 'subtitle' is van de serie en nu meer dan ooit van toepassing.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:02 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Deze TT stond niet in je lijstje toch, Miguel![]()
quote:
quote:
Leuk om te horen dat mijn werk gewaardeerd wordtquote:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:28 schreef kebabkever het volgende:
wanneer word season 2 uitgezonden in amerika dan?
Al hoewel niet iedereen de moeite neemt om hem te lezen voordat ze domme vragen stellen zoals we weer duidelijk zienquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:36 schreef Yankee het volgende:
inderdaad, wanneer begint seizoen 2?
We moeten dit topic toch wel kunnen houden totdat seizoen twee begint lijkt me, gewoon efficient gebruik maken van die 300 postsquote:
zie ook Miguels reply, maar dat staat dus in de OPquote:
ben ik trouwens de enige die T-Bag strompelend/rennend door het bos er erg uit vond zien als Beavis uit Beavis en Butt-Head?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:55 schreef Gremen het volgende:
Mooi van t-bag dat hij ze hand nog meeneemt![]()
22quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:17 schreef SunChaser het volgende:
Hoeveel eps zijn er dan? 22 of 23?
Je moet inloggenquote:Op donderdag 18 mei 2006 01:06 schreef SunChaser het volgende:
Even vragen wat de rest van de wereld er van vindt
http://www.imdb.com/title(...)?d=43579868#43579868
Dat was volgens mij gewoon de piloot hoorquote:Op donderdag 18 mei 2006 01:35 schreef glannie het volgende:
Was het nou niemand opgevallen dat Michael/Lincolns vader het vliegtuig nog instapte NET voordat het vertrok? Dat vond ik toch wel de mega-twist waar ik op zat te wachten
Heb niet alle posts even goed gelezen dus sorry als dit al gezegd is
of heb ik het gewoon verkeerd gezien?
Ik vond hem (en vooral zijn haren) verdacht veel op een gewonde vegeta lijken hahaquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:22 schreef ImPrEzA het volgende:
[..]
ben ik trouwens de enige die T-Bag strompelend/rennend door het bos er erg uit vond zien als Beavis uit Beavis en Butt-Head?weet niet waarom, maar zo liep ie qua houding ofzo :p
De deur zat al dicht... dan gaat de deur open en doet de piloot (degeen die het vliegtuig op dat moment al aan heeft) de deur weer dicht?quote:Op donderdag 18 mei 2006 02:18 schreef neggix het volgende:
[..]
Dat was volgens mij gewoon de piloot hoor
Omdat hun vader weggegaan was heeft micheal de naam van zijn moeder gekregen en niet die van zijn vader.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:18 schreef MisterICE het volgende:
Waarom hebben lincoln en michael ook alweer verschillende achternamen![]()
De makers wilde gewoon expliciet laten zien, dat het vliegtuig vertrok zonder Scofield en Co.quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:31 schreef glannie het volgende:
[..]
De deur zat al dicht... dan gaat de deur open en doet de piloot (degeen die het vliegtuig op dat moment al aan heeft) de deur weer dicht?
Lijkt me beetje wazig hoor
Dat was die chap, die tegen die vadsige man dat ze moesten vertrekken. Ze waren toch met z'n 2'en. Waarom zou de vader van Linc nou die deur dichtdoenquote:Op donderdag 18 mei 2006 01:35 schreef glannie het volgende:
Was het nou niemand opgevallen dat Michael/Lincolns vader het vliegtuig nog instapte NET voordat het vertrok? Dat vond ik toch wel de mega-twist waar ik op zat te wachten
Heb niet alle posts even goed gelezen dus sorry als dit al gezegd is
of heb ik het gewoon verkeerd gezien?
de vliegtuigquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:18 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
De makers wilde gewoon expliciet laten zien, dat de vliegtuig vertrok zonder Scofield en Co.
In Amerika bedoelen ze dat je gek bent geworden als ze zeggen "You have gone haywire".quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:59 schreef Symer het volgende:
Nooit geweten dat Haywire niet z'n echte naam was.
Volgens mij waren ze het trapje gewoon vergetenquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:18 schreef Linc_The_Sink het volgende:
De makers wilde gewoon expliciet laten zien, dat het vliegtuig vertrok zonder Scofield en Co.
Tjah, alleen wat al eerder vermeld is. Maar voor zover ik weet zijn er nog geen super spoiler over seizoen 2.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
Ze is doodquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:40 schreef spenky het volgende:
O8 o8 oo 8oO*O*OO o8o
Ze hebben hem ook niet echt dood gemaakt voor de serie hèquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:08 schreef Syd het volgende:
[..]
[afbeelding]
Volgens mij is hij nog niet dood, als je goed kijkt ademt die nog, en hij zag er niet echt dood uit meer een soort shock.
Maar zo zag ik het
irritant? Nou, neejquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:25 schreef Cracka-ass het volgende:
Zulks een anti-climax.
Het begint nu wel redelijk irritant te worden. Eerst een miniserie, toen een compleet seizoen, en nu waarschijnlijk 3 seizoenen.![]()
ik dacht eigenlijk dat bellick met zn auto daarvoor zou staan en hem kapot zou schietenquote:
Aflevering 21 zijn ze ontsnapt, deze week is de laatste aflevering van dit seizoen geweest (22) en daar waren ze al uit de gevangenis idd.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:07 schreef L-IS het volgende:
? Heb ik een deel gemist ofzo?
Was die ontsnapping vorige week donderdag?
Volgens mij zit je in de verkeerde topicquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:07 schreef L-IS het volgende:
is vanavondquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:07 schreef L-IS het volgende:
oeps, ben niet zo fanatiekquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:10 schreef 2Drix het volgende:
[..]
Volgens mij zit je in de verkeerde topic![]()
Of pincetten op straat, zodattie een lekke band rijdtquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:02 schreef YoshiBignose het volgende:
Of tak tussen de spaken steken.
Een pincet kun je gewoon overheen fietsen waarschijnlijk hoorquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:18 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Of pincetten op straat, zodattie een lekke band rijdt![]()
Wou net zeggenquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:54 schreef Miguel het volgende:
[..]
Een pincet kun je gewoon overheen fietsen waarschijnlijk hoor![]()
punaises daarentegen zullen hun werk een stuk beter doen![]()
Dat bedoel ik, maar was te moeiljik voor mijquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:54 schreef Miguel het volgende:
[..]
Een pincet kun je gewoon overheen fietsen waarschijnlijk hoor![]()
punaises daarentegen zullen hun werk een stuk beter doen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klopt dat?
Alleen antwoorden met ja of nee.
Alvast bedankt.![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:34 schreef magnifor het volgende:
Heb gehoord dat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klopt dat?
Alleen antwoorden met ja of nee.
Alvast bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
Nou, wat denk je zelf?quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:37 schreef magnifor het volgende:
Ik volg het ook, alleen zou willen weten of het waar is of niet. Ik wil alleen een ja of nee horen.
Heb gehoord dat het bullshit is en wil hier een bevestiging.
Nogmaals alvast bedankt.
Ongeveer.. waarom lees je dit topic niet, dan kun je het gewoon lezenquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:43 schreef magnifor het volgende:
Dus aantal mensen gaan dood en aantal overleven?
Begint het een beetje moeilijk te worden om het per week te volgen en worden die torrent-file's aantrekkelijkquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:43 schreef magnifor het volgende:
Omdat ik een NL kijker ben en dat alleen maar gehoord heb.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:45 schreef truStie het volgende:
[..]
Ongeveer.. waarom lees je dit topic niet, dan kun je het gewoon lezenIk wil het ook wel voor je uittypen maar dat is niet zo leuk als er toevallig een NL kjiker perongelijk hier kijkt
(ik zit bijv. ook wel eens perongelijk in het NL topic te lezen
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. mag ik dus als bullshit beschouwen aangezien niet iedereen dood gaat.![]()
iedereen gaat dood, jij en ik ook.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:43 schreef magnifor het volgende:
Point takenquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:06 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
iedereen gaat dood, jij en ik ook.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:47 schreef magnifor het volgende:
[..]
Omdat ik een NL kijker ben en dat alleen maar gehoord heb.
Maar datDas bullshit ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. mag ik dus als bullshit beschouwen aangezien niet iedereen dood gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JIj begrijpt wel wat ik bedoel.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:06 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
iedereen gaat dood, jij en ik ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facts don't care about your feelings
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:06 schreef YoshiBignose het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Linc_The_Sink op 19-05-2006 12:54:48 ]hi
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:19 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]volgens mij komt tweener bellick tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:08 schreef truStie het volgende:
[..]das nie zo moeilijk als je ff handen gaat tellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zou wel eens kunnen aangezien dat al zoooo vaak gebeurd is .... (in wat kleineren situaties)... Ze zullen wel iets vinden waarmee ze weg kunnen komen... netzoals Tweener! En dat er maar 2 opgepakt worden ofso..quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:08 schreef YoshiBignose het volgende:
het wordt wel erg onlogisch nu ja. het zal me niks verbazen als ze niet eens laten zien hoe ze ontsnapt zijn, maar dat ze gewoon ontsnapt zijn
Bestaat die ongein nog?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:16 schreef YoshiBignose het volgende:
als je types als haar wilt zien moet je maar GTST kijken![]()
Is dat zoquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:01 schreef Tware het volgende:
[..]
idd.. Daar gaat mijn reden om season 2 te kijken![]()
interessante tekst. dat van die vice president dacht ik ook niet zo aan wat jij zei, maar het is idd logisch ja.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:51 schreef Hertog_Martin het volgende:
Lang verhaal...
Houden zoquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:51 schreef Hertog_Martin het volgende:
*knip*
* Hertog_Martin is teleurgesteld
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:06 schreef YoshiBignose het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het is gewoon een slechte serie! Er zit maar 1 goed punt in, de spanning... dat is ook de enige reden dat ik het nog wel blijf volgen.. Maar voor de rest is het natuurlijk erg matig allemaalquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:51 schreef Hertog_Martin het volgende:
[verhaal]
* Hertog_Martin is teleurgesteld
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:05 schreef keijz het volgende:
[..]
Het is gewoon een slechte serie! Er zit maar 1 goed punt in, de spanning... dat is ook de enige reden dat ik het nog wel blijf volgen.. Maar voor de rest is het natuurlijk erg matig allemaal
Wat maakt het uit waardoor het boeit? Het is spannend, dus is het niet slecht.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:05 schreef keijz het volgende:
[..]
Het is gewoon een slechte serie! Er zit maar 1 goed punt in, de spanning... dat is ook de enige reden dat ik het nog wel blijf volgen.. Maar voor de rest is het natuurlijk erg matig allemaal
Ik vind Veronica juist slecht, en die geheim agent ook.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:08 schreef YoshiBignose het volgende:
het was beter geweest als er een beetje bijgeschaafd werd aan de verhaallijn en wat beter acteurs voor de hoofdrolspelers ( michael en linc) ( en dat heb ik het niet over sara en veronica
)
Eindelijk iemand die het snaptquote:Op zondag 21 mei 2006 14:34 schreef knuppelhout het volgende:
nee ze zeiden:"probably DOA" (dead on arrival). niks is zeker dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |