Geen school/werk of whatever?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:19 schreef Myers het volgende:
Aangezien ik tegenwoordig toch pas rond 4:30 in slaap val, denk ik dat ik nu ook eens wakker blijf en het vanacht gewoon ga kijken![]()
Sterkte, ik houd et niet volquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:19 schreef Myers het volgende:
Aangezien ik tegenwoordig toch pas rond 4:30 in slaap val, denk ik dat ik nu ook eens wakker blijf en het vanacht gewoon ga kijken![]()
Ik dacht 4 uur, maar weet 't niet meer zeker. Ben ook te moe om oude topics door te spitten, stond wel ergens meende ik.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:32 schreef Jasza het volgende:
Ik wil dat ook wel weten, 2 uur ofzo denk ik?
ROSENBERGGGGquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:33 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Ik dacht 4 uur, maar weet 't niet meer zeker. Ben ook te moe om oude topics door te spitten, stond wel ergens meende ik.
Wordt uitgezonden van 2 tot 3 's nachts NL-tijd, moet dan nog 'verwerkt' worden en is voor 4 uur altijd beschikbaar voor mijquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:33 schreef Jaytonism het volgende:
Ik dacht 4 uur, maar weet 't niet meer zeker. Ben ook te moe om oude topics door te spitten, stond wel ergens meende ik.
Ik dus zowieso, maar ik weet nog niet of ik hem meteen ga kijken...quote:Op maandag 15 mei 2006 23:47 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Oké, wie gaan zn wekker zetten voor de finale![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |